abonnement Unibet Coolblue
pi_195969184
quote:
The United Nations is officially releasing the all new Agenda 2030 sustainable development plan, or what some have hailed as “the new Agenda 21 on steroids”.

Goal 1: End poverty in all its forms everywhere

Translation: Centralized banks, IMF, World Bank, Fed to control all finances, digital one world currency in a cashless society

Goal 2: End hunger, achieve food security and improved nutrition and promote sustainable agriculture

Translation: GMO

Goal 3: Ensure healthy lives and promote well-being for all at all ages

Translation: Mass vaccination, Codex Alimentarius

Goal 4: Ensure inclusive and equitable quality education and promote lifelong learning opportunities for all

Translation: UN propaganda, brainwashing through compulsory education from cradle to grave

Goal 5: Achieve gender equality and empower all women and girls

Translation: Population control through forced “Family Planning”

Goal 6: Ensure availability and sustainable management of water and sanitation for all

Translation: Privatize all water sources, don’t forget to add fluoride

Goal 7: Ensure access to affordable, reliable, sustainable and modern energy for all

Translation: Smart grid with smart meters on everything, peak pricing

Goal 8: Promote sustained, inclusive and sustainable economic growth, full and productive employment and decent work for all

Translation: TPP, free trade zones that favor megacorporate interests

Goal 9: Build resilient infrastructure, promote inclusive and sustainable industrialization and foster innovation

Translation: Toll roads, push public transit, remove free travel, environmental restrictions

Goal 10: Reduce inequality within and among countries

Translation: Even more regional government bureaucracy like a mutant octopus

Goal 11: Make cities and human settlements inclusive, safe, resilient and sustainable

Translation: Big brother big data surveillance state

Goal 12: Ensure sustainable consumption and production patterns

Translation: Forced austerity

Goal 13: Take urgent action to combat climate change and its impacts*

Translation: Cap and Trade, carbon taxes/credits, footprint taxes (aka Al Gore’s wet dream)

Goal 14: Conserve and sustainably use the oceans, seas and marine resources for sustainable development

Translation: Environmental restrictions, control all oceans including mineral rights from ocean floors

Goal 15: Protect, restore and promote sustainable use of terrestrial ecosystems, sustainably manage forests, combat desertification, and halt and reverse land degradation and halt biodiversity loss

Translation: More environmental restrictions, more controlling resources and mineral rights

Goal 16: Promote peaceful and inclusive societies for sustainable development, provide access to justice for all and build effective, accountable and inclusive institutions at all levels

Translation: UN “peacekeeping” missions (ex 1, ex 2), the International Court of (blind) Justice, force people together via fake refugee crises and then mediate with more “UN peacekeeping” when tension breaks out to gain more control over a region, remove 2nd Amendment in USA

Goal 17: Strengthen the means of implementation and revitalize the global partnership for sustainable development

Translation: Remove national sovereignty worldwide, promote globalism under the “authority” and bloated, Orwellian bureaucracy of the UN
https://www.zerohedge.com(...)le-development-goals





https://www.rijksoverheid(...)uurzame-ontwikkeling

De meeste mensen kennen wel Agenda 21, maar de 2030 Agenda is niet zo bekend.

Agenda 2030 benadrukt gender- en rassengelijkheid, uitroeiing van armoede en de totale afschaffing van geweld en haat. Het stelt vast dat de toekomstige wereld volledig op deze doelen is gebaseerd en dat de enige manier om deze dingen te bereiken, is door duurzame ontwikkeling en beheersing van de klimaatverandering. Oh ja en de planeet zal ook in 2030 ook volledig vrij van armoede zijn. Wat denken jullie is dit realistisch of gewoon weer een truuk van de miljardairs om meer macht te krijgen?

[ Bericht 4% gewijzigd door weetjewel5 op 02-11-2020 16:31:57 ]
  Beste debater 2022 zaterdag 31 oktober 2020 @ 22:32:21 #2
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195970765
Alleen complotdenkers weten in deze nobele doeleinden iets sinister te zien.

Ernaar streven ziekte, honger, oorlog, armoede, achterstand, vervuiling tegen te gaan zodat we allemaal als mens een beetje een leuke tijd hier op aarde hebben... dat kan echt niet.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_195997215
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 21:06 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

https://www.zerohedge.com(...)le-development-goals

[ afbeelding ]


De meeste mensen kennen wel Agenda 21, maar de 2030 Agenda is niet zo bekend.

Agenda 2030 benadrukt gender- en rassengelijkheid, uitroeiing van armoede en de totale afschaffing van geweld en haat. Het stelt vast dat de toekomstige wereld volledig op deze doelen is gebaseerd en dat de enige manier om deze dingen te bereiken, is door duurzame ontwikkeling en beheersing van de klimaatverandering. Oh ja en de planeet zal ook in 2030 ook volledig vrij van armoede zijn. Wat denken jullie is dit realistisch of gewoon weer een truuk van de miljardairs om meer macht te krijgen?
Controle van elk aspect van het menselijk leven.
pi_195997354
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 10:46 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Controle van elk aspect van het menselijk leven.
:')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_195997365
Prima doelen verder.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_195997711
quote:
14s.gif Op maandag 2 november 2020 10:58 schreef xpompompomx het volgende:
Prima doelen verder.
Klinkt idd mooi.
pi_195998083
quote:
14s.gif Op maandag 2 november 2020 10:58 schreef xpompompomx het volgende:
Prima doelen verder.
Rara wat ben ik: een warme, donkergekleurde, romige substantie met een pittig aroma dat de volledige huiskamer vult en die je tong zal strelen naarmate hij in je mond smelt.
pi_195998942
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 11:44 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Rara wat ben ik: een warme, donkergekleurde, romige substantie met een pittig aroma dat de volledige huiskamer vult en die je tong zal strelen naarmate hij in je mond smelt.
Poep?
pi_195998958
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 12:29 schreef illusions het volgende:

[..]

Poep?
Dus zelfs poep kun je als aantrekkelijk omschrijven.

Nu terug naar deze doelen.
pi_195998994
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 12:29 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Dus zelfs poep kun je als aantrekkelijk omschrijven.

Nu terug naar deze doelen.
Dat jij zegt dat het poep is, betekent toch niet dat het zo is?

Ik vind die zogenaamde vertalingen een beetje te ver gaan.
pi_195999004
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 12:31 schreef illusions het volgende:

[..]

Dat jij zegt dat het poep is, betekent toch niet dat het zo is?

Nee Illusions, dat klopt inderdaad ...

Het betekent ook niet dat het niet zo is ...

Wat wil je nou eigenlijk zeggen.
pi_195999053
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 12:32 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Nee Illusions, dat klopt inderdaad ...

Het betekent ook niet dat het niet zo is ...

Wat wil je nou eigenlijk zeggen.
Dat een hoop doelen gewoon dikke prima zijn, en die "vertalingen" schromelijk overdreven.
pi_195999235
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 12:35 schreef illusions het volgende:

[..]

Dat een hoop doelen gewoon dikke prima zijn, en die "vertalingen" schromelijk overdreven.
De vertalingen zijn de praktische uitvoering ervan.

Er zijn meerdere manieren waarop je bepaalde doelen kan bereiken.

Zoals: de werkloosheid verminderen. Of, zoals men het meestal zegt: zorgen dat het recht op werk voor iedereen wordt vervuld.

Daar heb je verschillende manieren voor, bijv.: vergroot de werkgelegenheid door een gunstig ondernemersklimaat te creëren.

Ten tijde van de Franse revolutie hadden ze echter een andere oplossing: vermoord grote aantallen mensen zodat de bevolking afneemt. Dan is er ook geen werkloosheid meer.

De vraag is dus niet of het 'doel goed is' maar de manier waarop het wordt bereikt.

En we hebben al vele duizenden bewoorden besteed aan de manier waarop men dit van plan is te doen.
  maandag 2 november 2020 @ 12:59:42 #14
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195999489
He vertaling is best wel poep!
Hij gaat van Engels naar engels..

Het had moeten zijn zo interpreteren IK (TS) het.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_195999514
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 12:45 schreef Ali_Kannibali het volgende:
De vertalingen zijn de praktische uitvoering ervan.
In de ogen van TS misschien.
  maandag 2 november 2020 @ 13:01:16 #16
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195999521
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 12:29 schreef illusions het volgende:

[..]

Poep?
:@ he bah! ooit geproefd?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 2 november 2020 @ 13:04:20 #17
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195999548
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 12:45 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

De vertalingen zijn de praktische uitvoering ervan.

Er zijn meerdere manieren waarop je bepaalde doelen kan bereiken.

Zoals: de werkloosheid verminderen. Of, zoals men het meestal zegt: zorgen dat het recht op werk voor iedereen wordt vervuld.

Daar heb je verschillende manieren voor, bijv.: vergroot de werkgelegenheid door een gunstig ondernemersklimaat te creëren.

Ten tijde van de Franse revolutie hadden ze echter een andere oplossing: vermoord grote aantallen mensen zodat de bevolking afneemt. Dan is er ook geen werkloosheid meer.

De vraag is dus niet of het 'doel goed is' maar de manier waarop het wordt bereikt.

En we hebben al vele duizenden bewoorden besteed aan de manier waarop men dit van plan is te doen.
Maar waarom, schiet het niet op? ze hebben nog maar 9 jaar om alles te verwezenlijken ... tijd gaat snel hoor vergis je niet!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_195999879
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 13:04 schreef theguyver het volgende:

[..]

Maar waarom, schiet het niet op? ze hebben nog maar 9 jaar om alles te verwezenlijken ... tijd gaat snel hoor vergis je niet!
Cash geld is al aan het verdwijnen, MKB is volgend jaar voor een groot deel failliet, boeren worden van hun land verjaagd. Gaat lekker hoor, in 2030 zijn we er.
pi_195999931
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 13:23 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

Cash geld is al aan het verdwijnen, MKB is volgend jaar voor een groot deel failliet, boeren worden van hun land verjaagd. Gaat lekker hoor, in 2030 zijn we er.
Cash is nog steeds king hoor. Misschien zie je het her en der in Nederland verdwijnen, in het overgrote deel van de Europa, of zelfs de wereld, is dat absoluut niet zo.
  maandag 2 november 2020 @ 13:28:15 #20
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195999963
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 13:23 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

Cash geld is al aan het verdwijnen, MKB is volgend jaar voor een groot deel failliet, boeren worden van hun land verjaagd. Gaat lekker hoor, in 2030 zijn we er.
Word minder maar gaat nog niet weg.

De agenda geld voor de wereld he.. niet voor Nederland.

Laat ik het zo zeggen, elke mijlpaal er zijn er 13 (de vertaling he) die word gehaald krijg je van mij kratje pils.. akkoord.
Je kan terug wijzen naar deze postbus zet alvast in JOU agenda voor 2030 ^O^

lambiekje.. ik weet dat je mee leest.. voor jou een speciaal biertje c_/
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_196000120
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 13:04 schreef theguyver het volgende:

[..]

Maar waarom, schiet het niet op? ze hebben nog maar 9 jaar om alles te verwezenlijken ... tijd gaat snel hoor vergis je niet!
Omdat het een complete verandering van het politieke en economische landschap vereist.

Dus moet er eerst grootschalig worden gesaneerd.

Dat proces is nu in gang.
pi_196000136
De trend is naar digitaal geld, zie central bank digital currencies. Sommige landen zijn al volledig digitaal, bv China.
pi_196000172
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 13:37 schreef weetjewel5 het volgende:
De trend is naar digitaal geld, zie central bank digital currencies. Sommige landen zijn al volledig digitaal, bv China.
CBDC != Fiat geld.

Fiat geld is in principe ook digitaal, al héél erg lang, en in het overgrote deel van de wereld kan cash niet eens verdwijnen. In semi-moderne landen zoals bijv. Spanje is het betaalverkeer nog precies hetzelfde als 10 jaar geleden.
  maandag 2 november 2020 @ 13:44:01 #24
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196000215
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 13:37 schreef weetjewel5 het volgende:
De trend is naar digitaal geld, zie central bank digital currencies. Sommige landen zijn al volledig digitaal, bv China.
Vorig jaar had ik gewoon nog papier geld op zak daar..omdat ik amper iets digitaal kon betalen (en dat was Hong Kong)
Je verteld me dat het nu al niet meer zo is?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_196000248
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 13:40 schreef illusions het volgende:

[..]

CBDC != Fiat geld.

Fiat geld is in principe ook digitaal, al héél erg lang, en in het overgrote deel van de wereld kan cash niet eens verdwijnen. In semi-moderne landen zoals bijv. Spanje is het betaalverkeer nog precies hetzelfde als 10 jaar geleden.
ik denk dat ze China als voorbeeld stellen met alleen digitaal geld en social credit system. maar we zullen zien.
pi_196000260
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 13:44 schreef theguyver het volgende:

[..]

Vorig jaar had ik gewoon nog papier geld op zak daar..omdat ik amper iets digitaal kon betalen (en dat was Hong Kong)
Je verteld me dat het nu al niet meer zo is?
ik meen gelezen te hebben dat China volledig digitaal is. Hong Kong is niet zoals Mainland China, althans volgens mij hebben ze nog steeds hun eigen munt.
pi_196000373
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 13:47 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

ik meen gelezen te hebben dat China volledig digitaal is. Hong Kong is niet zoals Mainland China, althans volgens mij hebben ze nog steeds hun eigen munt.
Sterker nog, Hong Kong loopt enorm voor op digitaal gebied.
  maandag 2 november 2020 @ 13:57:14 #28
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196000386
Zou het wel grappig vinden, je loopt door de jungle in zuid Amerika..
je krijgt honger en denkt weet je wat ik koop een vis van een inboorling die hij net gevangen heeft.
En hij pakt dan de nieuwste iPhone uit zijn tuk, of zo'n pin apparaat ..
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_196000403
Of India, 1/6e van de wereldbevolking en de meesten hebben geen bankrekening.
pi_196000421
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 13:47 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

ik meen gelezen te hebben dat China volledig digitaal is. Hong Kong is niet zoals Mainland China, althans volgens mij hebben ze nog steeds hun eigen munt.
Ik kom (of kwam) regelmatig in China voor mijn werk. Er is heel veel digitaal (QR code scannen met Alipay) maar cash wordt zeker nog wel gebruikt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2020 14:00:22 ]
pi_196000450
quote:
80s.gif Op maandag 2 november 2020 13:59 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Ik kom (of kwam) regelmatig in China voor mijn werk. Er is heel veel digitaal (QR code scannen met Alipay) maar cash wordt zeker nog wel gebruikt.
oke bedankt.
  maandag 2 november 2020 @ 14:05:33 #32
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196000506
quote:
80s.gif Op maandag 2 november 2020 13:59 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Ik kom (of kwam) regelmatig in China voor mijn werk. Er is heel veel digitaal (QR code scannen met Alipay) maar cash wordt zeker nog wel gebruikt.
ja ze zijn druk bezig om veel te digitaliseren overal wel, maatpapier en munt geld gaat echt niet zomaar verdwijnen.
wij gebruiken een tikkie om onderling iets te kunnen betalen.
Maar om zoiets te gebruiken heb je wel zoiets als een telefoon nodig.
Dus in de steden ja deelhebben electriciteit maar op platte land of in de rimboe is dat nog echt niet aan de orde.
En let op dat moet voor 2030 klaar zijn..

Wat me een beter streven lijkt is zoals STAR TREK (geen fan) aangeef dat er GEEN geld meer is, maar de complete instelling van de mensheid is ook anders daarin.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_196000582
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 14:05 schreef theguyver het volgende:

[..]

ja ze zijn druk bezig om veel te digitaliseren overal wel, maatpapier en munt geld gaat echt niet zomaar verdwijnen.
wij gebruiken een tikkie om onderling iets te kunnen betalen.
Maar om zoiets te gebruiken heb je wel zoiets als een telefoon nodig.
Dus in de steden ja deelhebben electriciteit maar op platte land of in de rimboe is dat nog echt niet aan de orde.
En let op dat moet voor 2030 klaar zijn..

Wat me een beter streven lijkt is zoals STAR TREK (geen fan) aangeef dat er GEEN geld meer is, maar de complete instelling van de mensheid is ook anders daarin.
Leuke gedachte, maar ik denk dat al vaker gebleken is dat niet goed werkt.
pi_196002651
Laten we wel proberen om een korte samenvatting van je link/filmpje/etc te posten. Maakt het topic stuk beter leesbaar én interessanter.
pi_196002807
quote:
80s.gif Op maandag 2 november 2020 16:08 schreef F.Sinatra het volgende:
Laten we wel proberen om een korte samenvatting van je link/filmpje/etc te posten. Maakt het topic stuk beter leesbaar én interessanter.
Eens, wat je mening ook is, veel mensen zullen de moeite niet nemen een filmpje te bekijken als ze niet weten waar het over gaat, helemaal voor eentje van ruim een uur.
  maandag 2 november 2020 @ 16:23:03 #37
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196002976
quote:
80s.gif Op maandag 2 november 2020 16:08 schreef F.Sinatra het volgende:
Laten we wel proberen om een korte samenvatting van je link/filmpje/etc te posten. Maakt het topic stuk beter leesbaar én interessanter.
https://www.sdgnederland.nl/sdgs/
dit zijn de oorspronkelijke doelen.

zo 10 min ..
moet zelf nog kijken hoor.. >:O
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_196003578
Volledig digit
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 16:23 schreef theguyver het volgende:

[..]

https://www.sdgnederland.nl/sdgs/
dit zijn de oorspronkelijke doelen.

zo 10 min ..
moet zelf nog kijken hoor.. >:O
Als aanvulling hierop:


Er zijn 3 delen. Deel 2 (hierboven) is wmb veruit het interessants, eerste uur gaat over de directe implementatie van allerlei sustainable maatregelen en het tweede uur over indoctrinatie in het onderwijs om steun te kweken voor deze agenda.

Komt uit 2005 geloof ik.

Er wordt duidelijk aangetoond hoe duurzame een ontwikkeling een totalitaire vorm van collectivisme introduceert.

Deze mensen waren hun tijd ver vooruit.

[ Bericht 3% gewijzigd door Ali_Kannibali op 02-11-2020 17:04:13 ]
  maandag 2 november 2020 @ 17:07:59 #39
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196003718
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 16:59 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Volledig digit
[..]

Als aanvulling hierop:


Er zijn 3 delen. Deel 2 (hierboven) is wmb veruit het interessants, eerste uur gaat over de directe implementatie van allerlei sustainable maatregelen en het tweede uur over indoctrinatie in het onderwijs om steun te kweken voor deze agenda.

Komt uit 2005 geloof ik.

Er wordt duidelijk aangetoond hoe duurzame een ontwikkeling een totalitaire vorm van collectivisme introduceert.

Deze mensen waren hun tijd ver vooruit.
dus... 15 jaar lang is er geen fuck aan gedaan en nu moet alles in 9 jaar worden gepropt?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_196003828
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 17:07 schreef theguyver het volgende:

[..]

dus... 15 jaar lang is er geen fuck aan gedaan en nu moet alles in 9 jaar worden gepropt?
Ehh nee, wat een rare conclusie.

15 jaar geleden werd er al aan gewerkt en is er aan gewerkt. De mensen in de presentatie analyseren de agenda, hoe hij wordt uitgevoerd en wat de resultaten zijn en zullen zijn.

Zoals de video uitlegt, is 1 van de obstakels voor het volledig implementeren van de duurzaamheidsdoelen het recht op privé-eigendommen.

Dat gaat niet zomaar. Dus er is een crisis nodig. Die crisis is nu gestart.
  maandag 2 november 2020 @ 17:21:05 #41
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196003942
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 17:15 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Ehh nee, wat een rare conclusie.

15 jaar geleden werd er al aan gewerkt en is er aan gewerkt. De mensen in de presentatie analyseren de agenda, hoe hij wordt uitgevoerd en wat de resultaten zijn en zullen zijn.

Zoals de video uitlegt, is 1 van de obstakels voor het volledig implementeren van de duurzaamheidsdoelen het recht op privé-eigendommen.

Dat gaat niet zomaar. Dus er is een crisis nodig. Die crisis is nu gestart.
tussen 2005 en nu hebben we een stuk of wat crisis al mee gemaakt.
maar goed, dus stel dit virus gedoe is overgewaaid zullen we toch wel echt wat gaan merken nietwaar?
Ik houd het lijstje er goed bij en we gaan samen kratje pils los trekken als een van de 13 mijlpalen bereikt word nietwaar..
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_196003986
Bijzonder dat ook de banken en centrale banken mee doen aan het plan van de VN. Deze instellingen zorgen jaarlijks voor megaveel inflatie en dus werken ze mee aan de armoede in de wereld, en nu gaan ze ervoor zorgen dat er geen armoede meer is?
pi_196004035
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 17:21 schreef theguyver het volgende:

[..]

tussen 2005 en nu hebben we een stuk of wat crisis al mee gemaakt.
maar goed, dus stel dit virus gedoe is overgewaaid zullen we toch wel echt wat gaan merken nietwaar?
Ik houd het lijstje er goed bij en we gaan samen kratje pils los trekken als een van de 13 mijlpalen bereikt word nietwaar..
Ik drink geen alcohol, maar alvast bedankt.

Sinds 2008 is een nieuw systeem ontstaan 'too big to fail'.

Dat is in wezen een welvaarttransfer, van privé naar publiek (FED en overheid).

Terwijl megacorporaties worden gered en de aandelen in handen van de FED komen, gaan kleine bedrijven ten onder. Straks kunnen veel mensen hun hypotheken en huur niet meer betalen. De economie op basis van fiatgeld stort in, maar de werkelijke goederen komen in handen van de 1%.

De oplossing? De overheid gaat huisvesting en landgebruik regelen.
pi_196005254
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 17:23 schreef weetjewel5 het volgende:
Bijzonder dat ook de banken en centrale banken mee doen aan het plan van de VN. Deze instellingen zorgen jaarlijks voor megaveel inflatie en dus werken ze mee aan de armoede in de wereld, en nu gaan ze ervoor zorgen dat er geen armoede meer is?
Me dunkt dat als de banken verantwoordelijk zijn voor zoveel armoede, dat ze de besten zijn die hierin een verschil kunnen aanbrengen, nietwaar? Of dat ook gaat gebeuren is een tweede natuurlijk, en vrij onwaarschijnlijk.
pi_196005504
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 17:15 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Ehh nee, wat een rare conclusie.

15 jaar geleden werd er al aan gewerkt en is er aan gewerkt. De mensen in de presentatie analyseren de agenda, hoe hij wordt uitgevoerd en wat de resultaten zijn en zullen zijn.

Zoals de video uitlegt, is 1 van de obstakels voor het volledig implementeren van de duurzaamheidsdoelen het recht op privé-eigendommen.

Dat gaat niet zomaar. Dus er is een crisis nodig. Die crisis is nu gestart.
Interessante PoV/ post by mgeo at Off-guardian:
The primary goals of Operation Covid include these:
– Deflecting blame for the collapse of the global ponzi scheme from central banks and the largest speculators
– Deflating the financial bubble
– Reducing production as demand collapses; sustains scarcity, a pre-condition for capitalism
– Evading compensation for lay-offs
– Censoring and evading compensation for pollution
– Plundering more public wealth: “rescuing” the largest speculators and awarding “emergency” contracts
– Plundering more private wealth: buying up businesses/property from the bankrupt and short-selling shares
– Depopulation through fear/dispair (which impacts health), bio-warfare, consequent sterility and disrupting essential goods/services/treatment; partly to evade issue of plundered welfare/pension funds
– Strengthening the means to crush the coming greater unrest

Disclaimer: Ik ben niet eens met alles wat er in staat. Gewoon FYI.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_196005653
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 18:31 schreef illusions het volgende:

[..]

Me dunkt dat als de banken verantwoordelijk zijn voor zoveel armoede, dat ze de besten zijn die hierin een verschil kunnen aanbrengen, nietwaar? Of dat ook gaat gebeuren is een tweede natuurlijk, en vrij onwaarschijnlijk.
Lijkt me niet verstandig dat dezelfde mensen die de problemen veroorzaken het ook op gaan lossen.
pi_196006451
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 18:52 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

Lijkt me niet verstandig dat dezelfde mensen die de problemen veroorzaken het ook op gaan lossen.
Wie gaat dat dan voor de banken doen? Ken jij partijen buiten de bank om die controle hebben over de banken zelf? :?

Uiteraard kiest geen enkele kapitalistische instantie voor iets anders dan simpelweg winst, dat is kut maar zo werkt het nou eenmaal, maar het is niet onlogisch om te denken dat banken hier geen verschil in kunnen maken, als ze ook de schade aanrichten.
pi_196006618
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 19:25 schreef illusions het volgende:

[..]

Wie gaat dat dan voor de banken doen? Ken jij partijen buiten de bank om die controle hebben over de banken zelf? :?

Uiteraard kiest geen enkele kapitalistische instantie voor iets anders dan simpelweg winst, dat is kut maar zo werkt het nou eenmaal, maar het is niet onlogisch om te denken dat banken hier geen verschil in kunnen maken, als ze ook de schade aanrichten.
Er zullen nieuwe mensen aangenomen moeten worden die verstand van zaken hebben. En laat ze eerst het bankwezen op orde krijgen voordat ze zich met de wereld gaan bezighouden.
pi_196006847
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 19:31 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

Er zullen nieuwe mensen aangenomen moeten worden die verstand van zaken hebben.
Onzin. Het banksysteem is van zichzelf inherent corrupt, dat gaat "nieuwe mensen aannemen" niet zomaar oplossen, dan denk je er net iets te eenvoudig over.

quote:
En laat ze eerst het bankwezen op orde krijgen voordat ze zich met de wereld gaan bezighouden.
Ik dacht dat je zei dat banken juist zo'n grote invloed hebben op de wereld?

Het is me niet echt duidelijk wat je nu precies bedoelt.
pi_196007121
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 19:39 schreef illusions het volgende:

[..]

Onzin. Het banksysteem is van zichzelf inherent corrupt, dat gaat "nieuwe mensen aannemen" niet zomaar oplossen, dan denk je er net iets te eenvoudig over.
[..]

Ik dacht dat je zei dat banken juist zo'n grote invloed hebben op de wereld?

Het is me niet echt duidelijk wat je nu precies bedoelt.
ja ze hebben invloed op de wereld maar dat heeft niet zo goed uitgepakt he? dus laat ze lekker ophouden met die wereldverbeterende praatjes, zelfde geldt voor VN en al die partijen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')