OK, 25 minuten, zwaar geirriteerd en dikke vrinden. Stop de tijd.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit is feitelijk onjuist. (alle 3 de takes)
Helpt wel als je een user totaal afzeikt maar niet wil laten doen alsof je over hem roddeltquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bij het wijzigen van je post werkt een mention (of lokquote) niet
Erik ten Hag: de Eigenwijze uit het Oosten https://www.vi.nl/pro/eri(...)ten/share/05b76eaa05 via @vi_nlquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Maximus was boos dat ik een kwartier na Atalanta - Ajax in het Ajax topic vroeg wat men vd persoon ten Hag vond. Hij was toen licht geïrriteerd. Nu zijn we weer goede vrinden
Ik vond het alleen niet rullevant, er zat verder geen emotie bij. En we zijn zeker geen vrienden.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
OK, 25 minuten, zwaar geirriteerd en dikke vrinden. Stop de tijd.
Leukquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Helpt wel als je een user totaal afzeikt maar niet wil laten doen alsof je over hem roddelt
@:onlogisch @:caland @:de_kraam @:Maxi-mus @:klaasweetalles
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond het alleen niet rullevant, er zat verder geen emotie bij. En we zijn zeker geen vrienden.
Mwah @onlogisch geeft genoeg redenenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Leuk
al is er geen enkele reden om een van de users @:onlogisch @:caland @:de_kraam @:Maxi-mus of @:klaasweetalles af te zeiken
Ik heb een permanente vorm van darteritusquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:00 schreef AFCNiels het volgende:
Hebben jullie weleens darteritus gehad?
Ik kijk niet meer echt, zit een stout van 12% naar binnen te werken en dat begin ik langzaamaan te voelenquote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Helpt wel als je een user totaal afzeikt maar niet wil laten doen alsof je over hem roddelt
@:onlogisch @:caland @:de_kraam @:Maxi-mus @:klaasweetalles
Niks mis meequote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik kijk niet meer echt, zit een stout van 12% naar binnen te werken en dat begin ik langzaamaan te voelen
Op de bingo ermeequote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:01 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Wisten jullie dat Steve West vloeiend Nederlands spreekt?
Met de stout niet.quote:
Een vriend van mij heeft dat, die gooit nu met links. (hij is rechts)quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:00 schreef AFCNiels het volgende:
Hebben jullie weleens darteritus gehad?
Maar wij zijn sowieso maatjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |