abonnement Unibet Coolblue
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 31 oktober 2020 @ 18:52:25 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_195966669
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_195966677
Breaky breaky
Waardeloos in COR.
Als een topic je niet bevalt blijf dan lekker weg.
Wat een kansloze figuur ben je toch. Laat hem met rust. Moeilijk is het niet
pi_195967282
Weer een excuus om de brexit uit te stellen.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_195967480
Dus Belgie, Duitsland en Engeland in een lockdown en hier hangen we slingers uit omdat er een (hele) lichte daling te zien is in het aantal besmettingen? Zijn we niet iets te optimistisch nu?
pi_195967785
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 19:25 schreef halfway het volgende:
Weer een excuus om de brexit uit te stellen.
Boris heeft zijn excuses gemaakt.
pi_195967799
Wat is er breaking aan?

Whatever wat andere landen doen, paniek zaaien heet dat.
pi_195967812
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 19:25 schreef halfway het volgende:
Weer een excuus om de brexit uit te stellen.
Die gaat toch gewoon door?
Definitely not CIA
pi_195967873
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 19:36 schreef jameshond7 het volgende:
Dus Belgie, Duitsland en Engeland in een lockdown en hier hangen we slingers uit omdat er een (hele) lichte daling te zien is in het aantal besmettingen? Zijn we niet iets te optimistisch nu?
Je bedoelt dat veel illegaal feesten in Nederland daar kan de regering weinig aan doen behalve streng optreden.
Scholen compleet sluiten is een slecht idee, ze draaien al op 30%(praktijklessen en examens), de rest gebeurd al heel veel thuis.
pi_195967884
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 19:58 schreef mrevil1337 het volgende:
Scholen compleet sluiten is een slecht idee, ze draaien al op 30%(praktijklessen en examens), de rest gebeurd al heel veel thuis.
Dan kan dat laatste beetje er ook nog wel bij. Over welke soort scholen heb je het nu?
pi_195967920
Hij praat over powerpointslides die helemaal niet te zien zijn. :')

Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  zaterdag 31 oktober 2020 @ 20:07:26 #12
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_195968037
Rutte, Van Dissel, De Jonge hebben dit toch maar mooi voorkomen hier.
pi_195968066
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 20:07 schreef VoMy het volgende:
Rutte, Van Dissel, De Jonge hebben dit toch maar mooi voorkomen hier.
Vooralsnog lijkt me hèt keyword hier.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_195968132
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 19:36 schreef jameshond7 het volgende:
Dus Belgie, Duitsland en Engeland in een lockdown en hier hangen we slingers uit omdat er een (hele) lichte daling te zien is in het aantal besmettingen? Zijn we niet iets te optimistisch nu?
Be different, don't follow others
pi_195968180
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 19:58 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

Dan kan dat laatste beetje er ook nog wel bij. Over welke soort scholen heb je het nu?
Middelbare scholen zijn enorme haarden inderdaad. Ik zou die juist als eerste sluiten.
pi_195968270
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 19:36 schreef jameshond7 het volgende:
Dus Belgie, Duitsland en Engeland in een lockdown en hier hangen we slingers uit omdat er een (hele) lichte daling te zien is in het aantal besmettingen? Zijn we niet iets te optimistisch nu?
Over vier weken wanneer er weer een enorme piek in Nederland is:
Twiddel
pi_195968648
Lol, ze gaan donderdag pas dicht? Dat wordt gezellig bij de winkels en kappers.
- verwijderd door admin -
pi_195968774
Ze willen het leger gaan gebruiken om hele steden en gebieden snel te kunnen gaan testen :o
Als ik naar mijn eigen situatie kijk verandert er niet echt veel. Ik ging maar 1 of 2 ochtenden per week naar werk, en verder alleen eigenlijk supermarkt en afhaalrestaurants. Van de zomer wel met het help-out-to-eat-out scheme paar keer uit eten geweest, en ook 2x op vakantie geweest en toen uit eten geweest enzo. Maar ik ben al sinds maart niet in een 'normale' winkel geweest eigenlijk.
Vriendin d'r werk gaat ook door, want die is architect en haar klus moet echt voor 1 januari af (Mercedes F1, die moeten het geld dit jaar nog uitgeven ivm budget-plafond volgend jaar).
De buurman is vandeweek begonnen met een stralingtherapie voor leukemie, die moet komende 4 weken elke dag voor 15 min bestraling naar het ziekenhuis :{
pi_195968779
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 19:36 schreef jameshond7 het volgende:
Dus Belgie, Duitsland en Engeland in een lockdown en hier hangen we slingers uit omdat er een (hele) lichte daling te zien is in het aantal besmettingen? Zijn we niet iets te optimistisch nu?
Duitsland doet toch zo ongeveer hetzelfde als Nederland?

Het begrip "lockdown" is wel aan inflatie onderhevig zeg :')
pi_195968842
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 20:07 schreef VoMy het volgende:
Rutte, Van Dissel, De Jonge hebben dit toch maar mooi voorkomen hier.
Tsja, op zich zijn de cijfers vrij vergelijkbaar. Maar in de UK kijken ze meer naar het geschatte aantal besmettingen ipv het vastgestelde aantal besmettingen. We gaan het zien hoe het zal gaan.
pi_195968865
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 19:36 schreef jameshond7 het volgende:
Dus Belgie, Duitsland en Engeland in een lockdown en hier hangen we slingers uit omdat er een (hele) lichte daling te zien is in het aantal besmettingen? Zijn we niet iets te optimistisch nu?
laat me raden, jij was er ook zo eens die de eerste lockdown in NL veel te soft vond terwijl deze achteraf gezien prima gewerkt heeft?
Alpha kenny one
  zaterdag 31 oktober 2020 @ 20:53:51 #22
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_195968910
Dat gaan pittige klappen worden voor de economie weer, zeker in combinatie met de aanstormende brexit.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_195969316
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 20:46 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Ze willen het leger gaan gebruiken om hele steden en gebieden snel te kunnen gaan testen :o
Als ik naar mijn eigen situatie kijk verandert er niet echt veel. Ik ging maar 1 of 2 ochtenden per week naar werk, en verder alleen eigenlijk supermarkt en afhaalrestaurants. Van de zomer wel met het help-out-to-eat-out scheme paar keer uit eten geweest, en ook 2x op vakantie geweest en toen uit eten geweest enzo. Maar ik ben al sinds maart niet in een 'normale' winkel geweest eigenlijk.
Vriendin d'r werk gaat ook door, want die is architect en haar klus moet echt voor 1 januari af (Mercedes F1, die moeten het geld dit jaar nog uitgeven ivm budget-plafond volgend jaar).
De buurman is vandeweek begonnen met een stralingtherapie voor leukemie, die moet komende 4 weken elke dag voor 15 min bestraling naar het ziekenhuis :{
Behandelingen gaan maar mondjesmaat door. Ik ken iemand die al een half jaar wacht op een staarbehandeling.
Leukemie is dan natuurlijk wel een stap erger, dus dat kan dan nog wel doorgaan.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_195969596
Collega van me moest in mei een zware hart operatie ondergaan, is niet doorgegaan toen. Toen zou ze begin oktober geholpen worden, moest 2 weken van te voren in quarantaine. Dag voor de operatie werd het een week uitgesteld omdat de arts een week in quarantaine moest. Twee weken geleden geopereerd, week IC en sinds vorige week thuis. Zou donderdag uit quarantaine mogen, maar ipv dat zij eruit komt, komt de rest van het land erbij nu :D
Maar die heeft wel geluk gehad dat het nog kon, die operatie kon ook niet heel lang meer op zich laten wachten. M'n moeder in NL zou over een paar weken een operatie hebben, maar die is volgens mij ook al uitgesteld.
pi_195977450
quote:
Coronavirus: England's month-long lockdown could be extended, says Michael Gove
https://news.sky.com/stor(...)ichael-gove-12120518
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')