quote:Op dinsdag 3 november 2020 11:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
wie, het gaat niet wie
Oh ja, nu klopt het wel!
Als je Rebekka in haar bek spuit, heeft ze dan wel eens het gevoel dat ze wat sompige croutons binnen krijgt?quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2020 11:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je Rebekka in haar bek spuit, heeft ze dan wel eens het gevoel dat ze wat sompige croutons binnen krijgt?
@Anneloos is hier van de banaanpannekoekjes, ofwel de plakkaten kots.quote:Op dinsdag 3 november 2020 11:16 schreef Charrell het volgende:
Hoezo ben ik eigenlijk een dikzak als ik soep eet...
Als ik nou banaan pannekoekjes zou maken...
ach laat ook maar.
@Anneloosquote:Op dinsdag 3 november 2020 11:17 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
[..]
@:Anneloos is hier van de banaanpannekoekjes, ofwel de plakkaten kots.
Dom varken.quote:Op dinsdag 3 november 2020 11:18 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Wat is hier aan de hand? Ik had een plaatje geplakt onder de quote van onlo.
Eens. Als ik over 50 jaar op mijn sterfbed lig en terugdenk aan de leuke tijd op FOK! weet ik zeker dat ik nog steeds moet lachen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 11:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Like gegeven
Er moet veel gebeuren wil ik hier niet om blijven lachen
Er speelt niet zoveel in jouw leven is het wel?quote:Op dinsdag 3 november 2020 11:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens. Als ik over 50 jaar op mijn sterfbed lig en terugdenk aan de leuke tijd op FOK! weet ik zeker dat ik nog steeds moet lachen.
Waarom zit je op Google met mijn privé te spelen?quote:
Spuiten/Rebekka/croutons kwam terug met 0 resultatenquote:Op dinsdag 3 november 2020 11:22 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Waarom zit je op Google met mijn privé te spelen?
Klopt.quote:Op dinsdag 3 november 2020 11:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er speelt niet zoveel in jouw leven is het wel?
Pronken met de mislukking, lol.quote:Op dinsdag 3 november 2020 11:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt.
Ik zou bijna een ondertitel 'forumbeest' nemen en een recordpoging wagen om 4045 posts op 1 dag te maken en daar vervolgens jaren in een signature mee pronken.
Koekoek.quote:Op dinsdag 3 november 2020 11:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt.
Ik zou bijna een ondertitel 'forumbeest' nemen en een recordpoging wagen om 4045 posts op 1 dag te maken en daar vervolgens jaren in een signature mee pronken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |