SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik sta op het punt om de chocola uit de zak muesli te vissen.quote:Op maandag 2 november 2020 14:42 schreef kwiwi het volgende:
Ik snack de hele dag door sinds ik thuis werk
quote:Op maandag 2 november 2020 14:42 schreef kwiwi het volgende:
Goedquote:Op maandag 2 november 2020 14:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe staat het met je keto en gewichtsverlies?
Nicequote:Op maandag 2 november 2020 14:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
GoedTeller staat nog steeds op bijna vier kilo. Ik wil de komende dagen weer iets strenger voor mezelf zijn, want ik heb een beetje gespijbeld
quote:Op maandag 2 november 2020 14:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik sta op het punt om de chocola uit de zak muesli te vissen.
Oh heb je niet gewoon een paar losse repen liggenquote:Op maandag 2 november 2020 14:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik sta op het punt om de chocola uit de zak muesli te vissen.
Ik denk dat ik straks maar de lokale horeca ga steunenquote:Op maandag 2 november 2020 14:42 schreef kwiwi het volgende:
misschien heeft ze die al op..quote:Op maandag 2 november 2020 14:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh heb je niet gewoon een paar losse repen liggen
Ja, als ik er nog een kilo afketo wil ik gaan stabiliseren. Dan kan ik misschien af en toe weer een bammetje eten of zo.quote:
Over wat voor hond gaat het?quote:Op maandag 2 november 2020 14:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij een goede fokker is dat niet echt duur.
Ik had er eentje. Had.quote:Op maandag 2 november 2020 14:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh heb je niet gewoon een paar losse repen liggen
Ik volg nu zo'n FB-pagina waarin ook hondjes uit Roemenië en Hongarije naar Nederland kunnen worden gehaald. God wat een volk is daar lid.quote:Op maandag 2 november 2020 14:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij hebben twee Hongaarse blaffers. Eén asielhondje en een vizslaquote:Op maandag 2 november 2020 14:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik volg nu zo'n FB-pagina waarin ook hondjes uit Roemenië en Hongarije naar Nederland kunnen worden gehaald. God wat een volk is daar lid.
Vorige week was bij de AH de Milka in de aanbieding, ik heb een paar van die Milka dark gehaald, wist niet dat die ook pure chocolade hadden.quote:
Volgens mij nog niet zo lang, zag 'm laatst voor het eerst.quote:Op maandag 2 november 2020 14:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vorige week was bij de AH de Milka in de aanbieding, ik heb een paar van die Milka dark gehaald, wist niet dat die ook pure chocolade hadden.
Ook een groentela?quote:Op maandag 2 november 2020 14:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij hebben twee Hongaarse blaffers. Eén asielhondje en een vizsla
quote:Op maandag 2 november 2020 14:48 schreef Modus het volgende:
Slaapfoto van Bal gelektSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mjaquote:Op maandag 2 november 2020 14:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik volg nu zo'n FB-pagina waarin ook hondjes uit Roemenië en Hongarije naar Nederland kunnen worden gehaald. God wat een volk is daar lid.
iddquote:Op maandag 2 november 2020 14:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb 'm al gevonden. Mooi pand.quote:Op maandag 2 november 2020 14:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er staat in Dordt een appartement boven een chocolaterie te koop
quote:Op maandag 2 november 2020 14:48 schreef Modus het volgende:
Slaapfoto van Bal gelekthoort en bruine snikkel te zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, helaas wel tegenover een tokkiekroeg waar ze de hele avond buiten staan te gillen. Anders had ik wel interesse gehadquote:Op maandag 2 november 2020 14:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb 'm al gevonden. Mooi pand.
Dat zou me echt veel te riskant zijn, net als boven een bakker wonenquote:Op maandag 2 november 2020 14:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er staat in Dordt een appartement boven een chocolaterie te koop
Nou ja nu heb je allemaal 60-plussers die een hondje willen dat in het mandje van de scootmobiel past. Hebben het steeds over gouden mandje gouden mandje gouden mandje, maar ze vinden zo'n Hongaars hondje te duur om naar Nederland te halen en zo'n beestje wordt binnen de kortste keren een voetenbankje.quote:Op maandag 2 november 2020 14:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja
ook in de echte fokkers wereld heb je een bepaald slag volk hoor
Ik heb boven een tattooshop gewoond. Dat was wel veiligquote:Op maandag 2 november 2020 14:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat zou me echt veel te riskant zijn, net als boven een bakker wonen![]()
Nou ja nu lekker rustig dan.quote:Op maandag 2 november 2020 14:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, helaas wel tegenover een tokkiekroeg waar ze de hele avond buiten staan te gillen. Anders had ik wel interesse gehad
Als het goed is kunnen ze daar gewoon bij.quote:Op maandag 2 november 2020 14:52 schreef bitterbal het volgende:
Bij zon wegwerkt toilet achter tegels, als daar iets mis is het met doortrekken ofzo dan moet je die tegeltjes slopen toch?
Heb een normale pure en eentje met amandel gehaald geloof ik. Geen idee wanneer ik ze ga eten, heb nog echt veel te veel chocolade liggenquote:Op maandag 2 november 2020 14:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij nog niet zo lang, zag 'm laatst voor het eerst.
meeste gangbare storingen kunnen verholpen worden door het verwijderen van de doorspoelknop. daarom is dat ding dan weer zo groot.quote:Op maandag 2 november 2020 14:52 schreef bitterbal het volgende:
Bij zon wegwerkt toilet achter tegels, als daar iets mis is het met doortrekken ofzo dan moet je die tegeltjes slopen toch?
vond het al niet helemaal logisch iddquote:Op maandag 2 november 2020 14:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als het goed is kunnen ze daar gewoon bij.
Nee, je kunt dat paneel met de knop weghalen en dan kun je gewoon bij.quote:Op maandag 2 november 2020 14:52 schreef bitterbal het volgende:
Ik woon boven de Hema. De tompoucen roepen me.quote:Op maandag 2 november 2020 14:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat zou me echt veel te riskant zijn, net als boven een bakker wonen![]()
mja beaglemans is ook een Hongaar.quote:Op maandag 2 november 2020 14:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja nu heb je allemaal 60-plussers die een hondje willen dat in het mandje van de scootmobiel past. Hebben het steeds over gouden mandje gouden mandje gouden mandje, maar ze vinden zo'n Hongaars hondje te duur om naar Nederland te halen en zo'n beestje wordt binnen de kortste keren een voetenbankje.
Dat hoor je dan weer wel?quote:Op maandag 2 november 2020 14:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik woon boven de Hema. De tompoucen roepen me.
niet eens de rookworstenquote:Op maandag 2 november 2020 14:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die lust ik niet, maar slagroomtaart...quote:Op maandag 2 november 2020 14:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kruispunten kun je ook beter niet oversteken want er kunnen auto's van vier kanten komen.quote:Op maandag 2 november 2020 14:52 schreef bitterbal het volgende:
Bv hier achter dat zwarte plaatje waar de knoppen zittenquote:Op maandag 2 november 2020 14:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
meeste gangbare storingen kunnen verholpen worden door het verwijderen van de doorspoelknop. daarom is dat ding dan weer zo groot.
Daar worden ze gewoon op grote schaal gefokt. Vanuit Oekraïne gaan ook vliegtuigen vol naar Canada en de VS. Dat soms een deel de reis niet overleefd maar niet zoveel uit want volgende vlucht komt de volgende lichting vast wel.quote:Op maandag 2 november 2020 14:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
je foto doet het nietquote:Op maandag 2 november 2020 14:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bv hier achter dat zwarte plaatje waar de knoppen zitten
[ afbeelding ]
Nee bah. Nog nooit gehad. Vroeger zaten hier struikjes bij de Hema en als je dan de hond uitliet dan moest je uitkijken, anders had ze weer zo'n worst uit de struiken getrokken die mensen hadden weggegooid.quote:
ja dat zwarte is de doorspoelknop he.. dat hele gebeuren haal je weg en als er dan wat is kan het meestal via die opening wel gefixt wordenquote:Op maandag 2 november 2020 14:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://sanitairkamer.nl/(...)sfzVlPBoCzBkQAvD_BwE
hmmm okequote:Op maandag 2 november 2020 14:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja dat zwarte is de doorspoelknop he.. dat hele gebeuren haal je weg en als er dan wat is kan het meestal via die opening wel gefixt worden
Nouquote:Op maandag 2 november 2020 14:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar worden ze gewoon op grote schaal gefokt. Vanuit Oekraïne gaan ook vliegtuigen vol naar Canada en de VS. Dat soms een deel de reis niet overleefd maar niet zoveel uit want volgende vlucht komt de volgende lichting vast wel.
Anderen horen geesten, jij hoort banketquote:Op maandag 2 november 2020 14:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is een soort gegons, een trilling
Jezus hoe steek jij over.quote:Op maandag 2 november 2020 14:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kruispunten kun je ook beter niet oversteken want er kunnen auto's van vier kanten komen.
Zouthartaanval bij de hond.quote:Op maandag 2 november 2020 14:55 schreef CherryLips het volgende:
Was wel goedkoop toen, scheelde weer hondenvoer.
Doe me denken aan mijn eerste vakantie naar de VS. Daarna kon ik even geen fastfood meer zien.quote:Op maandag 2 november 2020 14:56 schreef Amarantha het volgende:
Als ik boven de Hema zou wonen ging ik elke dag een hotdog halen.
Naja 2 weken ofzo en dan ben je het wel zat.
Ik denk echt dat ik 20 kg aankom als ik naar Amerika ga.quote:Op maandag 2 november 2020 14:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doe me denken aan mijn eerste vakantie naar de VS. Daarna kon ik even geen fastfood meer zien.
Wel naar Whitecastle geweest
Het is dus de keus tussen een vette megalomane pad die je in je kruis grijpt of een enigszins seniele oude man die graag aan je haar snuffelt.quote:Op maandag 2 november 2020 15:01 schreef bitterbal het volgende:
ook niet goed hoor
https://www.facebook.com/100055631110310/videos/143185284212508/
Godsamme die porties in de VS. Je denkt dat alles wat je leest en hoort overdreven is, maar nee. Het ligt er natuurlijk wel aan waar je gaat eten, maar negen van de tien keer kreeg je me toch een bak vretenquote:Op maandag 2 november 2020 14:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doe me denken aan mijn eerste vakantie naar de VS. Daarna kon ik even geen fastfood meer zien.
Wel naar Whitecastle geweest
quote:Op maandag 2 november 2020 15:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is dus de keus tussen een vette megalomane pad die je in je kruis grijpt of een enigszins seniele oude man die graag aan je haar snuffelt.
Ergens ook wel handig.. bestel je gewoon 1 portie voor 2 mensen samen.quote:Op maandag 2 november 2020 15:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Godsamme die porties in de VS. Je denkt dat alles wat je leest en hoort overdreven is, maar nee. Het ligt er natuurlijk wel aan waar je gaat eten, maar negen van de tien keer kreeg je me toch een bak vreten
Misschien toch een keer heenquote:Op maandag 2 november 2020 15:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Godsamme die porties in de VS. Je denkt dat alles wat je leest en hoort overdreven is, maar nee. Het ligt er natuurlijk wel aan waar je gaat eten, maar negen van de tien keer kreeg je me toch een bak vreten
was vroeger met mijn ouders daar geweest. Waren we in een motel. Het ontbijt bestond echt alleen maar uit donuts.quote:
toch lijkt chicken & waffles me nog altijd een smerige combinatie.quote:Op maandag 2 november 2020 15:07 schreef CherryLips het volgende:
's Ochtends ontbijten bij Waffle House want die hoorde dan zeg maar bij je motel. Wil je gewoon kleine pancakes of twee wafels ofzo. Nee, je krijgt er tien. Vreten, kreng.
Haar snuffelen doe ik ook graag.quote:Op maandag 2 november 2020 15:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is dus de keus tussen een vette megalomane pad die je in je kruis grijpt of een enigszins seniele oude man die graag aan je haar snuffelt.
en ben je ook seniel?quote:Op maandag 2 november 2020 15:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Haar snuffelen doe ik ook graag.
mja het moeten geen zoet wafels zijnquote:Op maandag 2 november 2020 15:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toch lijkt chicken & waffles me nog altijd een smerige combinatie.
Die ik dolgraag eens wil proberen.
De geboorteplaats van je zwembandjesquote:Op maandag 2 november 2020 15:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was vroeger met mijn ouders daar geweest. Waren we in een motel. Het ontbijt bestond echt alleen maar uit donuts.
paradijs hoor
quote:Op maandag 2 november 2020 14:57 schreef CherryLips het volgende:
Wel leuk toch, Dordrecht? Dat water en die oude straatjes.
awwwwquote:Op maandag 2 november 2020 15:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De geboorteplaats van je zwembandjes
Ooit de fout gemaakt om een large pizza te bestellen. Bleek een tafelvullend ding te zijn. Ik heb nog dagen met een pizzabox in de kofferbak rondgeredenquote:Op maandag 2 november 2020 15:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 november 2020 15:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ooit de fout gemaakt om een large pizza te bestellen. Bleek een tafelvullend ding te zijn. Ik heb nog dagen met een pizzabox in de kofferbak rondgereden
[..]
Ooit de fout gemaakt om een large pizza te bestellen. Bleek een tafelvullend ding te zijn. Ik heb nog dagen met een pizzabox in de kofferbak rondgereden
paar extra slices voor de honger die nog komtquote:Op maandag 2 november 2020 15:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Ja, hij kwam wel op als ik me goed herinner.quote:Op maandag 2 november 2020 15:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
paar extra slices voor de honger die nog komt
Toen ik nog in de discotheek werkte bakte mn ma ‘a avonds voor ze ging slapen een pizza voor me.quote:Op maandag 2 november 2020 15:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind koude pizza echt geweldig dus het was geen straf
quote:Op maandag 2 november 2020 15:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Toen ik nog in de discotheek werkte bakte mn ma ‘a avonds voor ze ging slapen een pizza voor me.
Die was de volgende ochtend echt de ideale tempera uur als ik thuis kwam
BUDAAAAAAAAAAquote:Op maandag 2 november 2020 15:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ik heb meestal het geduld niet om een pizza koud te laten worden
quote:Op maandag 2 november 2020 15:21 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.facebook.com/(...)158611703297209/?d=n
Spring vissen zijn gaaf
ik wil in mn volgend koop huis wel een pizza oven in de tuinquote:Op maandag 2 november 2020 15:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ik heb meestal het geduld niet om een pizza koud te laten worden
De tweede keer dat wat beter aangepakt. Maar toen waren we ook maar met zijn tweeën en soms met drie personen. Dat scheelde ook een hoop qua mogelijkheden.quote:Op maandag 2 november 2020 15:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ohh wat liefquote:Op maandag 2 november 2020 15:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Toen ik nog in de discotheek werkte bakte mn ma ‘a avonds voor ze ging slapen een pizza voor me.
Die was de volgende ochtend echt de ideale tempera uur als ik thuis kwam
Ik niet, moet lekker warm zijnquote:Op maandag 2 november 2020 15:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind koude pizza echt geweldig dus het was geen straf
Weet in België ook wel een aantal adressen hoorquote:Op maandag 2 november 2020 15:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
waar dan? Ik vraag dit voor mezelf.quote:Op maandag 2 november 2020 15:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Weet in België ook wel een aantal adressen hoor
oa hof ter doest, lissewege (vlakbij Zeebrugge)quote:Op maandag 2 november 2020 15:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waar dan? Ik vraag dit voor mezelf.
Klinkt helaas verstandig.quote:Op maandag 2 november 2020 15:33 schreef bitterbal het volgende:
Dussss
Winkeliers VS timmeren winkels dicht uit angst voor geweld na verkiezingen
https://nos.nl/collectie/(...)weld-na-verkiezingen
Slim.quote:Op maandag 2 november 2020 15:33 schreef bitterbal het volgende:
Dussss
Ik had het vanmorgen druk. Nu even niet meer.quote:Op maandag 2 november 2020 15:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goed wel. Drukke dag vandaag. Had eigenlijk verwacht dat het heel rustig zou zijn
Mjaquote:Op maandag 2 november 2020 15:33 schreef bitterbal het volgende:
Dussss
De dramaandag is achter de rug?quote:Op maandag 2 november 2020 15:35 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik had het vanmorgen druk. Nu even niet meer.
Korte piek van de nieuwe maand.quote:Op maandag 2 november 2020 15:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De dramaandag is achter de rug?
Volgens mij heeft Haags het altijd druk op maandagquote:Op maandag 2 november 2020 15:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Korte piek van de nieuwe maand.
Hoop weekenddingen gok ik. Heb ik in ieder geval wel, en bij een nieuwe maand altijd extra, want voorraden die aangevuld moeten.quote:Op maandag 2 november 2020 15:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Haags het altijd druk op maandag
O ja, je hebt een weekje vakantie!quote:Op maandag 2 november 2020 15:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoop weekenddingen gok ik. Heb ik in ieder geval wel, en bij een nieuwe maand altijd extra, want voorraden die aangevuld moeten.
Alleen nu dus niet, want vrij.
Liefst een open doos.quote:Op maandag 2 november 2020 15:41 schreef Karzai het volgende:
Zie je vaak in politie series, zo'n alleenstaande rechercheur met een lege koelkast
Alleen een pizza en een paar biertjes
Joop heeft nog geen nieuw werk (officieel sinds gisteren werkloos), dus soort van ja.quote:Op maandag 2 november 2020 15:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, je hebt een weekje vakantie!![]()
Joop ook?
Lauwe pizzaquote:Op maandag 2 november 2020 15:42 schreef Amarantha het volgende:
Pizza moet gewoon warm (of lauw) zijn. Maar koud? Nee.
In slechtere situaties staat er gewoon een pizzadoos tussen de rommel in de woonkamerquote:Op maandag 2 november 2020 15:41 schreef Karzai het volgende:
Zie je vaak in politie series, zo'n alleenstaande rechercheur met een lege koelkast
Alleen een pizza en een paar biertjes
K vind dat maar niksquote:Op maandag 2 november 2020 15:43 schreef kwiwi het volgende:
Ik maak graag m'n eigen pizza. Op elk kwart ander beleg
O, nu al?quote:Op maandag 2 november 2020 15:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Joop heeft nog geen nieuw werk (officieel sinds gisteren werkloos), dus soort van ja.
Door corona geen werk meer?quote:Op maandag 2 november 2020 15:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Joop heeft nog geen nieuw werk (officieel sinds gisteren werkloos), dus soort van ja.
quote:Op maandag 2 november 2020 15:43 schreef kwiwi het volgende:
naast de donutsquote:Op maandag 2 november 2020 15:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
In slechtere situaties staat er gewoon een pizzadoos tussen de rommel in de woonkamer
De Quatro Kwizoni pizzaquote:Op maandag 2 november 2020 15:43 schreef kwiwi het volgende:
Daar hadden wij het toevallig van het weekend ook over, buitenkeuken met pizza oven, bbq en smoker.quote:Op maandag 2 november 2020 15:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
daarom volgend koophuis: pizzaoven in de tuin.
Maar ik wil sowieso een overdekte buitenkeuken met glazen platen ervoor en daar dan een braai/pizzaoven/kamado joe en een gasbbq in.
En een tuinhaard
En kipfilet.quote:Op maandag 2 november 2020 15:44 schreef FranticDJ het volgende:
j
[..]
jij wil natuurlijk een pizza macaroni met tonijn
quote:Op maandag 2 november 2020 15:44 schreef FranticDJ het volgende:
j
[..]
jij wil natuurlijk een pizza macaroni met tonijn
een literbeker colaquote:
quote:Op maandag 2 november 2020 15:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar hadden wij het toevallig van het weekend ook over, buitenkeuken met pizza oven, bbq en smoker.
Ja ik eet niet zo snel dus op het laatst is het sowieso niet meer warm bij mij.quote:
Gewoon een deel op lage temperatuur in de oven zetten.quote:Op maandag 2 november 2020 15:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik eet niet zo snel dus op het laatst is het sowieso niet meer warm bij mij.
dat hokje van ralph de kok is wel gaafquote:Op maandag 2 november 2020 15:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar hadden wij het toevallig van het weekend ook over, buitenkeuken met pizza oven, bbq en smoker.
Stop maar.quote:Op maandag 2 november 2020 15:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je hebt liever een pizza snikkel?
Oh dat is wel slim maar dit ga ik toch vergeten.quote:Op maandag 2 november 2020 15:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon een deel op lage temperatuur in de oven zetten.
You's doin it WRONGquote:Op maandag 2 november 2020 15:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
* FranticDJ heeft zo nog een @:Dr_Flash -je in de koelkast staan
Vorige week pizza besteld alleen kreeg 'm niet opDacht zwier 'm wel ind e koelkast. Komt wel op :p
Denk dat ik 'm maar ff weg moet gaan gooien
Dat hadden ze bij 't Zusje maar ik zat toen al zo vol, ik moest echt stoppen.quote:Op maandag 2 november 2020 15:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toch lijkt chicken & waffles me nog altijd een smerige combinatie.
Die ik dolgraag eens wil proberen.
Mag. Maar pizza op tijd opeten is toch niet te veel gevraagd?quote:Op maandag 2 november 2020 15:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja sorry kapsalon vind ik echt té vies
quote:Op maandag 2 november 2020 15:57 schreef UitStraling het volgende:
Zusje compleet tumorvrij, she dit it that Boadicea
Wat fijn!quote:Op maandag 2 november 2020 15:57 schreef UitStraling het volgende:
Hij had nog anderhalve week staan ofzo, dus die was al even thuis aan het derpen.quote:Op maandag 2 november 2020 15:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, nu al?Had hij nog veel vrije dagen over? In verband met opzegtermijn?
zat volquote:Op maandag 2 november 2020 15:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mag. Maar pizza op tijd opeten is toch niet te veel gevraagd?
Mja, liever had 'ie het zo geregeld dat eerst de nieuwe baan er was en daarna opzeggen. Maar naast oude baan zoeken werkte gewoon niet. Dus dan maar zo.quote:
quote:Op maandag 2 november 2020 16:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, liever had 'ie het zo geregeld dat eerst de nieuwe baan er was en daarna opzeggen. Maar naast oude baan zoeken werkte gewoon niet. Dus dan maar zo.
Lekker!quote:Op maandag 2 november 2020 16:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij had nog anderhalve week staan ofzo, dus die was al even thuis aan het derpen.
dan kan je om 20u snackenquote:Op maandag 2 november 2020 16:27 schreef Karzai het volgende:
ik heb al trek maar ga niet snacken, maar vroeg avondeten
Mag het niet zeggen, maar dan had die beter gewoon ff de ziektewet in kunnen duiken om te solliciteren of hij is echt toe aan een sabbatical.quote:Op maandag 2 november 2020 16:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, liever had 'ie het zo geregeld dat eerst de nieuwe baan er was en daarna opzeggen. Maar naast oude baan zoeken werkte gewoon niet. Dus dan maar zo.
Oh wowquote:Op maandag 2 november 2020 15:57 schreef UitStraling het volgende:
Techniek, dus komt wel goed.quote:Op maandag 2 november 2020 16:26 schreef Karzai het volgende:
Moedig om je baan op te zeggen in deze corona tijden, of heeft zijn sector daar geen last van?
Er is niet zoiets als "even de ziektewet induiken".quote:Op maandag 2 november 2020 16:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mag het niet zeggen, maar dan had die beter gewoon ff de ziektewet in kunnen duiken om te solliciteren of hij is echt toe aan een sabbatical.
Lijkt rustig te worden.quote:Op maandag 2 november 2020 16:58 schreef FranticDJ het volgende:
Hoop dat 't weer morgen een beetje OK is.
Wil m'n dak op, ff wat pannen recht leggen die verschoven lijken te zijn en even mn schoorsteen & goten inspecteren.
Neem wat hondenkoekjes mee voor de grote boze wolfquote:Op maandag 2 november 2020 17:01 schreef CherryLips het volgende:
Kijken of ik morgen tijd heb om even het andere bos in te duiken
Zou me goed uitkomen, wil morgen hardlopen en wat in de tuin doen. Schijtnaalden overal.quote:
je tuin is een spuitplek?quote:Op maandag 2 november 2020 17:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou me goed uitkomen, wil morgen hardlopen en wat in de tuin doen. Schijtnaalden overal.
O ik dacht om een toffe hond te jatten.quote:Op maandag 2 november 2020 17:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Neem wat hondenkoekjes mee voor de grote boze wolf
Lijkt er wel op ja.quote:
Why not both? Blijven coronawappies vanzelf bij je uit de buurt.quote:Op maandag 2 november 2020 17:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ik dacht om een toffe hond te jatten.
quote:Op maandag 2 november 2020 17:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ik dacht om een toffe hond te jatten.
ja das vervelend.. mijn voortuin ligt nu vol met bessen van de struik van hiernaast.quote:Op maandag 2 november 2020 17:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lijkt er wel op ja.![]()
Nee, de buren hebben een tig meter hoge naaldboom. Ik heb naalden.
muts mee?quote:Op maandag 2 november 2020 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
mooi, vanavond blijft het droog en het is al aan het afkoelen. Over een uurtje naar t kappertje
misschien geen gek ideequote:
Ergens hoop ik dat ze 'm zelf binnenkort zat raken.quote:Op maandag 2 november 2020 17:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja das vervelend.. mijn voortuin ligt nu vol met bessen van de struik van hiernaast.
Goed planquote:
wat hebbie?quote:Op maandag 2 november 2020 18:03 schreef Amarantha het volgende:
Zo maar eens beginnen aan het avondeten.
Ja dat was toch zo'n serie op Foxkids vroeger?quote:Op maandag 2 november 2020 18:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik schat ook wel in dat je weet wat Nirvana is. Dan mag het.
Ik koop graag bandshirts van bandjes waar ik niks mee heb.quote:Op maandag 2 november 2020 18:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sowieso kipschnitzel maar wat erbij? Even in de vriezer kijken.quote:
erg hequote:Op maandag 2 november 2020 18:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als een hondje die aan iedere vuilnisbak ruikt of er wat te vreten valt.
kip krokant?quote:Op maandag 2 november 2020 18:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sowieso kipschnitzel maar wat erbij? Even in de vriezer kijken.Moet dat ding eens beetje opruimen.
Hmm kipkaas heb ik en gewone denk ik? Weet niet meer.quote:
Mijn dochter had laatst een trui uitgekozen van Def Lappard.quote:Op maandag 2 november 2020 18:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
ah die ken ik nietquote:Op maandag 2 november 2020 18:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm kipkaas heb ik en gewone denk ik? Weet niet meer.Vorige week gekocht.
ja hoor.quote:Op maandag 2 november 2020 18:08 schreef Amarantha het volgende:
Ik kan best food zusjes zijn met Bitterbal zonder in Den Haag te wonen ja.
Oh echt?quote:Op maandag 2 november 2020 18:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hoor.![]()
en sowieso haags verkast naar utrecht
en jij naar een stel boompjes.. dusjaquote:Op maandag 2 november 2020 18:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hoor.![]()
en sowieso haags verkast naar utrecht
Alleen als ik je huidige huis gratis mag hebben als je gaat verhuizen.quote:
nee niet de boompjesquote:Op maandag 2 november 2020 18:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en jij naar een stel boompjes.. dusja
quote:Op maandag 2 november 2020 18:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alleen als ik je huidige huis gratis mag hebben als je gaat verhuizen.
Gratis? Want ben een arm persoon helaas.quote:Op maandag 2 november 2020 18:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik heb nog een huis in de aanbieding
5 euroquote:Op maandag 2 november 2020 18:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik heb nog een huis in de aanbieding
quote:
dan mag je nummer 1 op de wc komen doen. en krijg je een bakje koffiequote:Op maandag 2 november 2020 18:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gratis? Want ben een arm persoon helaas.
Ik zal vanavond even met moeders de vrouw overleggen, wellicht is zij wel enthousiast.quote:
quote:Op maandag 2 november 2020 18:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]ohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
4000 > 800quote:Op maandag 2 november 2020 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
naar de kappert. Hij is alleen niet ver genoeg want ik sta nu pas op 4000 steps. En meer dan 6500 gaan het er niet worden vandaag dus. Laat staan de target 800...
In de voortuin en dan tegen de ruiten gooien?quote:
Je weet al dat het een band is. Dat is al iets tegenwoordig.quote:Op maandag 2 november 2020 18:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik koop graag bandshirts van bandjes waar ik niks mee heb.
de ruiten van de burenquote:Op maandag 2 november 2020 18:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In de voortuin en dan tegen de ruiten gooien?
Nee jij moet het in een potje doen en netjes bij de dokter afgeven ...quote:
quote:Op maandag 2 november 2020 18:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee jij moet het in een potje doen en netjes bij de dokter afgeven ...
ja niet alles past in dat potjequote:Op maandag 2 november 2020 18:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee jij moet het in een potje doen en netjes bij de dokter afgeven ...
het is zon klein potjequote:Op maandag 2 november 2020 18:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoeveel produceer jij wel niet dan?
Gewoon een emmer afgeven dan.quote:
alsof je ijs schept in een strandtentquote:Op maandag 2 november 2020 18:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
met een schepje.,
ze vertelde hoe ik het beste er in kon krijgen. kreeg de slappe lach
ja niet dus er zit een lepeltje bijquote:Op maandag 2 november 2020 18:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe poep je nou precies is zo’n klein potje?
Zeker ook de hele tijd verkleinwoordjes gebruikenquote:Op maandag 2 november 2020 18:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
met een schepje.,
ze vertelde hoe ik het beste er in kon krijgen. kreeg de slappe lach
ja :pquote:Op maandag 2 november 2020 18:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeker ook de hele tijd verkleinwoordjes gebruiken
hopen op een floaterquote:Op maandag 2 november 2020 18:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja niet dus er zit een lepeltje bij
maar ik heb niet zon plateau in de pot waar het land, gelijk in et water dus ik moet nog een strategie verzinnen
Toch die emmer waar je het zo uit kunt lepelenquote:Op maandag 2 november 2020 18:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar ik heb niet zon plateau in de pot waar het land, gelijk in et water dus ik moet nog een strategie verzinnen
quote:Op maandag 2 november 2020 18:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeker ook de hele tijd verkleinwoordjes gebruiken
Eerst wat toiletpapier erin gooien? Of soepkom erin zetten?quote:Op maandag 2 november 2020 18:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja daar had ik ook aan gedachtquote:Op maandag 2 november 2020 18:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hopen op een floater
maar wellicht eerst wat wc papier in 't water leggen
Zelfs dit gaat mij allemaal te ver hoor jongensquote:Op maandag 2 november 2020 18:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eerst wat toiletpapier erin gooien? Of soepkom erin zetten?
soepkomquote:Op maandag 2 november 2020 18:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We denken gewoon met je mee.quote:Op maandag 2 november 2020 18:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zelfs dit gaat mij allemaal te ver hoor jongens
Huishoudfolie over de pot spannen.quote:Op maandag 2 november 2020 18:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gewoon wc-papier op de grond in de badkamer leggen en als een Indiër gehurkt er boven hangenquote:Op maandag 2 november 2020 18:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of een diep bordquote:Op maandag 2 november 2020 18:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 november 2020 18:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of een diep bord![]()
En dan ‘s avonds iets met pindasaus eten
Omgquote:Op maandag 2 november 2020 18:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon wc-papier op de grond in de badkamer leggen en als een Indiër gehurkt er boven hangen
Is dat keto?quote:Op maandag 2 november 2020 18:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of een diep bord![]()
En dan ‘s avonds iets met pindasaus eten
Gewoon een vrolijk gezichtje op dat potje tekenen als die vol zitquote:Op maandag 2 november 2020 18:29 schreef bitterbal het volgende:
ja wa
[..]
dat waardeer ik
vind het ook echt beschamend want het is ook een doorzichtigpotje
quote:Op maandag 2 november 2020 18:31 schreef FranticDJ het volgende:
@:bitterbal kan je niet een potje halen in een kinderwinkel? denk dat jij daar nog wel op past.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |