abonnement Unibet Coolblue
pi_195940218
quote:
6s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 09:38 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Aldus de man die zijn dagen slijt in het COR-topic.
Aldus de man die Nederland ontvlucht, maar wel de hele dag op een Nederlands forum post.
pi_195940237
Even hard lachen en verder niets ....
stupidity has become as common as common sense was before
pi_195940387
kijken hoe radicaal rechts de boel op stelten gaat zetten, ik ben benieuwd en bang. als we iets geleerd hebben van de afgelopen 4 jaar, is dat het altijd nog erger kan. niets is meer off limits. ik denk dat er doden gaan vallen.
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 10:07:23 #30
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_195940408
quote:
6s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 09:41 schreef onlogisch het volgende:
Grappig hoe 2016 zich weer gaat herhalen. Crooked Hillary was ook een glansrijke overwinning toebedeeld, net als Sleepy Joe nu. Dat wordt puur genieten 4 november.
Denk niet dat die twee situaties vergelijkbaar zijn.
Na vier jaar Trump denk ik dat veel democraten die toen niet stemden nu wel gaan stemmen en als zelfs GOP-leden democratisch stemmen om puur van trump af te komen zegt genoeg. En Hillary was ook niet populair.

Maar we gaan het zien.

pi_195940847
quote:
19s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 10:07 schreef Gunner het volgende:

[..]

Denk niet dat die twee situaties vergelijkbaar zijn.
Na vier jaar Trump denk ik dat veel democraten die toen niet stemden nu wel gaan stemmen en als zelfs GOP-leden democratisch stemmen om puur van trump af te komen zegt genoeg. En Hillary was ook niet populair.
Mee eens.

Biden is voor de democraten de meest veilige kandidaat.

Ze hadden ook iemand als Bernie of AOC naar voren kunnen schuiven maar dan zouden veel mensen in het midden niet stemmen en hadden ze amper kiezers bij GOP weg kunnen snoepen.
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 10:28:54 #32
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_195940900
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 10:25 schreef spinazieruiker het volgende:

[..]

Mee eens.

Biden is voor de democraten de meest veilige kandidaat.

Ze hadden ook iemand als Bernie of AOC naar voren kunnen schuiven maar dan zouden veel mensen in het midden niet stemmen en hadden ze amper kiezers bij GOP weg kunnen snoepen.
Bernie is te oud (nog ouder dan trump en biden denk ik? edit; ja 79) en AOC is te jong (31) en te onervaren. Die komt er wel maar nu nog niet. Biden is duidelijk een tussenpaus voor 2024 wanneer Kamala een poging gaat wagen.

Trump gaat voor de bekende dynastie zoals de clintons en kennedy's en zullen Ivanka wel een keer naar vorens schuiven. Moet er niet aan denken maar slechter kan ze het iig niet doen dan haar vader.
pi_195941121
quote:
19s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 10:28 schreef Gunner het volgende:
slechter kan ze het iig niet doen dan haar vader
Zeg zoiets nooit :D
  Moderator vrijdag 30 oktober 2020 @ 10:42:24 #34
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195941123
Dit subforum sluiten en verder gaan met mijn leven? :)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195941179
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 10:42 schreef Tijger_m het volgende:
Dit subforum sluiten en verder gaan met mijn leven? :)
Dit.

En een minuutje huilen in een hoekje
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 10:49:53 #36
284036 Kotsemmer
Uit naastenliefde
pi_195941228
Naar de verjaardag van mijn moeder (4 november dus). Maar dat doe ik ook als ie wint of als er nog geen winnaar bekend is .
pi_195941262
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 08:41 schreef vipergts het volgende:
... en het volgen van de Amerikaanse politiek geen dagelijkse bezigheid meer zal zijn.
in mijn geval zyal mn intersse in amerikaanse politiek blijven bestaan....vermoedelijk eerder meer als Trump weg is, omdat dat juist als een soort Paralysie/verlamming van werkelijke bestuurszaken leek te functioneren.

Amerika was juist politiek gezien vier jaar lang hooguit bezig met een teruggang, fixatie op interne zaken en pogingen volledig te dereguleren met uiteindelijk catastrophale gevolgen, een ontploffende staatsschuld en uit de hand lopende corruptie en zelfverrijking.

Het zal hierna zeer interssant worden of het de VS zal lukken hun twee-partijen systeem wer op gang te trekken en niet te verzanden in blokkadepolitiek en plat populisme en het kapotmaken van bv de rechtsprekende macht door de partijpolitieke beinvloeding van benoemingen.

Ik kijk er wel naar uit om bij discussies over de amerikaanse politiek niet de hele tijd posters ertussen te hebben die enkel wat napraten van een of andere amerikaanse complotsite... dat dat soort mensen weer gewoon teruggaan in BNW-onderwerpen om te posten over Sandy_Hoaxes, pizzagate achtige dingen of menen te moeten communiceren met enkel meme's.
Als die persoontjes hun interesse in amerikaanse politiek verliezen, lijkt me dat overall een leuke winst.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 10:51:58 #38
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_195941267
Aftellen totdat Biden aan dementie de pijp uitgaat
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  Moderator vrijdag 30 oktober 2020 @ 10:58:56 #39
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_195941386
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 10:51 schreef Scorpie het volgende:
Aftellen totdat Biden aan dementie de pijp uitgaat
Sleepy Joe haalt het einde van het jaar niet.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_195942603
quote:
6s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 09:41 schreef onlogisch het volgende:
Grappig hoe 2016 zich weer gaat herhalen. Crooked Hillary was ook een glansrijke overwinning toebedeeld, net als Sleepy Joe nu. Dat wordt puur genieten 4 november.
Het verschil is nu veel groter dan toen. Zelfs wanneer de foutmarge van de polls even groot is als in 2016 wint Biden nu.
pi_195942826
quote:
Wat gaan jullie doen als Trump verliest
Hopen dat Biden ons niet in WO3 stort :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_195943400
quote:
6s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 12:11 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Het verschil is nu veel groter dan toen. Zelfs wanneer de foutmarge van de polls even groot is als in 2016 wint Biden nu.
Waarop is dat verschil gebaseerd? In de foutmarge van de polls hoor ik niet dat er voor elke "publieke" Trump stemmer er minstens 4 anderen zijn die ook op Trump stemmen. (Dat zijn vaak degenen die als non-partisan geregistreerd staan, en als mensen er naar vragen zeggen ze dat ze nog niet weten op wie ze gaan stemmen). Dat zijn de stemmers zonder Trump2020 vlag in hun voortuin, en zonder Trump/Pence bumpersticker, omdat ze "bang" zijn om als Trump-lover gezien te worden.

Trump wint! Mark my words.
  Moderator vrijdag 30 oktober 2020 @ 13:13:45 #43
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_195943722
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 12:54 schreef Ton76 het volgende:

[..]

Waarop is dat verschil gebaseerd? In de foutmarge van de polls hoor ik niet dat er voor elke "publieke" Trump stemmer er minstens 4 anderen zijn die ook op Trump stemmen. (Dat zijn vaak degenen die als non-partisan geregistreerd staan, en als mensen er naar vragen zeggen ze dat ze nog niet weten op wie ze gaan stemmen). Dat zijn de stemmers zonder Trump2020 vlag in hun voortuin, en zonder Trump/Pence bumpersticker, omdat ze "bang" zijn om als Trump-lover gezien te worden.

Trump wint! Mark my words.
#4MOREYEARS
#MAGA
#TRUMP2020
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 13:16:05 #44
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_195943762
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 09:39 schreef Farenji het volgende:
Ik ga met popcorn op de bank zitten toekijken hoe trump als een klein kind weigert om zijn nederlaag te erkennen en hoe hij vervolgens door het leger het witte huis uitgeschopt wordt.
Ik denk niet dat je het leger nodig hebt om Trump uit het witte huis te krijgen, een hamburger aan een touwtje zal wel volstaan.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_195943766
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 12:54 schreef Ton76 het volgende:

[..]

Waarop is dat verschil gebaseerd? In de foutmarge van de polls hoor ik niet dat er voor elke "publieke" Trump stemmer er minstens 4 anderen zijn die ook op Trump stemmen. (Dat zijn vaak degenen die als non-partisan geregistreerd staan, en als mensen er naar vragen zeggen ze dat ze nog niet weten op wie ze gaan stemmen). Dat zijn de stemmers zonder Trump2020 vlag in hun voortuin, en zonder Trump/Pence bumpersticker, omdat ze "bang" zijn om als Trump-lover gezien te worden.

Trump wint! Mark my words.
Dat zijn er veel minder dan je denkt.

https://fivethirtyeight.c(...)issing-some-of-them/

Die worden ook gewogen in de peilingen. In tegenstelling tot 2016. Toen zagen ze deze laagopgeleide blanke Trump stemmers over het hoofd.
pi_195943853
quote:
Wat gaan jullie doen als Trump verliest
Toekijken hoe snel de Republikeinse partij net doet of ze hem nooit gekend hebben.
pi_195944061
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 13:16 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Dat zijn er veel minder dan je denkt.

https://fivethirtyeight.c(...)issing-some-of-them/

Die worden ook gewogen in de peilingen. In tegenstelling tot 2016. Toen zagen ze deze laagopgeleide blanke Trump stemmers over het hoofd.
Interessant artikel, waarvoor mijn dank.

Het blijft een interessante discussie/punt dat de Jan met de Pet een Trump stemmer zou zijn, en dat iemand uit een rijk gezin met een PhD een Biden stemmer zou zijn.

Maar we gaan het zien. Mijn partner heeft haar "mail in ballot" in 1 van de battle grounds gedaan. Ze is er 100% van overtuigd dat Trump haar staat zonder problemen naar zich toe zal trekken.
pi_195944080
Geen kut. Maar wel benieuwd waar alle Trump reply guys & girls zich dan mee bezig gaan houden. Trump haten was hun identiteit...
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 13:39:19 #49
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_195944092
Dan ga ik me vermaken met jarenlang drama op twitter, zoals ik nu eigenlijk ook al doe. Wat de uitslag ook zal zijn, het levert sowieso drama op.
pi_195944136
De beurs shorten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')