Ze wonen daar gewoon johquote:Op maandag 2 november 2020 21:54 schreef SuperKaas het volgende:
Nog een speciale reden dat het in Wenen gebeurt? Zijn daar tekeningetjes gemaakt waardoor de moslims weer overstuur zijn?
Que?quote:Op maandag 2 november 2020 21:50 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ach, we hebben hier een moslim-gekkie die het allemaal maar een beetje gaat bagatelliseren.
Alsof ze een reden nodig hebben...quote:Op maandag 2 november 2020 21:54 schreef SuperKaas het volgende:
Nog een speciale reden dat het in Wenen gebeurt? Zijn daar tekeningetjes gemaakt waardoor de moslims weer overstuur zijn?
Moslims binnengelaten.quote:Op maandag 2 november 2020 21:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
Maarreuh wat heeft Oostenrijk 'misdaan' om deze ellende te krijgen?
quote:Op maandag 2 november 2020 21:54 schreef myShizzle het volgende:
Foto's uit café, ook nsfwDie laarsjes met de bloedvlekken ertussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Walks like a duck, talks like a duck....quote:
Tienduizenden euro's belasting betaald..geen strafblad..help oude omaatjes met oversteken.quote:Op maandag 2 november 2020 21:54 schreef gniffie het volgende:
[..]
Wat voor positiefs heb jij bijgedragen dan?
Ik denk dat Wilders weinig succes zou hebben met een hetze tegen witte konijntjes.quote:Op maandag 2 november 2020 21:53 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dit is een kip-ei verhaal. Ik denk niet dat we een Wilders hadden gehad als moslims voorbeeldig geïntegreerd zouden zijn en niet voor problemen zorgen. Helaas..gebleken is dat er m.u.v. Döner kebab weinig positiefs wordt bijgedragen door moslims.
Laten we maar geen lijstje maken met aanslagplegers met een Marokkaanse achtergrond. Gelijk ook altijd de focus weghalen van een bizar groot probleem van idioten die uit naam van de islam dit soort daden plegen. Geen belediging, geen provocatie die dit goed kan en mag praten. Schei toch uit.quote:Op maandag 2 november 2020 21:47 schreef Nederturk het volgende:
[..]
Dat weet ik niet zeker. Dit zijn types die uit landen komen waar ze nooit westerse normen en waarden hebben meegekregen en de stap naar Europa is dan te groot. En in landen als bv Pakistan is de Islam echt heel anders dan een Turkije of zelfs Marokko (met name Arabische gedeelte). In deze landen wordt de Islam vooral gezien als bidden, vasten, zekat(geld aan arme mensen geven) achtige dingen, waat het in landen als Pakistan of het midden oosten vaker verder gaat dan dat. Tel daarbij op dat deze mensen uit erbarmelijke omstandigheden zijn gevlucht met haat richting het westen (ze hebben immers nooit kafirs ontmoet en kunnen zien dat ze eigenlijk niet veel verschillen van moslims als je religie niet meerekent) en voila. Europa moet een oplossing vinden voor de vele honderdduizenden vluchtelingen die hier zijn door ze terug te sturen en nieuwe nieuwkomers te weigeren.
Daarbij wil ik ook de andere kant belichten, ondanks dat ik wss weer een shitload aan boze reacties ga krijgen: types als Wilders zijn medeverantwoordelijk voor de polarisering van de samenleving. Niet omdat hij kritiek heeft op de Islam als religie, maar omdat hij al jarenlang dagelijks verder gaat en moslims discrimineert. Check zijn achterban op zijn twitterberichten reageren, dat zijn mensen die genieten van moslims die lijden of dood gaan. Hij is daar medeverantwoordelijk voor.
quote:Op maandag 2 november 2020 21:57 schreef hollandia02 het volgende:
Zijn er al dodelijke slachtoffers gevallen?
Dit?quote:Op maandag 2 november 2020 21:54 schreef SuperKaas het volgende:
8% van bevolking in Oostenrijk is moslim.quote:Op maandag 2 november 2020 21:54 schreef SuperKaas het volgende:
Ligt op hetzelfde ongelovige continent als die verdraaide cartoonisten daar in Frankrijk. Dit zou zomaar de 'beredenering' kunnen zijn van die lui. Volgende aanslag kan feitelijk overal in Europa plaatsvinden, waarbij het percentage moslims in een land een bepalende factor is qua kans.quote:Op maandag 2 november 2020 21:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
Maarreuh wat heeft Oostenrijk 'misdaan' om deze ellende te krijgen?
Ja het nieuws is nog een beetje gaar erover.quote:
En toch is dat wat we nu al een paar weken kunnen aanschouwen, volledige willekeur en het maakt ook niks uit want het zijn allemaal ongelovigen.quote:Op maandag 2 november 2020 21:56 schreef Momo het volgende:
Je zal maar een groep zo erg haten dat je willekeurige vreemden gaat vermoorden op straat..
Ja joh. Dat dacht ik zelfs na Hebdo ook nog.quote:Op maandag 2 november 2020 21:44 schreef Azula het volgende:
[..]
Gekkies gonna gekkie onder welke omstandigheden dan ook.
7 and counting.quote:Op maandag 2 november 2020 21:57 schreef hollandia02 het volgende:
Zijn er al dodelijke slachtoffers gevallen?
Jezus....quote:
Ik vind het ergens wel jammer dat zulke types op slag dood gaan. Random mensen totaal onverwachts doodschieten als een fucking sadist en dan zo makkelijk doodgaan. Was er maar een wet om hun in 1 week tijd d.m.v. een marteling langzaam te laten sterven. Echt gatverdamme hoe fucking walgelijk ben je als je random mensen gaat vermoorden die niets met jou te maken hebben.quote:
Ik zeg ook niet dat iedere moslim een terrorist is. Dat kutgeloof is wel een ideale voedingsbodem voor terroristen en dat achterlijke gedachtengoed heeft niks te zoeken hier.quote:Op maandag 2 november 2020 21:48 schreef doggy112 het volgende:
[..]
Er zijn 1,6 miljard moslims op de wereld, als zoals jij zegt, elke moslim een terrorist is dan zou er niks meer van de wereld over zijn.
Ja, dan besef je je even dat 'shit just got real' en je toch maar ook op de loop gaat.quote:Op maandag 2 november 2020 21:58 schreef ACT-F het volgende:
Één van de eerste beelden op Twitter:
[ twitter ]
Ja. Zelfde berichten hoor ik hier.quote:Op maandag 2 november 2020 21:57 schreef myShizzle het volgende:
[..]
Ja dat geroezemoes stijgt op inmddels
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |