kan ik gvd niks mee #OPRUTTEquote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nice. Ga je oversluiten? Rente staat echt mokertje laag momenteel. Puur genot.
Haha. Jij zit nog in een huurhuis?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:29 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
kan ik gvd niks mee #OPRUTTE
Ja denk het wel, en op eigen naam zetten.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nice. Ga je oversluiten? Rente staat echt mokertje laag momenteel. Puur genot.
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja denk het wel, en op eigen naam zetten.
@:lenny_leonard ik heb al een tijd een eigen huis
Kan nog komen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:30 schreef Erasmus het volgende:
Had echt gehoopt dat de huizenprijzen kelderen met Croma.
Jammer.
Dat wist ik niet. Lekker.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja denk het wel, en op eigen naam zetten.
@:lenny_leonard ik heb al een tijd een eigen huis
Hoe is het met @KnutdeIJsbeerquote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
IS HET OVER MET DE VROUW? (Het lag aan die pantoffels hé)
Leg jij even 100k bij, ouwe boomerquote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha. Jij zit nog in een huurhuis?
Nee joh maar haar ouders hebben in eerste instantie de hypotheek genomen want mijn vriendin was toen nog aan het afstuderen en ik verdiende ook minder dan nu.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
IS HET OVER MET DE VROUW? (Het lag aan die pantoffels hé)
Huur je nog?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:30 schreef Erasmus het volgende:
Had echt gehoopt dat de huizenprijzen kelderen met Croma.
Jammer.
Zakken chocolade kruidnoten wegwerken denk ikquote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Gras is gemaaid.
Dit ter info.
@:charrell wat ben jij aan het doen?
Jammer dat dit niet post 13 of 31 was.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoe is het met @:knutdeijsbeer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |