SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb ik haar al eens voorgesteld, maar hij is te blank.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt als een match voor bitterbal.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb ik haar al eens voorgesteld, maar hij is te blank.
Heb jij zeker aangezeten he?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:47 schreef Paul het volgende:
Jongens deze tt is stuk
GC / [KSC #12030] R[quote][img]https://fokstatic.nl/p/0s.gif[/ieizende band
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Once you go white you never have spijt.
neeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb jij zeker aangezeten he?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ow![]()
Dan steken we de brandstapel nog even niet aan.
Ik was net aan het huiskamerdansen hieropquote:
Ik luister nu naar Met het oog op morgenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik was net aan het huiskamerdansen hierop
Snap ik ook. Zo iemand moet je in een geblindeerd busje wegvoeren naar een kamertje met zachte muren.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
Op de radio iemand die naast ananas graag banaan op haar pizza doet![]()
![]()
![]()
![]()
Ik geef groot gelijk dat ze zegt dat ze niet haar echte naam op heeft gegeven...
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
Op de radio iemand die naast ananas graag banaan op haar pizza doet![]()
![]()
![]()
![]()
Ik geef groot gelijk dat ze zegt dat ze niet haar echte naam op heeft gegeven...
lijkt een beetje op wat ik laatst tegen kwam..quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:26 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.funda.nl/koop(...)9-harlingerweg-54-a/
Boh, hier kun je wat moois van maken als je een ton te verspijkeren hebt zeg
Dit zou ik nog wel zo kopen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:26 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.funda.nl/koop(...)9-harlingerweg-54-a/
Boh, hier kun je wat moois van maken als je een ton te verspijkeren hebt zeg
Tof hoorquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
lijkt een beetje op wat ik laatst tegen kwam..
doe maar, voor budaquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit zou ik nog wel zo kopen.
Moet wel veel aan gebeuren ja en die slaapkamers zijn bijna gevangeniscellen, lichtkoepels maken.
Alleen jammer dat er een wandelpad echt vlak langs je huis loopt. Ik zou dan iets meer privacy willen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit zou ik nog wel zo kopen.
Moet wel veel aan gebeuren ja en die slaapkamers zijn bijna gevangeniscellen, lichtkoepels maken.
Ja en even die schapen doodschoppen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alleen jammer dat er een wandelpad echt vlak langs je huis loopt. Ik zou dan iets meer privacy willen.
gratis shoarmaquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en even die schapen doodschoppen.
Shoarma van makenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en even die schapen doodschoppen.
Fraai zwembadquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:39 schreef bitterbal het volgende:
voor haags die wat in utrecht zoekt
https://www.funda.nl/koop/utrecht/huis-41095282-gageldijk-103/
Mensen die hun hele huis vol Boeddha shit zetten moeten ze onthoofden, onderplassen, de knieën verbrijzelen, insmeren met erwtensoep en hun paspoort afpakken.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:39 schreef bitterbal het volgende:
voor haags die wat in utrecht zoekt
https://www.funda.nl/koop/utrecht/huis-41095282-gageldijk-103/
dit?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Fraai zwembadAlleen waarom hebben die mensen een bank die eruit ziet alsof de hond er met zijn dongel vlekken op heeft gemaakt?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Fraai zwembadAlleen waarom hebben die mensen een bank die eruit ziet alsof de hond er met zijn dongel vlekken op heeft gemaakt?
Worden kennelijk genoeg corona feestjes georganiseerdquote:
hoezo?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik vind dit meer iets voor hem hoor
https://www.funda.nl/koop(...)ondiep-zuidzijde-41/
das van dat zachte spul toch?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat zo lelijk en onfris ogen
I see what you did here.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Klein maar fijn en goeiekoop
Ja doe die maar, hups hups.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:44 schreef bitterbal het volgende:
dit begrijp ik niet he, staat alk ruim 6 maanden te koop
k zou hier zo gaan kijken
https://www.funda.nl/koop(...)081-st-walburg-2-22/
Quirkyquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:44 schreef bitterbal het volgende:
ja en zie ook net dat de slaapkamer niet is afgeslotenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Quirky![]()
Maar ik denk dat het in het echt veel kleiner is dan het oogt op de foto’s.
Wat maakt dat uit?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en zie ook net dat de slaapkamer niet is afgesloten
maar verder vind ik het een tof huis.
* FranticDJ verkoopt ook a 3 jaar hoorquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
https://www.funda.nl/koop/geldrop/huis-41017399-waardstraat-15/
Het huis naast het huis waar ik geboren en opgegroeid ben staat te koop/is bijna verkocht. Die mensen hebben er maar een paar jaar gewoond.
nou ja als je bv daar met zijn 2-en woont en de een wilt slapen en de ander wilt tv blijven kijken ofzoquote:
Dat zou voor mij geen probleem zijn, ik slaap overal en nergens doorheen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja als je bv daar met zijn 2-en woont en de een wilt slapen en de ander wilt tv blijven kijken ofzo
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan ruikt je dekbed naar de kippenvleugels die je hebt gebakken
Kun je de ochtend wel beginnen met je dekbed aflikken.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan ruikt je dekbed naar de kippenvleugels die je hebt gebakken
Aparte ruimte, heel veel schuine muur en monument, denk ik.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:44 schreef bitterbal het volgende:
Jepsquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Aparte ruimte, heel veel schuine muur en monument, denk ik.
Ja, monument weet ik zeker, maar denk dat veel lui daar geen zin in hebben.quote:
Huize Bal?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:58 schreef bitterbal het volgende:
kijk het verschil jongens![]()
[ afbeelding ]
in schiedam is ook monumentquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, monument weet ik zeker, maar denk dat veel lui daar geen zin in hebben.
De deur is nog fraai nicotinegeelquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:58 schreef bitterbal het volgende:
kijk het verschil jongens![]()
[ afbeelding ]
Da's niet één kamer.quote:
Was een tijdje hipquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 12:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De deur is nog fraai nicotinegeel
EXquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 12:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
check die nicotine aanslag
kettingrookster gespot
moet alleen nog de voordeur en dan kan ik de muren doen en het plafondquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 12:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Dat wit oogt een stuk frisser
voel ik mij juist thuisquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 12:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Minder hoofddoekjes en verslaafden op straat
dat is geen nieuws, toch?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 12:03 schreef Koen66 het volgende:
https://www.superguide.nl(...)white-chicks-2-films
Wow![]()
Als je je als blanke zwart schminkt wordt je verketterd, maar andersom is het no problem kennelijk
Het is 15 graden, ben je homo of zo?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 12:05 schreef Amarantha het volgende:
Waarom doe ik eigenlijk nog make-up op als ik straks toch weer zit te janken op de fiets door de kou.
Wat heeft dat nou weer met homo zijn te maken.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 12:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is 15 graden, ben je homo of zo?
Mooie manier om te laten zien dat wij niet zo kinderachtig en flauw zijn, toch?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 12:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zal ook wel bij het 'nieuwe normaal' horen
misschien word je zo al gebeld?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 12:15 schreef Koen66 het volgende:
Zometeen illegaal ff met de auto stukje op pad en ergens diep in een park een stukje lopen ofzo
(officieel mag ik m'n huis niet uit)
Laat wel de dubbele moraal zien. Zijn immers ook zat blanken die meehuilen met de racisme wolvenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 12:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooie manier om te laten zien dat wij niet zo kinderachtig en flauw zijn, toch?
Max 48 uur las ikquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 12:16 schreef bitterbal het volgende:
je
[..]
misschien word je zo al gebeld?
if you believe this works you will also believe sticking batteries in your dead pets eyeholes will make them alive againquote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 12:41 schreef FranticDJ het volgende:
DHL is te laatheb nog dingen te doen enzo..
quote:VERWACHT BEZORGMOMENT
ZATERDAG 31 OKTOBER
TUSSEN 12.40 - 16.40 UUR
Dit ben ikquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 12:46 schreef mschol het volgende:
knuffels, dat niet direct wel grappig
en beesten zijn gewoon beetje dom soms:
https://9gag.com/gag/aZyKBW6
Koekhapzequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 12:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou jongens en meisjes, ik heb weer een leuk hoekje van Deventer uitgekozen voor vandaag en het weer is prima, dus doei
Opleving veroorzaakt door de Oranjes.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 12:38 schreef bitterbal het volgende:
heb je net je vakantie naar de eilanden geboekt omdat ze geel werden
12:33
De Griekse premier Mitsotakis maakt bekend dat zijn land vanaf dinsdag gedeeltelijk in lockdown gaat. Horecazaken, musea, bioscopen en andere openbare gebouwen in zwaar getroffen gebieden gaan dicht. Ook geldt er tussen middernacht en 's ochtends vijf uur een avondklok in heel Griekenland.
De nieuwe maatregelen zijn minder vergaand dan de lockdown van eerder dit jaar. Zo wordt het reisverkeer tussen regio's dit keer niet aan banden gelegd. ,,Dat zou schadelijk zijn voor de economie en de samenleving'', aldus Mitsotakis. De gedeeltelijke lockdown blijft volgens de premier een maand van kracht.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 12:46 schreef mschol het volgende:
knuffels, dat niet direct wel grappig
en beesten zijn gewoon beetje dom soms:
https://9gag.com/gag/aZyKBW6
Blijf dan gvd toch ook even thuis zeg. Jezus.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 12:15 schreef Koen66 het volgende:
Zometeen illegaal ff met de auto stukje op pad en ergens diep in een park een stukje lopen ofzo
(officieel mag ik m'n huis niet uit)
quote:
Genoeg waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Miele stofzuigerzakken: 15,99
Merkloze stofzuigerzakken: 6,99
Zijn er echt mensen die dan de merkzak kiezen?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Miele stofzuigerzakken: 15,99
Merkloze stofzuigerzakken: 6,99
Zijn er echt mensen die dan de merkzak kiezen?
Ik koop altijd die 3D HyClean van Miele, die zijn stiller, gaan langer mee, minder stof en die zijn veel beterquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kon dit weten.![]()
Maar die zakken zijn echt precies hetzelfde
Mietjequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:56 schreef bitterbal het volgende:
k had pittige thaise soep gehaald voor thuis.
veel te pittig
Niks gewend jij.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:56 schreef bitterbal het volgende:
veel te pittig
Raar tintje ben je toch ook.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:56 schreef bitterbal het volgende:
veel te pittig
Ik geloof er helemaal niks van. Ik heb die zakken net staan vergelijken en ze zijn precies hetzelfdequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik koop altijd die 3D HyClean van Miele, die zijn stiller, gaan langer mee, minder stof en die zijn veel beter
Ja volgens mij ookquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik geloof er helemaal niks van. Ik heb die zakken net staan vergelijken en ze zijn precies hetzelfde
Uhuhquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 14:00 schreef bitterbal het volgende:
ach pittig slaat ook nergens op. Het haalt de smaak gewoon weg :p
Ze is ook gewoon een Duitser.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 14:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ach in Egypte eten ze ook niet echt pittig, daar smaakt het meeste naar weeïg kadaver.
bij mij om de hoekquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 14:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Uhuh
Waar heb je die soep gehaald?
Oooh?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 14:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ze is nogal upperclass
Wiequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 14:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ze is nogal upperclass
Dochter van een diplomaat of ambassadeur. En ze heeft zelf een fraaie journalistieke loopbaan.quote:
Sowieso allemaal beestjes overal vandaagquote:
Ik heb ‘m buiten gezet. Zat helaas wel een pootje tussen het glas en het stukje karton, dus hij moet met vijf pootjes verderquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 14:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso allemaal beestjes overal vandaagHet is veel te warm voor de tijd van het jaar
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 14:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb ‘m buiten gezet. Zat helaas wel een pootje tussen het glas en het stukje karton, dus hij moet met vijf pootjes verder
Sinds ik thuiswerk strijk ik een stuk minder.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 15:12 schreef CherryLips het volgende:
Oké de strijkplank staat en er zit water in het strijkijzer. Nu nog de energie bijeen rapen om daadwerkelijk eens te gaan strijken.
Ik doe het ook maar eens in de maand. Of minder.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 15:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sinds ik thuiswerk strijk ik een stuk minder.
Ik streek al weinig, nu helemaal niet meerquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 15:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik elimineer gewoon beetje bij beetje kleding die gestreken moet.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 15:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
w00pquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 15:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Ha, Steamsale.
Prison Architect voor ¤6,24
klinkt prijzig..quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 15:45 schreef Dr_Flash het volgende:
BoohStore Norske Spitsbergen Kulkompani 1 Krone 1935-36. RR (4-6 exemplaren bekend) en daarmee van deze coupure zelfs het minst zeldzame jaartal (!).
[ afbeelding ]
Tenminste, als Steam mee wil werken.quote:
Kloptquote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
KloptGelukkig heb ik geen vrouw die er wat van vindt
Waar moet ik dan aan denken?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij mag gewoon denken wat je wilt hoorquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 15:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar moet ik dan aan denken?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar moet ik dan aan denken qua prijsquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij mag gewoon denken wat je wilt hoor
550-600 euroquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar moet ik dan aan denken qua prijs
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar moet ik dan aan denken qua prijs
Komt weer een bak water aan zo te zien jaquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:18 schreef FranticDJ het volgende:
Net op tijd binnen. Komt hier nu echt met bakken tegelijk naar beneden.
Ja nu wel jaquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Was je niet van plan even wat zuiniger te leven?
aardig aan het hozen hier. net op tijd thuis en binnenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komt weer een bak water aan zo te zien ja
Dat doe ik ook altijd na een grote uitgave.quote:
Jullie met die onbehoorlijk dure hobby’s. Zou ik nooit doen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd na een grote uitgave.
Nog 2 weken en dan zou mijn nieuwe synthesizer binnen moeten zijn.
ach je kan het ook niet mee de kist in nemenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jullie met die onbehoorlijk dure hobby’s. Zou ik nooit doen.
heb je echt een volwaardige (thuis)studio?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd na een grote uitgave.
Nog 2 weken en dan zou mijn nieuwe synthesizer binnen moeten zijn.
Hoezo? Gewoon alles pinnen en in een tasje meenemen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ach je kan het ook niet mee de kist in nemen
Minimale set-up heb ik. Veel gewoon van plan vanuit Ableton live.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb je echt een volwaardige (thuis)studio?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Minimale set-up heb ik. Veel gewoon van plan vanuit Ableton live.
Dus een launch pad (novation launchpad mini(, synth (afx station) en usb audio interface (focusrite scarlett). Ik had eerder dit jaar al geïnvesteerd in een setje speakers voor bij mijn thuiswerkplek (dali zenzor ax).
dure hobby's horen erbij, anders heb je ook geen lol met dat geld..quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jullie met die onbehoorlijk dure hobby’s. Zou ik nooit doen.
Ben je al zenuwachtig voor morgen?:Pquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:21 schreef FranticDJ het volgende:
Zo maar eens in de keuken gaan rommelenkijken of er wat lekkers op tafel te zetten valt
had eigenlijk om boodschappen gemoeten
Ja motoren, auto’s, bike’s, smuck, luxe artikelen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:19 schreef mschol het volgende:
[..]
dure hobby's horen erbij, anders heb je ook geen lol met dat geld..
neequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben je al zenuwachtig voor morgen?:P
Ja, waarom zou ik daar zenuwachtig voor moeten zijn?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die bekende komen toch naar je huis kijken?
nou ja gewoonquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja, waarom zou ik daar zenuwachtig voor moeten zijn?
eze bedoel je?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:37 schreef FranticDJ het volgende:
Gaat lekker in Frankrijk de afgelopen week :s
k heb in de gang van dat schootjes plafond, hout. Doe ik dat in dezelfde kleur als de muur of zal ik dat ook hoogglans doen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:42 schreef FranticDJ het volgende:
Zo
Ribben besteld bij de steakhouse*. M'n vlees wat ik ging eten is nog niet ontdooid
*is geen turk maar een echte steakhouse waar alles op big green eggs gegrillt wordt
zelfde als de muur. hoogglans zou ik alleen voor kozijnen/accenten enzo houden. Als je per se glans verf wil gebruikenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:44 schreef bitterbal het volgende:
i
[..]
k heb in de gang van dat schootjes plafond, hout. Doe ik dat in dezelfde kleur als de muur of zal ik dat ook hoogglans doen?
Oh nee maar wist niet 'gebruikelijk' isquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zelfde als de muur. hoogglans zou ik alleen voor kozijnen/accenten enzo houden. Als je per se glans verf wil gebruiken
zit er al verf op?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh nee maar wist niet 'gebruikelijk' isMaar dan gewoon wit.
kan ik dan die muurverf er op doen? :p Tis wel hout
okequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
licht opschuren. zal je met muurverf wss geen buil aan vallen.
ja wil jij salaris inleveren? hebben denk ik hoge schuld ook, dure levenstijl?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:00 schreef Karzai het volgende:
De piloten willen geen salaris inleveren
Wat verdient een piloot, denk dat ze wel moeten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wil jij salaris inleveren? hebben denk ik hoge schuld ook, dure levenstijl?
Ja veel meer natuurlijk. Gelukkig maar :p Maar vind het ook wel wat hoor om van personeel salaris te vragen. Gaat geloof ik ook niet over 2 tientjesquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:02 schreef Karzai het volgende:
[..]
Wat verdient een piloot, denk dat ze wel moeten.
Nee?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee joh geen muurverf gebruiken.
Als KLM failliet gaat zijn ze verder van huisquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja veel meer natuurlijk. Gelukkig maar :p Maar vind het ook wel wat hoor om van personeel salaris te vragen. Gaat geloof ik ook niet over 2 tientjes
quote:Sean Connery had ook een connectie met Nederland. In Griekenland had hij een villa naast die van koning Willem-Alexander, met wie hij een helikopterplatform deelde.
Die jongste dochter is wel wat wilder en springeriger dan de rest, Scotland for the Dutch crownquote:
ja denk dat de staat dat wel voorkomt.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
Als KLM failliet gaat zijn ze verder van huis
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die jongste dochter is wel wat wilder en springeriger dan de rest, Scotland for the Dutch crown
Wie weet wat ze daar allemaal naar binnen werktquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:10 schreef UitStraling het volgende:
Kan me zo voorstellen dat Maxima wel wat Schotse haggis lust in plaats van saaie Duitse braadworst, net als de rest van de wereld
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja denk dat de staat dat wel voorkomt.
Ik weet niet of ze op huwelijkse voorwaarden is getrouwdquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie weet wat ze daar allemaal naar binnen werkt![]()
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 15:45 schreef Dr_Flash het volgende:
BoohStore Norske Spitsbergen Kulkompani 1 Krone 1935-36. RR (zeer zeldzaam, 4-6 exemplaren bekend) en daarmee van deze coupure zelfs het minst zeldzame jaartal (!).
[ afbeelding ]
Dit lijkt me vrij goor eigenlijk wel.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:12 schreef bitterbal het volgende:
weten jullie wat een lekker gerecht s.
gebakken aardappelschijfjes met spekjes en ui en dan van die haring erbij die ze daar hebben. uit zon pot
Nee heerlijkquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit lijkt me vrij goor eigenlijk wel.
Heb jij ook je hele studeerkamer vol hangen met moois?quote:
Rauwe?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee heerlijkze noemen dat matjes dacht ik die haring
trump die aan zijn oren uit het witte huis wordt gesleurd door anti-terrorisme unitsquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:14 schreef UitStraling het volgende:
Woensdagnacht verkiezingen, eens kijken of er M1 Abrams tanks door de straten van Washington gaan rollen
ja wat een jaar ook he. Stel dat hij niet wint. Wat dan. En dan corona erbij.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:14 schreef UitStraling het volgende:
Woensdagnacht verkiezingen, eens kijken of er M1 Abrams tanks door de straten van Washington gaan rollen
hmm gezuurd? niet gebakken neequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rauwe?
Ik ken dat in Nederland eigenlijk alleen van in de rode bietensalade eigenlijk.
ik zag het net op nieuws.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:15 schreef bitterbal het volgende:
hm push van nu.nl
kabinet neemt geen genoegen plan klm, voorlopig geen staatssteun
zure haring?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:12 schreef bitterbal het volgende:
weten jullie wat een lekker gerecht s.
gebakken aardappelschijfjes met spekjes en ui en dan van die haring erbij die ze daar hebben. uit zon pot
kan klm dat afdwingen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:17 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zag het net op nieuws.
de piloten liggen dwars en willen geen loonoffer doen..
Ja spannend wat hij gaat doen bij een kleine nederlaag vooral, ik denk naar het hooggerechtshof stapt onder het mom van Fake News.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wat een jaar ook he. Stel dat hij niet wint. Wat dan. En dan corona erbij.
krijg je daar een pushbericht voor?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:15 schreef bitterbal het volgende:
hm push van nu.nl
kabinet neemt geen genoegen plan klm, voorlopig geen staatssteun
alle vakbonden, en tot nu toe weigert de piloten vakbond (2 hebben volgens mij nog niks laten horen wat ik begreep )quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan klm dat afdwingen?
Zijn alleen de piloten gevraagd om salaris in te leveren?
ja blijkbaarquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
krijg je daar een pushbericht voor?
Maar jij hebt wel tijd om even goed te schuren en dan af te lakken met Sigma satin op waterbasis.quote:
en knappere stewardessen ipv die overjaarse heksenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
deed ik sowieso al.
emiraten doen het veel beter en goedkoper.
ik heb schuurptssquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar jij hebt wel tijd om even goed te schuren en dan af te lakken met Sigma satin op waterbasis.
nouja, potentieel gewoon faillissement van KLM is best een pushbericht waard denk ikquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
krijg je daar een pushbericht voor?
nou laatste jaren ook niet meerquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en knappere stewardessen ipv die overjaarse heksen
zover kan het niet komen toch?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:19 schreef mschol het volgende:
[..]
nouja, potentieel gewoon faillissement van KLM is best een pushbericht waard denk ik
kennelijk ja.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:19 schreef mschol het volgende:
[..]
nouja, potentieel gewoon faillissement van KLM is best een pushbericht waard denk ik
ik ben geen expert van maar geen steun betekent dat ze geen geld hebben, dan ben je best wel failliet denk ik zo, ze zullen ook wel wat schulden hebbenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |