SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
quote:Op zondag 1 november 2020 22:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja, je ziet het goed... augurken, overal...
Walgelijkquote:Op zondag 1 november 2020 22:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja, je ziet het goed... augurken, overal...
nou ja jij hebt het gekocht toch?quote:Op zondag 1 november 2020 23:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zo'n shower bomb van lush gebruikt. Handig, zo'n olielaagje op je huid. Vooral omdat dat beetje olie dus ook op de grond komt en je dan bijna op je bek glibbert in de douche.
Soms denk ik echt dat er simpeltjes werken daar
Noem je nou sjerrie een simpeltjequote:Op zondag 1 november 2020 23:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja jij hebt het gekocht toch?
Nee gekregenquote:Op zondag 1 november 2020 23:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja jij hebt het gekocht toch?
ah, oke da neem ik het terugquote:Op zondag 1 november 2020 23:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee gekregenMaar ik koop geen nieuwe. Er staat ook niet bij "pas op je glibbert je douche uit". Had vorig jaar ook al zoiets met hun scrub.
in de USA kan je dan makkelijk een rechtzaak aandoen en dik cashenquote:Op zondag 1 november 2020 23:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee gekregenMaar ik koop geen nieuwe. Er staat ook niet bij "pas op je glibbert je douche uit". Had vorig jaar ook al zoiets met hun scrub.
dit had over US kunnen gaanquote:Op zondag 1 november 2020 23:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Breng hem nou niet op ideeën, die gaat morgen gepersonaliseerde badbommetjes laten maken met zijn gezicht er op geprintquote:
ja heb trekquote:
quote:Op zondag 1 november 2020 23:16 schreef FranticDJ het volgende:
die vent kijkt alsof ie moet poepen haha
quote:
Zo danquote:Op zondag 1 november 2020 23:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Volgens mij heeft US een stoma ofzogezien zijn poep fobie
Nee dat was ik die dat hadquote:Op zondag 1 november 2020 23:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Volgens mij heeft US een stoma ofzogezien zijn poep fobie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |