quote:Op maandag 23 november 2020 10:21 schreef Bosbeetle het volgende:
Iemand hier al eens software gereleased op LP? http://boginjr.com/it/sw/dev/vinyl-boot/
In jouw straatje: https://gizmodo.com/living-bacteria-can-now-store-data-1781773517quote:Op maandag 23 november 2020 10:21 schreef Bosbeetle het volgende:
Iemand hier al eens software gereleased op LP? http://boginjr.com/it/sw/dev/vinyl-boot/
Lol nice.quote:Op maandag 23 november 2020 10:21 schreef Bosbeetle het volgende:
In visual studio zit dit nu gewoon als wizard erin, had het binnen uurtje werkendquote:Op zaterdag 21 november 2020 21:14 schreef FlippingCoin het volgende:
Ga je de SSO implementeren met JWT? Klinkt wel als een vet iets iig.
Geen idee nog, ik weet wat het is en hoe het in grote lijnen werkt, maar ik moet echt eerst even wat meer onderzoek doenquote:Op zaterdag 21 november 2020 21:14 schreef FlippingCoin het volgende:
Ga je de SSO implementeren met JWT? Klinkt wel als een vet iets iig.
Ga dit AUB niet zelf uitschrijven, gebruik gewoon goede libraries en zorg dat je het concept goed snapt.quote:Op dinsdag 24 november 2020 08:51 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Geen idee nog, ik weet wat het is en hoe het in grote lijnen werkt, maar ik moet echt eerst even wat meer onderzoek doen
Nee, dat lijkt veel te veel op werk.quote:Op dinsdag 24 november 2020 09:58 schreef denattedweil het volgende:
Tof topic.
Gezien een aantal fanatieke programmeerders hier, hebbe jullie er ook wel eens aan gedacht om de krachten te bundelen tot een leuk (commercieel interessant) gezamenlijk project? Samen bouwen aan een concept om er uiteindelijk inkomsten uit te halen?
Nee uiteraard, geen zin in beveiligingslekkenquote:Op dinsdag 24 november 2020 08:54 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ga dit AUB niet zelf uitschrijven, gebruik gewoon goede libraries en zorg dat je het concept goed snapt.
quote:Op dinsdag 24 november 2020 09:58 schreef denattedweil het volgende:
Tof topic.
Gezien een aantal fanatieke programmeerders hier, hebbe jullie er ook wel eens aan gedacht om de krachten te bundelen tot een leuk (commercieel interessant) gezamenlijk project? Samen bouwen aan een concept om er uiteindelijk inkomsten uit te halen?
Niet eens een slecht idee. Zomaar een idee: de krachten bundelen en LibVid uitbouwen tot iets grootsquote:Op dinsdag 24 november 2020 10:01 schreef Farenji het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt veel te veel op werk.
Dat, maar ook qua perforance, in .net MVC werkt het vrij simpel, je zet gewoon een authentiction header op je controller en je bent klaarquote:Op dinsdag 24 november 2020 10:15 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Nee uiteraard, geen zin in beveiligingslekken
Nee, mijn ervaring is dat dit meestal niet een goed idee is.quote:Op dinsdag 24 november 2020 09:58 schreef denattedweil het volgende:
Tof topic.
Ah oke nice, misschien heeft phpstorm ook wel zo iets.quote:Op dinsdag 24 november 2020 08:31 schreef raptorix het volgende:
[..]
In visual studio zit dit nu gewoon als wizard erin, had het binnen uurtje werkend
Momenteel wel bezig met wat dingetjes naast het werk maar vooral om wat meer te leren, misschien over een tijdje met wat meer kennis dat ik wat ideetjes uit kan werken op een goede manier.quote:Op dinsdag 24 november 2020 09:58 schreef denattedweil het volgende:
Tof topic.
Een tweede baan? Ik ben blij als ik om vijf uur klaar ben en nog ergens iets van vrije tijd pak tussen het hobbyen door.quote:Op dinsdag 24 november 2020 09:58 schreef denattedweil het volgende:
Tof topic.
Het is maar net hoe je het ziet natuurlijk. Ik vind het persoonlijk erg leuk om iets op te zetten (wat geen investering kost) waar uiteindelijk inkomsten uit voortkomen. Ik zie het meer als een soort sport.quote:Op dinsdag 24 november 2020 10:43 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Een tweede baan? Ik ben blij als ik om vijf uur klaar ben en nog ergens iets van vrije tijd pak tussen het hobbyen door.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja precies zelf volg ik iemand op youtube die heeft onlangs in een week een vscode gemaakt en verkocht voor 9000 dollar dat zijn ook leuke dingen.quote:Op dinsdag 24 november 2020 11:39 schreef denattedweil het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je het ziet natuurlijk. Ik vind het persoonlijk erg leuk om iets op te zetten (wat geen investering kost) waar uiteindelijk inkomsten uit voortkomen. Ik zie het meer als een soort sport.
Zo heb ik samen met iemand een mooie affilate website opgezet. We hebben er 1,5 jaar over gedaan om de website te vullen met goede content en het layouttechnisch naar ons zin te krijgen, en we halen er leuke extra inkomsten uit. Nu is het alleen de kunst om één nieuw artikel per week te schrijven en dat doen we om-en-om. Ik zie het niet als werk maar goed, dat kan voor iedereen anders aanvoelen natuurlijk.
Ik zie zat mogelijkheden wat een éénmalige inspanning kost (minimaal trouwens, indien de kennis er is) en waar vervolgens, met een simpele marketingcampagne, genoeg geld mee te verdienen valt.
quote:Op dinsdag 24 november 2020 12:29 schreef DevFreak het volgende:
I <3 OpenERP databases uit 2001Wat is dat dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
Mooi dat het jou gelukt is. Zelf zie ik er niet zoveel in. Niet om de rest, van wat ik lees liggen die juist wat niveau's hoger, maar je krijgt altijd gedoe ermee denk ik hoeveel tijd iemand eraan besteed, wat zijn expertise/niveau is, de uiteindelijke winstverdeling als die er is. Die persoon waarmee je dat hebt gedaan kende je al wel langer en in het echt lijkt mij?quote:Op dinsdag 24 november 2020 11:39 schreef denattedweil het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je het ziet natuurlijk. Ik vind het persoonlijk erg leuk om iets op te zetten (wat geen investering kost) waar uiteindelijk inkomsten uit voortkomen. Ik zie het meer als een soort sport.
Zo heb ik samen met iemand een mooie affilate website opgezet. We hebben er 1,5 jaar over gedaan om de website te vullen met goede content en het layouttechnisch naar ons zin te krijgen, en we halen er leuke extra inkomsten uit. Nu is het alleen de kunst om één nieuw artikel per week te schrijven en dat doen we om-en-om. Ik zie het niet als werk maar goed, dat kan voor iedereen anders aanvoelen natuurlijk.
Ik zie zat mogelijkheden wat een éénmalige inspanning kost (minimaal trouwens, indien de kennis er is) en waar vervolgens, met een simpele marketingcampagne, genoeg geld mee te verdienen valt.
Ik snap je punt heel goed. Zelf zit ik niet zo in elkaar en het maakt mij dan ook niet uit dat ik meer werk heb verricht aan de site en dat het mijn idee was. Toch hebben we gewoon een 50/50 verdeling.quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:59 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Mooi dat het jou gelukt is. Zelf zie ik er niet zoveel in. Niet om de rest, van wat ik lees liggen die juist wat niveau's hoger, maar je krijgt altijd gedoe ermee denk ik hoeveel tijd iemand eraan besteed, wat zijn expertise/niveau is, de uiteindelijke winstverdeling als die er is. Die persoon waarmee je dat hebt gedaan kende je al wel langer en in het echt lijkt mij?
Nou ja dat is niet sterker vertellen, je vertelde niet dat het een meid was. Dat maakt al veel uit voor aardig wat mensen.quote:Op dinsdag 24 november 2020 19:50 schreef denattedweil het volgende:
[..]
Ik snap je punt heel goed. Zelf zit ik niet zo in elkaar en het maakt mij dan ook niet uit dat ik meer werk heb verricht aan de site en dat het mijn idee was. Toch hebben we gewoon een 50/50 verdeling.
Het is meer dat de juiste expertise, op de juiste plek wordt ingezet. Zo blijft het ook leuk voor beide partijen. Het meisje waarmee ik samenwerk ik visueel heel sterk en ik hou me meer bezig met het onderzoek naar goede content waar veel traffic uit voortkomt.
Ik zal je sterker vertellen, ik heb haar nog nooit in real-life gezien. We kennen elkaar van een forum waarop ik een oproep had geplaatst en na wat app contact bleek dat we een goede klik hadden en elkaar aan konden vullen.
Ja ben ik met je eens. Wij lopen nu ook tegen het punt aan dat we eigenlijk meer willen, maar door gebrek aan een echt bedrijf met kvk, niet kunnen doen. De inkomstenverdeling is op goed vertrouwen gegaan en gelukkig verloopt dit tot op heden goed.quote:Op dinsdag 24 november 2020 19:59 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nou ja dat is niet sterker vertellen, je vertelde niet dat het een meid was. Dat maakt al veel uit voor aardig wat mensen.
Maar wat jij zegt over dat het jouw idee was en dat jij er meer tijd in hebt gestoken, dat zou ik niet acceptabel vinden. Maar goed misschien ben ik gewoon wat minder handig daarin dan jij dat kan ook best zo zijn. Ik heb mijn eigen idee over een project waarmee ik nu bezig ben, ik kan zelf ook afmaken wat ik wil (ook als het een flop wordt), geen gedoe met al dat soort zaken als dat ik noemde.
In het algemeen moet je denk ik een bedrijf starten/hebben om zoiets succesvol te laten verlopen. Werkgever heeft het risico en de winst en werknemer heeft een stabiel salaris. Dat dit via een forum goed gaat verlopen (ook al mogen we elkaar wel) lijkt me niet.
Maar klinkt wel een beetje alsof zij de html, css en UX mocht doen en jij het moeilijke gedeelte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |