SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
koffie me minder?quote:Op zondag 1 november 2020 13:35 schreef Koen66 het volgende:
Als ik me matig voel smaakt koffie me minder, dan is het thee met rum
Hoe kan iemand nou te veel hebbenquote:Op zondag 1 november 2020 13:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb juist teveel. Gooi wel ff wat jou kant op
Moet afvallen, zodat ik met kerst weer een paar kilo kan aankomenquote:Op zondag 1 november 2020 13:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe kan iemand nou te veel hebben
Nomnomquote:Op zondag 1 november 2020 13:49 schreef CherryLips het volgende:
Jongens over twee maanden paaseitjesgenot.
Omg 🤤quote:Op zondag 1 november 2020 13:49 schreef CherryLips het volgende:
Zijn meer dingen die me met verkoudheid minder smaken, geen idee waaromquote:Op zondag 1 november 2020 13:41 schreef Leonos het volgende:
[..]
koffie me minder?
Gewoon altijd koffie
Over 2 maanden allemaal oud&nieuw vieren via Teamsquote:Op zondag 1 november 2020 13:49 schreef CherryLips het volgende:
Virtueel vuurwerk afstekendquote:Op zondag 1 november 2020 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Over 2 maanden allemaal oud&nieuw vieren via Teams
Degenen die dan nog in leven zijnquote:Op zondag 1 november 2020 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er is geen internet meer als er maar 5% van de wereldbevolking overquote:Op zondag 1 november 2020 13:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Degenen die dan nog in leven zijn
Waarom moet je me nou weer zo somber maken.quote:Op zondag 1 november 2020 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Terug naar de ruil samenleving, donkere middeleeuwenquote:Op zondag 1 november 2020 13:56 schreef Leonos het volgende:
[..]
Er is geen internet meer als er maar 5% van de wereldbevolking over
Yesss, paar koeien ruilen tegen paar kratten bierquote:Op zondag 1 november 2020 13:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Terug naar de ruil samenleving, donkere middeleeuwen
Met 5% van de bevolking over zal er van brouwerijen ook weinig overblijvenquote:Op zondag 1 november 2020 13:59 schreef Leonos het volgende:
[..]
Yesss, paar koeien ruilen tegen paar kratten bier
Stil nou, er zijn er hier al genoeg die zich graag aan die BLM onzin spiegelenquote:Op zondag 1 november 2020 14:00 schreef UitStraling het volgende:
In de VS zal wel een kernoorlog uitbreken tussen BLM en de Proud Boys of er slaat een grote asteroīde in op 31-12-2020.
Vrij logisch dus welquote:Op zondag 1 november 2020 14:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Nou mijn schoonvader was ook al zo depri.
“Als ik Corona krijg hoeft het allemaal niet meer“
De man is ook net zijn vrouw verloren.
afgelopen week nog volgens mij?quote:Op zondag 1 november 2020 14:07 schreef Koen66 het volgende:
Leeft @:muck nog?. Lang niet meer gezien hier
Tuurlijkquote:Op zondag 1 november 2020 14:07 schreef Koen66 het volgende:
Leeft @:muck nog?. Lang niet meer gezien hier
quote:Op zondag 1 november 2020 14:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Nou mijn schoonvader was ook al zo depri.
“Als ik Corona krijg hoeft het allemaal niet meer“
De man is ook net zijn vrouw verloren.
Primaquote:
Gaat wel goed hoor, ben in ieder geval negatiefquote:Op zondag 1 november 2020 14:14 schreef Muck het volgende:
[..]
Prima
Druk, maar prima![]()
Hoe issie met jou?![]()
quote:Op zondag 1 november 2020 14:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gaat wel goed hoor, ben in ieder geval negatief
Mooi zoquote:Op zondag 1 november 2020 14:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gaat wel goed hoor, ben in ieder geval negatief
date?quote:Op zondag 1 november 2020 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Tafel al gedekt voor vanavond. Bezoek kann komm'n.
Wat eten we?quote:Op zondag 1 november 2020 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Tafel al gedekt voor vanavond. Bezoek kann komm'n.
sowieso dingen met nagels doen in openbare plekkenquote:Op zondag 1 november 2020 14:26 schreef bitterbal het volgende:
Over geluid gesproken. Zo'n chick is haar nagels aan et veilen in de trein. Dat geluid.
Maakt dat geluid ja?quote:Op zondag 1 november 2020 14:26 schreef bitterbal het volgende:
Over geluid gesproken. Zo'n chick is haar nagels aan het vijlen in de trein. Dat geluid.
Nicequote:Op zondag 1 november 2020 14:17 schreef Muck het volgende:
[..]
Mooi zo![]()
Ik heb het in maart gehad, nadien gelukkig niet nog een keertje
Ziet er wel erg gunstig uitquote:
ja datquote:Op zondag 1 november 2020 14:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ziet er wel erg gunstig uitZal wel weeer het zondageffect zijn, off een ICT storing of allebei of nog wat anders. INB4 "administratieve inhaalslag deel 827"
afaik wel jaquote:Op zondag 1 november 2020 14:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Hebben we nou dinsdag weer een persco trouwens?
Godver. Even kijken of de kapper maandagavond nog plek heeft.quote:
je wil met een permanentje naar de persco kijken :p?quote:Op zondag 1 november 2020 14:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Godver. Even kijken of de kapper maandagavond nog plek heeft.
Nee ik wil niet het risico lopen dat ik er tegen de Kerst bij loop als die stonede hippie van the young ones. Als er dinsdag bepaald wordt dat woensdag de kappers dicht moeten dan gaat dat wel gebeuren.quote:Op zondag 1 november 2020 14:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je wil met een permanentje naar de persco kijken :p?
niet zo pessimistisch fles :pquote:Op zondag 1 november 2020 14:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik wil niet het risico lopen dat ik er tegen de Kerst bij loop als die stonede hippie van the young ones. Als er dinsdag bepaald wordt dat woensdag de kappers dicht moeten dan gaat dat wel gebeuren.
Ga ik dit jaar ook niet naar kijken hoorquote:Op zondag 1 november 2020 14:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
All you need is love zal de beste kijkcijfers in jaren hebben.
De laatste keer in Berlijn stond ik in een of ander gekraakt pand muziek te luisteren.quote:Op zondag 1 november 2020 15:00 schreef bitterbal het volgende:
leuke buurt daar jongens. beetje mix schilderswijk/normaal/berlijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 november 2020 15:15 schreef Modus het volgende:
Bal als haar bod geaccepteerd wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Jij niet alleen. De natuur ligt er vol meequote:Op zondag 1 november 2020 15:24 schreef Amarantha het volgende:
Eigenlijk vind ik wegwerpmondkapjes fijner.
Gewoon meenemen en in de vuilnis, hoe moeilijk is hetquote:Op zondag 1 november 2020 15:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij niet alleen. De natuur ligt er vol mee
Ja helaas, dat is wel kut. Ik gooi hem straks netjes thuis weg.quote:Op zondag 1 november 2020 15:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij niet alleen. De natuur ligt er vol mee
te moeilijk voor velen..quote:Op zondag 1 november 2020 15:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gewoon meenemen en in de vuilnis, hoe moeilijk is het
Hier ook bij de supermarkt.. liggen ze gewoon op de grond terwijl er notabene een vuilnisbak bij de uitgang staatquote:Op zondag 1 november 2020 15:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gewoon meenemen en in de vuilnis, hoe moeilijk is het
Vreemd dat ze niet gewoon in de schappen liggen maar op de grond.quote:Op zondag 1 november 2020 15:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier ook bij de supermarkt.. liggen ze gewoon op de grond terwijl er notabene een vuilnisbak bij de uitgang staat
Lekker rustig daar.quote:Op zondag 1 november 2020 16:40 schreef CherryLips het volgende:
Groetjes vanaf de bloedsteen.
[ afbeelding ]
Netjes afstand houden hequote:Op zondag 1 november 2020 16:40 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
opnieuw aansluiten?quote:Op zondag 1 november 2020 16:49 schreef CherryLips het volgende:
Kak, m'n nieuwe toetsenbord doet het niet meer.
En toen!?quote:Op zondag 1 november 2020 16:49 schreef CherryLips het volgende:
Kak, m'n nieuwe toetsenbord doet het niet meer.
waar is het bloed dan?quote:Op zondag 1 november 2020 16:40 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Is ook wel een onbehoorlijk steile klim dit.quote:Op zondag 1 november 2020 16:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
In de Vuelta brengen ze wel beter in beeld hoe steil een beklimming is.
Laatste deel > 20% gemiddeld. Dat is wel pittig; dan zou ik achteruit fietsen.quote:Op zondag 1 november 2020 17:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is ook wel een onbehoorlijk steile klim dit.
Zeker!quote:Op zondag 1 november 2020 14:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nice
Werk en relaties ook allemaal lekker?
Mijn vriend stelt z'n kappersafspraak steeds uit en z'n kapsel ziet er echt niet meer uit, hij heeft al een knipbeurt overgeslagenquote:Op zondag 1 november 2020 14:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik wil niet het risico lopen dat ik er tegen de Kerst bij loop als die stonede hippie van the young ones. Als er dinsdag bepaald wordt dat woensdag de kappers dicht moeten dan gaat dat wel gebeuren.
quote:Op zondag 1 november 2020 17:21 schreef bitterbal het volgende:
een gek versus iemand die al bijna dood is.
hoe dan?
Lekker gaande Mucksterquote:Op zondag 1 november 2020 17:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Zeker!
Mijn contract is pas weer verlengd en dat op mijn werk ook![]()
Gaat prima zo
Gelukkig ben jij in de buurt.quote:Op zondag 1 november 2020 17:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mijn vriend stelt z'n kappersafspraak steeds uit en z'n kapsel ziet er echt niet meer uit, hij heeft al een knipbeurt overgeslagen. Ik weet nu alweer hoe dat gaat, kappers straks dicht, mag ik hem weer gaan tondeuzen en knippen. Ging prima de vorige keer, maar godver, luilak
.
Gelukkig is lang haar bij mij geen probleem, maar ik ben in januari voor het laatst geweest en de onderste tien cm zijn hoogblond en de rest zit zeg maar al in de wintervachtquote:Op zondag 1 november 2020 17:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mijn vriend stelt z'n kappersafspraak steeds uit en z'n kapsel ziet er echt niet meer uit, hij heeft al een knipbeurt overgeslagen. Ik weet nu alweer hoe dat gaat, kappers straks dicht, mag ik hem weer gaan tondeuzen en knippen. Ging prima de vorige keer, maar godver, luilak
.
En ik liep buiten met een dikke truiquote:Op zondag 1 november 2020 17:40 schreef LTVDK het volgende:
Het is hier gewoon nog steeds bijna 18 graden buiten
Inktvisjequote:Op zondag 1 november 2020 17:40 schreef bitterbal het volgende:
@:Ijsdraakje
https://9gag.com/gag/avzV8Wb
Ik ga me gewoon keurig gedragen en hier geen opmerking mee makenquote:Op zondag 1 november 2020 17:44 schreef CherryLips het volgende:
Hoe meer je aan hem gaat sjorren, hoe meer hij zich verzet
quote:Op zondag 1 november 2020 17:40 schreef bitterbal het volgende:
@:Ijsdraakje
https://9gag.com/gag/avzV8Wb
Ik heb altijd na het avondeten een groot glas theequote:
Oh thee drink ik ook niet.quote:Op zondag 1 november 2020 17:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb altijd na het avondeten een groot glas thee
Zelfde.quote:Op zondag 1 november 2020 17:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb altijd na het avondeten een groot glas thee
Volwassen zijn is overrated.quote:Op zondag 1 november 2020 17:59 schreef Amarantha het volgende:
Ik denk dat ik nooit volwassen zal worden.
Denk ook niet dat me dat ooit zal gebeuren.quote:Op zondag 1 november 2020 17:59 schreef Amarantha het volgende:
Ik denk dat ik nooit volwassen zal worden.
Ja ik hollen naar huisquote:Op zondag 1 november 2020 18:01 schreef Amarantha het volgende:
Het begon gewoon tegen 4 uur al donker te worden vandaag.!
quote:Op zondag 1 november 2020 18:07 schreef Amarantha het volgende:
Ik woon echt in een leuke woonwijk, vanochtend iemand hier neergestoken. Altijd wat te beleven hier.
Dat is op tijd.quote:Op zondag 1 november 2020 18:10 schreef Karzai het volgende:
Denk dat ik na het eten gewoon meteen naar bed ga
vanwege al die mensen met een mes op zak?quote:Op zondag 1 november 2020 18:10 schreef Karzai het volgende:
Denk dat ik na het eten gewoon meteen naar bed ga
quote:Op zondag 1 november 2020 18:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vanwege al die mensen met een mes op zak?
Met een reden of gewoon lukraak?quote:Op zondag 1 november 2020 18:07 schreef Amarantha het volgende:
Ik woon echt in een leuke woonwijk, vanochtend iemand hier neergestoken. Altijd wat te beleven hier.
Zul je dan net zien, spring je blij en lankmoedig in bed ligt er een naakte vrouw met een mes in.quote:Op zondag 1 november 2020 18:13 schreef Karzai het volgende:
De kans is dan idd groter dat ik dan niet word neergestoken
Zat er wel sambal bij?quote:
Bijzonder wel, zou het volgende keer ergens anders afhalen.quote:
Goh.quote:Op zondag 1 november 2020 18:21 schreef kwiwi het volgende:
Ik zit Hubie Halloween te kijken.. Wat een slechte film
Nou echt hoor, de vorige keer was de kapjas een Albert Heijn tas en was de tondeuse halverwege leegquote:Op zondag 1 november 2020 17:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij in de buurt.
Adam Sandler speelt erin dus ik kijk sowieso niet.quote:Op zondag 1 november 2020 18:21 schreef kwiwi het volgende:
Ik zit Hubie Halloween te kijken.. Wat een slechte film
Ach ik vind een aantal van z’n films wel leuk genoeg om me 1.5u mee te vermaken. Zoals Grown ups. Maar dit is weer niks..quote:Op zondag 1 november 2020 18:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Adam Sandler speelt erin dus ik kijk sowieso niet.
quote:Op zondag 1 november 2020 18:26 schreef UitStraling het volgende:
Ook een van de minst sympathieke mensen op Aarde.
Mooie combinatie weerquote:Op zondag 1 november 2020 18:24 schreef UitStraling het volgende:
Adam Sandler staat dan ook dichter bij nierkanker dan bij humor.
Dichter bij de tumorquote:Op zondag 1 november 2020 18:24 schreef UitStraling het volgende:
Adam Sandler staat dan ook dichter bij nierkanker dan bij humor.
"Mevrouw ik heb slecht nieuws voor, u heeft Adam Sandler"quote:Op zondag 1 november 2020 18:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dichter bij de tumor
Dan bij de humor
Soort Telfort.
Dat kanaal van die Shloime is ook fascinerend.quote:Op zondag 1 november 2020 18:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
+1 Dat vind ik altijd wel interessant.
Ga ik ook eens een kijkje nemen.quote:Op zondag 1 november 2020 18:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat kanaal van die Shloime is ook fascinerend.
Waarom niet dan?quote:Op zondag 1 november 2020 18:35 schreef Amarantha het volgende:
Godver heb al hele dag een zeurende kiespijn.En tandarts kan en wil er ook niks aan doen (wat ik wel begrijp).
Waarom niet?quote:Op zondag 1 november 2020 18:35 schreef Amarantha het volgende:
Godver heb al hele dag een zeurende kiespijn.En tandarts kan en wil er ook niks aan doen (wat ik wel begrijp).
Was je bij Barendrecht?quote:Op zondag 1 november 2020 18:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Godver, wilde vandaag zo’n mat kopen voor onder mijn bureaustoel bij Ikea. Er stond een rij alsof je bij de Python in de Efteling stond![]()
Dan maar geen mat
Lekker bij bol.dom bestellen.quote:Op zondag 1 november 2020 18:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Godver, wilde vandaag zo’n mat kopen voor onder mijn bureaustoel bij Ikea. Er stond een rij alsof je bij de Python in de Efteling stond![]()
Dan maar geen mat
Ja beetje lastig allemaal.quote:
Toen ik daar van de week was stond er al zo'n heel doolhof aan dranghekken voor de ingang klaarquote:
Dat doolhof stond nu vol. Heel veel mensen zonder mondkapje. Dat had ik er echt niet voor overquote:Op zondag 1 november 2020 18:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen ik daar van de week was stond er al zo'n heel doolhof aan dranghekken voor de ingang klaar
Jysk heeft ze ook. Kantoorzaken ook waarschijnlijk.quote:Op zondag 1 november 2020 18:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen ik daar van de week was stond er al zo'n heel doolhof aan dranghekken voor de ingang klaar
Maar op een wat regenachtige zondagmiddag naar de Ikea gaan staat nu ook niet echt bepaald bovenaan de lijst van slimme actiesquote:Op zondag 1 november 2020 18:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat doolhof stond nu vol. Heel veel mensen zonder mondkapje. Dat had ik er echt niet voor over
Ik hoop dat Ikea voor zo’n ding niet 49 euro bezorgkosten rekentquote:Op zondag 1 november 2020 18:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Lekker bij bol.dom bestellen.
Of bij Ikea zelf.
IKEA volk = tokkievolk.quote:Op zondag 1 november 2020 18:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat doolhof stond nu vol. Heel veel mensen zonder mondkapje. Dat had ik er echt niet voor over
Tja, sommige mensen hebben een baan he.quote:Op zondag 1 november 2020 18:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar op een wat regenachtige zondagmiddag naar de Ikea gaan staat nu ook niet echt bepaald bovenaan de lijst van slimme acties
quote:Op zondag 1 november 2020 18:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tja, sommige mensen hebben een baan he.
Is ie niet tot 9 uur open 's avonds?quote:Op zondag 1 november 2020 18:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Maar bij Jysk gaat toch niemand vrijwillig naar binnenquote:Op zondag 1 november 2020 18:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jysk heeft ze ook. Kantoorzaken ook waarschijnlijk.
Die hebben best leuke dingenquote:Op zondag 1 november 2020 18:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar bij Jysk gaat toch niemand vrijwillig naar binnen
[..]
Oeiiiquote:Op zondag 1 november 2020 18:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
aaaw buda, het was niet serieus bedoel denk ikquote:Op zondag 1 november 2020 18:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat betweterige geneuzel altijd.
quote:Op zondag 1 november 2020 18:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat betweterige geneuzel altijd.
Mja, ik ga wel een keertje op de meubelboulevard kijken. Daar schiet je wel gelijk in een depressie, maar goed...quote:Op zondag 1 november 2020 18:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is ie niet tot 9 uur open 's avonds?
k zou dan de megastores hier willen adviserenquote:Op zondag 1 november 2020 18:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ik ga wel een keertje op de meubelboulevard kijken. Daar schiet je wel gelijk in een depressie, maar goed...
Dinsdag in huis.quote:Op zondag 1 november 2020 18:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ik ga wel een keertje op de meubelboulevard kijken. Daar schiet je wel gelijk in een depressie, maar goed...
Ik lig dubbelquote:Op zondag 1 november 2020 18:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
was gewoon als grapje bedoeld volgens mij.
Mja, maar de reviews waren niet erg overtuigend.quote:Op zondag 1 november 2020 18:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dinsdag in huis.
https://www.bol.com/nl/p/(...)MEAQYASABEgIohfD_BwE
Oh dit had ik ook maar heb ik weggegooid.quote:Op zondag 1 november 2020 18:45 schreef CherryLips het volgende:
https://www.amazon.nl/Rel(...)id=1604252708&sr=8-1
Amazon hebben we ook nog.
Nou het was wel als grapje bedoeld, maar ik zou sowieso niemand aanraden om op een zondagmiddag in het najaar naar de Ikea te gaanquote:Op zondag 1 november 2020 18:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
was gewoon als grapje bedoeld volgens mij.
Kijk nou uit, dadelijk slaat hij al je tanden eruit.quote:Op zondag 1 november 2020 18:45 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon pakketpostquote:Op zondag 1 november 2020 18:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoop dat Ikea voor zo’n ding niet 49 euro bezorgkosten rekent
Nee, geen matquote:Op zondag 1 november 2020 18:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ok het is niet jouw dag vandaag volgens mij
Ik vind dat best prijzig voor een stuk plastic, ook die van bolquote:Op zondag 1 november 2020 18:45 schreef CherryLips het volgende:
Hoef ik ook niet meer naar de tandarts volgende maand, win-win.quote:Op zondag 1 november 2020 18:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kijk nou uit, dadelijk slaat hij al je tanden eruit.
Ze hebben er wel honderd via Amazon, ik heb de eerste hit gepaktquote:Op zondag 1 november 2020 18:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind dat best prijzig voor een stuk plastic, ook die van bol
Lekker met de wieltjes van je bureaustoel over je hoogpolige tapijt raggen.quote:Op zondag 1 november 2020 18:47 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb nu een vloerkleed liggen, werkt ook prima.
Ja, dat vind ik dus ookquote:Op zondag 1 november 2020 18:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind dat best prijzig voor een stuk plastic, ook die van bol
Oh valt me allemaal mee eigenlijk, had erger verwacht maar rolt prima en kleed ziet er gewoon nog goed uit.quote:Op zondag 1 november 2020 18:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker met de wieltjes van je bureaustoel over je hoogpolige tapijt raggen.
Zelf heel veel placemats aan elkaar plakken?quote:Op zondag 1 november 2020 18:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dus ookEn bij Kwantum durven ze zelfs 35 euro te vragen voor zo’n uitgerekte placemat.
Mag je niet declareren via het werk?quote:Op zondag 1 november 2020 18:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dus ookEn bij Kwantum durven ze zelfs 35 euro te vragen voor zo’n uitgerekte placemat.
Ik heb twee bureaus soort van dus wil wel iets bereik hebben.quote:Op zondag 1 november 2020 18:49 schreef Amarantha het volgende:
Maar goed ik verschuif mijn bureaustoel ook steeds maar een klein stukje.
DEPAMAquote:Op zondag 1 november 2020 18:49 schreef Amarantha het volgende:
Ja ik ook. Als je bijv. een hoekbureau hebt en veel rolt is een kleed niet handig denk ik.quote:Op zondag 1 november 2020 18:49 schreef Amarantha het volgende:
Tafelzeiltje kopen bij de Hema.quote:Op zondag 1 november 2020 18:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zelf heel veel placemats aan elkaar plakken?
Bij oude mensen begeeft de interne thermostaat het nog wel eens.quote:Op zondag 1 november 2020 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Pa en ma zijn weer weg. Het is wat met die oudjes hoor. Kom ik net heet en bezweet terug van de afhaalchinees: "Mag het raam dicht? Mag de verwarming aan?" dus nu staat de hele klerezooi weer wagenwijd tegen elkaar open omdat ik zit te puffen binnen21 graden doe ff normaal joh. "Ja bij ons is het standaard 23,5" WAT
Nee, daar is de onkostenvergoeding voor. Ik heb wel een stoel, monitor en toetsenbord gekregen.quote:Op zondag 1 november 2020 18:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mag je niet declareren via het werk?
Wij 1000 euro netto voor kantoorinrichting maar geen hond die het daarvoor gebruiktquote:Op zondag 1 november 2020 18:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, daar is de onkostenvergoeding voor. Ik heb wel een stoel, monitor en toetsenbord gekregen.
Drugs en hoeren?quote:Op zondag 1 november 2020 18:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij 1000 euro netto voor kantoorinrichting maar geen hond die het daarvoor gebruikt
En dan gewoon je Outlook openen op je 35 inchquote:Op zondag 1 november 2020 18:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou me ook niets verbazen maar ik zag al wat foto's van flat screen TV's langskomen
Welneen, bronstig ambassadepersoneel jwz.quote:
Wij hebben helemaal niks gekregenquote:Op zondag 1 november 2020 18:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, daar is de onkostenvergoeding voor. Ik heb wel een stoel, monitor en toetsenbord gekregen.
Had je babi pangang?quote:Op zondag 1 november 2020 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welneen, bronstig ambassadepersoneel jwz.
Dat kost slechts een glimlach, een snaakse knipoog en een keer met de heupen wiebelen.quote:Op zondag 1 november 2020 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welneen, bronstig ambassadepersoneel jwz.
ja en foe yong hai en tjap tjoy met nasi. En haaievinnensoep. Hoezo?quote:
Oh wij wel!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vakman pur sang
Haaien moet je niet eten man, die moeten ons redden van Corona.quote:Op zondag 1 november 2020 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja en foe yong hai en tjap tjoy met nasi. En haaievinnensoep. Hoezo?
De stoel is een tweedehandsje, maar wel opnieuw gestoffeerd. En we krijgen 35 euro per maand compensatie voor extra stookkosten en stroom en zo. Vond ik toch wel netjes.quote:
Gewoon nieuwsgierigquote:Op zondag 1 november 2020 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja en foe yong hai en tjap tjoy met nasi. En haaievinnensoep. Hoezo?
eerst chloor toen vitamine D en nou weer haaienquote:Op zondag 1 november 2020 19:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Haaien moet je niet eten man, die moeten ons redden van Corona.
Elke dag een witte haai oplossen in een glaasje water en innemen bij de maaltijdquote:Op zondag 1 november 2020 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
eerst chloor toen vitamine D en nou weer haaien
Hebben we hard nodig voor de vassinatiesquote:Op zondag 1 november 2020 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, ik liep vandaag zonder jasquote:Op zondag 1 november 2020 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
het koelt trouwens niet eens echt af want buiten is het ook gewoon 18 gradenNovember hallo
13,5 hierquote:Op zondag 1 november 2020 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
het koelt trouwens niet eens echt af want buiten is het ook gewoon 18 gradenNovember hallo
Alleen morgen nog en dinsdag wordt het al frisser. En droogquote:Op zondag 1 november 2020 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
en wat is daar het praktisch nut van precies?quote:Op zondag 1 november 2020 19:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hebben we hard nodig voor de vassinaties
Flink glas water of een piepklein wit haaitje.quote:Op zondag 1 november 2020 19:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Elke dag een witte haai oplossen in een glaasje water en innemen bij de maaltijd
Ik had een trui en een tussenjas aan, m'n rug is volgens mij nog steeds natquote:Op zondag 1 november 2020 19:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik liep vandaag zonder jas
Interessant stuk.quote:Op zondag 1 november 2020 19:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Goed interview wel.
https://www.trouw.nl/cs-b1a508cc
In Chinese dierentuin, een educatieve ruimte over haaien en dat ze werden bedreigd en dat we er zuinig mee moesten zijn.quote:Op zondag 1 november 2020 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 november 2020 19:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De stoel is een tweedehandsje, maar wel opnieuw gestoffeerd. En we krijgen 35 euro per maand compensatie voor extra stookkosten en stroom en zo. Vond ik toch wel netjes.
Squaleen.quote:Op zondag 1 november 2020 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en wat is daar het praktisch nut van precies?
Witte haai in guppieformaatquote:Op zondag 1 november 2020 19:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Flink glas water of een piepklein wit haaitje.
Heb je gewandeld?quote:Op zondag 1 november 2020 19:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had een trui en een tussenjas aan, m'n rug is volgens mij nog steeds natKop als een boei ook.
Het volk dat de vinnetjes afhakt en ze dan overboord kiept. Terwijl ze likken aan een pangoline.quote:Op zondag 1 november 2020 19:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In Chinese dierentuin, een educatieve ruimte over haaien en dat ze werden bedreigd en dat we er zuinig mee moesten zijn.
VREET ZE DAN NIET OP.
Ja 6000 stappen, zoveel heb ik er toch al zes weken niet gezet. Gemiddelde meteen vertwintigvoudigd.quote:
ja leukquote:Op zondag 1 november 2020 19:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan hoor je wel heel de dag die muziek van Jaws
Heel goedquote:Op zondag 1 november 2020 19:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja 6000 stappen, zoveel heb ik er toch al zes weken niet gezet. Gemiddelde meteen vertwintigvoudigd.
Daar werd dus met geen woord over gerept, terwijl ik waarschijnlijk een paar straten verderop gewoon haaienvinnen kon kopen.quote:Op zondag 1 november 2020 19:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het volk dat de vinnetjes afhakt en ze dan overboord kiept. Terwijl ze likken aan een pangoline.
Ja, die liggen naast de gedroogde vleermuizen, net onder de Ierse setter jerkey.quote:Op zondag 1 november 2020 19:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar werd dus met geen woord over gerept, terwijl ik waarschijnlijk een paar straten verderop gewoon haaienvinnen kon kopen.
waarom zou ik dat nou weer doen? Een witte haai is geen zoogdierquote:Op zondag 1 november 2020 19:14 schreef UitStraling het volgende:
Mental Image van bitterbal die een guppy wit haaitje borstvoeding geeft, weg tepeltje.
Nee serieusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |