abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 13:27:53 #1
491149 gilmore2000
"Think How Dull Your Life
pi_195943924
ik ben op zoek naar de volgende series.

De Garage met Carry Tefsen
Beppie met adele bloemendaal
Niemand de deur uit met Henriette Tol en Rik hoogendoorn

en de serie
The golden girls met nederlandse ondertiteling

bijna alle series zijn niet uitgebracht op dvd helaas en toch zou ik ze heel graag willen bekijken
pi_195943957
Sam Sam _O_
pi_195943960
Oppassen _O_
pi_195943965
12 steden 13 ongelukken _O_
pi_195943967
Lucky Letters _O_
pi_195944047
Seinfeld! _O_
Wakadoodle!
pi_195945586
Perfect Strangers

Balki _O_

'don't be ridiculous'
"You can call me Susan if it makes you happy"
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 16:06:26 #9
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_195947143
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 13:27 schreef gilmore2000 het volgende:
ik ben op zoek naar de volgende series.

De Garage met Carry Tefsen
Beppie met adele bloemendaal
Niemand de deur uit met Henriette Tol en Rik hoogendoorn

en de serie
The golden girls met nederlandse ondertiteling

bijna alle series zijn niet uitgebracht op dvd helaas en toch zou ik ze heel graag willen bekijken
En dan noemt ie Carry Tefsen ipv Nova van Dijk :9
  dinsdag 3 november 2020 @ 17:01:14 #10
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_196024704
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 13:59 schreef Meridiaan het volgende:
@:ArnieAlberts ?
Dank je! Ik ga er eens voor zitten...

De Garage, was en is echt vreselijk slecht. Twee seizoenen gelopen, het ene seizoen nog slechter dan het ander. Hugo Metsers, Carry Tefsen, Nova van Dijk inderdaad maar ook Tygo Gernandt en (volgens mij in het tweede seizoen) Robin Rienstra. Ik heb er érgens 1 aflevering van. Dat is zat, trust me.

The Golden Girls, daarvan zijn de eerste reeksen met NL Subs op dvd verschenen maar reeds lange tijd OOP. Die zijn na seizoen 2 ook nooit meer ondertiteld dacht ik, maar kwam vroeger bij de VARA (Ook daar moet ik érgens 1 aflevering van hebben liggen)... Maar hoe dol ik ook ben op Amerikaanse sitcoms, Golden Girls is voor mij een hard pass. En dan heb ik het nog niet eens gehad over dat debacle wat de Nederlandse vertaling werd rond 2010-2012. Wal-ge-lijk.

Beppie: STÁÁT op YouTube! Is ook op dvd verschenen (en volgens mij met goed zoeken nog te krijgen ook), maar hier aflevering 1:

Adèle Bloemendaal en Kraaijkamp senior, maar tóch een beetje... Tja, geforceerd.

Niemand de deur uit: toen John de Mol dacht zonder problemen een kant en klare comedyserie te maken. Nee, gewoon nee. 1 aflevering op YouTube:

Eigen tips

Pril Geluk, een paar jaar later, was al een beter succes. Ook absurdistisch, maar de theme van Cees Slings was alleen al amazing. En de cast (met o.a. Mattijn Hattemink (Raoul uit Oppassen!!!), Porgy Franssen en een typecast Halina Reijn als hysterisch schreeuwkind) zat goed in elkaar.

Een van mijn favoriete onderschatte comedy's is de Nederlandse versie van 'Only Fools and Horses', 'Wat Schuift 't?' met Kraaijkamp Junior, Kasper van Kooten en Sacco van de Made. _O_

Dat natuurlijk naast de classic SamSam _O_
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_196029281
Waarom is Alf nog niet genoemd ? :(

Ik weet nog dat hij dol was op katten :P
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_196082328
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 17:01 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Dank je! Ik ga er eens voor zitten...

De Garage, was en is echt vreselijk slecht. Twee seizoenen gelopen, het ene seizoen nog slechter dan het ander. Hugo Metsers, Carry Tefsen, Nova van Dijk inderdaad maar ook Tygo Gernandt en (volgens mij in het tweede seizoen) Robin Rienstra. Ik heb er érgens 1 aflevering van. Dat is zat, trust me.

The Golden Girls, daarvan zijn de eerste reeksen met NL Subs op dvd verschenen maar reeds lange tijd OOP. Die zijn na seizoen 2 ook nooit meer ondertiteld dacht ik, maar kwam vroeger bij de VARA (Ook daar moet ik érgens 1 aflevering van hebben liggen)... Maar hoe dol ik ook ben op Amerikaanse sitcoms, Golden Girls is voor mij een hard pass. En dan heb ik het nog niet eens gehad over dat debacle wat de Nederlandse vertaling werd rond 2010-2012. Wal-ge-lijk.

Beppie: STÁÁT op YouTube! Is ook op dvd verschenen (en volgens mij met goed zoeken nog te krijgen ook), maar hier aflevering 1:

Adèle Bloemendaal en Kraaijkamp senior, maar tóch een beetje... Tja, geforceerd.

Niemand de deur uit: toen John de Mol dacht zonder problemen een kant en klare comedyserie te maken. Nee, gewoon nee. 1 aflevering op YouTube:

Eigen tips

Pril Geluk, een paar jaar later, was al een beter succes. Ook absurdistisch, maar de theme van Cees Slings was alleen al amazing. En de cast (met o.a. Mattijn Hattemink (Raoul uit Oppassen!!!), Porgy Franssen en een typecast Halina Reijn als hysterisch schreeuwkind) zat goed in elkaar.

Een van mijn favoriete onderschatte comedy's is de Nederlandse versie van 'Only Fools and Horses', 'Wat Schuift 't?' met Kraaijkamp Junior, Kasper van Kooten en Sacco van de Made. _O_

Dat natuurlijk naast de classic SamSam _O_
Wat vond je van de volgende series?

Kinderen geen bezwaar
Het zonnetje in Huis
In de vlaamsche pot
Zonder Ernst
  zondag 8 november 2020 @ 19:38:04 #13
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_196139853
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 21:14 schreef maarten1998 het volgende:

[..]

Wat vond je van de volgende series?
Ik ben er weer even voor gaan zitten...

Kinderen Geen Bezwaar:
<hier had een ander filmpje moeten staan, ware het niet dat BNNVARA nagenoeg alles van YouTube heeft laten halen inclusief losse intro-filmpjes. Kijk maar op Videoland (or not)>

Moest vooral het gat opvullen wat Oppassen!!! (en in mindere mate de daarop volgende rampzalige spin-off 'Bergen Binnen') achterliet op de VARA-zaterdag. Bedenk namelijk dit: sinds 1991 (en eigenlijk daarvoor al, met Zeg 'ns Aaa meegeteld) had de VARA elke zaterdagavond wel een comedyserie op het programma staan, en zelfs als Oppassen!!! niet op de buis was kwam er wel iets anders tijdelijk tussendoor (Ik noem een 'Ben Zo Terug', maar laten we die hierna verder nooit meer noemen :D).

Kinderen Geen Bezwaar was in die eerste seizoenen nog best aardig naar mijn idee, had de uitleg van de situatie keurig in de tekst van de openingstune zitten en had ook van tijd tot tijd een hele leuke aflevering ertussen zitten. De cast was goed op elkaar in gespeeld, de situatie zelf was ook aardig bedacht... Maar toen ging het, te, lang, door. Speltip 8: weet wanneer je moet stoppen. Je hoeft niet per se meer afleveringen te willen maken dan Zeg 'ns Aaa.

Celine Purcell stapte op een gegeven ogenblik (tijdelijk) uit de reeks, en toen besloot men om dat ene, leuke gastpersonage Imke (Inke?), gespeeld door de heerlijk gekkig spelende meid Bobbie Koek (wat doet ze nu, tegenwoordig?), terug te halen met een rare plotwending. Moest ook wel, want zij moest voor het verhaal bij dat gezin in huis komen te zitten. Prima, tot daar aan toe, maar dan bouwen Gerard en Maud hun huis een seizoen erop om tot een Bed en Breakfast en transformeert het com-plete format in niks meer dan een 'welke gek hebben ze deze week weer in huis'-show. Bijna letterlijk wat je in 'Modern Family' zag gebeuren met Mitch en Cam, toen zij ineens een bovenverdieping van hun huis konden kopen (zo van, huh, ze hadden een bovenverdieping?) en ook zij het ombouwden tot B&B. Creatieve armoede, tot en met.

Het laatste seizoen ging uit als een nachtkaarsje, met Gerard die ineens uit de kast zou zijn gekomen en.... Ja, nee, pijnlijk. Ik was bij de opnames van die laatste aflevering die met publiek werd gedraaid (de allerlaatste was grotendeels op locatie opgenomen), ik herinner me dat ik het het toen heel interessant vond allemaal, maar ben er met terugwerkende kracht wel nu achter dat ik, elke keer dat ik bij die opnames was (3-4 keer geweest) de aflevering die ik bijwoonde steeds een tandje slechter was. Maar echt. Ik heb wél, dat geef ik eerlijk toe, een dvd met 'de beste afleveringen van Kinderen Geen Bezwaar' in huis, en daar heb ik écht genoeg aan. Gemaakt nog ruim voordat de serie de Bed & Breakfast-seizoenen inging.

Leuk kijkvoer: een making-of vooraf aan de allereerste Kinderen Geen Bezwaar:

Na het stoppen van Kinderen Geen Bezwaar op TV, ik was het bijna vergeten, is de serie geprobeerd verder voort te zetten in een theaterstuk, met alleen personages Alfred en Sinan (nog zo'n inwoner die bleef plakken in de cast). Maud liet tijdens de voorstelling van zich horen via 'Skype', oftewel vooraf opgenomen:

Fun fact: het schijnt dat de VARA in eerste instantie Kraaijkamp Junior op het oog had voor de rol van Gerard, later ingevuld door Alfred. Maar, ze vonden Johnny Kraaijkamp Jr teveel een RTL4-gezicht hebben. Hoezo dat dan?

Het Zonnetje in Huis
Het Zonnetje begon namelijk 'gewoon' bij de VARA. Volgens mij niet als tussentijdse Oppassen!!!-opvanger, maar gewoon als één van de vele komedies die ze toen nog hadden (De VARA heeft Chiem van Houweninge bijvoorbeeld ook FC De Kampioenen in een Zeg 'ns Aaa-sausje laten dippen, compleet met John Leddy en Carry Tefsen als de uitbaters van een voetbalcafé; een beetje de Nederlandse Oscar en Pascale Crucke).

Het Zonnetje is gebaseerd op een Engelse serie die daar niet bijster succesvol was, zodat er maar, ik geloof 2 reeksen met in totaal 12 afleveringen van gemaakt zijn. In de laatste aflevering daar leerde de originele Piet Bovenkerk autorijden, waarbij hij met zijn auto in de vijver te water raakt en, haha lachen, vader en zoon zinken. Waar men niet op had gerekend was dat de vijver heel diep was, de auto te ver doorschoot en ze bij de opnames dus écht zonken, en vlug ook. De vertolker van de Britse Piet, Lionel Jeffries, raakte in complete paniek want hij kwam niet uit de auto terwijl die serieus aan het zinken was. De aflevering is, volgens mij net als de andere 11, uiteindelijk wel allemaal gebruikt voor het eerste seizoen.

En ja, wat moet ik zeggen? Het Zonnetje is een klassieker. De enige smetjes zijn de vreselijke pruik van Martine Bijl in seizoen 1 en het complete negende seizoen. Dat hadden ze beter niet gedaan, zeker niet na het prachtige slot dat seizoen 7 bracht, maar het negende seizoen moest het ook nog eens zonder smaakmakers als Connie en nam haar zus Hannie de taak als barvrouw over. Jammer.

Het Zonnetje heeft een paar legendarische momenten, ook in de latere seizoenen, maar de seizoenen met Sacco van der Made en barman Bert blijven ook briljant. Wat favoriete afleveringen uit mijn hoofd:

- Een overvaller in het café, die een heel gesprek over het leven heeft met Piet
- Een stroomstoring op een warme nacht, waarbij Piet en Erik het hebben over de dood en Piets begrafenis, terwijl Erik bonje heeft met Cath omdat hij haar niet bedankte op een dankspeech bij het in ontvangst nemen van een award. Met de legendarische quote "Als je dat zegt op mijn begrafenis, sta ik op en loop ik weg!" _O_ _O-
- De aflevering waarbij Piet met zijn vrienden in het café een mobiele telefoon in handen krijgen en massaal telefoontjes plegen met bekende mensen en uiteindelijk met hare majesteit in contact staan _O-

Oh wow, ik heb die drie even opgezocht en het gaat hier dus om 'Geef je over' uit seizoen 3, 'We bellen nog wel' en 'Bedankt lieve ouwe' uit seizoen 6. Die laatste 2 kwamen ook precies achter elkaar (maar dan wel in de omgekeerde volgorde) :D

In de Vlaamsche Pot
Inmiddels gedateerd, maar nog niet zo pijnlijk als bijvoorbeeld 'Mijn Dochter en Ik'. Het wel en wee van zo'n restaurant is leuk, en de perikelen van homoseksuele Lucien en Karel flauw maar wel geestig, evenals Frits die constant achter Dirkje aan zit, maar ook hier: te lang doorgegaan. Dirkje/Susan Visser verliet de serie, rond zo'n productie dan ook af. Deden ze niet, gingen lekker door, vonden een vervanger voor Dirkje (Patricia, die gewoon stukken minder leuk was), een vervanger voor Karel (Gilles, ook stukken minder) en het bleef maar dooremmeren.

In een nachtkaarsje uitgegaan, zonde want destijds qua kijkcijfers een succes voor Veronica. Ook hier weer Haye van der Heyden trouwens, die me wel eens toevertrouwde (tijdens zo'n opname van Kinderen Geen Bezwaar) dat hij in die tijd nog wel eens kritiek van mensen kreeg: "'Waarom is de Vlaamsche Pot niet grappig meer?' zeiden ze dan, terwijl ik op dat moment al niet meer voor die serie schreef."

Bijzonder: in de omroepkrochten van Hilversum ben ik ooit een memo of een fax van schrijver Robert Alberdingk Thijm tegengekomen, die daarin aan Edwin de Vries een idee opgooide voor een aflevering 'De Loterij'. Daarin wilde hij een aflevering opzetten rondom de Oudjaarsloterij van Marc Klein Essink, en Frits die opgelicht wordt door een vriend die hem beweert dat het allemaal maar vals spel is. Het idee is nooit doorgezet tot een volwaardige aflevering, alleen de titel is gebleven. :)

Zonder Ernst
Ik moet je zeggen dat ik als kind deze serie moet hebben gezien (en dan met name de laatste reeks). Toen Zonder Ernst in 2008 voor het eerst sinds jaren weer op tv werd uitgezonden (digitale zender 'Planet Comedy' niet meegeteld, een digitaal kanaal uit 2006 dat 6 maanden bestond en wat uitsluitend voor KPN-kijkers was en waar het mogelijk even op te zien geweest is), ben ik vooral blijven hangen bij de cast. Trudy Labij, Ellemijn Velthuijzen van Zanten, de legendarische Ellen Vogel, maar ook... Carol van Herwijnen!

Heel bijzonder om te bedenken dat van deze 4 hoofdrolspelers 2 uiteindelijk zouden worden gerecast: Antiquair Michiel werd na seizoen 1 gespeeld door Marnix Kappers (en toen ging er zachtjes een lichtje bij me branden), en moeder Jet werd na seizoen 2 gerecast door dokter van der Ploeg Sjoukje Hooymaayer. Het was typisch NCRV, complete burgerlijkheid en ik kan me herinneren dat ik als mini-Arnie dit heb gezien. De herinnering zat héél ver weggestopt.

Mja, ik moet eerlijk bekennen dat ik de herhalingen op Comedy Central Family (en later NPO Best ook) wel eens heb aangezet, maar dat die serie de afgelopen jaren een beetje de grens van houdbaarheid over is gegaan. Het is net te truttig, net te oubollig en braafjes om écht nu nog leuk te kunnen kijken.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_196144685
Ik had door Comedy Central Family ook al die oude 'meuk' ontdekt.

"Wat schuift het" was best leuk inderdaad.
Bij "Zonder Ernst" vroeg ik me altijd af waarom ze het een komedie noemde.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  zaterdag 21 november 2020 @ 00:57:14 #15
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_196344099
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 01:41 schreef KennyPowers het volgende:
Ik had door Comedy Central Family ook al die oude 'meuk' ontdekt.

"Wat schuift het" was best leuk inderdaad.
Bij "Zonder Ernst" vroeg ik me altijd af waarom ze het een komedie noemde.
Ja, maar zo viel ik er ook in. SamSam werd op Comedy Central Family voor het eerst sinds 1995 vanaf seizoen 1 herhaald; bij de herhalingen op Veronica (en later Yorin) begon het steevast vanaf seizoen 2.

Zonder Ernst was écht oubollig NCRV. Maar het was ietsje teveel dramady. Had echt te stellen onder de iets te gedateerde originele Engelse scripts, gok ik. Klaartje was wel O+ O+ O+

Ik twijfel, maar volgens mij is Niemand de deur uit daar niet herhaald. Die serie was zo, zo, zó slecht. Wél herhaald (helaas, bijna) is 'Weekend'. Oef; Veronica-comedyserie (nou ja?) die ging over het wel wee van een gezin waarbij de ouders, in een huwelijkscrisis, besluiten tot een open huwelijk. De vrouw heeft elke aflevering een nieuwe vlam, de man heeft er moeite mee maar in de laatste aflevering lijkt het er echt van te komen. O.a. Genio de Groot, Pieternel Pouwels en Han Römer in de cast.

Ook pijnlijk was Auberge de Vlaamse Pot, de Net5-remake van de Vlaamsche Pot met onder anderen Maxim Hartman (als Frits), Dick van den Toorn (ik dacht als Lucien) en Marit van Bohemen als Dirkje. Maar, mijn absolute, ABSOLUTE allerkutste Nederlandse comedy is Kind Aan Huis. RTL 4, 1997. Ver-schrikkelijk. 1 reden: Jules Hamel.


Zoals de intro in de allereerste seconden al zegt: "Oh nee!" _O- Niet grappig, geen leuke personages, geen leuke situatie, de cast is matig (En dus ook Jules 'ik heb maar 1 zeurende, zuur kijkende stijl van acteren' Hamel :r) en de gang in het decor lijkt 1 op 1 gejat van de gang uit 'Oppassen!!!'. Klein detail, maar viel me wel op.


Verder had je ook nog de wat duffige TROS-comedy's Ik ben je moeder niet en, ongeveer 5 jaar later, Verkeerd Verbonden met deels dezelfde cast (Bert Kuizenga en Elsje de Wijn in hoofdrollen).


Verkeerd Verbonden was wel de betere van de twee, maar eigenlijk was het beiden... Mja.


Tot slot voor vandaag: Hij & Julia. De sitcom die dé grote klapper van Annette Barlo had moeten worden. Edda Barends, Han Oldigs, Oda Spelbos en nog wat anderen in de cast, maar het was het allemaal niet. Kwam 1 aflevering op FOX, daarna verkocht aan Net 5, daar meerdere keren herhaald en tot slot nog op Comedy Central Family.

[ Bericht 0% gewijzigd door ArnieAlberts op 21-11-2020 01:07:51 ]
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_196344109
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 13:35 schreef IkEetSlakken het volgende:
Seinfeld! _O_
_O_
  maandag 23 november 2020 @ 00:44:43 #17
491149 gilmore2000
"Think How Dull Your Life
pi_196371870
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 00:57 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Ja, maar zo viel ik er ook in. SamSam werd op Comedy Central Family voor het eerst sinds 1995 vanaf seizoen 1 herhaald; bij de herhalingen op Veronica (en later Yorin) begon het steevast vanaf seizoen 2.

Zonder Ernst was écht oubollig NCRV. Maar het was ietsje teveel dramady. Had echt te stellen onder de iets te gedateerde originele Engelse scripts, gok ik. Klaartje was wel O+ O+ O+

Ik twijfel, maar volgens mij is Niemand de deur uit daar niet herhaald. Die serie was zo, zo, zó slecht. Wél herhaald (helaas, bijna) is 'Weekend'. Oef; Veronica-comedyserie (nou ja?) die ging over het wel wee van een gezin waarbij de ouders, in een huwelijkscrisis, besluiten tot een open huwelijk. De vrouw heeft elke aflevering een nieuwe vlam, de man heeft er moeite mee maar in de laatste aflevering lijkt het er echt van te komen. O.a. Genio de Groot, Pieternel Pouwels en Han Römer in de cast.

Ook pijnlijk was Auberge de Vlaamse Pot, de Net5-remake van de Vlaamsche Pot met onder anderen Maxim Hartman (als Frits), Dick van den Toorn (ik dacht als Lucien) en Marit van Bohemen als Dirkje. Maar, mijn absolute, ABSOLUTE allerkutste Nederlandse comedy is Kind Aan Huis. RTL 4, 1997. Ver-schrikkelijk. 1 reden: Jules Hamel.


Zoals de intro in de allereerste seconden al zegt: "Oh nee!" _O- Niet grappig, geen leuke personages, geen leuke situatie, de cast is matig (En dus ook Jules 'ik heb maar 1 zeurende, zuur kijkende stijl van acteren' Hamel :r) en de gang in het decor lijkt 1 op 1 gejat van de gang uit 'Oppassen!!!'. Klein detail, maar viel me wel op.


Verder had je ook nog de wat duffige TROS-comedy's Ik ben je moeder niet en, ongeveer 5 jaar later, Verkeerd Verbonden met deels dezelfde cast (Bert Kuizenga en Elsje de Wijn in hoofdrollen).


Verkeerd Verbonden was wel de betere van de twee, maar eigenlijk was het beiden... Mja.


Tot slot voor vandaag: Hij & Julia. De sitcom die dé grote klapper van Annette Barlo had moeten worden. Edda Barends, Han Oldigs, Oda Spelbos en nog wat anderen in de cast, maar het was het allemaal niet. Kwam 1 aflevering op FOX, daarna verkocht aan Net 5, daar meerdere keren herhaald en tot slot nog op Comedy Central Family.
Wat vond je van de serie Gemeentebelangen met oda spelbos?
  maandag 23 november 2020 @ 00:46:04 #18
491149 gilmore2000
"Think How Dull Your Life
pi_196371872
Mijn favoriete komedie blijft kees & Co
Simone Kleinsma is geweldig en nog beter dan de actrice in de Engelse serie
  donderdag 26 november 2020 @ 18:58:47 #19
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_196425260
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 00:44 schreef gilmore2000 het volgende:

[..]

Wat vond je van de serie Gemeentebelangen met oda spelbos?
Wel wát van gezien, niet heel veel. Werd herhaald op CCF indertijd en had vooral een heel bland uitstraling. Was met Oda en verder met o.a. Maarten Wansink toch? Kan me er heel weinig van voor de geest halen.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  donderdag 26 november 2020 @ 19:00:07 #20
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_196425283
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 00:46 schreef gilmore2000 het volgende:
Mijn favoriete komedie blijft kees & Co
Simone Kleinsma is geweldig en nog beter dan de actrice in de Engelse serie
Jawel, maar seizoenen 7 en 8 waren gruwelijk slecht. Kwam niet door Victor Löw (die deed goed zijn best), maar weer door die koters (Pikkie "blablabla chocoladevla" Plessen en Sacha "Oppassen!!!" Visser). In de revival was dat nog veel erger.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_196425512
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 19:00 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Jawel, maar seizoenen 7 en 8 waren gruwelijk slecht. Kwam niet door Victor Löw (die deed goed zijn best), maar weer door die koters (Pikkie "blablabla chocoladevla" Plessen en Sacha "Oppassen!!!" Visser). In de revival was dat nog veel erger.
Zonder Ben was het gewoon niet veel meer. Al stel ik me nu Ben met die 2 kinderen voor en dat is ook niet best. :')
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  zondag 6 december 2020 @ 18:24:20 #22
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_196585521
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 19:11 schreef KennyPowers het volgende:

[..]

Zonder Ben was het gewoon niet veel meer. Al stel ik me nu Ben met die 2 kinderen voor en dat is ook niet best. :')
Die had ze allang het huis uitgejaagd met zijn vet aangezette cover van 'De Waarheid'.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')