SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
lekkere kitschy balquote:Op maandag 2 november 2020 21:08 schreef bitterbal het volgende:
en dan overal ook gekleurde ledstrips
quote:Op maandag 2 november 2020 21:08 schreef bitterbal het volgende:
en dan overal ook gekleurde ledstrips
nee hij zei iets met flamingo's in vorige deelquote:Op maandag 2 november 2020 21:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je zegt dit alsof buda 'm voor je gaat kopen
Die snack heeft meer geld dan ik hoorquote:Op maandag 2 november 2020 21:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je zegt dit alsof buda 'm voor je gaat kopen
quote:Op maandag 2 november 2020 21:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
kaas is beledigend en moet verboden worden
Snel pak het potje.quote:Op maandag 2 november 2020 21:13 schreef bitterbal het volgende:
nu ik een potje moet poepen moet ik niet meer
uien etenquote:Op maandag 2 november 2020 21:13 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb m'n beste beentje voor gezet hoor.quote:Op maandag 2 november 2020 21:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Nou dat was een hele korte rel. Ik dacht dat het een setje kon worden.
quote:Op maandag 2 november 2020 21:13 schreef bitterbal het volgende:
altijd maar weer die Finnenquote:Op maandag 2 november 2020 21:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Meerdere gewonden en mogelijk een dode
Copy paste nog een keer dan.quote:Op maandag 2 november 2020 21:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb m'n beste beentje voor gezet hoor.
Verkeerde kerk te pakken op Allerzielen.quote:Op maandag 2 november 2020 21:14 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op maandag 2 november 2020 21:15 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga douchen en als ik terugkom verwacht ik dat Etto de enige is die nee heeft gestemd.
zijn er nu al 2 muhahahahahaquote:Op maandag 2 november 2020 21:15 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga douchen en als ik terugkom verwacht ik dat Etto de enige is die nee heeft gestemd.
quote:Op maandag 2 november 2020 21:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zijn er nu al 2 muhahahahaha
Het had toch een aanwijzing moeten zijn dat iedereen er uitzag als vader Abrahamquote:Op maandag 2 november 2020 21:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Verkeerde kerk te pakken op Allerzielen.
dat is de 2e gegadigdequote:Op maandag 2 november 2020 21:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niet te snel. het kan nog extreem rechts zijn :p
Nou KUCHhitlerKUCHquote:Op maandag 2 november 2020 21:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat is de 2e gegadigdeWel op iets achterstand van de 1e
klopt, Joden staan er slecht voor bij extreem rechts en moslimsquote:Op maandag 2 november 2020 21:16 schreef CherryLips het volgende:
Met een synagoge kan het echt uit elke hoek komen.
Dit gaat nog flink oplopen ben ik bang.quote:Op maandag 2 november 2020 21:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Lijkt mij weer een hakbar haatbaardquote:Op maandag 2 november 2020 21:16 schreef CherryLips het volgende:
Met een synagoge kan het echt uit elke hoek komen.
En in complottheorrrienquote:Op maandag 2 november 2020 21:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, Joden staan er slecht voor bij extreem rechts en moslims
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |