Gvdquote:Op donderdag 5 november 2020 19:02 schreef Jimbo het volgende:
Lees net dat er een lading van 11,500 kg coke tegen gehouden is zojuist.Run while you can!
Is je trui al aangekomen, pik?quote:
Jawel ouwe paardepiemel van me! Heb het net opgehaald! Ben nu aan het schijten, zal zo eens even kijken!quote:Op donderdag 5 november 2020 19:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Is je trui al aangekomen, pik?
Zie dat zendingen van maandag nog niet eens een eerste scan gehad hebben doorpostNL
hoop dat je 'm chill vind.quote:Op donderdag 5 november 2020 19:19 schreef Blackst4r het volgende:
[..]
Jawel ouwe paardepiemel van me! Heb het net opgehaald! Ben nu aan het schijten, zal zo eens even kijken!
Koop jij je fleshlights uit Taiwan of China?quote:Op donderdag 5 november 2020 18:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
High five, die van mij is ook strak en aziatisch
Of ging het hier nog over auto's ?
China, in bulk..maar daar kan dat voor die prijs.quote:Op donderdag 5 november 2020 19:21 schreef Blackst4r het volgende:
[..]
Koop jij je fleshlights uit Taiwan of China?
Een groot deel zit al achter de tralies word gemeld. Dus ze zullen niet ver geraken.quote:Op donderdag 5 november 2020 19:02 schreef Jimbo het volgende:
Lees net dat er een lading van 11,500 kg coke tegen gehouden is zojuist.Run while you can!
Soms krijgt xbox wel games die ze op EA playstation niet hebben (zoals skate)quote:Op donderdag 5 november 2020 19:46 schreef PjotterFRL het volgende:
Nu helemaal in het nieuws dat Jedi Fallen Order naar Game Pass komt, maar PlayStation gebruikers met EA Play kunnen het natuurlijk ook spelen vanaf 10 november.
blij om te horenquote:Op donderdag 5 november 2020 19:55 schreef Blackst4r het volgende:
Chille trui Jimbo! Zit nog lekker ook
mmarsu en ik vinden dat een buggy halfbakken kutgamequote:Op donderdag 5 november 2020 19:46 schreef PjotterFRL het volgende:
Nu helemaal in het nieuws dat Jedi Fallen Order naar Game Pass komt, maar PlayStation gebruikers met EA Play kunnen het natuurlijk ook spelen vanaf 10 november.
Ratchet and Clank lijkt me serieus leuk.quote:Op donderdag 5 november 2020 18:28 schreef Leonos het volgende:
Ik heb nog geen PS5 game gezien waar ik enthouisast van aan het worden ben
Dan is het waar.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:09 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
mmarsu en ik vinden dat een buggy halfbakken kutgame
Jammer dat de gameplay er minder tof uit ziet als je in de wereld zelf kijkt.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:40 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Die ziet er wel echt gaaf uit.
Weet niet man, lijkt me echt een game met potentie...quote:Op donderdag 5 november 2020 20:55 schreef KennyPowers het volgende:
[ afbeelding ]
(Amerikaanse datumnotatie)
Spel is na een half jaar toch al dood
Oke tot de reviews uit zijn zal ik niks negatiefs meer zeggen over Godfallquote:Op donderdag 5 november 2020 20:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Weet niet man, lijkt me echt een game met potentie...
Van mij mag jequote:Op donderdag 5 november 2020 20:59 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Oke tot de reviews uit zijn zal ik niks negatiefs meer zeggen over Godfall
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |