Dit is al behoorlijk matig, mehquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:55 schreef Tagliano het volgende:
Als West en White winnen hebben we morgen met z'n allen een kutavond
Hoeveel publiek mag er in daar?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:57 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
God gooi die pleuris figuren eens uit de zaal. Zitten echt 3 of 4 mensen (net als gisteren) die constant tijdens de dubbels zitten te schreeuwen en te joelen. Ik moet Dirk toch gelijk geven (al speelde hij zonder die figuren ook al zwak)
250 manquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:01 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hoeveel publiek mag er in daar?
Duits dartspubliek weet nog steeds niet hoe het werktquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:57 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
God gooi die pleuris figuren eens uit de zaal. Zitten echt 3 of 4 mensen (net als gisteren) die constant tijdens de dubbels zitten te schreeuwen en te joelen. Ik moet Dirk toch gelijk geven (al speelde hij zonder die figuren ook al zwak)
Eigenlijk een negendarter want hij miste ook nog wat triplesquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:01 schreef KennyPowers het volgende:
"18 darts, maar 3 dubbels gemist dus eigenlijk een 15 darter"
Devon heeft wel eens Nederlands gepraat met Arjanquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:03 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Voor welke halve Nederlander moeten we juichen als West eruit ligt?![]()
Misschien Petersen omdat ze in Zuid-Afrika Afrikaans spreken en dat lijkt enigszins op Nederlands?
Stranden in de halve finales en ze tegelijkertijd niet bereikenquote:
Dat denk ik welquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:44 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Gaat Petersen nu ook dansen voor 6 dronken moffen met een mondkapje?
Ah het spiegeltje, niet echt origineel helaasquote:
Present. Moet wel even wat ditjes en datjes op een rijtje zetten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:55 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Voetballen is klaar, komt @:El-Stinho nu genieten van de grote Ian White show?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |