Dus vrouwen die vaak een helm of een muts opzetten kunnen ook beter kaal gaan?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:23 schreef Mikeytt het volgende:
Ligt eraan waar het groeit. Bij plekken die altijd bedekt zijn, vind ik het vies. (Oksels, bilspleet etc)
Je zou sowieso niet voor lange tijd een helm op moeten hebben tenzij je in een koud klimaat zit.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:25 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dus vrouwen die vaak een helm of een muts opzetten kunnen ook beter kaal gaan?
Wauwquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:21 schreef Bodypositivity het volgende:
Vraagje. Waarom word dit als vies onvrouwelijk gezien eigenlijk ?
Elke vrouw groeit het. Ene alleen meer dan de ander.
Armen benen buik rug borst handen voeten nek.
Donshaartjes dikke haartjes. Alle soorten en maten.
Vies is een kwestie van wassen.
Waarom is het bij een man dan niet vies ?
Hoezo zou het onvrouwelijk zijn ? Elke vrouw groeit het. Sommigen hebben meer dan mannen met weinig haargroei.
Smaken verschillen. Respect daarvoor
Hoe denken jullie erover ?
Pm mag ook
Zijn er hier vrouwen die het laten groeien of aanleg voor haargroei hebben
En ja. Zelf vind ik het aantrekkelijk ja.
Ah, daarom mag een PM dus.quote:En ja. Zelf vind ik het aantrekkelijk ja.
Dit dus, plekken die zweten kun je om hygiënische oogpunten beter scheren. Maar als je behaard bent op je buik of rug en dergelijke, boeit me niet. Zolang het maar hygiënisch is.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:24 schreef Mikeytt het volgende:
Bij mannen is het tevens ook gewoon vies. Brandhaard voor bacteriën die zich graag ophopen in je haartjes die zweet stimuleren
10,000 jaar was normaal en laatste 25 jaar is ineens vies...quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:21 schreef Bodypositivity het volgende:
Vraagje. Waarom word dit als vies onvrouwelijk gezien eigenlijk ?
Elke vrouw groeit het. Ene alleen meer dan de ander.
Armen benen buik rug borst handen voeten nek.
Donshaartjes dikke haartjes. Alle soorten en maten.
Vies is een kwestie van wassen.
Waarom is het bij een man dan niet vies ?
Hoezo zou het onvrouwelijk zijn ? Elke vrouw groeit het. Sommigen hebben meer dan mannen met weinig haargroei.
Smaken verschillen. Respect daarvoor
Hoe denken jullie erover ?
Pm mag ook
Zijn er hier vrouwen die het laten groeien of aanleg voor haargroei hebben
En ja. Zelf vind ik het aantrekkelijk ja.
Waarom zou je je beenhaar scheren. Ziet er toch niet uit man.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:39 schreef IkEetSlakken het volgende:
Ik vind het als man bij mijzelf ook gewoon niet fijn. Hier gaat ook alles er af. Oksels, schaamstreek, benen.
Want? Jou mening is heilig? Ik vind beenhaar er niet uit zien.quote:Op zondag 1 november 2020 01:39 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Waarom zou je je beenhaar scheren. Ziet er toch niet uit man.
Geen problemen meequote:Op zondag 1 november 2020 10:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
Als ik als vrouw zijnde een kerel zou treffen die overal kaal is (behalve op zijn hoofd dan), zou dat een fikse afknapper zijn. Een mannelijk geslachtsdeel zonder haar, sorry maar het ziet er niet uit. Nu hoeft het geen oerwoud te zijn, wat bijwerken mag best. Maar helemaal kaal, nee. Echt niet. Hetzelfde met beenhaar. Palinggladde benen bij een manLichaamsbeharing maakt voor mij een man mannelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |