SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Verlieft zeker.quote:Op zondag 1 november 2020 19:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee serieusWas met een goede vriend en we vullen elkaar altijd heel goed aan. Steeds in filmquotes praten, facepalmen om dezelfde momenten. Dan is er iets en denkt hij 'nee dit gaat te ver, dit kan ik niet zeggen', maar dan zeg ik het. We hoeven elkaar maar aan te kijken of we pissen in onze broek.
Ik wist niet dat Q. in China is geweest?quote:Op zondag 1 november 2020 19:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee serieusWas met een goede vriend en we vullen elkaar altijd heel goed aan. Steeds in filmquotes praten, facepalmen om dezelfde momenten. Dan is er iets en denkt hij 'nee dit gaat te ver, dit kan ik niet zeggen', maar dan zeg ik het. We hoeven elkaar maar aan te kijken of we pissen in onze broek.
GEDULDquote:Op zondag 1 november 2020 19:18 schreef UitStraling het volgende:
Waarom thee in de OP en geen moedermelk drinkend haaitje?
Heeeyyyy CL heb je nu bruine lippenstift op? Eeeeuhm nee hoor...quote:Op zondag 1 november 2020 19:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou hij had in die tijd nog een vriend.
Issie ook denk ikquote:Op zondag 1 november 2020 19:22 schreef Budapestenaar het volgende:
In zo’n gifje ziet die haai er wel ineens lekker nep uit
Watquote:Op zondag 1 november 2020 19:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeeyyyy CL heb je nu bruine lippenstift op? Eeeeuhm nee hoor...
Ik weet het niet zeker hoorquote:Op zondag 1 november 2020 19:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb het altijd al vermoed.
quote:Op zondag 1 november 2020 19:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeeyyyy CL heb je nu bruine lippenstift op? Eeeeuhm nee hoor...
goorquote:
Zin in dinsdagquote:Op zondag 1 november 2020 19:32 schreef FranticDJ het volgende:
Wel bijzonder dat er nu al
Meer gestemd is in de US dan 4 jaar geleden in totaal.
quote:Op zondag 1 november 2020 19:22 schreef Budapestenaar het volgende:
In zo’n gifje ziet die haai er wel ineens lekker nep uit
beetje duurquote:Op zondag 1 november 2020 19:38 schreef Amarantha het volgende:
https://www.rituals.com/n(...)1603-1104913-1108078
zag net op 9gag een foto van een winkel langskomen waarvan de ramen al werden dicht getimmerd vanwege de verkiezingen. Ik weet niet of het klopt maar zou mij niet verbazenquote:Op zondag 1 november 2020 19:32 schreef FranticDJ het volgende:
Wel bijzonder dat er nu al
Meer gestemd is in de US dan 4 jaar geleden in totaal.
Wat? Dat er knokploegen door het land gaan als Biden wint?quote:Op zondag 1 november 2020 19:39 schreef bitterbal het volgende:
k
[..]
zag net op 9gag een foto van een winkel langskomen waarvan de ramen al werden dicht getimmerd vanwege de verkiezingen. Ik weet niet of het klopt maar zou mij niet verbazen
Nou dat ze bang zijn voor chaos van welke kant dan ookquote:Op zondag 1 november 2020 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat? Dat er knokploegen door het land gaan als Biden wint?
zelfde effect met een bitterbalquote:
die is wel enorm aan het pissen?quote:Op zondag 1 november 2020 19:42 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hou van het internet.
kijk nuquote:Op zondag 1 november 2020 19:45 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga The Trump Show maar eens kijken.
"beter dan drugs"?quote:Op zondag 1 november 2020 19:45 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga The Trump Show maar eens kijken.
quote:Op zondag 1 november 2020 19:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Of leven in een shithole like Emmen![]()
kijk uit maar uit met wat je wenstquote:Op zondag 1 november 2020 19:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik mis de meteoriet nog die een grote stad verwoest.
Biden gaat er ook nks van bakkenquote:Op zondag 1 november 2020 19:48 schreef UitStraling het volgende:
CNN is aardig aan het terugkrabbelen aangaande de poll voorspong van Joe Biden.
Dordrecht is een kleine stadquote:Op zondag 1 november 2020 19:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk uit maar uit met wat je wenst
Ede is veilig.quote:Op zondag 1 november 2020 19:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik mis de meteoriet nog die een grote stad verwoest.
hm misschien ja.quote:Op zondag 1 november 2020 19:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jaartje Joe Biden en daarna Kamala Harris?
Zou me niks verbazen. Die vent is echt past it.quote:Op zondag 1 november 2020 19:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jaartje Joe Biden en daarna Kamala Harris?
Ja, gezien de tegenkandidaten zou zelf Al Bundy winnenquote:
Lijkt me wel iets dat de Democraten kunnen verzinnen.quote:Op zondag 1 november 2020 19:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen. Die vent is echt past it.
quote:Op zondag 1 november 2020 19:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, gezien de tegenkandidaten zou zelf Al Bundy winnen
Wij zijn geen Amerikaans Staatssburgerquote:
oh shitquote:Op zondag 1 november 2020 19:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wij zijn geen Amerikaans Staatssburger![]()
![]()
Die zijn van Yetiquote:Op zondag 1 november 2020 19:55 schreef CherryLips het volgende:
O jongens, die wolf zou hier op de hei zijn gezien, nu op FB allemaal foto's van mensen die denken pootafdrukken te hebben gevonden.
Ben je nu ook al bang voor een wolfje?quote:Op zondag 1 november 2020 19:55 schreef CherryLips het volgende:
O jongens, die wolf zou hier op de hei zijn gezien, nu op FB allemaal foto's van mensen die denken pootafdrukken te hebben gevonden.
Gewoon pootafdrukken van Bobby de tekkelquote:Op zondag 1 november 2020 19:55 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op zondag 1 november 2020 20:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Buda omdat zijn rolmat uitverkocht is.
rolmat?quote:Op zondag 1 november 2020 20:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Buda omdat zijn rolmat uitverkocht is.
Die durf ik wel met enige zekerheid te zeggen jaquote:
Of gewoon zo eentje? https://www.ikea.com/nl/n(...)-grijs-wit-20470047/quote:
stofnestenquote:Op zondag 1 november 2020 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of gewoon zo eentje? https://www.ikea.com/nl/n(...)-grijs-wit-20470047/
mja ik was uitgenodigd om ergens te etenquote:Op zondag 1 november 2020 20:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vandaag juist niet, probeer wat minder te eten.
Dat is altijd goed.quote:Op zondag 1 november 2020 20:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja ik was uitgenodigd om ergens te eten
carpaccio, langoustines, tiramisu van bokkenpootquote:Op zondag 1 november 2020 20:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is altijd goed.Wat kreeg je?
quote:Op zondag 1 november 2020 20:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vandaag juist niet, probeer wat minder te eten.
Ja pff woog jaar geleden sowieso 10 kg minder maar heb dat door verveling enz weer eraan gegeten.quote:
ik heb zo'n recept voor spruitjessoep ergensquote:Op zondag 1 november 2020 20:27 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb gisteren een spruitjesschotel gehad en dat smaakte oprecht lekker.Terwijl ik spruitjes altijd vies vond.
ik ben ook kg aangekomenquote:Op zondag 1 november 2020 20:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja pff woog jaar geleden sowieso 10 kg minder maar heb dat door verveling enz weer eraan gegeten.Kutcorona.
mja ik ben door stijging in rang 5kg aangekomenquote:Op zondag 1 november 2020 20:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja pff woog jaar geleden sowieso 10 kg minder maar heb dat door verveling enz weer eraan gegeten.Kutcorona.
Wat deed je er doorheen?quote:Op zondag 1 november 2020 20:27 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb gisteren een spruitjesschotel gehad en dat smaakte oprecht lekker.Terwijl ik spruitjes altijd vies vond.
Ik niksquote:
Staat hierboven.quote:Op zondag 1 november 2020 20:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en wat nog meer dan?
want 5kg spek en 1 spruit. dat klinkt sowieso. goed
@Dr_Flashquote:Op zondag 1 november 2020 20:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik niksmijn vriend had het gemaakt maar uhm iets met gehakt en beetje spekjes op de bodem en daar nog een mengsel van iets (ui en ?) doorheen en dan laag spruitjes en daar kaas bovenop. Ik leg het vast verkeerd uit.
Ohja en heel klein beetje sambal. En dit allemaal even in de aifryer of oven.
Ah ja dit was ook uit de airfryer maar oven kan ook prima lijkt me.quote:
een airfryer is niks anders dan een dure heteluchtovenquote:Op zondag 1 november 2020 20:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah ja dit was ook uit de airfryer maar oven kan ook prima lijkt me.
Wel handigquote:Op zondag 1 november 2020 20:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
een airfryer is niks anders dan een dure heteluchtoven
Met shoarma is het ook lekkerquote:Op zondag 1 november 2020 20:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik niksmijn vriend had het gemaakt maar uhm iets met gehakt en beetje spekjes op de bodem en daar nog een mengsel van iets (ui en ?) doorheen en dan laag spruitjes en daar kaas bovenop. Ik leg het vast verkeerd uit.
Ohja en heel klein beetje sambal. En dit allemaal even in de aifryer of oven.
Net pepernoten, kruidnoten en schuimpjes op.quote:
dit wil ikquote:Op zondag 1 november 2020 20:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Net pepernoten, kruidnoten en schuimpjes op.
Goed man, ik heb nog 4 maanden vrijquote:Op zondag 1 november 2020 20:45 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik eet nu voor het gemak nog effe twee broodjes met kaas.
Wil iedereen alvast een fijne nieuwe werkweek wensen.
En hoe denkt je vriendin hier over?quote:Op zondag 1 november 2020 20:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Goed man, ik heb nog 4 maanden vrij
Alvast de beste wensen!quote:Op zondag 1 november 2020 20:45 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik eet nu voor het gemak nog effe twee broodjes met kaas.
Wil iedereen alvast een fijne nieuwe werkweek wensen.
de lijn kan je oprollenquote:Op zondag 1 november 2020 20:47 schreef mschol het volgende:
[..]
anders ik wel maar tonnetje rond is ook geen optie..
de honey-do-lijst groeit met de dagquote:Op zondag 1 november 2020 20:46 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
En hoe denkt je vriendin hier over?
Zijn schoonouders kunnen geen kinderen krijgen.quote:Op zondag 1 november 2020 20:46 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
die laat hij elke dag de hoeken van de kamer zienquote:Op zondag 1 november 2020 20:46 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 november 2020 20:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zijn schoonouders kunnen geen kinderen krijgen.
Wat voor schuimpjes?quote:Op zondag 1 november 2020 20:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Net pepernoten, kruidnoten en schuimpjes op.
Van dat Sinterklaasstrooigoedspul.quote:
Zijn schuimpjes van die zachte of van die harde? Ben 't ff kwijtquote:Op zondag 1 november 2020 20:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Van dat Sinterklaasstrooigoedspul.
Hangt ervan af hoe lang ze al op tafel liggen.quote:Op zondag 1 november 2020 20:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zijn schuimpjes van die zachte of van die harde? Ben 't ff kwijt
die durft niet meer te komenquote:Op zondag 1 november 2020 20:56 schreef Koen66 het volgende:
Komt sinterklaas nou nog ergens aan dit jaar? Of alleen virtueel?
Dat heb je ook met kip, als je die lang genoeg op tafel legt loopt ie vanzelf weer wegquote:Op zondag 1 november 2020 20:56 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hangt ervan af hoe lang ze al op tafel liggen.
Begint 'ie weer eieren te leggen.quote:Op zondag 1 november 2020 20:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat heb je ook met kip, als je die lang genoeg op tafel legt loopt ie vanzelf weer weg
Jezus Koen, who cares.quote:Op zondag 1 november 2020 20:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het is een SC dus lekker boeiend waar mensen het over hebben.quote:Op zondag 1 november 2020 21:00 schreef bitterbal het volgende:
constante denigrerende toontje waar we het over mogen hebben
nee het is gewoon vervelend. laat koen lekker vragen wat voor schuimpjes het zijnquote:Op zondag 1 november 2020 21:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die zuigende alcoholist gewoon negeren, maakt het leven zoveel makkelijker
het leven is zoveel makkelijker met een abonnementquote:Op zondag 1 november 2020 21:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee het is gewoon vervelend. laat koen lekker vragen wat voor schuimpjes het zijn
k heb een abbo. maar wil los helemaal niet blockenquote:Op zondag 1 november 2020 21:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
het leven is zoveel makkelijker met een abonnement
quote:Op zondag 1 november 2020 21:04 schreef bitterbal het volgende:
Voor diepzinnige onderwerpen kan je terecht in levensbeschouwing of politiek ofzo.
Hier moet je godverdomme gewoon over je favoriete eten kunnen praten en schuimpjes
Ik las wietrokende.quote:Op zondag 1 november 2020 21:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoe staat het leven, wierokende wichelroedelleider?
quote:Op zondag 1 november 2020 21:04 schreef bitterbal het volgende:
Voor diepzinnige onderwerpen kan je terecht in levensbeschouwing of politiek ofzo.
Hier moet je godverdomme gewoon over je favoriete eten kunnen praten en schuimpjes
ik dacht vroeger altijd dat het wierrook wasquote:
Frikandel speciaaaaaaalquote:Op zondag 1 november 2020 21:04 schreef bitterbal het volgende:
Is dit op ook maar de geringste zweem van schaduw van poging tot gerucht gebaseerd of zelfs dat niet?quote:
ik gok op fakenewsquote:Op zondag 1 november 2020 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dit op ook maar de geringste zweem van schaduw van poging tot gerucht gebaseerd of zelfs dat niet?
Uhm, ze desintegreren vrij makkelijk als je ze in je mond stopt, dus beide?quote:Op zondag 1 november 2020 20:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wat een walgelijke miskraam is die man. Om te kotsen.quote:
pretty muchquote:Op zondag 1 november 2020 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een walgelijke miskraam is die man. Om te kotsen.
Goeie samenvatting.quote:Op zondag 1 november 2020 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een walgelijke miskraam is die man. Om te kotsen.
Ja, tot het doordringt dat het echt potus is.quote:Op zondag 1 november 2020 21:29 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind Trump zijn twitterpagina altijd prachtig om te lezen.
Placenta of the United Statesquote:Op zondag 1 november 2020 21:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, tot het doordringt dat het echt potus is.
jaquote:Op zondag 1 november 2020 21:31 schreef bitterbal het volgende:
er was laatst toch weer een een nederlander op zijn twitter account gekomen? had die weer zon simpel wachtwoord
ja maga2020! was datquote:Op zondag 1 november 2020 21:31 schreef bitterbal het volgende:
er was laatst toch weer een een nederlander op zijn twitter account gekomen? had die weer zon simpel wachtwoord
ja en geen hartslagquote:Op zondag 1 november 2020 21:32 schreef Amarantha het volgende:
Voor mensen als Trump is het gewoon beter om geen Twitter enz te hebben.
quote:Op zondag 1 november 2020 21:32 schreef Amarantha het volgende:
Voor mensen als Trump is het gewoon beter om geen Twitter enz te hebben post-nataal geaborteerd te worden.
Oh ohquote:Op zondag 1 november 2020 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Kuttyfus nou komt morgen de boodschappenSURVUR en die heeft geen gevuld speculaas bij zich. Hmm.
was altijd een van de dingen die ik (helemaal alleen) maakte bij de bakker.quote:
Hoax. Vrouwen poepen niet.quote:Op zondag 1 november 2020 21:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb net anders heerlijk gescheten.
Red is sus.quote:
Kinderen op het werk vinden het fantastisch. Dus vandaag een beetje in gedoken of we er een BSO editie van kunnen spelen, dus nu ben ik tasks aan het knutselen.quote:Op zondag 1 november 2020 21:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Red is sus.
Maar alleen van de memes, niet gespeeld.
ja ze 'poederen hun neus wat af'quote:Op zondag 1 november 2020 21:58 schreef UitStraling het volgende:
Chique vrouwen zijn nog maar zeldzaam.
Wat heb ik gemist.quote:Op zondag 1 november 2020 21:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het escaleerde ff helemaal de pan uit.
ik heb er eenquote:Op zondag 1 november 2020 21:58 schreef UitStraling het volgende:
Chique vrouwen zijn nog maar zeldzaam.
quote:Op zondag 1 november 2020 21:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kinderen op het werk vinden het fantastisch. Dus vandaag een beetje in gedoken of we er een BSO editie van kunnen spelen, dus nu ben ik tasks aan het knutselen.
Vinden ze leuk.quote:Op zondag 1 november 2020 21:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lekker luguber op zich wel. Ineens allemaal "dooien".
Trusten.quote:Op zondag 1 november 2020 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
het wordt weer laat. Ik ga slapen freundjes en fruendinnetjes
Heerlijk.quote:Op zondag 1 november 2020 22:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vinden ze leuk.Spelen ook heel graag weerwolven.
Weerwolvenquote:Op zondag 1 november 2020 22:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vinden ze leuk.Spelen ook heel graag weerwolven.
Breed inzetbaar ook. Kan eigenlijk iedere spelsoort wel zijn.quote:Op zondag 1 november 2020 22:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
goeie naam voor een spelletje wel.
how much is the fish
Terugschieten.quote:Op zondag 1 november 2020 22:02 schreef CherryLips het volgende:
Kut de beugel schiet net uit m'n bh.
chocola tussen frotten, kleeft ookquote:Op zondag 1 november 2020 22:02 schreef CherryLips het volgende:
Gepuncteerde long nu?quote:Op zondag 1 november 2020 22:02 schreef CherryLips het volgende:
Ineens zo'n ouwe taart in je pashokje.quote:Op zondag 1 november 2020 22:05 schreef CherryLips het volgende:
Als ik nu bh's ga winkelen blijven ze in elk geval uit m'n buurt.
Die met van die koude handen een beetje gaat duwen en cuppen.quote:Op zondag 1 november 2020 22:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ineens zo'n ouwe taart in je pashokje.
Zodat je in een vers bed kan?quote:Op zondag 1 november 2020 22:07 schreef CherryLips het volgende:
Kut m'n bed. Waarom heb ik het afgehaald.
quote:Op zondag 1 november 2020 22:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
WOW... @:Amarantha ... SUPER ZELDZAME ANSICHT GEWONNEN MAN
Zouden ze stiekem nog in de kast zitten, die oudjes?quote:Op zondag 1 november 2020 22:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die met van die koude handen een beetje gaat duwen en cuppen.
Sta je daar te gruwelen in dat pashokje en ROETSSSSJ "En hoe zit ie?" Tepels gaan dan binnenstebuiten hoor.quote:Op zondag 1 november 2020 22:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zouden ze stiekem nog in de kast zitten, die oudjes?
Wattes?quote:Op zondag 1 november 2020 22:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
CROMVOIRT MAN... SUPER ZELDZAAM
Jaquote:Op zondag 1 november 2020 22:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sta je daar te gruwelen in dat pashokje en ROETSSSSJ "En hoe zit ie?" Tepels gaan dan binnenstebuiten hoor.
Lijkt verdomme wel op de ZP-demonstraties.quote:Op zondag 1 november 2020 22:09 schreef UitStraling het volgende:
And so it begins
https://www.nu.nl/284078/(...)mpagnebus-biden.html
In wezen is dat ook hetzelfde.quote:Op zondag 1 november 2020 22:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lijkt verdomme wel op de ZP-demonstraties.
Je hebt er weinig vertrouwen in geloof ik?quote:Op zondag 1 november 2020 22:09 schreef UitStraling het volgende:
And so it begins
https://www.nu.nl/284078/(...)mpagnebus-biden.html
luie baby yodaquote:Op zondag 1 november 2020 22:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik had hem ook gisteren kunnen hebben als ik thuis was.
Ik heb de popcorn al klaar staan juistquote:Op zondag 1 november 2020 22:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je hebt er weinig vertrouwen in geloof ik?
Maar mijn pensioen in Florida dan?quote:Op zondag 1 november 2020 22:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb de popcorn al klaar staan juist
Dat heet over een paar weken Trumpland.quote:Op zondag 1 november 2020 22:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar mijn pensioen in Florida dan?
land of the stupidquote:Op zondag 1 november 2020 22:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat heet over een paar weken Trumpland.
Ik ga dit NIET aanklikken want vorige keer dat ik iets met baby shark aanklikte heb ik dat nummer veel te lang in mijn hoofd gehad.quote:
Tudu tudu tuduquote:Op zondag 1 november 2020 22:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga dit NIET aanklikken want vorige keer dat ik iets met baby shark aanklikte heb ik dat nummer veel te lang in mijn hoofd gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |