Mensen die met een midi-file mee spelen, en dus inderdaad alleen de lyrics meespelen vind ik weinig mis mee, daar is een doelgroep voor en dat zijn alsnog entertainers.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:42 schreef Superdonald het volgende:
@:DeBraad wat vind je van mensen die alleen maar lyrics meespelen op hun instrument?
Jaquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
@:DeBraad; wil je weten wat ik ga eten?
Pasta met tomatensaus en worst!quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:44 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Hee Frass ouwe vriend wat ga je eten?
Ik zat laatst een vlogger te kijken en mijn vriendin zei: hee hij speelt alleen maar lyrics op zijn instrument.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:43 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Mensen die met een midi-file mee spelen, en dus inderdaad alleen de lyrics meespelen vind ik weinig mis mee, daar is een doelgroep voor en dat zijn alsnog entertainers.
Gelukkig dat ik niet alleen lyrics mee speel, maar goede trollpoging.
Door die uitroepteken werd ik direct enthousiast.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Pasta met tomatensaus en worst!
Hij is een SPELER!quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:45 schreef StraightEdge het volgende:
@:debraad Wat is de reden dat je opstaat?
16,5 centimeter begreep ikquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:50 schreef StraightEdge het volgende:
Wat is het grootste wat je in je leven hebt bereikt?
Had het niet over jou.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:43 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Mensen die met een midi-file mee spelen, en dus inderdaad alleen de lyrics meespelen vind ik weinig mis mee, daar is een doelgroep voor en dat zijn alsnog entertainers.
Gelukkig dat ik niet alleen lyrics mee speel, maar goede trollpoging.
@DJMO en niet alleen zijn energie en motivatie als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:52 schreef StraightEdge het volgende:
Wat is in jouw leven op dit moment jouw energie en motivatie aan het leegzuigen?
Daniel de Ridderquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:53 schreef StraightEdge het volgende:
Wat is het gemeenste dat je een man ooit hebt genoemd?
Ik zou het op prijs stellen als je dit soort smerige insinuaties voor je kunt houden. Ik heb @DeBraad nog nooit ontmoet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:53 schreef Superdonald het volgende:
[..]
@:DJMO en niet alleen zijn energie en motivatie als je begrijpt wat ik bedoel![]()
![]()
High five @:debradge
Dat maak ik zelf wel uit, ik ben een volwassen man, en volgens @SuperwormJim moet je dit topic niet lezen als je dit soort dingen niet wilt zien.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik zou het op prijs stellen als je dit soort smerige insinuaties voor je kunt houden. Ik heb @:DeBraad nog nooit ontmoet.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Geheel toevallig heb ik braadworst in mn pan liggen! Leuk he, @:DeBraad?
Lolquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:56 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel uit, ik ben een volwassen man, en volgens @:Superwormjim moet je dit topic niet lezen als je dit soort dingen niet wilt zien.
Dit is een rare vraag.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:01 schreef StraightEdge het volgende:
Je lichaamshuid is van krokettenkorst of er loopt altijd een dwerg naast je die zegt dat je liegt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |