Deze bedoelde ikquote:
Interview met White welquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:43 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Interview met van Gerwen staat nog niet op rtl site, god wat een toeval
Even gezocht, wedstrijd tegen Taylor in PL was eerder want UK Open toen nog uiteraard begin juni gespeeld.quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:45 schreef Mani89 het volgende:
RTL7darts heeft inmiddels een ITV interview van White geupload, maar geen MVG itnerview. Me dunkt dat Arjan na het MVG interview gelijk naar zijn hotelkamer is gevlucht en White in verwarring heeft achtergelaten.
Gerucht gaat dat er 3 meter touw uit het magazijn mist, dat oorspronkelijk werd gebruikt om containers te verplaatsenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:45 schreef Mani89 het volgende:
RTL7darts heeft inmiddels een ITV interview van White geupload, maar geen MVG itnerview. Me dunkt dat Arjan na het MVG interview gelijk naar zijn hotelkamer is gevlucht en White in verwarring heeft achtergelaten.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:45 schreef Mani89 het volgende:
Dit is er 1 voor de statistiek @wimderonquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:46 schreef Mani89 het volgende:
Dubbel 17 genot. Dat ik dit nog mee mag maken.
roglic carapaz martin nieve carthy champoussin vlasov martin soler speel ik morgen in cm makkerquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:46 schreef Mani89 het volgende:
Dubbel 17 genot. Dat ik dit nog mee mag maken.
kom weer ogen tekort morgenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:48 schreef Tagliano het volgende:
Wat een programma morgen ook![]()
O'Connor-Wade
Clayton-Dirk
Petersen-White
En dan nog Wright tegen deze winnaar
Ik dank nog steeds god op m'n blote knieën dat ik een TV met PIP functie hebquote:
Woutje Poels all the way.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
roglic carapaz martin nieve carthy champoussin vlasov martin soler speel ik morgen in cm makker
wout poels bestaat nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |