SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik sta op het punt om de chocola uit de zak muesli te vissen.quote:Op maandag 2 november 2020 14:42 schreef kwiwi het volgende:
Ik snack de hele dag door sinds ik thuis werk
quote:Op maandag 2 november 2020 14:42 schreef kwiwi het volgende:
Goedquote:Op maandag 2 november 2020 14:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe staat het met je keto en gewichtsverlies?
Nicequote:Op maandag 2 november 2020 14:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
GoedTeller staat nog steeds op bijna vier kilo. Ik wil de komende dagen weer iets strenger voor mezelf zijn, want ik heb een beetje gespijbeld
quote:Op maandag 2 november 2020 14:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik sta op het punt om de chocola uit de zak muesli te vissen.
Oh heb je niet gewoon een paar losse repen liggenquote:Op maandag 2 november 2020 14:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik sta op het punt om de chocola uit de zak muesli te vissen.
Ik denk dat ik straks maar de lokale horeca ga steunenquote:Op maandag 2 november 2020 14:42 schreef kwiwi het volgende:
misschien heeft ze die al op..quote:Op maandag 2 november 2020 14:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh heb je niet gewoon een paar losse repen liggen
Ja, als ik er nog een kilo afketo wil ik gaan stabiliseren. Dan kan ik misschien af en toe weer een bammetje eten of zo.quote:
Over wat voor hond gaat het?quote:Op maandag 2 november 2020 14:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij een goede fokker is dat niet echt duur.
Ik had er eentje. Had.quote:Op maandag 2 november 2020 14:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh heb je niet gewoon een paar losse repen liggen
Ik volg nu zo'n FB-pagina waarin ook hondjes uit Roemenië en Hongarije naar Nederland kunnen worden gehaald. God wat een volk is daar lid.quote:Op maandag 2 november 2020 14:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij hebben twee Hongaarse blaffers. Eén asielhondje en een vizslaquote:Op maandag 2 november 2020 14:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik volg nu zo'n FB-pagina waarin ook hondjes uit Roemenië en Hongarije naar Nederland kunnen worden gehaald. God wat een volk is daar lid.
Vorige week was bij de AH de Milka in de aanbieding, ik heb een paar van die Milka dark gehaald, wist niet dat die ook pure chocolade hadden.quote:
Volgens mij nog niet zo lang, zag 'm laatst voor het eerst.quote:Op maandag 2 november 2020 14:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vorige week was bij de AH de Milka in de aanbieding, ik heb een paar van die Milka dark gehaald, wist niet dat die ook pure chocolade hadden.
Ook een groentela?quote:Op maandag 2 november 2020 14:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij hebben twee Hongaarse blaffers. Eén asielhondje en een vizsla
quote:Op maandag 2 november 2020 14:48 schreef Modus het volgende:
Slaapfoto van Bal gelektSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mjaquote:Op maandag 2 november 2020 14:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik volg nu zo'n FB-pagina waarin ook hondjes uit Roemenië en Hongarije naar Nederland kunnen worden gehaald. God wat een volk is daar lid.
iddquote:Op maandag 2 november 2020 14:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |