Vrees dat je gelijk hebt. Vroeger, wanneer onze landen werden werden bedreigd door de moslims, hadden we daar een middel tegen.quote:Op maandag 2 november 2020 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zie het nog wel gebeuren dat onze overheersers hiervoor gaan bukken.
Sterker nog, ik zie het niet voor me dat dit nog 10 jaar tegen wordt gehouden.
Je beledigd voelen is een keuze , je kan ook gewoon je schouders ophalen en verder gaan met je levenquote:Op maandag 2 november 2020 17:13 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik ben geen moslim maar heb ook grote moeite met die Charlie Hebdo-achtige ‘cartoons’. Beledigen omdat het kan is achterlijk.
Dit méén je niet. Sorry, kan ik niet serieus nemen.quote:Op maandag 2 november 2020 17:34 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Je beledigd voelen is een keuze , je kan ook gewoon je schouders ophalen en verder gaan met je leven
quote:Laat de loempiakraam van MaiSon Vietnamese Specialiteiten op Binnenwegplein 20 in Rotterdam Centrum staan en sluit de kraam NIET!
Wat is dan jouw oplossing? Verbieden?quote:Op maandag 2 november 2020 17:35 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dit méén je niet. Sorry, kan ik niet serieus nemen.
Maar moet het dan maar verboden worden?quote:Op maandag 2 november 2020 17:13 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik ben geen moslim maar heb ook grote moeite met die Charlie Hebdo-achtige ‘cartoons’. Beledigen omdat het kan is achterlijk.
quote:Ik onderteken dit ,omdat ik tegen racisme ben tegen de islam.
Verbieden ook weer niet. Fatsoen, dat is wat ik hier mis. Niet op die profeet gaan stampen omdat het kan. Wij zijn zo ongelofelijk asociaal soms.quote:Op maandag 2 november 2020 17:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat is dan jouw oplossing? Verbieden?
Boca is een trollquote:Op maandag 2 november 2020 17:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat is dan jouw oplossing? Verbieden?
Ik heb dezelfde instelling dat schelden geen pijn doet. Het probleem is dat je dingen serieus neemt die je niet serieus moet nemen en dingen niet serieus neemt die wel serieus bedoeld zijn.quote:Op maandag 2 november 2020 17:35 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dit méén je niet. Sorry, kan ik niet serieus nemen.
En dan buigen voor terrorisme en geweld? Vind het knap dat mensen het nog durvenquote:Op maandag 2 november 2020 17:38 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Verbieden ook weer niet. Fatsoen, dat is wat ik hier mis. Niet op die profeet gaan stampen omdat het kan. Wij zijn zo ongelofelijk asociaal soms.
Ik heb hem 4x ondertekend onder alias "profeet Mohammed"quote:Op maandag 2 november 2020 17:38 schreef TornadoDK het volgende:
Lol niks mis met een pedofiel beledigen.
Waarom gaan ze trouwens niet emigreren? Als ze hun geloof niet vrij kunnen belijden moeten ze van hun geloof naar een land gaan waar dit wel kan. Alle ondertekenaars graag een enkeltje midden oosten.
Als moslims ophouden vrouwen lastig te vallen op straat en in het zwembad, onze bejaarden te beroven (toch maar ongelovigen) stoppen met grensrechters doodschoppen, tramreizigers afslachten, filmmakers van de fiets knallen...quote:Op maandag 2 november 2020 17:38 schreef Boca_Raton het volgende:
Niet op die profeet gaan stampen omdat het kan.
Maar dat is niks. Je kan iemand niet gebieden fatsoenlijk te zijn.quote:Op maandag 2 november 2020 17:38 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Verbieden ook weer niet. Fatsoen, dat is wat ik hier mis. Niet op die profeet gaan stampen omdat het kan. Wij zijn zo ongelofelijk asociaal soms.
Als cabaretiers aan het beledigen slaan heb ik daar ook grote moeite mee.quote:Op maandag 2 november 2020 17:37 schreef Magica het volgende:
[..]
Maar moet het dan maar verboden worden?
Er staan elke dag cartoons in de krant over van allerlei mensen en verschillende bevolkingsgroepen.
Niemand hoeft een uitzonderingspositie te hebben.
Hoe vaak word je als vrouw niet beledigd door een of andere cabaretier of wat?
Maar moet dit dan ook verboden worden dat is een hellend vlak tot de volgende beledigde zich weer aandient...
Exact, want wat is de definitie van fatsoen? Ik vind het niet fatsoenlijk om een ander iets op te leggen.quote:Op maandag 2 november 2020 17:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar dat is niks. Je kan iemand niet gebieden fatsoenlijk te zijn.
Tevens is het jouw visie op fatsoen. Ik zie het juist als onfatsoenlijk om te verwachten dat iemand altijd maar fatsoenlijk is.
Ik als ongelovige kaffer voel me dag in dag uit geschoffeerd door stomme regeltjes en continu gejank van de volgers van een bepaalde religie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |