quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:28 schreef DKUp het volgende:
Walgelijk die toneelstukjes van die mensen als ze zich moeten voorstellen, flikker op met die cringy shit.
Jazz meuk oidquote:
Told you.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:31 schreef Pisces29 het volgende:
Ze is te netjes voor hem. Of nee. Hij is niet netjes genoeg.
Echt hequote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:36 schreef NoCigar het volgende:
Dj Daan voor feesten en partijen vs. een sterrenkundige.
Is ook niks mis mee. Alleen geen match.quote:
Sws dat hij dat denktquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:37 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Sterrenkunde, dan schrijf je horoscopen toch
De liefde voor sterretjesquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:37 schreef D_A het volgende:
Ben wel benieuwd waar ze op gematcht zijn.
“Ik zoek een jongen die wat meer outgoing is”quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:37 schreef D_A het volgende:
Ben wel benieuwd waar ze op gematcht zijn.
Geen idee, zo sprak hij het uit.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:38 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Spreken ze dat zo uit in de buurt?
Maandag is de leukste dag!quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:40 schreef KennyPowers het volgende:
3 jonge kinderen en dan nog over carnaval lopen lullen
Jepquote:
Als er maar een drankje geschonken wordt vindt ze alles best.quote:
Verklaart de DRIE kinderenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als er maar een drankje geschonken wordt vindt ze alles best.
Tenenkrommend.quote:
Zal je 20 voor moeten zijn om dat te begrijpen.quote:
oud zuidquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zal je 20 voor moeten zijn om dat te begrijpen.
Twee weken regen. Heerlijk. Ik kan niet wachten.quote:
Ik vind het heel beperkt overkomen inderdaad.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zal je 20 voor moeten zijn om dat te begrijpen.
Relatie. Eentje. Kan ze nog wel scharrels gehad hebben. Maar we geven haar het voordeel van de twijfel.quote:
die sterrenkundige?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Relatie. Eentje. Kan ze nog wel scharrels gehad hebben. Maar we geven haar het voordeel van de twijfel.
Wie?quote:
Nee die moeder van driequote:
Ze willen zo graag 5 minutes of Famequote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:57 schreef NoCigar het volgende:
Hallo regie, bescherm die mensen een beetje tegen zichzelf zeg, eikels.
Hoe kan je te blij zijnquote:
Joh, wat denk je ?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 20:00 schreef NoCigar het volgende:
Geen relaties maar wel gedate. Wat is het verschil precies?
quote:
Genoeg rondgeneukt om niet onervaren in bed te zijn, maar geen schoonmama gehad.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 20:00 schreef NoCigar het volgende:
Geen relaties maar wel gedate. Wat is het verschil precies?
Heerlijk. Beetje blijdschap in deze tijd.quote:
Ze is enorm kritisch. Ze wilt Daniël de Ridder met iets meer IQ.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 20:03 schreef NoCigar het volgende:
De partner moet zelfverzekerd zijn en vol zelfvertrouwen zodat ik als een dom schaap op de kruk kan blijven grijnzen
Zodat jij zeker Daniel de ridder voor jezelf kan houdenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze is enorm kritisch. Ze wilt Daniël de Ridder met iets meer IQ.
Hij mag me altijd bellen. Maar hij zit bij Halina Reijn op de kruk.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 20:05 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Zodat jij zeker Daniel de ridder voor jezelf kan houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |