SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Verlieft zeker.quote:Op zondag 1 november 2020 19:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee serieusWas met een goede vriend en we vullen elkaar altijd heel goed aan. Steeds in filmquotes praten, facepalmen om dezelfde momenten. Dan is er iets en denkt hij 'nee dit gaat te ver, dit kan ik niet zeggen', maar dan zeg ik het. We hoeven elkaar maar aan te kijken of we pissen in onze broek.
Ik wist niet dat Q. in China is geweest?quote:Op zondag 1 november 2020 19:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee serieusWas met een goede vriend en we vullen elkaar altijd heel goed aan. Steeds in filmquotes praten, facepalmen om dezelfde momenten. Dan is er iets en denkt hij 'nee dit gaat te ver, dit kan ik niet zeggen', maar dan zeg ik het. We hoeven elkaar maar aan te kijken of we pissen in onze broek.
GEDULDquote:Op zondag 1 november 2020 19:18 schreef UitStraling het volgende:
Waarom thee in de OP en geen moedermelk drinkend haaitje?
Heeeyyyy CL heb je nu bruine lippenstift op? Eeeeuhm nee hoor...quote:Op zondag 1 november 2020 19:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou hij had in die tijd nog een vriend.
Issie ook denk ikquote:Op zondag 1 november 2020 19:22 schreef Budapestenaar het volgende:
In zo’n gifje ziet die haai er wel ineens lekker nep uit
Watquote:Op zondag 1 november 2020 19:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeeyyyy CL heb je nu bruine lippenstift op? Eeeeuhm nee hoor...
Ik weet het niet zeker hoorquote:Op zondag 1 november 2020 19:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb het altijd al vermoed.
quote:Op zondag 1 november 2020 19:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeeyyyy CL heb je nu bruine lippenstift op? Eeeeuhm nee hoor...
goorquote:
Zin in dinsdagquote:Op zondag 1 november 2020 19:32 schreef FranticDJ het volgende:
Wel bijzonder dat er nu al
Meer gestemd is in de US dan 4 jaar geleden in totaal.
quote:Op zondag 1 november 2020 19:22 schreef Budapestenaar het volgende:
In zo’n gifje ziet die haai er wel ineens lekker nep uit
beetje duurquote:Op zondag 1 november 2020 19:38 schreef Amarantha het volgende:
https://www.rituals.com/n(...)1603-1104913-1108078
zag net op 9gag een foto van een winkel langskomen waarvan de ramen al werden dicht getimmerd vanwege de verkiezingen. Ik weet niet of het klopt maar zou mij niet verbazenquote:Op zondag 1 november 2020 19:32 schreef FranticDJ het volgende:
Wel bijzonder dat er nu al
Meer gestemd is in de US dan 4 jaar geleden in totaal.
Wat? Dat er knokploegen door het land gaan als Biden wint?quote:Op zondag 1 november 2020 19:39 schreef bitterbal het volgende:
k
[..]
zag net op 9gag een foto van een winkel langskomen waarvan de ramen al werden dicht getimmerd vanwege de verkiezingen. Ik weet niet of het klopt maar zou mij niet verbazen
Nou dat ze bang zijn voor chaos van welke kant dan ookquote:Op zondag 1 november 2020 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat? Dat er knokploegen door het land gaan als Biden wint?
zelfde effect met een bitterbalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |