quote:Op dinsdag 3 november 2020 11:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
wie, het gaat niet wie
Oh ja, nu klopt het wel!
Als je Rebekka in haar bek spuit, heeft ze dan wel eens het gevoel dat ze wat sompige croutons binnen krijgt?quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2020 11:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je Rebekka in haar bek spuit, heeft ze dan wel eens het gevoel dat ze wat sompige croutons binnen krijgt?
@Anneloos is hier van de banaanpannekoekjes, ofwel de plakkaten kots.quote:Op dinsdag 3 november 2020 11:16 schreef Charrell het volgende:
Hoezo ben ik eigenlijk een dikzak als ik soep eet...
Als ik nou banaan pannekoekjes zou maken...
ach laat ook maar.
@Anneloosquote:Op dinsdag 3 november 2020 11:17 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
[..]
@:Anneloos is hier van de banaanpannekoekjes, ofwel de plakkaten kots.
Dom varken.quote:Op dinsdag 3 november 2020 11:18 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Wat is hier aan de hand? Ik had een plaatje geplakt onder de quote van onlo.
Eens. Als ik over 50 jaar op mijn sterfbed lig en terugdenk aan de leuke tijd op FOK! weet ik zeker dat ik nog steeds moet lachen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 11:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Like gegeven
Er moet veel gebeuren wil ik hier niet om blijven lachen
Er speelt niet zoveel in jouw leven is het wel?quote:Op dinsdag 3 november 2020 11:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens. Als ik over 50 jaar op mijn sterfbed lig en terugdenk aan de leuke tijd op FOK! weet ik zeker dat ik nog steeds moet lachen.
Waarom zit je op Google met mijn privé te spelen?quote:
Spuiten/Rebekka/croutons kwam terug met 0 resultatenquote:Op dinsdag 3 november 2020 11:22 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Waarom zit je op Google met mijn privé te spelen?
Klopt.quote:Op dinsdag 3 november 2020 11:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er speelt niet zoveel in jouw leven is het wel?
Pronken met de mislukking, lol.quote:Op dinsdag 3 november 2020 11:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt.
Ik zou bijna een ondertitel 'forumbeest' nemen en een recordpoging wagen om 4045 posts op 1 dag te maken en daar vervolgens jaren in een signature mee pronken.
Koekoek.quote:Op dinsdag 3 november 2020 11:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt.
Ik zou bijna een ondertitel 'forumbeest' nemen en een recordpoging wagen om 4045 posts op 1 dag te maken en daar vervolgens jaren in een signature mee pronken.
Goeie genadequote:Op dinsdag 3 november 2020 11:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt.
Godverdomme. Het gaat over een vrouwennaam en de enige vrouw in deze SC vraagt meteen weer om wie het gaat.quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2020 11:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ok
@:lenny_leonard wil jij vbl mod worden dan?
quote:Welk effect zal winst van Trump op Amerikanen in Amsterdam hebben?
“Het erge is dat het leven gewoon zal doorgaan. Maar het zal effect hebben op ons gemoed en levert stress op. Spanning in je lichaam. Veel mensen voelen dat zo. Je weet dat een groot deel van de Amerikaanse bevolking hem steunt, ondanks de huidige slechte situatie. Dat is het enge. Als Trump wint, worden het 4 jaar van vernietiging. Niemand zal dan nog de puf hebben om weer te vechten. Als zijn beleid van 20.000 leugens en een verschrikkelijke aanpak van het coronavirus er niet voor kunnen zorgen dat we een andere koers gaan varen, dan ben ik bang dat we het bijltje erbij neergooien. Wanhoop en droefheid zullen overheersen.”
Amsterdamquote:En wat als Biden wint?
“Het zal een zege zijn voor de waarheid. En een impuls voor de allianties. Ik hoop dat Europa dan weer van de VS gaat houden. En hopelijk zal het goed zijn voor de economie. Ik denk ook dat je als Amerikaan beter in je vel gaat zitten en positiever in het leven staat, ook als je hier in Amsterdam woont. Je mentale gezondheid gaat erop vooruit.”
dat kan nu toch al?quote:Op dinsdag 3 november 2020 11:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja jij ook voor @:skysherrif en @:klummie
Kan je @skysherrif niet gewoon lozen als mod? Hij is er nooit.quote:Op dinsdag 3 november 2020 11:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja jij ook voor @:skysherrif en @:klummie
Alsnog is het niet de slechtste.quote:Op dinsdag 3 november 2020 11:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kan je @:Skysherrif niet gewoon lozen als mod? Hij is er nooit.
Gewoon lozen doe ik niet hoorquote:Op dinsdag 3 november 2020 11:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kan je @:Skysherrif niet gewoon lozen als mod? Hij is er nooit.
Geen mention ontvangen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 11:33 schreef GGMM het volgende:
Er heeft nog niemand in mijn Ed Baars topic gereageerd.
Ik ben woedend.
Maar dit boeit jou echt heel veel hequote:Op dinsdag 3 november 2020 11:34 schreef onlogisch het volgende:
Over een half uur gaan de eerste stembureaus in NY open.
Morgenochtend sluiten de laatste in Alaska.
Dit ter info.
Ik kom uit Papendrecht en heb een hele kleine piemelquote:Op dinsdag 3 november 2020 11:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar dit boeit jou echt heel veel he
Waarom
De uitslag in sommige kleine dorpjes is al binnen maar dit geheel terzijde.quote:Op dinsdag 3 november 2020 11:34 schreef onlogisch het volgende:
Over een half uur gaan de eerste stembureaus in NY open.
Morgenochtend sluiten de laatste in Alaska.
Dit ter info.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |