SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
quote:Op zondag 1 november 2020 22:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja, je ziet het goed... augurken, overal...
Walgelijkquote:Op zondag 1 november 2020 22:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja, je ziet het goed... augurken, overal...
nou ja jij hebt het gekocht toch?quote:Op zondag 1 november 2020 23:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zo'n shower bomb van lush gebruikt. Handig, zo'n olielaagje op je huid. Vooral omdat dat beetje olie dus ook op de grond komt en je dan bijna op je bek glibbert in de douche.
Soms denk ik echt dat er simpeltjes werken daar
Noem je nou sjerrie een simpeltjequote:Op zondag 1 november 2020 23:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja jij hebt het gekocht toch?
Nee gekregenquote:Op zondag 1 november 2020 23:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja jij hebt het gekocht toch?
ah, oke da neem ik het terugquote:Op zondag 1 november 2020 23:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee gekregenMaar ik koop geen nieuwe. Er staat ook niet bij "pas op je glibbert je douche uit". Had vorig jaar ook al zoiets met hun scrub.
in de USA kan je dan makkelijk een rechtzaak aandoen en dik cashenquote:Op zondag 1 november 2020 23:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee gekregenMaar ik koop geen nieuwe. Er staat ook niet bij "pas op je glibbert je douche uit". Had vorig jaar ook al zoiets met hun scrub.
dit had over US kunnen gaanquote:Op zondag 1 november 2020 23:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Breng hem nou niet op ideeën, die gaat morgen gepersonaliseerde badbommetjes laten maken met zijn gezicht er op geprintquote:
ja heb trekquote:
quote:Op zondag 1 november 2020 23:16 schreef FranticDJ het volgende:
die vent kijkt alsof ie moet poepen haha
quote:
Zo danquote:Op zondag 1 november 2020 23:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Volgens mij heeft US een stoma ofzogezien zijn poep fobie
Nee dat was ik die dat hadquote:Op zondag 1 november 2020 23:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Volgens mij heeft US een stoma ofzogezien zijn poep fobie
denk dat die zelf verkleed als bruisal zo voor haar deur staatquote:Op zondag 1 november 2020 23:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die is bruisballen voor gerrie aan het maken
Die heeft gewoon zijn zak met zwitsal ingesmeerd en probeert dat met een glad praatje te verkopen.quote:Op zondag 1 november 2020 23:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die is bruisballen voor gerrie aan het maken
'bruisballen'quote:Op zondag 1 november 2020 23:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heeft gewoon zijn zak met zwitsal ingesmeerd en probeert dat met een glad praatje te verkopen.
'in het verrassingsstokje zit nog wat huidcrème'quote:
brrquote:Op zondag 1 november 2020 23:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'in het verrassingsstokje zit nog wat huidcrème'
Oh ga ik toch allemaal niet heen. Naja bios soms maar alle leuke films zijn toch uitgesteld.quote:Op zondag 1 november 2020 23:29 schreef bitterbal het volgende:
hmm komen toch nog strengere regels volgens rtl nieuws.
musea,theater en bios dicht en van 4 naar 2 personen op straat
Voor aan het overleg was er een discussie over een totale lockdown waarbij ook de detail handel dicht zou moeten.quote:Op zondag 1 november 2020 23:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ga ik toch allemaal niet heen. Naja bios soms maar alle leuke films zijn toch uitgesteld.
Oei shit snel kerstcadeautjes kopen.quote:Op zondag 1 november 2020 23:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Voor aan het overleg was er een discussie over een totale lockdown waarbij ook de detail handel dicht zou moeten.
Vervolgens haalt die zijn 'bamboe-extract' nog even door het haar 'sjer, je haar danst'quote:Op zondag 1 november 2020 23:30 schreef FranticDJ het volgende:
een lekker gezichtsmasker, goed voor je uitstraling
Als ze het dan maar niet op de Belgische methode doen, voor het weekend aankondigen dat maandag alles dichtgaat. En dan verbaasd zijn dat het heel het weekend overal topdrukte isquote:Op zondag 1 november 2020 23:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Voor aan het overleg was er een discussie over een totale lockdown waarbij ook de detail handel dicht zou moeten.
Wat een leuk nieuws zo voor het slapen gaan.quote:Op zondag 1 november 2020 23:29 schreef bitterbal het volgende:
hmm komen toch nog strengere regels volgens rtl nieuws.
musea,theater en bios dicht en van 4 naar 2 personen op straat
Ik ging elke week naar de bios. Zat moed te verzamelen om van de week te gaanquote:Op zondag 1 november 2020 23:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ga ik toch allemaal niet heen. Naja bios soms maar alle leuke films zijn toch uitgesteld.
Ik begrijp niet wat mensen “ineens” allemaal nodig hebben dan.quote:Op zondag 1 november 2020 23:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ze het dan maar niet op de Belgische methode doen, voor het weekend aankondigen dat maandag alles dichtgaat. En dan verbaasd zijn dat het heel het weekend overal topdrukte is
Dat vraag ik me ook af, angst voor schaarste ofzo? Plus tegenwoordig kun je toch praktisch alles online bestellen.quote:Op zondag 1 november 2020 23:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik begrijp niet wat mensen “ineens” allemaal nodig hebben dan.
Ja. Of pretparken.quote:
Compleet gezin vanmiddag, zonder mondkapjes, kinderen die rondrennen. En niemand die er iets van zegtquote:Op zondag 1 november 2020 23:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja. Of pretparken.
Dit lijkt me voor de bühne om te zeggen “kijk we doen iets”. Die 4 personen handhaven gebeurd niet, die 2 personen vast ook niet.
Zolang ik nog steeds mensen met 2 of meer mensen boodschappen zie doen geloof ik er niet zo in.
Ben jij nog naar buiten gegaan gister voor je je uitslag had?quote:Op zondag 1 november 2020 23:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Compleet gezin vanmiddag, zonder mondkapjes, kinderen die rondrennen. En niemand die er iets van zegt
Maand november middelbare scholen in ieder geval dicht. Grote bouwmarkten en Ikea meuk etc. Mondkapjes en handhavenquote:Op zondag 1 november 2020 23:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja. Of pretparken.
Dit lijkt me voor de bühne om te zeggen “kijk we doen iets”. Die 4 personen handhaven gebeurd niet, die 2 personen vast ook niet.
Zolang ik nog steeds mensen met 2 of meer mensen boodschappen zie doen geloof ik er niet zo in.
Met eigen auto naar compleet leeg winderig nog niet af zijnd recreatiegebied hier gereden, niemand tegenkomen, kon hooguit de eenden infecterenquote:Op zondag 1 november 2020 23:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben jij nog naar buiten gegaan gister voor je je uitslag had?
Dan nog. You had one job.quote:Op zondag 1 november 2020 23:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Met eigen auto naar compleet leeg winderig nog niet af zijnd recreatiegebied hier gereden, niemand tegenkomen, kon hooguit de eenden infecteren
Tssss, alleen naar buiten als het essentieel is. Foeiquote:Op zondag 1 november 2020 23:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Met eigen auto naar compleet leeg winderig nog niet af zijnd recreatiegebied hier gereden, niemand tegenkomen, kon hooguit de eenden infecteren
Yup I admit I failed.quote:
Ja maar hullie!quote:Op zondag 1 november 2020 23:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yup I admit I failed.
Had me ook net als minimaal de helft doet niet kunnen laten testen bij een verkoudheid.
Ik zal de regels weer gaan volgen
Ordnung muss sein verdammt.quote:Op zondag 1 november 2020 23:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yup I admit I failed.
Had me ook net als minimaal de helft doet niet kunnen laten testen bij een verkoudheid.
Ik zal de regels weer gaan volgen
Terecht.quote:Op maandag 2 november 2020 00:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
In China was ik zeer waarschijnlijk opgepakt
doe dan gewoon een lockdownquote:Op zondag 1 november 2020 23:30 schreef FranticDJ het volgende:
Groepsgrootte gaat dinsdag omlaag van 4 naar 2 volgens RTL
Thuiswerken, zelfs in de horecaquote:Op maandag 2 november 2020 00:19 schreef mschol het volgende:
[..]
doe dan gewoon een lockdown
alleen op pad voor essentiele dingen zoals werk of boodschappen.
mja.. die zitten toch al thuisquote:
Mooi tochquote:Op maandag 2 november 2020 00:26 schreef mschol het volgende:
[..]
mja.. die zitten toch al thuis
ik werk bij webshop dus dan verwacht ik gewoon door te mogen (1,5m afstand tussen werkstations enzo)
Eens.quote:Op maandag 2 november 2020 06:34 schreef kwiwi het volgende:
Het is hier stil zonder @:FranticDJ op de vroege morgen.
Ze hebben de verdachte van de steekpartij gisteren bij @Amarantha in de straat gevonden?quote:Op maandag 2 november 2020 06:36 schreef bitterbal het volgende:
Vreemde politie activiteit hier in de straat![]()
hoorde eerder al flink geschreeuw en nu zag ik een agent in kogelwerend vestje met een gek koffertje een woning in gaan?
quote:Op maandag 2 november 2020 06:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze hebben de verdachte van de steekpartij gisteren bij @:Amarantha in de straat gevonden?
BITTERquote:Op maandag 2 november 2020 06:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Er staat 1 agent beneden op de wacht. Zie geen auto's.
Je bent intens aan het genieten hè?quote:Op maandag 2 november 2020 06:57 schreef bitterbal het volgende:
Had hem dus blijkbaar al horen schreeuwen toen die werd meegenomen. NOg kinderen in huis ook die zich de tering zijn geschrokken![]()
Stond uit het raam te praten met andere buurman, liep er politie agent langs. Noemde hem een bodysnatcher![]()
ja nou vind het voor het gezin wel sneu. De verdachte komt er denk ik wel overheenquote:Op maandag 2 november 2020 07:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je bent intens aan het genieten hè?
spanning ende sensatiequote:Op maandag 2 november 2020 06:57 schreef bitterbal het volgende:
Had hem dus blijkbaar al horen schreeuwen toen die werd meegenomen. NOg kinderen in huis ook die zich de tering zijn geschrokken![]()
Stond uit het raam te praten met andere buurman, liep er politie agent langs. Noemde hem een bodysnatcher![]()
Da fuck.quote:Op maandag 2 november 2020 07:02 schreef bitterbal het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)oog-boven-water.html
Zo zie je maar, altijd handig om zo'n grote staart bij je te hebben.quote:Op maandag 2 november 2020 07:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat die staart daar staat
Nicequote:Op maandag 2 november 2020 07:02 schreef bitterbal het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)oog-boven-water.html
Ok even kotsen, brbquote:Op maandag 2 november 2020 07:09 schreef bitterbal het volgende:
This nightmare-inducing video shows a woman spewing out a 4 feet (120 cm) snake from a place where it shouldn't have wandered into.
The incident took place at Levashi village in Dagestan, Russia, when the woman was sleeping in the yard of her home.
On feeling unwell, the woman went to the hospital and was put under general anesthesia after doctors realised there was an unidentified body in her stomach. Apparently she could feel the snake moving around inside her after waking up.
Snake waltzed in the lady's throat while she was sleeping.
Moral of the story - if you are a mouth breather don't sleep outside.
The medical staff, their horror evident in their expressions, dumped the snake in a wastebin as they realise the long length of the snake which had been just moments ago inside the patient.
The patient is quite lucky. It appears that the physician is retrieving the snake from her stomach but it could have easily find its way to her airway. It is possible that instead of going down the esophagus the snake went into the trachea. A snake of this size, in the lungs, would most likely cause acute asphyxiation and death.
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Timmeren nu de deur dichtquote:Op maandag 2 november 2020 07:18 schreef UitStraling het volgende:
Waarschijnlijk zich niet voldoende aan de Covid-19 restricties gehouden [ link | afbeelding ]
Zijn ze die kinderen aan het opsluiten dan?quote:Op maandag 2 november 2020 07:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Timmeren nu de deur dicht![]()
geloof dat die vroeger in de wiet zat maar nu weet ik het niet.
nee dat bedenk ik mij nu ook. misschien hebben ze een gat in de deur getrapt ofzoquote:Op maandag 2 november 2020 07:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn ze die kinderen aan het opsluiten dan?
Terechtquote:Op maandag 2 november 2020 07:25 schreef UitStraling het volgende:
"We metselen je kinderen in omdat je geen anderhalve meter afstand gehouden hebt"
Zo hou je de jongeren in ieder geval weg van coronaparty'squote:Op maandag 2 november 2020 07:25 schreef UitStraling het volgende:
"We metselen je kinderen in omdat je geen anderhalve meter afstand gehouden hebt"
k heb wel buikpijn en straks belafspraak met huisarts. Kan ik gelijk mijn zorgen over een slang in mijn buik uitenquote:Op maandag 2 november 2020 07:28 schreef UitStraling het volgende:
Even kijken of er geen slang in mijn koffie zit voordat ik een slokje neem.
Bluf.quote:Op maandag 2 november 2020 07:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k heb wel buikpijn en straks belafspraak met huisarts. Kan ik gelijk mijn zorgen over een slang in mijn buik uiten
Nou ja check dat filmpje...quote:Op maandag 2 november 2020 07:29 schreef bitterbal het volgende:
kijk dat er een beetje in je oor kruipt in je slaap ongemerkt kan ik nog inkomen.
maar een slang in je mond ?
krijg steeds meer buikpijnquote:Op maandag 2 november 2020 07:32 schreef UitStraling het volgende:
Of dat je zo heel hard moet boeren en hoesten en je braakt een heel nestje slangen uit.
quote:Op maandag 2 november 2020 07:33 schreef bitterbal het volgende:
die hondenman heeft meerdere honten in zijn busje![]()
de buurman heeft een vissersbus dus die wordt ook besnuffeld. Eerst door een labrador, die was echt super happy, Staart kwispelde zo snel dat die bijna opsteeg![]()
nu mag een herder snuffelen.
In de horeca begrijp ik het ergens wel, als je je bedenkt dat personeel met hun telefoon in hun broekzak de hele dag tafeltjes loopt te bedienen.. die krijgen dan toch om de haverklap een melding nu dat ze met iemand met corona 'in contact' zijn geweest?quote:Op maandag 2 november 2020 07:31 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/tech/60(...)n-arbeidstekort.html
De hondengluurder van Den Haag.quote:Op maandag 2 november 2020 07:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Sta de hele tijd uit dat raam te gluren naar die honden. die man zal wel denken
Welke horeca?quote:Op maandag 2 november 2020 07:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In de horeca begrijp ik het ergens wel, als je je bedenkt dat personeel met hun telefoon in hun broekzak de hele dag tafeltjes loopt te bedienen.. die krijgen dan toch om de haverklap een melding nu dat ze met iemand met corona 'in contact' zijn geweest?
Dat gaat wel vrij veilig moet ik zeggen.quote:Op maandag 2 november 2020 07:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O jaVergeten dat het bij jullie dicht is. Bij afhalen dan?
Gelukkig krijgen we morgen nog wat meer maatregelen er bij om het nog wat makkelijker te maken.quote:Op maandag 2 november 2020 07:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sluipschutters op de dakenquote:Op maandag 2 november 2020 07:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gelukkig krijgen we morgen nog wat meer maatregelen er bij om het nog wat makkelijker te maken.
Daar pleit ik al jaren voorquote:
Jullie kunnen gewoon nog naar een restaurant?quote:Op maandag 2 november 2020 07:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
wat langer slapen was ook niet erg geweestquote:Op maandag 2 november 2020 07:46 schreef Koen66 het volgende:
hier alleen maar stormachtig weer, verder stilte, geen enkele reuring zoals bij @:ballie
Bij onvoldoende afstand houden bij de kassa drukt Hugo de Jonge op een knopje zodat je in je broek pistquote:Op maandag 2 november 2020 07:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een vaccinatie met nanosondes en we luisteren voortaan altijd naar Mark
Ja wat maakt het nog uit of je er autisme van krijgtquote:Op maandag 2 november 2020 07:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een vaccinatie met nanosondes en we luisteren voortaan altijd naar Mark
En als het batterijtje leeg is, tikt er ‘s avonds een duif tegen het raamquote:Op maandag 2 november 2020 07:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij onvoldoende afstand houden bij de kassa drukt Hugo de Jonge op een knopje zodat je in je broek pist
Dat zijn we hier toch alquote:Op maandag 2 november 2020 07:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja wat maakt het nog uit of je er autisme van krijgt
quote:Op maandag 2 november 2020 07:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Wel mooi beeld: terwijl een zwaarbewapend arrestatieteam met kogelwerende vesten een gevaarlijke kerel inrekent, staat aan de overkant een bitterbal in flamingopyjama het raam af te likken
quote:Op maandag 2 november 2020 07:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Wel mooi beeld: terwijl een zwaarbewapend arrestatieteam met kogelwerende vesten een gevaarlijke kerel inrekent, staat aan de overkant een bitterbal in flamingopyjama het raam af te likken
Dat zou er pas ECHT mongol uitzienquote:Op maandag 2 november 2020 07:56 schreef UitStraling het volgende:
Al die bewegingen van die honden na te doen.
quote:Op maandag 2 november 2020 08:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zou er pas ECHT mongol uitzien
Die app gaat pas een melding geven als je voor een langere periode dicht in de buurt geweest bent bij iemand. Even langs iemand lopen bij een tafeltje zou gewoon moeten kunnen.quote:Op maandag 2 november 2020 07:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In de horeca begrijp ik het ergens wel, als je je bedenkt dat personeel met hun telefoon in hun broekzak de hele dag tafeltjes loopt te bedienen.. die krijgen dan toch om de haverklap een melding nu dat ze met iemand met corona 'in contact' zijn geweest?
aangezien horeca dicht is zal dat niet gebeuren en anders weet je wanneer er corona isquote:Op maandag 2 november 2020 07:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
eindelijk....quote:Op maandag 2 november 2020 07:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gelukkig krijgen we morgen nog wat meer maatregelen er bij om het nog wat makkelijker te maken.
Want die vervelende theaters en bibliotheken zijn echt ontzettende brandhaarden voor corona.quote:
Denk ik ook niet. Misschien gaat het ze om een signaal ofzoquote:Op maandag 2 november 2020 08:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Want die vervelende theaters en bibliotheken zijn echt ontzettende brandhaarden voor corona.
Gelukkig mag de Efteling open blijven. Neefje van Rutte heeft daar een jaarkaart heb ik gehoord.quote:Op maandag 2 november 2020 08:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Want die vervelende theaters en bibliotheken zijn echt ontzettende brandhaarden voor corona.
Het moet niet gekker wordenquote:Op maandag 2 november 2020 08:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Neefje van Rutte heeft daar een jaarkaart heb ik gehoord.
Sorryquote:Op maandag 2 november 2020 06:34 schreef kwiwi het volgende:
Het is hier stil zonder @:FranticDJ op de vroege morgen.
Dat is wel een beetje weinigquote:
zolang mensen het zo ongeveer als 1 april grap opvatten kunnen de maatregelen mij niet streng genoeg zijnquote:Op maandag 2 november 2020 08:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 november 2020 07:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jullie kunnen gewoon nog naar een restaurant?
Net was het nog barstende koppijn womanquote:
Ik zie dan liever dat er meer gecontroleerd wordt op de huidige maatregelen..quote:Op maandag 2 november 2020 08:52 schreef mschol het volgende:
[..]
zolang mensen het zo ongeveer als 1 april grap opvatten kunnen de maatregelen mij niet streng genoeg zijn
Dat land is eigenlijk een groot bejaardenhuis.quote:Op maandag 2 november 2020 09:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]Ze moeten wel om 23u dicht, maar Zwitsers liggen om 22u in bed dus dat boeit echt niemand
Ja verder kun je regels afkondigen tot je er kleurenblind van ziet maar zonder handhaving ben je nergens.quote:Op maandag 2 november 2020 09:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zie dan liever dat er meer gecontroleerd wordt op de huidige maatregelen..
Daarom vind ik het wel goed dat er afgelopen weekend eens wat boetes zijn uitgedeeld bij illegale feesten.
Inderdaad, and I love itquote:Op maandag 2 november 2020 09:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat land is eigenlijk een groot bejaardenhuis.
quote:Op maandag 2 november 2020 09:04 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Komt goed kerel. Je werd gemist vanmorgen.
Alle autisten en bijna dode mensen naar Zwitserlandquote:Op maandag 2 november 2020 09:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Inderdaad, and I love itHeerlijk man. Gergely zei van het weekend nog toen we om 22u in bed lagen op zaterdag: "Vroeger ging ik veel uit en lag ik om 5u in bed, maar eigenlijk is dit veel lekkerder"
Als je graag uitgaat en in de drukte in een stad zit is dit wel het verkeerde land
Ik was gewoon een beetje van slag zo zonder Frantic in de ochtendquote:Op maandag 2 november 2020 09:07 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
@:kwiwi waardeerde mijn aanwezigheid niet
klinkt goed.quote:Op maandag 2 november 2020 09:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Inderdaad, and I love itHeerlijk man. Gergely zei van het weekend nog toen we om 22u in bed lagen op zaterdag: "Vroeger ging ik veel uit en lag ik om 5u in bed, maar eigenlijk is dit veel lekkerder"
Als je graag uitgaat en liefst in de drukte in een stad zit is dit wel het verkeerde land
Nou nou bijna dood. Er wordt in het weekend flink gesport door iedereen hoorquote:Op maandag 2 november 2020 09:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alle autisten en bijna dode mensen naar Zwitserland
Het is je vergevenquote:Op maandag 2 november 2020 09:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik was gewoon een beetje van slag zo zonder Frantic in de ochtend![]()
Hoe is het intussen met de hoofdpijn van Gergely?quote:Op maandag 2 november 2020 09:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Psychisch dood, sprak vorig jaar een ANWB wandel-achternichtje op een feest, die is 50 of zo maar al 30 jaar hoogbejaard, trok haar de dansvloer op en toen zei ze ja wieeeeeejweeeh joh dit durf ik niet ik heb voor het laatst gedanst toen ik 18 jaar oud was, ze straalde.quote:Op maandag 2 november 2020 09:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou nou bijna dood. Er wordt in het weekend flink gesport door iedereen hoorDie oudjes hier lopen je er zo uit op de berg omhoog
Andere levensstijl.. meer actief overdag dan in de nacht.
quote:Op maandag 2 november 2020 09:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou nou bijna dood. Er wordt in het weekend flink gesport door iedereen hoorDie oudjes hier lopen je er zo uit op de berg omhoog
Andere levensstijl.. meer actief overdag dan in de nacht.
Whoop whoop!quote:Op maandag 2 november 2020 09:24 schreef bitterbal het volgende:
dnderdag kijken in het huis in rotterdam
quote:Op maandag 2 november 2020 09:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Psychisch dood, sprak vorig jaar een ANWB wandel-achternichtje op een feest, die is 50 of zo maar al 30 jaar hoogbejaard, trok haar de dansvloer op en toen zei ze ja wieeeeeejweeeh joh dit durf ik niet ik heb voor het laatst gedanst toen ik 18 jaar oud was, ze straalde.
In Lausanne vond ik het nog wel meevallen; maar daar zat ik ook tussen de studenten qua leeftijd op dat momentquote:Op maandag 2 november 2020 09:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als je graag uitgaat en liefst in de drukte in een stad zit is dit wel het verkeerde land
Zou een ideale match zijn als ze tien jaar jonger wasquote:Op maandag 2 november 2020 09:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Psychisch dood, sprak vorig jaar een ANWB wandel-achternichtje op een feest, die is 50 of zo maar al 30 jaar hoogbejaard, trok haar de dansvloer op en toen zei ze ja wieeeeeejweeeh joh dit durf ik niet ik heb voor het laatst gedanst toen ik 18 jaar oud was, ze straalde.
quote:Op maandag 2 november 2020 09:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben ook al een tijdje hoogbejaard
@kwiwi waardeerde mijn aanwezigheid.quote:Op maandag 2 november 2020 09:07 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
@:kwiwi waardeerde mijn aanwezigheid niet
begrijpelijkquote:Op maandag 2 november 2020 09:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 november 2020 09:31 schreef bitterbal het volgende:
nu kan ik alle documenten inzien![]()
de vloerbedekking neemt ze mee
quote:Op maandag 2 november 2020 09:31 schreef bitterbal het volgende:
Kogelvrij vest aanquote:Op maandag 2 november 2020 09:24 schreef bitterbal het volgende:
dnderdag kijken in het huis in rotterdam
ik las ben & jerryquote:Op maandag 2 november 2020 09:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
buda & cherry sitting in a po-stoel k i s s i n g
Wut? Ze sloopt het laminaat eruit voor de volgende woning?quote:Op maandag 2 november 2020 09:31 schreef bitterbal het volgende:
Of ze wil nog even cashen daarmee.quote:Op maandag 2 november 2020 09:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wut? Ze sloopt het laminaat eruit voor de volgende woning?
Dit snap ik nooit. Je nieuwe hut heeft altijd een andere maat. Of je moet het willen bijwerken voor een ruimte die kleiner is?quote:Op maandag 2 november 2020 09:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
nee laminaat blijft maar er gaat ergens vloerbedekking mee. denk dat dat in de slaapkamer lagquote:Op maandag 2 november 2020 09:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je wil sowieso geen vloerbedekking in de slaapkamerquote:Op maandag 2 november 2020 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee laminaat blijft maar er gaat ergens vloerbedekking mee. denk dat dat in de slaapkamer lag
Ja, dat lijkt mij ook totaal zinloos.quote:Op maandag 2 november 2020 09:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit snap ik nooit. Je nieuwe hut heeft altijd een andere maat. Of je moet het willen bijwerken voor een ruimte die kleiner is?
Vriendin van me had dat (klink nu net als USquote:Op maandag 2 november 2020 09:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of ze wil nog even cashen daarmee.
Juist lekker. Wilde ik eigenlijk ookquote:Op maandag 2 november 2020 09:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je wil sowieso geen vloerbedekking in de slaapkamer
Ik had me wel in kunnen denken dat ik mijn fornuis mee zou nemen. Maar de hele keuken is beetje overdreven.quote:Op maandag 2 november 2020 09:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt mij ook totaal zinloos.![]()
Maar goed, in Duitsland nemen mensen de keuken mee.
Hm, oké, vloerbedekking van een ander zou ik toch niet willen. Kost ook geen drol om dat opnieuw te laten leggen.quote:Op maandag 2 november 2020 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee laminaat blijft maar er gaat ergens vloerbedekking mee. denk dat dat in de slaapkamer lag
Echt?quote:Op maandag 2 november 2020 09:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt mij ook totaal zinloos.![]()
Maar goed, in Duitsland nemen mensen de keuken mee.
het is wel lekker maar ik kan er niet tegen met astma onzin enzoquote:Op maandag 2 november 2020 09:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Juist lekker. Wilde ik eigenlijk ook
cv ketel ook uit 2018quote:Op maandag 2 november 2020 09:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
cv ketel? of heb je stadsverwarming daar?
wees blijquote:Op maandag 2 november 2020 09:44 schreef bitterbal het volgende:
deze vloerbedekking neemt ze mee
[ afbeelding ]
zou beter het behang meenemenquote:Op maandag 2 november 2020 09:44 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Jezus je moet d'r bedanken.quote:Op maandag 2 november 2020 09:44 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom heeft ze daar folie op de ramen? Ligt de slaapkamer aan een galerij?quote:Op maandag 2 november 2020 09:44 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die langs je slaapkamer lopenquote:Op maandag 2 november 2020 09:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom heeft ze daar folie op de ramen? Ligt de slaapkamer aan een galerij?
'levendige wijk' Gerquote:
jaquote:Op maandag 2 november 2020 09:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom heeft ze daar folie op de ramen? Ligt de slaapkamer aan een galerij?
Ja, je zit ook vlakbij de horeca van de Oude Haven. Maar verder is het best een goede buurtquote:Op maandag 2 november 2020 09:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
'levendige wijk' Ger
toen ik er gister heen liep was ik wat eerder uit de tram gestapt omte lopen. Zag ik al gewoon plassende mannen op straatmaar niet in een hoekje. nee zo in the open. Kon de broekslang gewoon zien
Nog steeds aanwezig, ze maken geen haast met scans hier..quote:Op maandag 2 november 2020 09:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe is het intussen met de hoofdpijn van Gergely?
Ik heb een galerijwoningquote:Op maandag 2 november 2020 09:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mensen die langs je slaapkamer lopen![]()
je moet d waarde van het huis niet baseren op de gemiddelde penor lengte van de wijk hequote:Op maandag 2 november 2020 09:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
'levendige wijk' Ger
toen ik er gister heen liep was ik wat eerder uit de tram gestapt omte lopen. Zag ik al gewoon plassende mannen op straatmaar niet in een hoekje. nee zo in the open. Kon de broekslang gewoon zien
je zit gelijk daar aan de Rotte,. das leuk. Zit ook leuk cafequote:Op maandag 2 november 2020 09:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, je zit ook vlakbij de horeca van de Oude Haven. Maar verder is het best een goede buurt
begrijpelijk tochquote:Op maandag 2 november 2020 09:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een galerijwoningGelukkig wonen er maar twee mensen aan de andere kant, maar vorige week waren ze aan het klussen ofzo en liepen er de hele tijd mensen heen en weer. Best irritant, al ziet het er heel sneu uit als ik het zo typ, maar heb de luxaflex dicht gedaan op een gegeven moment
*maakt notitie*quote:Op maandag 2 november 2020 09:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je moet d waarde van het huis niet baseren op de gemiddelde penor lengte van de wijk he
Ik heb ook een galerijwoning gehad. Eénnalaatste huis. Buuf was een stewardess die af en toe midden in de nacht met haar rolkoffer kwam of ging, maar verder heb ik nergens last van gehad.quote:Op maandag 2 november 2020 09:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een galerijwoningGelukkig wonen er maar twee mensen aan de andere kant, maar vorige week waren ze aan het klussen ofzo en liepen er de hele tijd mensen heen en weer. Best irritant, al ziet het er heel sneu uit als ik het zo typ, maar heb de luxaflex dicht gedaan op een gegeven moment
Getverquote:Op maandag 2 november 2020 09:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nog steeds aanwezig, ze maken geen haast met scans hier..
Wat?quote:Op maandag 2 november 2020 09:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
'levendige wijk' Ger
niks mis mee.quote:Op maandag 2 november 2020 09:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 november 2020 09:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niks mis mee.
ik moest even wennen aan de lamellen op mn nieuwe badkamer.
tijdens het douchen realiseerde ik mij dat als ik direct naar de huizen aan de overkant kan kijken, dat zij mij ook onder de douchen zien staan
ja hier zitten misschien ok wel veel ouderen. Lees dat de vloer ook geisoleerd isquote:Op maandag 2 november 2020 09:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vorige buren hadden regelmatig de kleinkinderen op bezoek
Leuke overbuurvrouw welquote:
dit is het gewone volk uitstralingquote:Op maandag 2 november 2020 09:52 schreef UitStraling het volgende:
Lijkt wel of jullie in een ander land wonen
2nd opinion in 't buitenland is ook vrij lastig nuquote:Op maandag 2 november 2020 09:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nog steeds aanwezig, ze maken geen haast met scans hier..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bijna Duitslandquote:Op maandag 2 november 2020 09:52 schreef UitStraling het volgende:
Lijkt wel of jullie in een ander land wonen
nee daar staat Sjon alleen maar Sjaan een veeg te geven op de galerij..quote:Op maandag 2 november 2020 09:51 schreef bitterbal het volgende:
maar aan de andere kant is ook een kamer nog dus kan switchen. En aan een kant van de woning is de gallerij dus daar heb ik dan geen buren als ik het goed heb gezien.
Nou neequote:Op maandag 2 november 2020 09:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dit is het gewone volk uitstraling
Gewoon ...quote:Op maandag 2 november 2020 09:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dit is het gewone volk uitstraling
ff aan Atmoz vragen hoe ie dat mat wordende raam van z'n badkamer heeft gefixtquote:Op maandag 2 november 2020 09:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niks mis mee.
ik moest even wennen aan de lamellen op mn nieuwe badkamer.
tijdens het douchen realiseerde ik mij dat als ik direct naar de huizen aan de overkant kan kijken, dat zij mij ook onder de douchen zien staan
Je kan ook gewoon niet slapen ¯\_(ツ)_/¯quote:Op maandag 2 november 2020 09:54 schreef bitterbal het volgende:
ik kan ook aan balkon kant slapen
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |