Wederom past deze reactie beter in FEE.quote:Op dinsdag 3 november 2020 10:46 schreef Charrell het volgende:
Zit sowieso nauwelijks op Fok.
Wil alleen even laten weten dat ik deze weel de KERSTBOOM ga zetten!
weel.quote:Op dinsdag 3 november 2020 10:46 schreef Charrell het volgende:
Zit sowieso nauwelijks op Fok.
Wil alleen even laten weten dat ik deze weel de KERSTBOOM ga zetten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuwe ballen... dubbelzinnig figuur.quote:Op dinsdag 3 november 2020 10:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wederom past deze reactie beter in FEE.
Graag pics hiervan. Heb je nog altijd dezelfde ballen als vorig jaar? Of nieuwe ballen dit jaar? Wat groter wellicht?
quote:Op dinsdag 3 november 2020 10:48 schreef Charrell het volgende:
Oh en we gaan een kerstkaart ontwerpen, met mededeling dat we een baby krijgen.Want dat nieuws is nog niet bekend?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, wat leuk. Pics van je ballen?quote:Op dinsdag 3 november 2020 10:49 schreef Charrell het volgende:
[..]
Nieuwe ballen... dubbelzinnig figuur.
En gekleurde lichtjes.
Bij de dichtstbijzijnde familie en vrienden wel, maar ouderen waar we minder komen nu nog niet. En vind dat gewoon leuk voor in het plakboek ook,voor later.quote:Op dinsdag 3 november 2020 10:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Want dat nieuws is nog niet bekend?
Oh is dat je achternaamquote:Op dinsdag 3 november 2020 10:51 schreef Charrell het volgende:
[..]
Getrouwd dus dezelfde achternaam.
Oh, je post hier gewoon je volledige naam.quote:Op dinsdag 3 november 2020 10:51 schreef Charrell het volgende:
[..]
Getrouwd dus dezelfde achternaam.
Welk team danquote:Op dinsdag 3 november 2020 10:48 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:Tjacka
Ik zou als ik jou was ook inzetten op Donetsk - Mönchengladbach, die staat ook lekker op Unibet.
Wel zelfkennis. Dat je zelf denkt dat je weer eens iets niet snapt.quote:Op dinsdag 3 november 2020 10:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh is dat je achternaam
Ik dacht dat is weer een of andere Brabantse uitspraak waar ik niks van begrijp.
Charrel Heeren.quote:Op dinsdag 3 november 2020 10:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, je post hier gewoon je volledige naam.
Wat denk je? MEN VATTE ZE NIE?
@:caland
Ik gok dat Donetsk gaat winnen à 3.55.quote:
Normale mensen willen ook niks begrijpen van die pauperprovincie.quote:Op dinsdag 3 november 2020 10:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wel zelfkennis. Dat je zelf denkt dat je weer eens iets niet snapt.
Dit siert je, René.
Dat Brabant kut is bedoelde ikquote:Op dinsdag 3 november 2020 10:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wel zelfkennis. Dat je zelf denkt dat je weer eens iets niet snapt.
Dit siert je, René.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |