quote:
Op maandag 2 november 2020 21:29 schreef Perrin het volgende:[..]
Yup, al is een van de doelen van dit soort terroristen ongetwijfeld ook om het vuurtje tussen die inmiddels best grote groep vaak nog steeds erg slecht geintegreerden en de autochtone bevolking op te stoken.
Dat weet ik niet zeker. Dit zijn types die uit landen komen waar ze nooit westerse normen en waarden hebben meegekregen en de stap naar Europa is dan te groot. En in landen als bv Pakistan is de Islam echt heel anders dan een Turkije of zelfs Marokko (met name Arabische gedeelte). In deze landen wordt de Islam vooral gezien als bidden, vasten, zekat(geld aan arme mensen geven) achtige dingen, waat het in landen als Pakistan of het midden oosten vaker verder gaat dan dat. Tel daarbij op dat deze mensen uit erbarmelijke omstandigheden zijn gevlucht met haat richting het westen (ze hebben immers nooit kafirs ontmoet en kunnen zien dat ze eigenlijk niet veel verschillen van moslims als je religie niet meerekent) en voila. Europa moet een oplossing vinden voor de vele honderdduizenden vluchtelingen die hier zijn door ze terug te sturen en nieuwe nieuwkomers te weigeren.
Daarbij wil ik ook de andere kant belichten, ondanks dat ik wss weer een shitload aan boze reacties ga krijgen: types als Wilders zijn medeverantwoordelijk voor de polarisering van de samenleving. Niet omdat hij kritiek heeft op de Islam als religie, maar omdat hij al jarenlang dagelijks verder gaat en moslims discrimineert. Check zijn achterban op zijn twitterberichten reageren, dat zijn mensen die genieten van moslims die lijden of dood gaan. Hij is daar medeverantwoordelijk voor.