SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En toch open je een nieuwequote:Op maandag 2 november 2020 09:56 schreef kwiwi het volgende:
Oeps, had niet in de gaten dat ik de lapo had
die andere is de excuusnegerquote:Op maandag 2 november 2020 09:56 schreef CherryLips het volgende:
https://link.marktplaats.nl/m1620643853
He kut ik wil alleen de roze.
zou bijna denken da je met tokkies te maken hebtquote:Op maandag 2 november 2020 09:57 schreef UitStraling het volgende:
Pissende mannen op straat, jonge mensen die op zaterdag om 10 uur op bed liggen, jankende kinderen omdat een arrestatieteam binnen valt, allemaal doodnormaal hoor
O ja dit hoorde ik op de radio en ik kon me er al geen voorstelling bij maken. Iets met walvisstaart.quote:Op maandag 2 november 2020 10:01 schreef gianni61 het volgende:
Ik zou hem fijn zo laten staan
[ afbeelding ]
het heeft wat hequote:Op maandag 2 november 2020 10:01 schreef gianni61 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, ik hoorde het ook eerst op de radio.quote:Op maandag 2 november 2020 10:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja dit hoorde ik op de radio en ik kon me er al geen voorstelling bij maken. Iets met walvisstaart.
O, wacht, dit is een ander appartement dan ik in gedachten had. Dit ligt in het Oude Noorden.quote:Op maandag 2 november 2020 09:54 schreef bitterbal het volgende:
ik kan ook aan balkon kant slapen
[ afbeelding ]
welke dacht je?quote:Op maandag 2 november 2020 10:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, wacht, dit is een ander appartement dan ik in gedachten had. Dit ligt in het Oude Noorden.
Best knap.quote:Op maandag 2 november 2020 10:01 schreef gianni61 het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er netjes uit inderdaadquote:Op maandag 2 november 2020 10:12 schreef bitterbal het volgende:
het is beter als schiedam. schiedam is kleiner, ouder en die trap.
Tenzij er een technisch mankement was. Maar op zich wel een mooie parkeerplaats uitgezochtquote:Op maandag 2 november 2020 10:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kunst
Denk dat de bestuurder dit jaar geen positief beoordelingsgesprek krijgt.
ah die verouderde? Ja die is al verkochtquote:Op maandag 2 november 2020 10:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je had vorige week ook een appartement aan het Haringvliet, toch? Dat lag vlakbij de Blaak.
quote:Op maandag 2 november 2020 10:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah die verouderde? Ja die is al verkocht
Ja is leuk hoor daar maar geloof dat die woning met alles wat er aan gedaan moest worden ook iets te duur was. en bovenburenquote:Op maandag 2 november 2020 10:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Die buurt ken ik goed. Liep er regelmatig langs op weg naar mijn werk.
Bovenburenquote:Op maandag 2 november 2020 10:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja is leuk hoor daar maar geloof dat die woning met alles wat er aan gedaan moest worden ook iets te duur was. en bovenburen
Dit. Als ik iets ga kopen dan wordt het een huis, geen apartement. Wil de bovenverdieping van een apartement ook niet ivm warmte in de zomer.. een keer gehad en de hitte was er niet uit te krijgen meer op een gegeven momentquote:
Op een metertje overlap na heb ik hier ook geen bovenburen, maar met de hitte valt het gelukkig wel meequote:Op maandag 2 november 2020 10:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit. Als ik iets ga kopen dan wordt het een huis, geen apartement. Wil de bovenverdieping van een apartement ook niet ivm warmte in de zomer.. een keer gehad en de hitte was er niet uit te krijgen meer op een gegeven moment
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |