De sip is alweer aardig weg hoor. Eerste halfuurtje is lastig.quote:Op zaterdag 12 december 2020 18:03 schreef vlindertje89 het volgende:
Fijn dat poes wel ook je aanwezigheid opzoekt nu ondanks Sjors!
Envoor sippig. Heel logisch, maar blijft natuurlijk niet fijn.
100% eerste keusquote:Op zaterdag 12 december 2020 18:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hoe kan ik mijn eigen poll trouwens inzien
Al denk ik dat ik de uitkomst wel weet
Rustig dagje dus voor mij morgenquote:
Hier gingen ze er met de top vandoor terwijl ik de onderkant aan het uitvouwen was. Heb de boel maar weer in de tas gelegd, nieuwe kansen voor volgend jaar. De ballen lagen met lampjes in een vaas. Die lagen na een nachtje ‘slapen’ door de kamer.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mijn boom is kunst(ig) en al redelijk kitten proof. Een paar ornamentjes zal ik er voor nu maar uit laten.
En mijn kerststal krijgt een andere plek. En dan zien we wel hoe het (s)loopt
Ben me nu al moed aan het indrinken (limoncello).
Jij liet ze alleen met de boom!?quote:Op zaterdag 12 december 2020 21:16 schreef Charlie_Brown het volgende:
[..]
Hier gingen ze er met de top vandoor terwijl ik de onderkant aan het uitvouwen was. Heb de boel maar weer in de tas gelegd, nieuwe kansen voor volgend jaar. De ballen lagen met lampjes in een vaas. Die lagen na een nachtje ‘slapen’ door de kamer.
Mijn monsters zijn natuurlijk wel iets ouder (7 maand) en met zijn 2en.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjors blijkt een rondsuis te hebben ontwikkeld zo rond een uur of zeven in de ochtend, maar verder lekker knuffelen met mij op bed![]()
Nu is het tijd voor actie... Hij is er klaar voor![]()
![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zondag 13 december 2020 15:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
Vanmiddag gingen we ook nog naar de dierenarts.
Velletje is een stuk beter, maar nog niet helemaal genezen. Dus nog een week door met antibiotica en prednison. Daarna is het hopelijk weg en dan antibiotica stop en prednison afbouwen. En hopen dat zijn vel dan snapt dat het niet uit zichzelf weer zo raar moet gaan doen.
En kan hij gaan verhuizen naar @:Ole en Gato
Ja, maar de adoptie ging zo snel dat ze de mannen eerst gaat leren kennen voor ze aan naamsverwisseling doet.quote:Op zondag 13 december 2020 19:56 schreef Ole het volgende:
Fijn![]()
krijgen Sjimmie en Smurf nog andere namen trouwens?
quote:Op maandag 14 december 2020 18:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
Na al mijn kerstboomdrama... valt het eigenlijk heel erg mee.
Oké, vanmiddag vond ik drie ornamenten verspreid in de woonkamer, maar Sjors gedraagt zich best beheerst.
Zie hier de elegantie
[ afbeelding ]
Die heb ik, en ik heb erover gedacht.quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:54 schreef Yinny het volgende:
Eigenlijk zou je Sjors een kerstsok aan moeten doen
Nee hoor. Gewoon af en toe je beddengoed in de was doen. Kat in bed is gezellig. (3 kan af en toe te veel zijnquote:Op dinsdag 15 december 2020 18:39 schreef Medusa666 het volgende:
Hey, we hebben voor het eerst een kat maar hij komt en ligt steeds op bed. Vindt hij heerlijk. Ik vroeg mij af of dit erg onhygienisch is...
Ah oke, ik zal hem dan vaker wassenquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:39 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Nee hoor. Gewoon af en toe je beddengoed in de was doen. Kat in bed is gezellig. (3 kan af en toe te veel zijn)
Nee, nee. Beddengoed wassen. Niet de kat. (en mocht ze eens echt smerig zijn dan is een vochtige microvezeldoek vaak genoeg)quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:17 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ah oke, ik zal hem dan vaker wassenWe hebben hem net nieuw. Ik heb nog nooit zoveel van een dier gehouden en ze heeft nooit genoeg aan knuffelen
Past zich goed aan iedereen aan.. echt een snoesje.
Nee, is gewoon lekker. Kat in het holletje bij je buik, knieholtes, okselquote:Op dinsdag 15 december 2020 18:39 schreef Medusa666 het volgende:
Hey, we hebben voor het eerst een kat maar hij komt en ligt steeds op bed. Vindt hij heerlijk. Ik vroeg mij af of dit erg onhygienisch is...
Allemaal ditquote:Op dinsdag 15 december 2020 23:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, is gewoon lekker. Kat in het holletje bij je buik, knieholtes, oksel
quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:21 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Nee, nee. Beddengoed wassen. Niet de kat. (en mocht ze eens echt smerig zijn dan is een vochtige microvezeldoek vaak genoeg)
Ow, en pics van de poezel graag.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben zo trots op haar! En ze is een echte knuffelkont zoals je ziet![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, is gewoon lekker. Kat in het holletje bij je buik, knieholtes, oksel
quote:Op donderdag 17 december 2020 19:20 schreef Ole het volgende:
Mandje staat klaar! In de kleur van de sok![]()
[ afbeelding ]
Niet haten op stoere Puma met brakke heupquote:Op vrijdag 18 december 2020 09:24 schreef Takaiki het volgende:
Nee die onervaren tienermoeders die je hebt gehad dan
Ploften af en toe gewoon boven hun eigen kinderen neer
Wat een scheetjequote:Op vrijdag 18 december 2020 20:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
Waaaat!?
[ afbeelding ]
Blote kater![]()
Zonder korstjes![]()
[ afbeelding ]
Nu nog moeilijker te spotten in het donker en in de boom![]()
En maar hopen dat het huidje gaaf blijft.
[ afbeelding ]
Wij hebben al jaren geen kerstboom meer staan, geen andere versieringen en zeker geen kaarsen... Die katten ratten van ons zijn niet te vertrouwenquote:Op vrijdag 18 december 2020 21:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
Tevens vervolg op het feuilleton ‘Waarom ik geen mooie dingen voor kerstmis mag hebben’
[ afbeelding ]
Eerlijk is eerlijk, dit is een vandaag per post ontvangen ‘gratis’ ster van de apostcodeloterij, dat verlies kan ik wel aan
En terwijl ik dit typ rent er weer een kerstboom ornament langs
Reminder, nooit een boom met kittensquote:Op zaterdag 19 december 2020 16:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
Maar ik wil boom
Wordt nooit saai![]()
[ afbeelding ]
Het plan is altijd geweest: nooit kittens in bomen-tijd. En toen kwam het jubileumnestquote:Op zaterdag 19 december 2020 17:28 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Reminder, nooit een boom met kittens
😂😂😂quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Het plan is altijd geweest: nooit kittens in bomen-tijd. En toen kwam het jubileumnest
quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
Maar ik wil boom
Wordt nooit saai![]()
[ afbeelding ]
Nee en nee. Ik heb een stoere boomquote:Op zaterdag 19 december 2020 18:57 schreef valentijn101 het volgende:
Is je boom nog niet omgevallen of heb je (net als ik) een trouwtje van de top van de boom naar de gordijnrail?
quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:00 schreef Ole het volgende:
Mijn 9 jarige is op dit momen vakkundig een doos aan het slopen
Binnenkort kunnen ze samen dozen slopen!
Jij durft, het zaagsel heb ik snel weggegooid, zag de bui al hangen, geen zin in een stalvloerquote:
De lustige Slopers 😉quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:00 schreef Ole het volgende:
Mijn 9 jarige is op dit momen vakkundig een doos aan het slopen
Binnenkort kunnen ze samen dozen slopen!
het is meer papier.. Gek genoeg deze keer niet zo spannend. Maar vaak hoe kleiner de doos..quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:17 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Jij durft, het zaagsel heb ik snel weggegooid, zag de bui al hangen, geen zin in een stalvloer
Bijna aan Suske en Wiske titelquote:
Hoezo?quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:20 schreef Ole het volgende:
[..]
het is meer papier.. Gek genoeg deze keer niet zo spannend. Maar vaak hoe kleiner de doos..
quote:
quote:Op zondag 20 december 2020 15:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
En terug van de dierenarts. Sjors vond het wel gezellig. Kreeg snoepjes en klom nog even bij haar op schoot. Al dat gefrummeld aan zijn keel vond hij wel een beetje stom.
Dierenarts was tevredenVond nog één klein plekje.
Na morgen stoppen we met de antibiotica en wordt de prednison langzaam afgebouwd.
Dat is net voor O&N klaar, dus het gaat erom spannen (als zijn huidje het braaf blijft doen) of hij dit jaar nog kan verhuizen. Maar anders wordt het na de feestdagen. Als hij het bij mij overleeft...
Want..ik heb nieuw speelgoed én ben een slecht mens![]()
[ afbeelding ]
OMGquote:Op zondag 20 december 2020 15:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
En terug van de dierenarts. Sjors vond het wel gezellig. Kreeg snoepjes en klom nog even bij haar op schoot. Al dat gefrummeld aan zijn keel vond hij wel een beetje stom.
Na morgen stoppen we met de antibiotica en wordt de prednison langzaam afgebouwd.
Dat is net voor O&N klaar, dus het gaat erom spannen (als zijn huidje het braaf blijft doen) of hij dit jaar nog kan verhuizen. Maar anders wordt het na de feestdagen. Als hij het bij mij overleeft...
[ afbeelding ]
Die dingen bestaan toch ook automatisch? Zet je aan en je hebt er geen kat aan begreep ikquote:Op zondag 20 december 2020 15:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 december 2020 15:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |