quote:faya?
Op dinsdag 21 januari 2003 23:43 schreef Ab_Normaal het volgende:
Yo faya man. Vandaag met een kill van me in Damsko, zag ik daar een bitch lopen. Meteen begon ze aan mijn dick te sucken. True, ze was ugly, maar tegen zo'n bitch zeg je geen nee. Swa, me doekoes vergeten, dus ikmkon d'r niet betalen. Even een cop gekilled. Faya man.
op straat krijg ik al moordneigingen en zag FOK! als de enige uitweg zonder die achterlijke straattaal...
quote:bij mij is het al doorgedrongen tot in mijn eigen huis
Op dinsdag 21 januari 2003 23:44 schreef dJ-Zcore het volgende:
neeeeee... niet hier ook alop straat krijg ik al moordneigingen en zag FOK! als de enige uitweg zonder die achterlijke straattaal...
gelukkig meent mijn broertje het niet serieus
quote:Beetje para?
Op dinsdag 21 januari 2003 23:45 schreef ZixS het volgende:[..]
bij mij is het al doorgedrongen tot in mijn eigen huis
Haha, gefopt!
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 23:47 schreef Mike het volgende:
Er zit een vlek op je trui!Haha, gefopt!
quote:voor de grap okej, maar serieus zo praten is zo triest... al helemaal als blanken dat doen en dan met hun suffe kop niet eens weten wat het betekend.
Op dinsdag 21 januari 2003 23:45 schreef ZixS het volgende:[..]
bij mij is het al doorgedrongen tot in mijn eigen huis
quote:Wat een kneus zeg! Ze zouden hem eens door een Amerikaanse ghetto moeten laten lopen.
Op dinsdag 21 januari 2003 23:50 schreef ZixS het volgende:
oud maar leuk:
quote:Doe niet dom hoor!
Op dinsdag 21 januari 2003 23:49 schreef dJ-Zcore het volgende:[..]
voor de grap okej, maar serieus zo praten is zo triest... al helemaal als blanken dat doen en dan met hun suffe kop niet eens weten wat het betekend.
quote:
oud maar leuk:
owhnee....
NIET MOOI!!
quote:Dat is Marokkaans
Op dinsdag 21 januari 2003 23:43 schreef ZixS het volgende:
wollah! ik zweer! kom hier dan wollah! ik steek je neer! wollah!
[ontopic]Dat is niet boemlauw. Straks nog jonko temmen en dan sickah gaan slapen,vet lauw toch[ontopic]
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 23:51 schreef Manono het volgende:[..]
Doe niet dom hoor!
quote:wahaahahahahaha, hij mag wel oud zijn, maar sjit, STRAK!!! moehaha, bij mij op school lopen echt van dat soort figuren rond, ik vind ze zo sneu, kunnen niet eens fatsoenlijk abn uitkramen
quote:Cool, uit welk blad komt dit!?
oud maar leuk:
quote:ga voor de grap eens op een zaterdag naar Almere en loop eens een half uurtje door het centrum... je komt handen tekort om ze te tellen.
Op dinsdag 21 januari 2003 23:53 schreef questionmark het volgende:[..]
wahaahahahahaha, hij mag wel oud zijn, maar sjit, STRAK!!! moehaha, bij mij op school lopen echt van dat soort figuren rond, ik vind ze zo sneu, kunnen niet eens fatsoenlijk abn uitkramen
quote:elsevier geloof ik
Op dinsdag 21 januari 2003 23:56 schreef Kwark het volgende:[..]
Cool, uit welk blad komt dit!?
quote:Doet echt pijn aan je ogen het straatbeeld in Almere. Neem de trein eens, kijk op het station rond, en loop op en neer naar de Mac. Afschuwelijk.
Op dinsdag 21 januari 2003 23:57 schreef dJ-Zcore het volgende:[..]
ga voor de grap eens op een zaterdag naar Almere en loop eens een half uurtje door het centrum... je komt handen tekort om ze te tellen.
-Hij heeft z'n arm in een nutella
-Dit steekt er met kop en schotel bovenuit
-Laten we geen oude vissen uit de sloot halen
-Wat insemineer je daarmee?
-Ik zou niet naast zijn schoenen willen lopen
-Op het scherpst van de schede
-We hoeven niet opnieuw het ei uit te vinden
quote:Komt uit de Nieuwe Revu van vorig jaar
Op dinsdag 21 januari 2003 23:56 schreef Kwark het volgende:[..]
Cool, uit welk blad komt dit!?
quote:idd... en dat zijn juist de gasten die in veel gevallen de ruzies uitlokken en mensen etc lastig vallen.
Op dinsdag 21 januari 2003 23:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Doet echt pijn aan je ogen het straatbeeld in Almere. Neem de trein eens, kijk op het station rond, en loop op en neer naar de Mac. Afschuwelijk.
quote:je vergeet:
Op dinsdag 21 januari 2003 23:59 schreef VRiL het volgende:
Een paar Antilliaanse gezegden:-Hij heeft z'n arm in een nutella
-Dit steekt er met kop en schotel bovenuit
-Laten we geen oude vissen uit de sloot halen
-Wat insemineer je daarmee?
-Ik zou niet naast zijn schoenen willen lopen
-Op het scherpst van de schede
-We hoeven niet opnieuw het ei uit te vinden
ik ga je schieten met die mes
quote:Dacht je dat het in Almere erg was? Kom het ff bekijken in hartje Rotterdam! Ongelofelijk!
Op woensdag 22 januari 2003 00:02 schreef dJ-Zcore het volgende:[..]
idd... en dat zijn juist de gasten die in veel gevallen de ruzies uitlokken en mensen etc lastig vallen.
al aantal keer meegemaakt dat ik zonder reden werd uitgescholden....
zonder die figuren zou het er stukken beter uitzien op straat.
quote:ik steek je neer met mijn geweer
Op woensdag 22 januari 2003 00:03 schreef dJ-Zcore het volgende:[..]
je vergeet:
ik ga je schieten met die mes
quote:Precies, altijd maar provoceren die irritantjes. Heb al vaak meegemaakt dat er eentje zo maar tegen je oploopt. Die figuren zouden ze van de straat moeten plukken en eens een maand in een echte Amerikaanse ghetto neergooien. Dan leren ze het wel af.
Op woensdag 22 januari 2003 00:02 schreef dJ-Zcore het volgende:[..]
idd... en dat zijn juist de gasten die in veel gevallen de ruzies uitlokken en mensen etc lastig vallen.
al aantal keer meegemaakt dat ik zonder reden werd uitgescholden....
zonder die figuren zou het er stukken beter uitzien op straat.
quote:dat geloof ik best.
Op woensdag 22 januari 2003 00:04 schreef Shirley het volgende:[..]
Dacht je dat het in Almere erg was? Kom het ff bekijken in hartje Rotterdam! Ongelofelijk!
quote:idd.
Op woensdag 22 januari 2003 00:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Precies, altijd maar provoceren die irritantjes. Heb al vaak meegemaakt dat er eentje zo maar tegen je oploopt. Die figuren zouden ze van de straat moeten plukken en eens een maand in een echte Amerikaanse ghetto neergooien. Dan leren ze het wel af.
quote:WAAROM? kan iemand antwoord geven... aangezien jullie het zo goed weten?
Op woensdag 22 januari 2003 00:06 schreef L4zY het volgende:
waarom fopneger?
quote:Het gaat overal de verkeerde kant op... alleen al in Rotterdam is 45% (!!!)
Op woensdag 22 januari 2003 00:06 schreef dJ-Zcore het volgende:[..]
dat geloof ik best.
ik irriteer me al aan die sloebers in almere... en heb 18 jaar in de bijlmermeer gewoond... en dacht dat almere veel beter zou zijn.
almere is opzich nog wel beter, maar echt lang zal het niet duren denk ik.
Niet dat ze allemaal het zelfde zijn,maar hele winkelstraten met alleen maar allochtone winkels,vind ik erg overdreven
quote:Respect willen ze juist afdwingen met hun debiele gedrag. Van mij mogen ze een maandje toeven in een Amerikaanse ghetto. Als ze het dan overleven, dan weten ze tenminste dat ze niet langer dat ghetto-gedrag hoeven te verheerlijken.
Op woensdag 22 januari 2003 00:07 schreef dJ-Zcore het volgende:[..]
idd.
volgens mij zien veel mensen dat soort als de oorzaak van veel problemen in nederland.
athans veel problemen op straat komt zeker door dat soort... dat durf ik met de 100% volle overtuiging te zeggen.
als ze dat nou eens aanpakken... echt dan komt nederland er weer goed uit te zien.
leer die gasten maar eens wat respect is.
quote:bijlmermeer werden schattingen gedaan van 90+% allochtoon....
Op woensdag 22 januari 2003 00:08 schreef Shirley het volgende:[..]
Het gaat overal de verkeerde kant op... alleen al in Rotterdam is 45% (!!!)
allochtoon!
Niet dat ze allemaal het zelfde zijn,maar hele winkelstraten met alleen maar allochtone winkels,vind ik erg overdreven
quote:Fopnegers zijn blanke pubertjes die zich kleden als een ghetto-warrior en dito taal uitslaan en zich ook zo gedragen.
Op woensdag 22 januari 2003 00:10 schreef L4zY het volgende:
waarom geeft niemand antwoord?
quote:ja... ik snap het echt niet.
Op woensdag 22 januari 2003 00:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Respect willen ze juist afdwingen met hun debiele gedrag. Van mij mogen ze een maandje toeven in een Amerikaanse ghetto. Als ze het dan overleven, dan weten ze tenminste dat ze niet langer dat ghetto-gedrag hoeven te verheerlijken.
Als het zo doorgaat dan is Almere binnen 10 jaar vergelijkbaar met de Bijlmer. Afgelopen jaar is de criminaliteit met 20% gestegen!!!
echt.. ik snap het gewoon niet wat die gasten bezielt.
quote:de wiggers dus.
Op woensdag 22 januari 2003 00:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Fopnegers zijn blanke pubertjes die zich kleden als een ghetto-warrior en dito taal uitslaan en zich ook zo gedragen.
quote:waarom ben je dan een fopneger? omdat je de kleding draagt en de taal uitslaan die btw nog STRAATtaal is dus geen "neger" taal ofzo
Op woensdag 22 januari 2003 00:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Fopnegers zijn blanke pubertjes die zich kleden als een ghetto-warrior en dito taal uitslaan en zich ook zo gedragen.
quote:Ze gedragen zich er naar. En of je het nou fopnegertaal of straattaal noemt, het komt op exact hetzelfde neer.
Op woensdag 22 januari 2003 00:15 schreef L4zY het volgende:[..]
waarom ben je dan een fopneger? omdat je de kleding draagt en de taal uitslaan die btw nog STRAATtaal is dus geen "neger" taal ofzo
dat je dna gelijk een zwarte wil zijn...???
quote:DNA is genetisch bepaald,lieverd
waarom ben je dan een fopneger? omdat je de kleding draagt en de taal uitslaan die btw nog STRAATtaal is dus geen "neger" taal ofzo
quote:Ik ook niet echt. Ik denk dat ze respect willen van anderen, en dat respect in hun ogen inhoudt dat iedereen bang van ze is, en dat iedereen tien kleuren stront schijnt als ze er aan komen.
Op woensdag 22 januari 2003 00:13 schreef dJ-Zcore het volgende:[..]
ja... ik snap het echt niet.
die gasten maken het er gewoon naar dat ze gehaat worden.
1 slecht woord en je bent een racist, maar ondertussen schelden ze je verrot.
keer op keer denk ik er weer overna... een veilig land ligt gewoon in hun handen en dat zo'n groep dit land eigenlijk overheerst.
bij zichzelf denken ze niet van hey laat ik eens normaal doen en geen mensen lastig vallen en me gewoon gedragen etc.echt.. ik snap het gewoon niet wat die gasten bezielt.
quote:nee want als jet het fopneger taal noemt wil je dus op een neger lijke en als jet het straat taal noemt niet :/
Op woensdag 22 januari 2003 00:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Ze gedragen zich er naar. En of je het nou fopnegertaal of straattaal noemt, het komt op exact hetzelfde neer.
quote:sorry hoor, maar dat straattaal komt erg veel overeen met surinaams... en die kleding vind ik ook belachelijk... broek afgezakt tot hun knieen en onderbroek opgetrokken tot boven hun navel en dan 4 doekjes en mutsen over elkaar heen op hun hoofd.
quote:Hetgeen jij schaart onder het noemertje 'straattaal' is in de praktijk hetzelfde als 'fopnegertaal'.
Op woensdag 22 januari 2003 00:18 schreef L4zY het volgende:[..]
nee want als jet het fopneger taal noemt wil je dus op een neger lijke en als jet het straat taal noemt niet :/
quote:sja... zo zal het zijn.
Op woensdag 22 januari 2003 00:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Ik ook niet echt. Ik denk dat ze respect willen van anderen, en dat respect in hun ogen inhoudt dat iedereen bang van ze is, en dat iedereen tien kleuren stront schijnt als ze er aan komen.
Kan er niet veel anders van maken als ik ze weer eens bezig zie.
quote:in praktijk? op de straat ofzo?
Op woensdag 22 januari 2003 00:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Hetgeen jij schaart onder het noemertje 'straattaal' is in de praktijk hetzelfde als 'fopnegertaal'.
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 00:22 schreef L4zY het volgende:[..]
in praktijk? op de straat ofzo?
ipv, dat de allochtonen zich gaan intregeren aan ons, doe jij dat aan hun!
quote:Alleen durven ze toch niet. Simpelweg omdat ze alleen niks voorstellen. In hun eigen groepje, met lui die allemaal even debiel als hunzelf doen, voelen ze zich sterk en machtig, alleen zijn het mietjes en losers.
Op woensdag 22 januari 2003 00:21 schreef dJ-Zcore het volgende:[..]
sja... zo zal het zijn.
echt... ik word er zo pissig van... ik weet dat dat soort figuren de oorzaak zijn van die problemen... en liefst doe ik er wat aan, maar ga geen eigen rechtertje spelen en ga ook nix uitlokken, want ook alleen komen hebben ze blijkbaar moeite mee...
Ik ga ook geen eigen rechter spelen normaalgesproken. Een veroordeling wegens mishandeling zijn die sukkeltjes gewoon niet waard. Het wordt wat anders als ze echt gaan provoceren natuurlijk.
quote:Hmm, Swa is Frans..... (voor de zeikers zoals ik, hier fonetisch geschreven
Op dinsdag 21 januari 2003 23:43 schreef Ab_Normaal het volgende:
Yo faya man. Vandaag met een kill van me in Damsko, zag ik daar een bitch lopen. Meteen begon ze aan mijn dick te sucken. True, ze was ugly, maar tegen zo'n bitch zeg je geen nee. Swa, me doekoes vergeten, dus ikmkon d'r niet betalen. Even een cop gekilled. Faya man.
quote:ja... ik heb hier in de buurt een paar van die 14 t/m 18 jarige snotaapies die mij aan het uitdagen zijn met z'n 5'en.
Op woensdag 22 januari 2003 00:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Alleen durven ze toch niet. Simpelweg omdat ze alleen niks voorstellen. In hun eigen groepje, met lui die allemaal even debiel als hunzelf doen, voelen ze zich sterk en machtig, alleen zijn het mietjes en losers.
Ik ga ook geen eigen rechter spelen normaalgesproken. Een veroordeling wegens mishandeling zijn die sukkeltjes gewoon niet waard. Het wordt wat anders als ze echt gaan provoceren natuurlijk.
het zit me gewoon dwars dat je het probleem kent, maar dat het zo groot is dat je het in je eentje toch niet red en heb altijd het gevoel alsof ik de enigste ben die dat inziet... politie snapt het volgens mij niet ofzo...
quote:dat is het probleem nou juist... zij komen hier, maar weigeren zich aan te passen en verwachten van ons dat we ze als goden ontvangen en alles voor ze doen... (zijn niet allemaal zo voor de duidelijkheid)
Op woensdag 22 januari 2003 00:25 schreef 2Mini het volgende:
zielige topic!!ipv, dat de allochtonen zich gaan intregeren aan ons, doe jij dat aan hun!
quote:Oh shit.. daar zal je al zo'n stakker hebben aan die avatar te zien... :S
Op woensdag 22 januari 2003 00:23 schreef WoordOmhoogNeger het volgende:
FOPNEGERS ZIJN LOSERS!!!![]()
quote:Politie doet toch niets. Die komen aanzetten met gelul van "ze overtreden de wet niet" en dergelijke... Dan moeten ze de wetten maar veranderen om het mogelijk te maken om dat gedrag eens in te perken.
Op woensdag 22 januari 2003 00:28 schreef dJ-Zcore het volgende:[..]
ja... ik heb hier in de buurt een paar van die 14 t/m 18 jarige snotaapies die mij aan het uitdagen zijn met z'n 5'en.
3 negers en 2 wiggers... die zomaar tegen mij aanliepen, waarbij er 1 over m'n voet struikelde en mij gaan vertellen dat ik uit moet kijken...het zit me gewoon dwars dat je het probleem kent, maar dat het zo groot is dat je het in je eentje toch niet red en heb altijd het gevoel alsof ik de enigste ben die dat inziet... politie snapt het volgens mij niet ofzo...
quote:Negeren is geen optie
Op woensdag 22 januari 2003 00:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Politie doet toch niets. Die komen aanzetten met gelul van "ze overtreden de wet niet" en dergelijke... Dan moeten ze de wetten maar veranderen om het mogelijk te maken om dat gedrag eens in te perken.
Meestal zijn ze met groepjes, en dan durven ze wel te provoceren. Als je ze wilt pakken, zijn er toch geen omstanders die mee willen knokken, dus dat heeft weinig zin.
quote:lijkt me niet aangezien hij een theedoek op z'n hoofd heeft
Op woensdag 22 januari 2003 00:29 schreef VRiL het volgende:[..]
Oh shit.. daar zal je al zo'n stakker hebben aan die avatar te zien... :S
quote:Moet ik je op komen zoeken ofzo vette kutmongool
Op woensdag 22 januari 2003 00:29 schreef VRiL het volgende:Oh shit.. daar zal je al zo'n stakker hebben aan die avatar te zien... :S
quote:Wat is er mis met theedoeken?!?!
Op woensdag 22 januari 2003 00:31 schreef dJ-Zcore het volgende:lijkt me niet aangezien hij een theedoek op z'n hoofd heeft
quote:De hele discussie gelezen?
Op woensdag 22 januari 2003 00:30 schreef gelly het volgende:[..]
Negeren is geen optie
quote:Dim ff kut kloon.
Op woensdag 22 januari 2003 00:32 schreef WoordOmhoogNeger het volgende:[..]
Moet ik je op komen zoeken ofzo vette kutmongool
Zal ik eens ff een paar gaatjes in die knieen van je schieten
quote:Oh, was er een discussie
Op woensdag 22 januari 2003 00:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
De hele discussie gelezen?
quote:niks als je het voor de goede doeleinden gebruikt... afdrogen van de natte afwas.
Op woensdag 22 januari 2003 00:32 schreef WoordOmhoogNeger het volgende:[..]
Wat is er mis met theedoeken?!?!
quote:Ja.
Op woensdag 22 januari 2003 00:33 schreef gelly het volgende:[..]
Oh, was er een discussie
quote:zullen ze wel iets zeggen in de trend van:
Op woensdag 22 januari 2003 00:33 schreef dJ-Zcore het volgende:
mjah... zal wel ff een brief schrijven naar het nieuwe kabinet met het verzoek dat ze de regels eens aanpassen en eens wat nuttigs doen voor dit land i.p.v het vullen van hun eigen portomonnee met al die beloftes en niet nakomen.
quote:Waarom
Op woensdag 22 januari 2003 00:33 schreef gelly het volgende:[..]
Dim ff kut kloon.
quote:Waar zou je mensen voor willen oppakken dan, voor stoer gedrag
Op woensdag 22 januari 2003 00:35 schreef koeskoes het volgende:[..]
zullen ze wel iets zeggen in de trend van:
nee de politie is al te druk bezig met het uitschrijven van verkeersbonne... ik bedoel met het oppakken van echte criminelen
quote:denk het... i.p.v geld besteden aan het ontwikkelen van nieuwe fotocamera's en het ontwikkelen van foto's van nummerborden, moeten ze dat eens investeren in meer blauw dat zich richt op de straatgebeurtenissen.
Op woensdag 22 januari 2003 00:35 schreef koeskoes het volgende:[..]
zullen ze wel iets zeggen in de trend van:
nee de politie is al te druk bezig met het uitschrijven van verkeersbonne... ik bedoel met het oppakken van echte criminelen
quote:Op bedreigingen staat een ban, ook in onzin. Dat je het weet.
Op woensdag 22 januari 2003 00:36 schreef WoordOmhoogNeger het volgende:[..]
Waarom
Is dit een goedlopende discussie ofzo
wat een stom kut topic zeg
quote:ik vind dat er op z'n minst gewoon meer controle uitgevoerd moet worden in wijken etc. zodat je niet van die enorme groeperingen krijgen.
Op woensdag 22 januari 2003 00:36 schreef gelly het volgende:[..]
Waar zou je mensen voor willen oppakken dan, voor stoer gedrag
Dan blijven er weinig pubers buiten de bajes denk ik.
quote:en als ze stelen ?
Op woensdag 22 januari 2003 00:36 schreef gelly het volgende:[..]
Waar zou je mensen voor willen oppakken dan, voor stoer gedrag
Dan blijven er weinig pubers buiten de bajes denk ik.
quote:Swa is papiament
Op woensdag 22 januari 2003 00:27 schreef SliderTPP het volgende:[..]
Hmm, Swa is Frans..... (voor de zeikers zoals ik, hier fonetisch geschreven
)
quote:Mja, het staat in onzin he
Op woensdag 22 januari 2003 00:38 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
gelly mag er een slotje op ?wat een stom kut topic zeg
Als er niet teveel discriminerende zooi wordt gepost lijkt het me geen probleem.
quote:waarom is het een kuttopic???
quote:ja maar onzin moet ook nog wel ergens over gaan ....
Op woensdag 22 januari 2003 00:39 schreef gelly het volgende:[..]
Mja, het staat in onzin he
quote:Racist
Op woensdag 22 januari 2003 00:34 schreef dJ-Zcore het volgende:[..]
niks als je het voor de goede doeleinden gebruikt... afdrogen van de natte afwas.
quote:ik mag deze semi-harde mod wel
Op woensdag 22 januari 2003 00:39 schreef gelly het volgende:[..]
Mja, het staat in onzin he
Als er niet teveel discriminerende zooi wordt gepost lijkt het me geen probleem.
BTW: woordomhoogneger hier spreekt je ..... provider via outlook
quote:wij
Op woensdag 22 januari 2003 00:40 schreef dJ-Zcore het volgende:[..]
waarom is het een kuttopic???
alleen maar omdat wij er zo over denken??
quote:Nou ja, vooral in Almere is er voor de jeugd natuurlijk geen ruk te doen, dus niet gek dat ze op straat gaan rondhangen. En zit jij te wachten op een politie agent die constant in je nek hijgt ? Natuurlijk moet er meer blauw op straat, maar heb dan niet de illusie dat er geen of erg veel minder criminaliteit meer is...
Op woensdag 22 januari 2003 00:39 schreef dJ-Zcore het volgende:[..]
ik vind dat er op z'n minst gewoon meer controle uitgevoerd moet worden in wijken etc. zodat je niet van die enorme groeperingen krijgen.
en gewoon regelmatig langsrijden/lopen op stations en door de stad etc.
gewoon veel toezicht zorgt al voor een veel veiliger gevoel en de kans dat je die gasten betrapt op criminele activiteiten ligt dan ook een stuk hoger.
quote:Correctie: Jij vind het een kut-topic. Nu is het ook begonnen als kut-topic, maar nu loopt het wel redelijk.
Dus niet huilen om een slotje.
quote:Dat lijkt me een strafbaar feit niet
Op woensdag 22 januari 2003 00:39 schreef koeskoes het volgende:[..]
en als ze stelen ?
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 00:37 schreef gelly het volgende:Op bedreigingen staat een ban, ook in onzin. Dat je het weet.
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 00:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Correctie: Jij vind het een kut-topic. Nu is het ook begonnen als kut-topic, maar nu loopt het wel redelijk.
Dus niet huilen om een slotje.
quote:wie zegt dat ik jou met "wij" bedoel???
Op woensdag 22 januari 2003 00:41 schreef MrCaBLeGuY het volgende:[..]
wij
er is helemaal geen wij gek. Ik & jij hebben geen fuck met elkaar te maken en dat houden we lekker zo
quote:Dus omdat ze vinden dat er in Almere geen ruk te doen is, moeten ze in hun verveling maar andere mensen gaan lastig vallen?
Op woensdag 22 januari 2003 00:42 schreef gelly het volgende:[..]
Nou ja, vooral in Almere is er voor de jeugd natuurlijk geen ruk te doen, dus niet gek dat ze op straat gaan rondhangen. En zit jij te wachten op een politie agent die constant in je nek hijgt ? Natuurlijk moet er meer blauw op straat, maar heb dan niet de illusie dat er geen of erg veel minder criminaliteit meer is...
quote:heb jij een mening dan ?
Op woensdag 22 januari 2003 00:43 schreef dJ-Zcore het volgende:[..]
wie zegt dat ik jou met "wij" bedoel???
ik heb het over de andere die dezelfde mening als mij delen.
[Dit bericht is gewijzigd door MrCaBLeGuY op 22-01-2003 00:44]
quote:Je lijkt wel een slechte kasta kloon
Op woensdag 22 januari 2003 00:43 schreef WoordOmhoogNeger het volgende:[..]
Zeg me....dat het....niet............zo is...
quote:komt ie vanaf dezelfde @Home proxy server dan
Op woensdag 22 januari 2003 00:44 schreef gelly het volgende:[..]
Je lijkt wel een slechte kasta kloon
quote:onzin.
Op woensdag 22 januari 2003 00:42 schreef gelly het volgende:[..]
Nou ja, vooral in Almere is er voor de jeugd natuurlijk geen ruk te doen, dus niet gek dat ze op straat gaan rondhangen. En zit jij te wachten op een politie agent die constant in je nek hijgt ? Natuurlijk moet er meer blauw op straat, maar heb dan niet de illusie dat er geen of erg veel minder criminaliteit meer is...
quote:Even een vraagje:
Op woensdag 22 januari 2003 00:43 schreef MrCaBLeGuY het volgende:[..]
Ben je soms zelf een fopneger?
quote:Natuurlijk is het geen excuus, maar wel een logisch gevolg.
Op woensdag 22 januari 2003 00:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Dus omdat ze vinden dat er in Almere geen ruk te doen is, moeten ze in hun verveling maar andere mensen gaan lastig vallen?
quote:Uiteraard niet, misschien moet het gemeentebestuur wat meer doen aan vermaak voor jongeren. Ze van de straat houden dus.
Almere is niet de meest bruisende stad, maar dat lijkt me nog geen excuus om maar zo debiel te lopen doen.
quote:Niet iedereen heeft natuurlijk dezelfde voorkeur voor vrijetijds bestedings als jou
Op woensdag 22 januari 2003 00:45 schreef dJ-Zcore het volgende:[..]
onzin.
daar word het altijd op afgeschoven... ik vermaak me prima.
ik hoef niet op straat te hangen om me te vermaken en als ik een blowtje rook met vrienden op straat dan zitten we meestal aan de waterkant waar mensen niet vaak komen.
en als ik iets nodig heb wat er in almere niet is dan gaat ik lekker naar amsterdam ofzo.
heb liever politie die in me nek hijgt als 10 van die rondhangende ********************
Maar ik kan me voorstellen dat een oud vrouwtje die langs die groep van blowende pubers aan de waterkant moet lopen zich ook niet echt veilig voelt.. Maar is het dan ook onveilig voor zo'n vrouwtje ? Het is gewoon haantjes gedrag, niet een geheel onbekend puberaal verschijnsel.
quote:dat heeft echt geen zin.
Op woensdag 22 januari 2003 00:46 schreef gelly het volgende:Uiteraard niet, misschien moet het gemeentebestuur wat meer doen aan vermaak voor jongeren. Ze van de straat houden dus.
quote:Dus moeten we het maar goed vinden
Op woensdag 22 januari 2003 00:46 schreef gelly het volgende:[..]
Natuurlijk is het geen excuus, maar wel een logisch gevolg.
[..]
quote:Nou, als je echt wilt dan is er echt wel wat te doen in Almere. Echt bruisend is het niet, maar dat er helemaal niets te doen is, is ook niet helemaal waar. Ook zouden die jongeren zichzelf misschien eens moeten leren vermaken zonder er anderen mee lastig vallen. Het zou wel de ultieme betutteling zijn als het gemeentebestuur 24/7 jongeren zou moeten vermaken.
Uiteraard niet, misschien moet het gemeentebestuur wat meer doen aan vermaak voor jongeren. Ze van de straat houden dus.
quote:in de meeste gevallen groet ik die mensen zodat ze aan m'n stem wel kunnen merken dat ik geen kwaadaardig gedrag heb.
Op woensdag 22 januari 2003 00:48 schreef gelly het volgende:[..]
Niet iedereen heeft natuurlijk dezelfde voorkeur voor vrijetijds bestedings als jou
Maar ik kan me voorstellen dat een oud vrouwtje die langs die groep van blowende pubers aan de waterkant moet lopen zich ook niet echt veilig voelt.. Maar is het dan ook onveilig voor zo'n vrouwtje ? Het is gewoon haantjes gedrag, niet een geheel onbekend puberaal verschijnsel.
en sja... tuurlijk heeft niet iedereen dezelfde voorkeur.
maar zij doen het er gewoon om en daar word ik zo kotsmisselijk van.
ze halen het bloed onder me nagels vandaan.
quote:idd... amsterdam is zo dichtbij... daar kan je zoveel doen.
Op woensdag 22 januari 2003 00:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Dus moeten we het maar goed vinden
[..]Nou, als je echt wilt dan is er echt wel wat te doen in Almere. Echt bruisend is het niet, maar dat er helemaal niets te doen is, is ook niet helemaal waar. Ook zouden die jongeren zichzelf misschien eens moeten leren vermaken zonder er anderen mee lastig vallen. Het zou wel de ultieme betutteling zijn als het gemeentebestuur 24/7 jongeren zou moeten vermaken.
Daarnaast is Amsterdam een minuutje of twintig met de trein.
FOK! jeugd campagne in almere misschien een idee???
owhnee.. dan heb je meteen weer extra modjes nodig.
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 00:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Even een vraagje:
Ben je soms zelf een fopneger?
wat denk je zelf ?
quote:Almere is niet bruisend, maar je kunt jezelf er wel zodanig vermaken als het moet dat er geen excuus is om je maar debiel te gaan gedragen in het centrum en in en rond het CS.
Op woensdag 22 januari 2003 00:53 schreef dJ-Zcore het volgende:[..]
idd... amsterdam is zo dichtbij... daar kan je zoveel doen.
en bijna iedereen heeft tegenwoordig wel i-net... dus daar kunnen ze zich ook mee gaan vermaken....
quote:Laten we dat idd maar niet doen. Laat ze maar lekker zich ophouden in de TMF Chat en op AlmereRulez.
FOK! jeugd campagne in almere misschien een idee???
owhnee.. dan heb je meteen weer extra modjes nodig.
quote:Fifty-fifty.
Op woensdag 22 januari 2003 00:54 schreef MrCaBLeGuY het volgende:[..]
wat denk je zelf ?
quote:Zeg ik dat ? Het is alleen maar oorzaak/gevolg, meer niet.
Op woensdag 22 januari 2003 00:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Dus moeten we het maar goed vinden
quote:Almere is gewoon een ingedutte forensenstad, meer niet. Vooral als je het aantal inwoners afzet tegenover de horeca gelegenheden is het in en in triest.
[..]Nou, als je echt wilt dan is er echt wel wat te doen in Almere. Echt bruisend is het niet, maar dat er helemaal niets te doen is, is ook niet helemaal waar.
quote:Sja, ik kan me ook prima zelf vermaken, maar anderen kunnen dat weer niet. Of men gaat op straat met vrienden rondhangen, met alle gevolgen van dien. Zelfs hier zie je het, pubers die voor de supermarkt rondhangen bier te zuipen en rondscheuren op hun scooters. Veel mensen vinden dat ook niet prettig, en vandalisme is hier ook niet gering. En dan zijn het nog autochtonen ook
Ook zouden die jongeren zichzelf misschien eens moeten leren vermaken zonder er anderen mee lastig vallen. Het zou wel de ultieme betutteling zijn als het gemeentebestuur 24/7 jongeren zou moeten vermaken.
quote:Je verplaatst het probleem liever
Daarnaast is Amsterdam een minuutje of twintig met de trein.
quote:Kijk naar me fotoboek, heb ik een kop van een nepneger ?
Op woensdag 22 januari 2003 00:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Fifty-fifty.
quote:Slechte
Op woensdag 22 januari 2003 00:44 schreef gelly het volgende:Je lijkt wel een slechte kasta kloon
Zoek de verschillen:
quote:zo zie ik dat niet.
Op woensdag 22 januari 2003 00:56 schreef gelly het volgende:
Je verplaatst het probleem liever
quote:Denk je dat die jongens braaf een kaartje gaan kopen voor de trein ? Almere is gewoon een duffe stad, ik zou er nog niet dood gevonden willen worden.
Op woensdag 22 januari 2003 00:59 schreef dJ-Zcore het volgende:[..]
zo zie ik dat niet.
ze moeten toch iets te doen hebben??? nou bijna alles kan wel in amsterdam en als ze iets te doen hebben dan denken ze toch niet aan crimineel gedrag?? dus hoezo probleem verplaatsing?? of ben je het er wel mee eens dat het die gasten puur te doen is om problemen te veroorzaken en mensen lastig te vallen...
quote:Zoals ik al heb gezegd, en daar zul je het ook wel mee eens zijn, is Almere niet echt bruisend, maar het is ook weer niet zo dat je je er 24/7 moet vervelen en je maar debiel moet gaan gedragen.
Op woensdag 22 januari 2003 00:56 schreef gelly het volgende:[..]
Zeg ik dat ? Het is alleen maar oorzaak/gevolg, meer niet.
[..]Almere is gewoon een ingedutte forensenstad, meer niet. Vooral als je het aantal inwoners afzet tegenover de horeca gelegenheden is het in en in triest.
[..]
quote:Tussen rondhangen en rondhangen zit nogal een verschil. Vroeger, toen ik een jaar of 14 was ik ook vaak op straat te vinden. Maar we hingen dan toch nooit in het centrum rond om te provoceren en om irritant te zijn. We gingen dan op een veldje een balletje trappen ofzo. Maar goed, dat zal tegenwoordig wel weer uit de mode zijn.
Sja, ik kan me ook prima zelf vermaken, maar anderen kunnen dat weer niet. Of men gaat op straat met vrienden rondhangen, met alle gevolgen van dien. Zelfs hier zie je het, pubers die voor de supermarkt rondhangen bier te zuipen en rondscheuren op hun scooters. Veel mensen vinden dat ook niet prettig, en vandalisme is hier ook niet gering. En dan zijn het nog autochtonen ookMaar dat rondhangen is van alle tijden, en van alle culturen. Dus ik snap die verontwaardiging niet zo.
[..]
quote:Hij is scherp, moet ik toegeven. Maar als je er vanuit gaat dat ze zich zo gedragen omdat ze zich vervelen, dan klopt dat niet helemaal. Immers, Amsterdam is niet ver weg, en daar moet je je wel kunnen vermaken.
Je verplaatst het probleem liever
quote:Flevo-lijntje behoort tot de beruchtste en meest gewelddadige sporen van Nederland.
Op woensdag 22 januari 2003 01:01 schreef gelly het volgende:[..]
Denk je dat die jongens braaf een kaartje gaan kopen voor de trein ? Almere is gewoon een duffe stad, ik zou er nog niet dood gevonden willen worden.
quote:nee kaartje kopen doen ze niet, maar wat wil je dan???
Op woensdag 22 januari 2003 01:01 schreef gelly het volgende:[..]
Denk je dat die jongens braaf een kaartje gaan kopen voor de trein ? Almere is gewoon een duffe stad, ik zou er nog niet dood gevonden willen worden.
almere is idd geen superstad, maar almere bestaat ook nog niet eens zolang en geld groeit niet aan de bomen, dus logisch dat niet meteen alles er maar op en aan zit.
er word momenteen hard gewerkt aan de uitbreiding van almere en met de jaren zal almere telkens meer centrum worden...
tot die tijd zal het een rotzooi blijven en ik denk dat er gewoon geen oplossing is tegen dit soort probleem jongeren.
ze krijgen nu de vrije ruimte en ik vind dat ze maar eens hard aangepakt moeten worden en dat het ze maar eens ingeprint word wat respect is en wat er van ze verwacht word en dat ook de ouders ingeschakeld worden en dat er bij herhaling gewoon maatregelen getroffen worden.
van mijn part is het bureau halt... zolang ze maar die 6 uurtjes alle klotezooi moeten opruimen in de stad op een zaterdag zodat ze dik voor lul staan.
quote:Het valt idd mee.
Op woensdag 22 januari 2003 00:56 schreef MrCaBLeGuY het volgende:[..]
Kijk naar me fotoboek, heb ik een kop van een nepneger ?
quote:Maar zoals ik al eerder zei, stoer gedrag is niet strafbaar. Wel irritant idd. Ik negeer dergelijke lui altijd, nooit problemen hoor.
Op woensdag 22 januari 2003 01:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Precies, gewoon aanpasten als ze de boel weer eens aan het verkloten zijn. Desnoods met een passende straf (samenscholingsverbod, avondklok, HALT) erbij.
quote:Overlast veroorzakend gedrag is strafbaar lijkt me, of het moet iig mogelijk zijn het strafbaar te maken. Anders kun je er nooit wat aan doen.
Op woensdag 22 januari 2003 01:15 schreef gelly het volgende:[..]
Maar zoals ik al eerder zei, stoer gedrag is niet strafbaar. Wel irritant idd. Ik negeer dergelijke lui altijd, nooit problemen hoor.
quote:dat stoere gedrag gaat toch vaak gecombineerd met het lastig vallen van mensen... en dat kan soms uitlopen tot lichamelijk geweld.
Op woensdag 22 januari 2003 01:15 schreef gelly het volgende:[..]
Maar zoals ik al eerder zei, stoer gedrag is niet strafbaar. Wel irritant idd. Ik negeer dergelijke lui altijd, nooit problemen hoor.
en niet in alle gevallen is negeren de oplossing...
zoiets moet gewoon niet kunnen vind ik..
dat je op moet passen naar wie je kijkt en nog met een gevoel van door moet lopen en vooral niet aankijken of er iets van zeggen...
sorry hoor, maar ik vind dat echt niet normaal.
het moet gewoon anders zijn... en niet zovan ik negeer ze wel, want dan moet je je een beetje gaan aanpassen zodat je geen klappen krijgt.
quote:*scenario*
Op woensdag 22 januari 2003 01:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Overlast veroorzakend gedrag is strafbaar lijkt me, of het moet iig mogelijk zijn het strafbaar te maken. Anders kun je er nooit wat aan doen.
Ik probeer ze ook zoveel mogelijk te negeren. In je eentje kun je toch weinig uitrichten tegen 5 of 6 van die knuppels, maarjah...soms lopen ze echt expres tegen je op. Dan is het toch weleens lastig om ze te negeren.
je staat rustig op de bushalte...
komt zo'n "apart geval" aangelopen...
je kijkt um ffies aan, maar vanwege z'n blik in z'n ogen (die op onweer staat as usual) kijk je snel weer weg.
mr. apart geval loopt express tegen je aan...
je vraagt normaal "waar is dat voor nodig?"
antwoord wat je terug krijgt kan je zoeken in de richting van "wat doe je stoer?, bek houwe k***** kaaskop, zoek je ruzie, en noem maar op"
vaak staan er dan ook wel wat vriendjes bij...
zo gaat dat tegenwoordig...
quote:Dan laat je dus zien dat je bang bent, en dan ben je de lul. Hoe bezopen dat ook klinkt. Als er zo'n figuur tegen me oploopt kijk ik 'm aan en lach 'm uit. Dan zijn ze pas in hun zak gegraaid.
Op woensdag 22 januari 2003 01:24 schreef dJ-Zcore het volgende:[..]
*scenario*
je kijkt um ffies aan, maar vanwege z'n blik in z'n ogen (die op onweer staat as usual) kijk je snel weer weg.
antwoord wat je terug krijgt kan je zoeken in de richting van "wat doe je stoer?, bek houwe k***** kaaskop, zoek je ruzie, en noem maar op"
vaak staan er dan ook wel wat vriendjes bij...zo gaat dat tegenwoordig...
quote:dat zal best, maar zoiets is toch niet normaal?? en de bink uithangen is echt niet de oplossing, want ze hebben vaak last van losse handjes...
Op woensdag 22 januari 2003 01:26 schreef gelly het volgende:[..]
Dan laat je dus zien dat je bang bent, en dan ben je de lul. Hoe bezopen dat ook klinkt. Als er zo'n figuur tegen me oploopt kijk ik 'm aan en lach 'm uit. Dan zijn ze pas in hun zak gegraaid.
ik vind dat dat soort dingen gewoon aangepakt moeten worden...
ik vind het niet normaal dat zoveel mensen er maar vrede mee hebben en zich eraan gaan aanpassen.
quote:Die voornaam
oud maar leuk:
quote:Komt me bekend voor deze situatie.
Op woensdag 22 januari 2003 01:24 schreef dJ-Zcore het volgende:[..]
*scenario*
vaak staan er dan ook wel wat vriendjes bij...zo gaat dat tegenwoordig...
quote:Dan moet je het niet in onzin zetten denk ik
Op woensdag 22 januari 2003 01:46 schreef dJ-Zcore het volgende:
alleen jammer dat er op dit soort topics altijd zo weinig mensen zijn die reageren..... altijd maar een klein groepje en net als je beetje zin hebt om te gaan discusieren, houden ze er allemaal mee op...![]()
Aan de andere kant, als je dit in GC zet zit ie binnen 1 uur op slot vanwege racistische posts. Helaas.
quote:En wat gaat 'rechts' eraan doen denk je ?
Op woensdag 22 januari 2003 01:33 schreef American_Nightmare het volgende:
jep.. tijd om rechts te stemmen!
quote:Nouja, wat jij vindt dat racistisch is natuurlijk. Het is ook moeilijk om je politieke overtuiging niet te laten interfereren met je werkzaamheden als mod, he.
Op woensdag 22 januari 2003 01:49 schreef gelly het volgende:[..]
Dan moet je het niet in onzin zetten denk ik
![]()
Aan de andere kant, als je dit in GC zet zit ie binnen 1 uur op slot vanwege racistische posts. Helaas.
quote:Ben er nog
Op woensdag 22 januari 2003 01:46 schreef dJ-Zcore het volgende:
alleen jammer dat er op dit soort topics altijd zo weinig mensen zijn die reageren..... altijd maar een klein groepje en net als je beetje zin hebt om te gaan discusieren, houden ze er allemaal mee op...![]()
Overigens misschien wel beter zo. In GC is er misschien geen beginnen aan omdat iedereen dan maar even snel wat gaat roepen.
quote:wat een verschil.... ik gebruik altijd actieve topics, dus ik post echt werkelijk op alles wat ik voorbij zie komen... ik een hokje gaan hangen.. blegh daar kan ik niet tegen
Dan moet je het niet in onzin zetten denk ik
![]()
quote:Ik heb geloof ik nog niks geëdit in dit topic
Op woensdag 22 januari 2003 01:50 schreef American_Nightmare het volgende:[..]
Nouja, wat jij vindt dat racistisch is natuurlijk. Het is ook moeilijk om je politieke overtuiging niet te laten interfereren met je werkzaamheden als mod, he.
quote:Die lui manieren bijbrengen, hopelijk. Links is in ieder geval van plan om niks te gaan doen.
En wat gaat 'rechts' eraan doen denk je ?
quote:Nee dat bedoel ik ook niet..
Op woensdag 22 januari 2003 01:51 schreef gelly het volgende:[..]
Ik heb geloof ik nog niks geëdit in dit topic
quote:de meeste zijn zakkenvullers denk ik...
En wat gaat 'rechts' eraan doen denk je ?
eerlijk gezegd was Pim de enigste waarvan ik echt de indruk had dat er werkelijk wat ging gebeuren in dit land.
dat alles op orde zou komen, maja dat zullen we nooit weten
quote:Als je dit in GC zet dan trekt het nogal "extreme" figuren aan zeg maar. In onzin valt zo'n topic niet zo op.
Op woensdag 22 januari 2003 01:51 schreef dJ-Zcore het volgende:[..]
wat een verschil.... ik gebruik altijd actieve topics, dus ik post echt werkelijk op alles wat ik voorbij zie komen... ik een hokje gaan hangen.. blegh daar kan ik niet tegen
raar dat er zo'n verschil in zit.
quote:En hoe zie je dat voor je ? Rechtse policiti die de straat opgaan en "foei !" zeggen tegen de boefjes ?
Op woensdag 22 januari 2003 01:51 schreef American_Nightmare het volgende:[..]
Die lui manieren bijbrengen, hopelijk. Links is in ieder geval van plan om niks te gaan doen.
Ohhh nee da's niet waar. Links gaat geld in het onderwijs steken. Alsof die lui ooit op school komen...
quote:ja okej, maar active topics dan zie ik alles waar wat gepost word en dan kan ik zien of er na mij al gereageerd is en anders moet je bij elk deel apart gaan kijken en dat zie je de rest weer over het hoofd.. athans dat heb ik dan.
Op woensdag 22 januari 2003 01:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Active Topics gebruik ik nooit. Teveel subfora die me totaal niet boeien.
quote:Als dat er zoveel zijn dan wordt 't eerder tijd om de policy aan te passen dan dat er gezegd zou moeten worden dat zij hun mening niet zouden mogen verkondigen, vind ik.
Op woensdag 22 januari 2003 01:52 schreef gelly het volgende:[..]
Als je dit in GC zet dan trekt het nogal "extreme" figuren aan zeg maar. In onzin valt zo'n topic niet zo op.
quote:ik ben ook zo'n extreem figuur hoor... ik ben echt pisnijdig over hoe dit land ervoor staat.
Op woensdag 22 januari 2003 01:52 schreef gelly het volgende:[..]
Als je dit in GC zet dan trekt het nogal "extreme" figuren aan zeg maar. In onzin valt zo'n topic niet zo op.
quote:Ik heb een beetje een vaste procedure
Op woensdag 22 januari 2003 01:53 schreef dJ-Zcore het volgende:[..]
ja okej, maar active topics dan zie ik alles waar wat gepost word en dan kan ik zien of er na mij al gereageerd is en anders moet je bij elk deel apart gaan kijken en dat zie je de rest weer over het hoofd.. athans dat heb ik dan.
quote:FOK! is strict qua modering, daarom valt het zo mee.
Op woensdag 22 januari 2003 01:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Racisme op Fok vind ik erg meevallen, sommige zien dat echter anders.
quote:ik zit alleen maar op active... echt de hele dag...
Op woensdag 22 januari 2003 01:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Ik heb een beetje een vaste procedure
Eerst MED even kijken wie er een bannetje hebben gehad, dan Politiek, als daar niets te doen is OOG, dan VBL, etc etc..
quote:De laatste tijd krijg ik eigenlijk nooit edits meer aangesmeerd. Omdat het groot is moet je het natuurlijk wel in de hand houden idd.
Op woensdag 22 januari 2003 01:56 schreef dJ-Zcore het volgende:[..]
FOK! is strict qua modering, daarom valt het zo mee.
ik zei iets over marokkanen vorige week en na paar minuten post ge-edit en een ban.
FOK! is extreem groot voor een forum en ik vind dat ze de zaakjes goed voor elkaar hebben in vergelijking met alle andere forums waar ik op rondzwerf.
quote:Dat moet idd ook wel met zo'n groot forum. Een soort van zero-tolerance zegmaar, maar dan op een forum. En het werkt
Op woensdag 22 januari 2003 01:56 schreef dJ-Zcore het volgende:[..]
FOK! is strict qua modering, daarom valt het zo mee.
ik zei iets over marokkanen vorige week en na paar minuten post ge-edit en een ban.
FOK! is extreem groot voor een forum en ik vind dat ze de zaakjes goed voor elkaar hebben in vergelijking met alle andere forums waar ik op rondzwerf.
quote:'k zit nog op school, maar hoef niet echt veel te doen op school, maar twee dagen in de week. Stage mag ik ook gewoon thuis doen en zo, en aangezien ik dan overdag weinig te doen heb, staat Fok al snel op idd.
Op woensdag 22 januari 2003 01:58 schreef dJ-Zcore het volgende:[..]
ik zit alleen maar op active... echt de hele dag...
eerst uurtje per dag op FOK! en zit nu op over de 10 uur, maar wat wil je... kga niet naar school en heb geen baan.. maja genoeg offtopic gelul over m'n kutleven hehe
Active Topics echter vind ik totaal niet handig. Ik kijk wel een beetje per subforum. Soms is het ook zo, dat ik alleen maar in Politiek zit omdat daar dan net wat discussies lopen die me interesseren.
quote:dat verklaard je avater!!
Op woensdag 22 januari 2003 02:00 schreef gelly het volgende:[..]
Dat moet idd ook wel met zo'n groot forum. Een soort van zero-tolerance zegmaar
whahaha die reclame is zo cool he
quote:discussies is ook het enigste wat me interreseert.
Op woensdag 22 januari 2003 02:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
'k zit nog op school, maar hoef niet echt veel te doen op school, maar twee dagen in de week. Stage mag ik ook gewoon thuis doen en zo, en aangezien ik dan overdag weinig te doen heb, staat Fok al snel op idd.
Active Topics echter vind ik totaal niet handig. Ik kijk wel een beetje per subforum. Soms is het ook zo, dat ik alleen maar in Politiek zit omdat daar dan net wat discussies lopen die me interesseren.
opeens heb je 't...
* dJ-Zcore wilt de politiek in!
quote:Ik heb best brede interesse, vandaar dat er hier altijd wel discussies zijn die me interesseren.
Op woensdag 22 januari 2003 02:03 schreef dJ-Zcore het volgende:[..]
discussies is ook het enigste wat me interreseert.
ik vind niks mooiers dan een hevige discussie over iets.. echt daar kan je me s'nachts voor wakker maken... afentoe beetje slap gelul posten en weer verder discusieren!!opeens heb je 't...
* dJ-Zcore wilt de politiek in!
quote:Ik vind het eigenlijk wel matig dat die harunelrachid ongestoord mag flamen en trollen.
Op woensdag 22 januari 2003 02:00 schreef gelly het volgende:[..]
Dat moet idd ook wel met zo'n groot forum. Een soort van zero-tolerance zegmaar, maar dan op een forum. En het werkt
Want wat begint als kritiek op marokkanen, dat terecht kan zijn, kan heel snel ontaarden in een ordinaire kotspartij met tig racistische postings. Dus daarom zitten we er zo bovenop.
quote:Mwoah, het verschilt niet veel met andere trollende users CMT
Op woensdag 22 januari 2003 02:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Ik vind het eigenlijk wel matig dat die harunelrachid ongestoord mag flamen en trollen.
quote:Doelende op mij?
Op woensdag 22 januari 2003 02:06 schreef gelly het volgende:[..]
Mwoah, het verschilt niet veel met andere trollende users CMT
De laatste tijd valt het mee, al een tijdje geen ban meer gehad.
Een keer een trolletje lig ik niet zo wakker van, maar die gast heeft 14 posts ofzo, en het zijn alle 14 trolls en puur op de man gespeelde bijdragen. Die gast is er echt alleen maar op uit om hier een relletje te trappen.
quote:ik volgde de politiek nooit tot Pim... en ik was ook altijd erg rustig, maar zijn karakter heeft mij veranderd qua meningsuiting en sindsdien ben ik ook een stuk harder, maar ik beschouw het meer als eerlijkheid.
Op woensdag 22 januari 2003 02:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Ik heb best brede interesse, vandaar dat er hier altijd wel discussies zijn die me interesseren.
Vooral Politiek is me erg gaan interesseren. Voorheen volgde ik het altijd wel, maar verder had ik zo iets van "het zal allemaal wel".
quote:Ik ben altijd al vrij rechts geweest. Politiek wel altijd gevolgd, maar nooit echt heel intensief.
Op woensdag 22 januari 2003 02:09 schreef dJ-Zcore het volgende:[..]
ik volgde de politiek nooit tot Pim... en ik was ook altijd erg rustig, maar zijn karakter heeft mij veranderd qua meningsuiting en sindsdien ben ik ook een stuk harder, maar ik beschouw het meer als eerlijkheid.
quote:Hoi Semtex
Op woensdag 22 januari 2003 02:34 schreef SEMTEX het volgende:
Een fopneger! WHAHAHAHAHA!
iLg ik wordt er spontaan aggresief van....
quote:leuk maar dat zijn allemaal dezelfde personen en zo te zien ben je Nachtapotheker,.
Op woensdag 22 januari 2003 00:56 schreef WoordOmhoogNeger het volgende:[..]
Slechte
![]()
![]()
Zoek de verschillen:
quote:ZIELIG die WHITE NIGGERS.
Sup Nigga? Yo be reachin the home of the numba 1 balla the iCe mAn AKA Freeze! Check out my faktz! OK? VAAG.
Name: Johnny TimberlakeNick: Freeze WAt vreselijk origineel zeg.
Age: 14 (I'm a Taurus by the way)jong, dom en WTF heeft het voor nut om je sterrenbeeld te posten?
Ride: Well in the picture is my brothers car, I don't
really know what it is, personally I got this phat razor skooter. Its the shiznit! Negro!!! Hij weet NIET wat voor auto het is maar hij vind hem helemaal geweldig.
lijkt me toch dat asls je een auto "SHIZNIT" vind dat je dan wel weet wat voor auto het is.Turn Ons: Fast Cars and Fast Black Women WARNING, WARNING, TFATF whore alert.
Turn Offs: White people, Bad Table Manners and Rappers
that don't be flashin their phat ice.
Nu zegt hij dus dat hij een hekel aan negers en rappers heeft. hij zegt eerst dat het cool is om arrogant en asociaal te doen en hier keurt hij het af.Other Facts: No, for the last time, my skin is NOT blue in real life! Thats just a trick one of my hax0r friends did with them computerz!
Dá's goed amerikaans ja, ga eens terug naar school.
zegt zeker ook, Let THEM dogs come here.
een boerenpummel dus.Email: freeze@drivenbyboredom.com
Aaaiiight!? Check die Bitch-ass motherfucka ! Ik moetum tegenkomen latra met mn matties weetje, hij is helemaal nergens dan. En mn matties in denhaag dan. 1 telefoontje jonge, en ze kome je opsoeke! Nee, ik sweer het je. aaiiight!?
Sie je die sma daar lopen dan. check haar ass dan aaiiight? Big pimpin' baby! je weet toch.. jo jo common bounce kill! *vuist tegen vuist aanstoot met mattie* aaiight!? latra!
de standaard verhalen die ik hoor op het schoolplein elke dag...
Edit: Een "koelie" is een hindoestaan. Vandaag geleerd van een chinees die ook als een neger praat.
[Dit bericht is gewijzigd door kippiej op 22-01-2003 16:06]
Ej ej ejjjjjjjjjjjjjj swa paas mij die doekoe of die jonko laan of mes in jouw donder weetje. Wil jij klappen swa? Moet ik mijn swa´s op jouw afsturen swa? Paas mij dan gauw die doekoe mothafocka. Je weet toch laan, wil jij gun tegen je hoofd noh?
Standaard RDAM
quote:zeg het of goed of wees stil....
Op woensdag 22 januari 2003 16:18 schreef EggsTC het volgende:
Aaaaaaaaaaaight SWA,... yo yo yo heb jij nog die doekoe laan? Wij moeten die jonko roken noh. Ej ej ej, kijk die White bitchass, wij gaan doekoe beroven swa.Ej ej ejjjjjjjjjjjjjj swa paas mij die doekoe of die jonko laan of mes in jouw donder weetje. Wil jij klappen swa? Moet ik mijn swa´s op jouw afsturen swa? Paas mij dan gauw die doekoe mothafocka. Je weet toch laan, wil jij gun tegen je hoofd noh?
Standaard RDAM
quote:Topictitel: "Praat hier als een FOPneger"
Op woensdag 22 januari 2003 17:17 schreef L4zY het volgende:[..]
zeg het of goed of wees stil....
op zulke taal moet een bekeuring staan.
quote:waarheid is hard he.
quote:Hehe.
Op dinsdag 21 januari 2003 23:43 schreef ZixS het volgende:
wollah! ik zweer! kom hier dan wollah! ik steek je neer! wollah!
quote:Nee, Arabisch volgens mij.
Op dinsdag 21 januari 2003 23:52 schreef Shirley het volgende:[..]
Dat is Marokkaans
![]()
[ontopic]Dat is niet boemlauw. Straks nog jonko temmen en dan sickah gaan slapen,vet lauw toch[ontopic]
![]()
Warano
(Def Rhymzzzzzz )
quote:wat is er schat?
Op woensdag 22 januari 2003 15:27 schreef SEMTEX het volgende:
Schatje! Psttt pssst!
quote:Wha man, ga die bro een lesje lezen man
Op woensdag 22 januari 2003 00:41 schreef MrCaBLeGuY het volgende:[..]
wij
er is helemaal geen wij gek. Ik & jij hebben geen fuck met elkaar te maken en dat houden we lekker zo
quote:Aaaaaaaight laaaaaaaan ga jij tegen mij ouwehoeren noh? Jij weet niet swa... 1 telefoontje, ik zweer je la.
quote:Yo yo Laaaaaa, jij weet niet wat een sanka is swa,... ik zeg swa, jij moet beter op je doekoe lette noh. Ga jij mij die jonko paasen swa dan worden wij samen helemaal penkie la. Jij weet toch la als jij gaat beroven swa, hebben wij meer doekoe la. Als jij die branaka spritst weetje, dan pikken we ook nog een scoobie la. Je weet, je weet.. dan gaan we shoarma eten la.
Op donderdag 23 januari 2003 16:09 schreef Nyles het volgende:
je weet toooooch
eeey saaa deze ding is wel flex hooor, waar heb je die gehaald?
quote:lol
Op donderdag 23 januari 2003 20:01 schreef EggsTC het volgende:[..]
Yo yo Laaaaaa, jij weet niet wat een sanka is swa,... ik zeg swa, jij moet beter op je doekoe lette noh. Ga jij mij die jonko paasen swa dan worden wij samen helemaal penkie la. Jij weet toch la als jij gaat beroven swa, hebben wij meer doekoe la. Als jij die branaka spritst weetje, dan pikken we ook nog een scoobie la. Je weet, je weet.. dan gaan we shoarma eten la.
Zie mij gaan swa..-Saaaaaaa check die bitchie swa, als jij die pakt ben je van mijjjjj brotah
[Dit bericht is gewijzigd door koeskoes op 24-01-2003 11:00]
quote:eeeej hoor deze tori dan ki'll, heb deze weekend nieuwe fonna weetje , die nokia die we van die ene boy wilde nemen, echt deze ding is zooo lauw he...
Op donderdag 23 januari 2003 20:01 schreef EggsTC het volgende:[..]
Yo yo Laaaaaa, jij weet niet wat een sanka is swa,... ik zeg swa, jij moet beter op je doekoe lette noh. Ga jij mij die jonko paasen swa dan worden wij samen helemaal penkie la. Jij weet toch la als jij gaat beroven swa, hebben wij meer doekoe la. Als jij die branaka spritst weetje, dan pikken we ook nog een scoobie la. Je weet, je weet.. dan gaan we shoarma eten la.
Zie mij gaan swa..-Saaaaaaa check die bitchie swa, als jij die pakt ben je van mijjjjj brotah
enne nee wigga's zuigen....vind ze allemaal overkomen als pubers met een identiteitscrisis!
quote:Waaaaaat ga jij mijn matties tellen dat ze een id crisis hebben, brotah? Jij wil niet weten swa. En jij denk dat die nieuwe fonna lauw is la? Wacht maar tot ik pik swa, dan zal ik jouw fonna laten zien noh. Daarna weet je swa.. 1 telefoontje, je weet toch, je weet toch. 1 telefoontje naar die lauwe sma.
Op maandag 27 januari 2003 08:50 schreef Nyles het volgende:[..]
eeeej hoor deze tori dan ki'll, heb deze weekend nieuwe fonna weetje , die nokia die we van die ene boy wilde nemen, echt deze ding is zooo lauw he...
enne nee wigga's zuigen....vind ze allemaal overkomen als pubers met een identiteitscrisis!
quote:doe niet zo kaolo stoer kill, die matties van jou zijn idd nogal id-loos en ik oewillet zeker niet weten boy....eeey saaa beter doe je rustig, want anders...eey wat zoek je problemen ofzo?
Op maandag 27 januari 2003 09:42 schreef EggsTC het volgende:[..]
Waaaaaat ga jij mijn matties tellen dat ze een id crisis hebben, brotah? Jij wil niet weten swa. En jij denk dat die nieuwe fonna lauw is la? Wacht maar tot ik pik swa, dan zal ik jouw fonna laten zien noh. Daarna weet je swa.. 1 telefoontje, je weet toch, je weet toch. 1 telefoontje naar die lauwe sma.
quote:Of ik problemen zoek swa? Ik weet hoe lauw la, ik weet hoe lauw. Als ik die jonko getemt heb noh, ik laat zien swa, ik laat zien. Zorg nou niet dat ik me swa´s voor je moet laten komen la, je weet toch, gun la, gun. Je weet hoe lauw, je weet hoe lauw.
Op maandag 27 januari 2003 09:48 schreef Nyles het volgende:[..]
doe niet zo kaolo stoer kill, die matties van jou zijn idd nogal id-loos en ik oewillet zeker niet weten boy....eeey saaa beter doe je rustig, want anders...eey wat zoek je problemen ofzo?
quote:Je weet la,... gun, gun.
Op dinsdag 28 januari 2003 11:18 schreef gigatech het volgende:
Pas op hoooooooor ik weeet waaar je huis woond
quote:Jij wil helemaal niet weten noh,.. jij ben die tvmeisje swa.
Op dinsdag 28 januari 2003 11:23 schreef patty het volgende:
Fawaka peopz?
quote:Ik weet niet eens waar je huis woont
Op dinsdag 28 januari 2003 11:25 schreef EggsTC het volgende:[..]
Jij wil helemaal niet weten noh,.. jij ben die tvmeisje swa.
Gaan wijla?
quote:neee this met een D........ woond
Op dinsdag 28 januari 2003 11:32 schreef patty het volgende:[..]
Ik weet niet eens waar je huis woont
quote:LOL
Op vrijdag 24 januari 2003 00:23 schreef VinceCarter het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:oewil jij weten waar mijn huis woont dan, sma?
Op dinsdag 28 januari 2003 11:32 schreef patty het volgende:[..]
Ik weet niet eens waar je huis woont
peace bro. smoke a joint
quote:Eeeeeh swa, koen jij 100 oero oewisselen ?
Op zondag 25 mei 2003 18:21 schreef Kuiken het volgende:
ey mannnn, als wijj een beetje relaxeh hieroooohw, dan gaat et vanself goet komeeh..peace bro. smoke a joint
Die 'slang' is zwaar irritant...
En als ik zie hoe goed mensen het hier kunnen nadoen vind ik dat eng...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |