kijkende naar de autos en het huis van de ouders van Boaz, denk ik dat hij gewoon elke maand een leuk bedrag gestort krijgt van zijn ouders.quote:Op dinsdag 1 december 2020 10:14 schreef larry_flynt het volgende:
Gisteren de tweede aflevering gezien. Hoe komt Boaz aan zijn geld joh? Die leeft niet lang vermoed ik. Die reactie van die pa ook... Zal wel wat meer zijn gebeurd. Mijn ouders zouden meteen naar mij toe rijden als ik zo zou op bellen.
Heb ook het idee dat Boaz niet helemaal eerlijk is, lijkt erop dat hij nog steeds gebruikt. Mulu ziet er goed uit.quote:Op dinsdag 1 december 2020 08:45 schreef junkiesietze het volgende:
Weet niet of jullie dit al gezien hadden, maar het lijkt alsof Boaz nogsteeds helemaal van de kaart is, en zegt dat hij alleen is gestopt met uppers?
Mulu is goed bezig en lijkt het goed vol te houden om clean te zijn.
@:Oppulregaj
@:BasEnAad
@:Stray_cat
@:Fok-it
@:Näsenbar
@:LazyDave
@:vencodark
@:Pap89
@:Sway-
@:George_of_the_Jungle
@:YoyoKlaagzak
@:opgebaarde
@:SEMTEX
@:StephanL
@:Stefanovic83
@:sinterklaaskapoentje
@:MikeyMo
@:yosander
@:Banaanhangwagen
@:DennDenn
Eli, das een jongen ( FEMBOY FRIDAYYYquote:Op dinsdag 1 december 2020 12:39 schreef Oppulregaj het volgende:
[..]
Heb ook het idee dat Boaz niet helemaal eerlijk is, lijkt erop dat hij nog steeds gebruikt. Mulu ziet er goed uit.
Boaz had het over zij toen hij over Elay/Ilay (weet niet hoe je het schrijft) sprak, vroeg me al af of het een man of een vrouw was, volgens mij is zij trans. Maar fijn dat ze er in elk geval nog steeds voor hem is, lijkt me moeiljk om een vriend helemaal kapot te zien gaan.
Een jongen? Boaz had het over zij.quote:Op dinsdag 1 december 2020 12:45 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Eli, das een jongen ( FEMBOY FRIDAYYY)
Ik weet het niet, ik zou alleen maar harder gaan trippen als er iemand zoals hij tegen me sprak, zo zachtaardig.
Denk dat ie het over Sahar had? wanneer had ie het over een zij?quote:Op dinsdag 1 december 2020 12:48 schreef Oppulregaj het volgende:
[..]
Een jongen? Boaz had het over zij.
Boaz was echt heel breekbaar en dun, dat is-ie duidelijk niet meer. Ik denk dat hij altijd wat twijfelend en onzeker in zijn spraak is, waardoor je denkt dat-ie nog steeds aan de middelen zit.quote:Op dinsdag 1 december 2020 08:45 schreef junkiesietze het volgende:
Weet niet of jullie dit al gezien hadden, maar het lijkt alsof Boaz nogsteeds helemaal van de kaart is, en zegt dat hij alleen is gestopt met uppers?
Mulu is goed bezig en lijkt het goed vol te houden om clean te zijn.
@:Oppulregaj
@:BasEnAad
@:Stray_cat
@:Fok-it
@:Näsenbar
@:LazyDave
@:vencodark
@:Pap89
@:Sway-
@:George_of_the_Jungle
@:YoyoKlaagzak
@:opgebaarde
@:SEMTEX
@:StephanL
@:Stefanovic83
@:sinterklaaskapoentje
@:MikeyMo
@:yosander
@:Banaanhangwagen
@:DennDenn
Weet niet meer precies maar ging niet over Sahar volgens mij want was eerder in het interview, zal nog een terug kijken vanavond.quote:Op dinsdag 1 december 2020 12:49 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Denk dat ie het over Sahar had? wanneer had ie het over een zij?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |