quote:Op zondag 13 december 2020 15:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
Vanmiddag gingen we ook nog naar de dierenarts.
Velletje is een stuk beter, maar nog niet helemaal genezen. Dus nog een week door met antibiotica en prednison. Daarna is het hopelijk weg en dan antibiotica stop en prednison afbouwen. En hopen dat zijn vel dan snapt dat het niet uit zichzelf weer zo raar moet gaan doen.
En kan hij gaan verhuizen naar @:Ole en Gato
Ja, maar de adoptie ging zo snel dat ze de mannen eerst gaat leren kennen voor ze aan naamsverwisseling doet.quote:Op zondag 13 december 2020 19:56 schreef Ole het volgende:
Fijn![]()
krijgen Sjimmie en Smurf nog andere namen trouwens?
quote:Op maandag 14 december 2020 18:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
Na al mijn kerstboomdrama... valt het eigenlijk heel erg mee.
Oké, vanmiddag vond ik drie ornamenten verspreid in de woonkamer, maar Sjors gedraagt zich best beheerst.
Zie hier de elegantie
[ afbeelding ]
Die heb ik, en ik heb erover gedacht.quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:54 schreef Yinny het volgende:
Eigenlijk zou je Sjors een kerstsok aan moeten doen
Nee hoor. Gewoon af en toe je beddengoed in de was doen. Kat in bed is gezellig. (3 kan af en toe te veel zijnquote:Op dinsdag 15 december 2020 18:39 schreef Medusa666 het volgende:
Hey, we hebben voor het eerst een kat maar hij komt en ligt steeds op bed. Vindt hij heerlijk. Ik vroeg mij af of dit erg onhygienisch is...
Ah oke, ik zal hem dan vaker wassenquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:39 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Nee hoor. Gewoon af en toe je beddengoed in de was doen. Kat in bed is gezellig. (3 kan af en toe te veel zijn)
Nee, nee. Beddengoed wassen. Niet de kat. (en mocht ze eens echt smerig zijn dan is een vochtige microvezeldoek vaak genoeg)quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:17 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ah oke, ik zal hem dan vaker wassenWe hebben hem net nieuw. Ik heb nog nooit zoveel van een dier gehouden en ze heeft nooit genoeg aan knuffelen
Past zich goed aan iedereen aan.. echt een snoesje.
Nee, is gewoon lekker. Kat in het holletje bij je buik, knieholtes, okselquote:Op dinsdag 15 december 2020 18:39 schreef Medusa666 het volgende:
Hey, we hebben voor het eerst een kat maar hij komt en ligt steeds op bed. Vindt hij heerlijk. Ik vroeg mij af of dit erg onhygienisch is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |