SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Mooi moment om boodschappen te doen of even wat eten af te halen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik reserveer dinsdagavond 19 uur vast in mijn agenda. Niet dat ik andere dingen te doen heb
Verkiezingsonzin toch dan? Dinsdag?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik reserveer dinsdagavond 19 uur vast in mijn agenda. Niet dat ik andere dingen te doen heb
Waarvoor? Date met Sjerrie?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn vaste tennis-tijdstip. Krijg nooit iets mee van die persconferenties.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:27 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Verkiezingsonzin toch dan? Dinsdag?
Het blijft enorm complex. Op FOK! (in COV) lijkt het soms alsof mensen zich helemaal blindstaren op besmettingscijfers op dagniveau. Een plateau van 9000 besmettingen zijn er nog steeds teveel om de zorg op de langere termijn te ontlasten in Nederland.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Een dag zegt niet zoveel, CE, maar een paar van zulke dagen wel.
* Schrapt dinsdagavond 19 uur uit agenda.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:30 schreef bitterbal het volgende:
niks aan de hand
14:22
Het RIVM meldt vandaag een nieuw record van 11.141 besmettingen, maar daar zitten veel vertraagde meldingen bij. Volgens een RIVM-woordvoerder is ondanks het grote aantal nieuwe gevallen geen reden voor paniek: ,,Er zitten veel na-meldingen bij, vertraagde rapportages. En ook het percentage positieve tests daalt iets, dus dat is positief. Nu moeten we ons allemaal aan de maatregelen blijven houden.”
quote:
Gemiste kans weer dit Budaquote:
Ik wilde net wat van m'n vegan frikandellen in de eeerfraaier gooien.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je het echt speciaal wil maken kan ik de frikandel speciaal aanraden.
Ja, dat weet ik. Maar een stijgende lijn gaat zich ongetwijfeld vertalen in strengere maatregelen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het blijft enorm complex. Op FOK! (in COV) lijkt het soms alsof mensen zich helemaal blindstaren op besmettingscijfers op dagniveau. Een plateau van 9000 besmettingen zijn er nog steeds teveel om de zorg op de langere termijn te ontlasten in Nederland.
Daarbij zijn de ziekenhuisopnames en IC opnames natuurlijk ook weer een vertraging. Daar moet de piek waarschijnlijk gewoon nog komen.
Ik ga denk ik ook de hele nacht kijken. 4 jaar geleden was het wel spannend.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ook
Dat wordt een latertje.
Toen had ik de wekker maar gezet. Niet lang gekekenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga denk ik ook de hele nacht kijken. 4 jaar geleden was het wel spannend.
Thuistheater maken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op de theaterkaartjes.
O jaquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is altijd een deceptie hoor. De Nederlandse verkiezingen wil ik niet eens meer kijken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen had ik de wekker maar gezet. Niet lang gekeken
we gaan trouwenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat moet jij zeggenHoe lang tol jij al rond Bitterbal?
Het is 2020, Netflix en neuken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
nou dat was de afspraak. Tenzij we iemand anders vinden maar dat gaat denk ik niet meer lukkenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt het swipen opgegeven?
Verreweg de meeste getinte vrouwen hebben meerdere buitenmannen, zo is de natuurquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt het swipen opgegeven?
Al die gekke wuppies op Tinder. Dat was steeds gewoon LT met een pruik en een Duits accent.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dat was de afspraak. Tenzij we iemand anders vinden maar dat gaat denk ik niet meer lukken
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Al die gekke wuppies op Tinder. Dat was steeds gewoon LT met een pruik en een Duits accent.
Vandaar dat wandelen ookquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Al die gekke wuppies op Tinder. Dat was steeds gewoon LT met een pruik en een Duits accent.
Ich habe es nicht gewusstquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo zag ik laatst de film "Holidate" kan de film niemand aanraden. Maar misschien goed concept voor jequote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dat was de afspraak. Tenzij we iemand anders vinden maar dat gaat denk ik niet meer lukken
Vertel maar waar het over gaatquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo zag ik laatst de film "Holidate" kan de film niemand aanraden. Maar misschien goed concept voor je
Ja denk probeer het er een keertje echt dik bovenop te leggen zodat ze het eindelijk doorheeft maar nee hoorquote:
Sloane and Jackson hate the holidays! Their enduring singledom leaves them subject to the judgment of their meddling family members or stuck with clingy, awkward dates on each festive occasion. When these two meet, they pledge to be each other's plus-ones for each holiday celebration over the course of the year.quote:
okequote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sloane and Jackson hate the holidays! Their enduring singledom leaves them subject to the judgment of their meddling family members or stuck with clingy, awkward dates on each festive occasion. When these two meet, they pledge to be each other's plus-ones for each holiday celebration over the course of the year.
Heb je dat niet meegekregen dan?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wandelen uit jouw mond kan maar 1 ding betekenen.
ouwe wandelaar.
Nou als we dan een huis gaan verbouwen heb je hier weer maandenlang plezier hoor ...quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:39 schreef UitStraling het volgende:
Wel zonde als ballie niet meer date als ze getrouwd is straks, krijgen we de verhalen niet meer mee, moet er een nieuw oversekst vrouwtje komen hier hoor.
Is toch net andersquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou als we dan een huis gaan verbouwen heb je hier weer maandenlang plezier hoor ...
Ik zie anders nog veel mogelijkheden hoor:quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:39 schreef UitStraling het volgende:
Wel zonde als ballie niet meer date als ze getrouwd is straks, krijgen we de verhalen niet meer mee, moet er een nieuw oversekst vrouwtje komen hier hoor.
gaat bitter trouwen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:39 schreef UitStraling het volgende:
*opent tinder*quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou als we dan een huis gaan verbouwen heb je hier weer maandenlang plezier hoor ...
Best een goed concept. Had ik mijn ouders ook wel eens mee kunnen laten schrikken.quote:
wat. dat je een hoerenloper bentquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je dat niet meegekregen dan?
nee met LTVDK natuurlijkquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:42 schreef mschol het volgende:
[..]
gaat bitter trouwen?
met gnoom soms?
slechte eetgewoontes is dus gewoon echt geen optiequote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zie anders nog veel mogelijkheden hoor:
- Italiaanse man die meer van zijn moeder houdt
- Badr Hari met Bitterbal aan de hand en ruzie met Estelle
- Man die meerdere vrouwen blijkt te hebben
- Man die slechte eetgewoontes blijkt te hebben.
Het kan nog alle kanten op.
Ordinair of wat?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Best een goed concept. Had ik mijn ouders ook wel eens mee kunnen laten schrikken.
Blij dat ze niet al mijn dates gezien hebben.
Die openbaren zich pas op de bruiloft bij het aansnijden van de bruidstaart.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
slechte eetgewoontes is dus gewoon echt geen optie
quote:
Eeeeuhm, ik ben wel de laatste die naar de hoeren hoeft hierquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wat. dat je een hoerenloper bent?
nah dat zal toch nietquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die openbaren zich pas op de bruiloft bij het aansnijden van de bruidstaart.
Geefquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:42 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb versgeperst sinaasappelslap, had ik zoooo'n zin in
De huidige is netjes en braaf toch?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ach, wat is ordinair tegenwoordig.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:42 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb versgeperst sinaasappelslap, had ik zoooo'n zin in
Zeker. Die mag mee naar mijn ouders.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De huidige is netjes en braaf toch?
Cursus stackoverflowquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:47 schreef Dr_Flash het volgende:
cursus Linux van iemand die zelf ook vaak aantekeningen of google erbij moet pakken. Ik verheugde me hierop. HOEDAN
Keer een meisje in bikini laten zien (zwemmen tijdens het voorstelrondje) en die zat van top tot teen onder de plakplaatjes, dat lachje en die blik van mijn vader gaat me een leven lang bijblijvenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Maar mijn ouders claimen altijd dat ze niet zoveel problemen met tattoos/piercings hebben, in de praktijk schrikken ze er toch een beetje van.
het is het kwadraat van slaapverwekkendquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Cursus stackoverflow![]()
Gewoon alles opzoeken.
ah.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:47 schreef Dr_Flash het volgende:
cursus Linux van iemand die zelf ook vaak aantekeningen of google erbij moet pakken. Ik verheugde me hierop. HOEDAN
Ik neem er sowieso weinig mee naar huis.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer een meisje in bikini laten zien (zwemmen tijdens het voorstelrondje) en die zat van top tot teen onder de plakplaatjes, dat lachje en die blik van mijn vader gaat me een leven lang bijblijven
smek smek smeksmurriequote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Platstampen en een grote snacksmurrie van maken
Net al over systeemtijd. Je hebt van vroegah NTP en tegenwoordig chrony en dat is beter bla bla. Dus ik zeg "Ik zie het al: Er gaat niets boven Chrony".quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah.
over strings en piping en dan heel fout lachen?
Ik wel, ik ben net een ekster wat dat betreftquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik neem er sowieso weinig mee naar huis.
neenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Platstampen en een grote snacksmurrie van maken
Nu lijk je net een oude baas van mij, die was ook altijd helemaal gek op fuetjes. Ook op de vrouwelijke stagiaires waardoor die is ontslagen, maar dat terzijdequote:
je werkte voor US?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu lijk je net een oude baas van mij, die was ook altijd helemaal gek op fuetjes. Ook op de vrouwelijke stagiaires waardoor die is ontslagen, maar dat terzijde
Dat laatst is gewoon bedrijfscultuur binnen sommige bedrijven.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu lijk je net een oude baas van mij, die was ook altijd helemaal gek op fuetjes. Ook op de vrouwelijke stagiaires waardoor die is ontslagen, maar dat terzijde
Nee heb toch wel een ander beeld bij US.quote:
Maar meestal niet als je de stagebegeleider bentquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat laatst is gewoon bedrijfscultuur binnen sommige bedrijven.
Ik ken bedrijven daar neuken ze zich helemaal naar de tering onderlingquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn vorige manager neemt alleen bloedmooie vrouwen aan. En mijquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat laatst is gewoon bedrijfscultuur binnen sommige bedrijven.
Mijne alleen mannen en blonde vrouwenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn vorige manager neemt alleen bloedmooie vrouwen aan. En mij
Mag ik aannemen dat jij een blonde vrouw bent?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijne alleen mannen en blonde vrouwen
ben je wel een beetje jaloers zeker?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:59 schreef UitStraling het volgende:
Wij hebben zo'n mooiboy bij Sales, lijkt sprekend op Jason Mormoa, daar vechten de vrouwen gewoon om, hij is nog geen dertig en heeft al vijf kinderen bij vier vrouwen en hij mag er nog maar eentje zien, heeft ook geen eigen huis meer maar slaapt elke keer bij een andere vrouw, Jason heeft daar complete schijt aan![]()
Die gast ruikt gewoon ook naar vagina soms
Of een man.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mag ik aannemen dat jij een blonde vrouw bent?
Lijkt me vermoeiendquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:59 schreef UitStraling het volgende:
Wij hebben zo'n mooiboy bij Sales, lijkt sprekend op Jason Mormoa, daar vechten de vrouwen gewoon om, hij is nog geen dertig en heeft al vijf kinderen bij vier vrouwen en hij mag er nog maar eentje zien, heeft ook geen eigen huis meer maar slaapt elke keer bij een andere vrouw, Jason heeft daar complete schijt aan![]()
Die gast ruikt gewoon ook naar vagina soms
Vermoeiend en uiteindelijk complete chaos is dat na een tijdje dus kan niet zeggen dat ik jaloers ben.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ben je wel een beetje jaloers zeker?
Beetje donkerblond, ging eigenlijk al tegen z'n principes in volgens mijquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mag ik aannemen dat jij een blonde vrouw bent?
Maak je geen zorgenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat zou mijn MI van Kwiwi ernstig ontregelen
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Beetje donkerblond, ging eigenlijk al tegen z'n principes in volgens mij
O jeequote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:07 schreef Koen66 het volgende:
mijn verkoudheid blijft iets te lang hangen, ga ook maar eens een test aanvragen
je geur en smaak nog wel?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:07 schreef Koen66 het volgende:
mijn verkoudheid blijft iets te lang hangen, ga ook maar eens een test aanvragen
smaak is nog pico bello, geur was al jaren matig (de leeftijd he)quote:
okequote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
smaak is nog pico bello, geur was al jaren matig (de leeftijd he)
Beetje zwaar onderwerp wel, mijn moeder heeft het een beetje gehad met het leven en ik snap de redenen waarom, het is een beetje voltooid geworden voor haar en eigenlijk ook vrij zwaar, mijn zus belde daarstraks dat ze het leven niet meer ziet zitten en dat ze een gesprek met me aan wilde gaan daarover.quote:
Wat jij dan?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:17 schreef Koen66 het volgende:
is het nog vervelender dan wat ik straks moet doen @:uitstraling
ow damn, dan zijn die wattenstaafjes opeens niet meer zo spannendquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje zwaar onderwerp wel, mijn moeder heeft het een beetje gehad met het leven en ik snap de redenen waarom, het is een beetje voltooid geworden voor haar en eigenlijk ook vrij zwaar, mijn zus belde daarstraks dat ze het leven niet meer ziet zitten en dat ze een gesprek met me aan wilde gaan daarover.
Zit al de hele tijd met een brok in mijn keel daarom.
Hehe jawel want het is ook wel een beetje door corona en de nakende lange binnenzitwinter dat ze zich zo voelt vermoed ik.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ow damn, dan zijn die wattenstaafjes opeens niet meer zo spannend
ik kan me best voorstellen dat als je je leven 'klaar' vindt dat dan deze periode erg zwaar isquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hehe jawel want het is ook wel een beetje door corona en de nakende lange binnenzitwinter dat ze zich zo voelt vermoed ik.
Toevallig net hetzelfde gehad met één van m'n oma's. Iedereen begreep het en dat was wel fijn voor haar. Zelfde met m'n moeder 2 jaar terug, maar die was ziek dus dat is toch anders.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje zwaar onderwerp wel, mijn moeder heeft het een beetje gehad met het leven en ik snap de redenen waarom, het is een beetje voltooid geworden voor haar en eigenlijk ook vrij zwaar, mijn zus belde daarstraks dat ze het leven niet meer ziet zitten en dat ze een gesprek met me aan wilde gaan daarover.
Zit al de hele tijd met een brok in mijn keel daarom.
Inderdaad. Het wordt er natuurlijk niet beter op zo, en gezien de verwachtte tijd die we er nog mee te maken gaan hebben..quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kan me best voorstellen dat als je je leven 'klaar' vindt dat dan deze periode erg zwaar is
Ja dat overhalen zal ik zeker niet doen, ze heeft echt een fantastisch en leuk leven gehad ook, dat scheelt voor mijn gevoel wel, echt een ziekte heeft ze niet maar wel tientallen ouderdomskwalen die haar levensvreugde in de weg staan, plus ze woont nog zelfstandig samen met mijn demente vader, dat moet ik er ook even bijrekenen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Toevallig net hetzelfde gehad met één van m'n oma's. Iedereen begreep het en dat was wel fijn voor haar. Zelfde met m'n moeder 2 jaar terug, maar die was ziek dus dat is toch anders.
Ik hoop dat als ik er ooit zo over denk, dat mensen me niet gaan proberen over te halen om een andere beslissing te nemen maar dat ze het gewoon accepteren.
oh wat sneu uitstralingquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat overhalen zal ik zeker niet doen, ze heeft echt een fantastisch en leuk leven gehad ook, dat scheelt voor mijn gevoel wel, echt een ziekte heeft ze niet maar wel tientallen ouderdomskwalen die haar levensvreugde in de weg staan, plus ze woont nog zelfstandig samen met mijn demente vader, dat moet ik er ook even bijrekenen.
Maar ik kan zelf al wel een verhaal opdienen en in mijn hoofd hebben maar ze mag zelf praten en vertellen.
heb je afspraak?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:30 schreef Koen66 het volgende:
ik was van plan thee met rum te gaan slempen.
ik w8 nu maar ff tot na de test
Officieel was de aardbeving in Griekenland, Maar zo dicht bij de grens met Turkije dat ze er daar ook last van hebbenquote:
4 doden las ik?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Officieel was de aardbeving in Griekenland, Maar zo dicht bij de grens met Turkije dat ze er daar ook last van hebben
Ja, minimaal Ik denk niet dat het daarbij blijft..quote:
ze willen die kustwateren toch al zo graag hebben dan moeten ze die aardbevingen ook maar nemenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Officieel was de aardbeving in Griekenland, Maar zo dicht bij de grens met Turkije dat ze er daar ook last van hebben
Jezus met zijn "me" en zijn massages en zijn vieze poedelsnorretjequote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou idd
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
dat doe ik nu sowieso alquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
of dat je daarna hersenvocht blijft lekken
volgens mij moet die jongen gewoon muziek blijven maken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jezus met zijn "me" en zijn massages en zijn vieze poedelsnorretje
Ja of een pijnlijke blijvende erectie, was toch ook een van de zeldzame bijwerkingen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
of dat je daarna hersenvocht blijft lekken
Van de covidtest?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of een pijnlijke blijvende erectie, was toch ook een van de zeldzame bijwerkingen?
Ik opteer voor vakkenvullenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
volgens mij moet die jongen gewoon muziek blijven maken.
"muziek"quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
volgens mij moet die jongen gewoon muziek blijven maken.
makke 16 jarige schapen zonder een greintje smaakquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:52 schreef bitterbal het volgende:
nou ja hij is vrij succesvol voor de mensen die dat leuke muziek vinden
Lijkt me vrij vermoeiendquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:53 schreef Koen66 het volgende:
geen bijverschijnselen dat je er 24/7 geil van blijft?
k gun boef het welquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
makke 16 jarige schapen zonder een greintje smaak
daarom, net zo erg als een blijvende pijnlijke erectie zowatquote:
Dacht ik een zware week had maar dit is veul heftiger, dus sterkte straks.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat overhalen zal ik zeker niet doen, ze heeft echt een fantastisch en leuk leven gehad ook, dat scheelt voor mijn gevoel wel, echt een ziekte heeft ze niet maar wel tientallen ouderdomskwalen die haar levensvreugde in de weg staan, plus ze woont nog zelfstandig samen met mijn demente vader, dat moet ik er ook even bijrekenen.
Maar ik kan zelf al wel een verhaal opdienen en in mijn hoofd hebben maar ze mag zelf praten en vertellen.
er zijn minimaal 100000000 artiesten die ik het meer gunquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k gun boef het wel![]()
maar zon callcenter lijkt mij niet zo handig
Ja dankjewel, ga daarna wel aan de whisky denk ik of zo.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dacht ik een zware week had maar dit is veul heftiger, dus sterkte straks.
hoop dat het een beetje meevalt. Dan heb je dat zeker verdiend daarnaquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dankjewel, ga daarna wel aan de whisky denk ik of zo.
Ja dat denk ik wel, ze is zelf een leven lang het prinsesje in hun huwelijk geweest, mijn vader deed en regelde alles voor haar, denk niet dat haar dat makkelijk afgaat nu ze de rollen eigenlijk moet omdraaien.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zou het voor je moeder niet schelen als ze de zorg niet meer heeft voor je vader?
nou ja kijk maar hoe het gesprek gaat natuurlijkmaar kan mij voorstellen hoe kut dat dan ook is dat de zorg van je demente partner je echt heel ongelukkig kan makenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat denk ik wel, het is zelf een leven lang het prinsesje in hun huwelijk geweest, mijn vader deed en regelde alles voor haar, denk niet dat haar dat makkelijk afgaat nu ze de rollen eigenlijk moet omdraaien.
Scherpe bitterbal.
je broek?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik moest 'm laten zakken bij de shrink
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja ze krijgen volop hulp en begeleiding daarin wel en degene die ze psychisch bijstaat heeft ook al een keer aangegeven dat het feit of mijn vader beter in een tehuis kan zitten niet zozeer in het verloop van zijn ziekte zit maar meer in het feit of zij het allemaal wel aan kan.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja kijk maar hoe het gesprek gaat natuurlijkmaar kan mij voorstellen hoe kut dat dan ook is dat de zorg van je demente partner je echt heel ongelukkig kan maken
Pics van shrink.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Sterkte straks.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ze krijgen volop hulp en begeleiding daarin wel en degene die ze psychisch bijstaat heeft ook al een keer aangegeven dat het feit of mijn vader beter in een tehuis kan zitten niet zozeer in het verloop van zijn ziekte zit maar meer in het feit of zij het allemaal wel aan kan.
oh dat is denk ik zeker zo. Altijd maar die stress die er is denk ik. misschien kan je er voorzichtig naar vragen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ze krijgen volop hulp en begeleiding daarin wel en degene die ze psychisch bijstaat heeft ook al een keer aangegeven dat het feit of mijn vader beter in een tehuis kan zitten niet zozeer in het verloop van zijn ziekte zit maar meer in het feit of zij het allemaal wel aan kan.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Nee, mijn mondkapje
Toen ik zei dat ik vroeger gepest ben met mijn neus
aaawww budaquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Nee, mijn mondkapje
Toen ik zei dat ik vroeger gepest ben met mijn neus
Even teruggebladerd. Wat een moeilijk gesprek om te voeren, maar ik denk dat jouw familie haar wens wel respecteert, toch?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat hoeft niet voorzichtig, we bespreken altijd echt alles dus dat is wel een voordeel met zoiets, denk ik.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dat is denk ik zeker zo. Altijd maar die stress die er is denk ik. misschien kan je er voorzichtig naar vragen?
Hij zei: "Er was mij niks opgevallen aan je uiterlijk?"quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat hoeft niet voorzichtig, we bespreken altijd echt alles dus dat is wel een voordeel met zoiets, denk ik.
Jawel en we hebben allemaal aardig wat ervaring met stervensbegeleiding, tijdje zelf gedaan ook en een van mijn zussen doet dat al jarenlang, maar goed je eigen moeder is toch anders.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even teruggebladerd. Wat een moeilijk gesprek om te voeren, maar ik denk dat jouw familie haar wens wel respecteert, toch?
Snap ikquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel en we hebben allemaal aardig wat ervaring met stervensbegeleiding, tijdje zelf gedaan ook en een van mijn zussen doet dat al jarenlang, maar goed je eigen moeder is toch anders.
Het is een toffe vent met wie ik goed kan praten. Maar echt nieuwe inzichten heb ik er nog niet aan overgehouden.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je wat aan die gesprekken met de shrink of weet je dat nog niet?
Kan wellicht nog komen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is een toffe vent met wie ik goed kan praten. Maar echt nieuwe inzichten heb ik er nog niet aan overgehouden.
Ja wellicht. Hij denkt aan EMDR omdat hij ziet dat pestgedrag uit het verleden toch nog wel invloed heeft op mijn dagelijkse levenquote:
Kan je proberen toch?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja wellicht. Hij denkt aan EMDR omdat hij ziet dat pestgedrag uit het verleden toch nog wel invloed heeft op mijn dagelijkse leven
Ik had dat met een oma, die was echt vreselijk dement, en dan de variant die heel agressief kan zijnquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoop dat, wat ze ook doen, je er wat aan hebtquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja wellicht. Hij denkt aan EMDR omdat hij ziet dat pestgedrag uit het verleden toch nog wel invloed heeft op mijn dagelijkse leven
Thanksquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hoop dat, wat ze ook doen, je er wat aan hebt
Lijkt me vrij risicoloos om sowieso te proberen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij een vriendin van mij heeft dat wel positieve effecten gehad.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja daar kwamen ze bij mij ook mee maar daar was geen tijd voorquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, hij denkt dat het onbewust een barričre is bij veel dingen. Althans, dat denk ik en hij was het daar mee eensquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt me vrij risicoloos om sowieso te proberen.
Collega van mij ookquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij een vriendin van mij heeft dat wel positieve effecten gehad.
Misschien dat ik ook eens zoiets moet proberen, heb het idee dat ik onbewust toch wel iets van last heb van mijn ongeluk.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het uur was voorbij?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja daar kwamen ze bij mij ook mee maar daar was geen tijd voor
Ja ik kan het me ook wel voorstellen hoor, ik ben zelf ook altijd maar kort bij ze op bezoek de laatste tijd omdat het vrij pijnlijk, confronterend en zwaar is om hem zo in die toestand te zien (voel ik me dan ook schuldig over omdat het aanvoelt als wegvluchten), laat staan voor haar die er zowat dag en nacht mee opgescheept zit.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had dat met een oma, die was echt vreselijk dement, en dan de variant die heel agressief kan zijn. Maar mijn opa wilde d'r thuis blijven verzorgen maar je zag dat die er aan onderdoor ging. Toen hebben de kinderen ingegrepen en gezorgd dat mijn oma naar een tehuis ging. Daar ging mijn opa alsnog wel elke dag op bezoek tot haar overlijden maar je zag hem echt weer helemaal opbloeien toen die niet meer 24/7 verzorgende hoefde te spelen.
Krijgen we straks een ongeremde Budaquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, hij denkt dat het onbewust een barričre is bij veel dingen. Althans, dat denk ik en hij was het daar mee eens
Dat kan ik me wel voorstellen. Dat lijkt me redelijk traumatischquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien dat ik ook eens zoiets moet proberen, heb het idee dat ik onbewust toch wel iets van last heb van mijn ongeluk.
Nou ja, er stond een X aantal gesprekken gepland, en op een gegeven moment zei ze 'we kunnen dit proberen, dat werkt zo en zo, denk er even over na en dan hoor ik het de volgende keer'. Maar toen hoefde het niet meer.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het uur was voorbij?
"Nou Gerrie, ik heb hier de behandeling die de oplossing is voor al je problemen. Maarrrr, je tijd zit erop, sorry."
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijgen we straks een ongeremde Buda
Daar zat ik net aan te denken en nog een stapje verder, wellicht helpt het zelfs bij mensen die denken nergens last van te hebben.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien dat ik ook eens zoiets moet proberen, heb het idee dat ik onbewust toch wel iets van last heb van mijn ongeluk.
Nou ja het ongeluk zelf weet ik helemaal niks meer vanquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat kan ik me wel voorstellen. Dat lijkt me redelijk traumatisch
Buda die dan toch eindelijk voor Gerrie gaatquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijgen we straks een ongeremde Buda
Owquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, er stond een X aantal gesprekken gepland, en op een gegeven moment zei ze 'we kunnen dit proberen, dat werkt zo en zo, denk er even over na en dan hoor ik het de volgende keer'. Maar toen hoefde het niet meer.
Ik ben heel goed in negatieve gevoelens weg te stoppen, maar die blijven toch ergens opgeslagenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar zat ik net aan te denken en nog een stapje verder, wellicht helpt het zelfs bij mensen die denken nergens last van te hebben.
Die scheurt na die sessie gelijk met een bos bloemen naar Edequote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Buda die dan toch eindelijk voor Gerrie gaat
*rent snel weg
Ja misschien wel, maar het idee is dat ik er meer op uit moet gaan en dat gaat nu ook lastigquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
OwKun je niet nog eens aankloppen bij je huisarts?
Ja precies en dat wat jij hebt meegemaakt is ook niet niks.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben heel goed in negatieve gevoelens weg te stoppen, maar die blijven toch ergens opgeslagen
Ja, dat bedoel ik. Het doet nogal wat met een mens als je zo dicht bij de dood komt en merkt dat je lichaam niet zo onkwetsbaar is als elk mens zichzelf probeert te doen geloven.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja het ongeluk zelf weet ik helemaal niks meer vanIs meer die periode van 2 maanden in het ziekenhuis daarna.
Gulp al open, drupje in de mondhoek en Italiaanse woordjes zingende.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die scheurt na die sessie gelijk met een bos bloemen naar Ede
Ik was eigenlijk meer verbaasd hoe sterk mijn lichaam wasquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik. Het doet nogal wat met een mens als je zo dicht bij de dood komt en merkt dat je lichaam niet zo onkwetsbaar is als elk menns zichzelf probeert te doen geloven.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gulp al open, drupje in de mondhoek en Italiaanse woordjes zingende.
Is dit een bevestiging van iets of een lijstje van dingen die Buda voor je mee mag nemen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:46 schreef CherryLips het volgende:
Koekkruiden in warme chocolademelk zijn goedgekeurd.
Een bevestiging en een suggestie.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dit een bevestiging van iets of een lijstje van dingen die Buda voor je mee mag nemen?
Oké, Jimmy Carr, dan chocolademelk met slagroom en koekkruiden en dan door naar Terschelling.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een bevestiging en een suggestie.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dit een bevestiging van iets of een lijstje van dingen die Buda voor je mee mag nemen?
Klik klik klikquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oké, Jimmy Carr, dan chocolademelk met slagroom en koekkruiden en dan door naar Terschelling.
Ik heb wel wat centjes.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat ik er best mee wat kan verdienen
cambalwet is nog steeds een optie dus?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat ik er best mee wat kan verdienen
zeg nooit nooit en zoquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
cambalwet is nog steeds een optie dus?
Hotel Paal huehuehuequote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klik klik klik
https://www.hotelpaal8.nl/kamers-suites/deluxe-kamer
Verschrikkelijk lijkt me dat.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het lijkt mij wel echt super raar werk
Wel knap dat je met zo'n zogenaamd zwaar gesprek voor de boeg en droevige stemming nog dit soort teksten uit je toetesenbord krijgt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gulp al open, drupje in de mondhoek en Italiaanse woordjes zingende.
dezequote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
gebruik je een pakje daarvoor of heb je een recept?
oh tonijn. ik haak al afquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
deze
https://www.ah.nl/allerha(...)etti-alla-puttanesca
Volg je het recept precies?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
deze
tonijn is echt een van de weinige dingen die ik echt niet te huffen vind.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
echt?
ja denk zonder tonijn krijg je een flauwe boel
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
deze
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee![]()
ik heb er laatst ook zon teringzooi van gemaakt dat ik daarna de vloer moest dwijlen
oh jammer. ja denk dat je het in het gerecht ook duidelijk proeftquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
tonijn is echt een van de weinige dingen die ik echt niet te huffen vind.
de lucht alleen al :xquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh jammer. ja denk dat je het in het gerecht ook duidelijk proeft
quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
heb boven het fornuis zon kastje. die deed ik open,. vielen er van die kruidenpotjes in de pan met saus
Kun je beter met US praten.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is een toffe vent met wie ik goed kan praten. Maar echt nieuwe inzichten heb ik er nog niet aan overgehouden.
geen problemen mequote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
omnomnom
die ansjovis lust je dan wel?
Ja dat zou mij ook kunnen gebeurenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:24 schreef UitStraling het volgende:
Lulligste wat ik ooit heb gehad met koken is gloeiend hete tomatensoep in een blender met het deksel erop, leek wel of er tien koeien waren geslacht in de keuken met een kettingzaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |