En dan een petitie opzetten, en beginnen met "Wij moslims...".quote:Op maandag 2 november 2020 21:18 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Blijkbaar is het andersom, zo ziedend zijn dat je een 1.5miljard moslims over 1 kam scheert
Welnee. Dit begint al zo gewoon te worden dat het bijna geen nieuws meer is. Laat staan extra uitzendingen.quote:
Ja dat valt me ook op, ook hier in Utrecht toen.quote:Op maandag 2 november 2020 21:26 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Slagje om de arm nog hoor. In de ruis na aanslagen gaat het wel vaker ineens over meerdere locaties. Even afwachten tot daar iets meer duidelijk over is.
quote:Op maandag 2 november 2020 21:25 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Die hadden in hun blad toch ook opgeroepen begin november aanslagen te plegen?
Ze komen iig hun afspraken naquote:Op maandag 2 november 2020 21:25 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Die hadden in hun blad toch ook opgeroepen begin november aanslagen te plegen?
Ik ben geen moslim hoor, verre van.quote:Op maandag 2 november 2020 21:28 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
En dan een petitie opzetten, en beginnen met "Wij moslims...".
Yup, al is een van de doelen van dit soort terroristen ongetwijfeld ook om het vuurtje tussen die inmiddels best grote groep vaak nog steeds erg slecht geintegreerden en de autochtone bevolking op te stoken.quote:Op maandag 2 november 2020 21:27 schreef Nederturk het volgende:
[..]
Het zijn over het algemeen niet de 2e, 3e of 4e generatie moslims in Europa die deze aanslagen plegen, maar meer de vluchtelingen/nieuwkomers. Ondanks dat de Turken en Mocros moeizaam integreren, zijn ze verder van de Islam af dan dat ze het zeld doorhebben of kunnen accepteren. Massa immigratie van vluchtelingen in Europa moet stoppen.
Al zeven doden te betreuren.quote:Op maandag 2 november 2020 21:12 schreef Discombobulate het volgende:
Het Ottomaanse rijk gaat Europa weer veroveren
Ze maakten er net melding van bij VI.quote:Op maandag 2 november 2020 21:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Welnee. Dit begint al zo gewoon te worden dat het bijna geen nieuws meer is. Laat staan extra uitzendingen.
Even kijken , hoeveel aanslagen zijn er uit de naam van Jezus de afgelopen decennia gepleegd in Europa ?quote:Op maandag 2 november 2020 21:14 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Dat kun je het geloof en de religie niet aanrekenen, als er iemand in naam van jezus de boel kort en klein schiet en zegt dat het opdracht is van zijn god reken je dat toch ook niet het christendom aan?
Bij de publieke omrop zullen ze wel weer oproepen om Trump met een sniper neer te knallen .quote:Op maandag 2 november 2020 21:29 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ze maakten er net melding van bij VI.
Er zijn veel meer aanslagen door de PKK gepleegd in Turkije dan moslims in Europa. Echter kan zelfs een fascist als Erdogan onderscheid maken tussen PKK en Koerden. Hij is zelfs getrouwd met een Koerd.quote:Op maandag 2 november 2020 21:16 schreef matthijst het volgende:
[..]
Naja, als er in Turkije aanslag op aanslag door Christenen wordt gepleegd wil ik Erdohan & Co weleens horen
Begint (vind ik zelf dan) juist weer meer te leven heb ik het gevoel.quote:Op maandag 2 november 2020 21:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Welnee. Dit begint al zo gewoon te worden dat het bijna geen nieuws meer is. Laat staan extra uitzendingen.
Wat?quote:Op maandag 2 november 2020 21:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bij de publieke omrop zullen ze wel weer oproepen om Trump met een sniper neer te knallen .
Het wordt weer hip ja.quote:Op maandag 2 november 2020 21:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Begint (vind ik zelf dan) juist weer meer te leven heb ik het gevoel.
Ja leuk voor je.quote:Op maandag 2 november 2020 21:28 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Ik ben geen moslim hoor, verre van.
Zelfde met Spaanse griep - Cojona.quote:Op maandag 2 november 2020 21:32 schreef Kwaliteitscontroleur het volgende:
Mensen, dit gebeurde vroeger ook alleen door de social media lees je dit nu vaker. Niks aan de hand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |