abonnement Unibet Coolblue
pi_195922485
Zoals zoveel mensen ben ik een beetje onzeker. Ik heb de neiging om elk compliment weg te wuiven en zeker niet iets van mezelf goed te vinden. Daarom ben ik een lijst begonnen. Elke dag drie dingen die ik opschrijf over wat ik goed vind van mezelf en complimentjes als ik die heb gekregen. Zonder dat ik het schaamrood op de kaken heb staan en bang ben om arrogant te zijn.
Nu de vraag

Waar ben jij nou echt trots op?
Van dingen die je hebt gedaan, tot eigenschappen, groot of klein... geef jezelf eens een pluim
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195922506
Ik trap af:
Vandaag een tekening gemaakt die, voor mijn doen, goed gelukt was
en het compliment gekregen dat ik een leuke toevoeging voor een groep ben :) En op beide van ik trots, want meestal te verlegen, maar wel sociaal geweest :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 29 oktober 2020 @ 12:47:38 #3
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_195922742
Vandaag al vroeg succes voor mij.

- iets gerepareerd met tips die ik via facebook vond (hoera voor mijn handigheid en doorzettingsvermogen)
- een prettig gesprek gehad met mijn broer (hoera voor mijn empathie)
- de tuin eindelijk weer eens opgeruimd (hoera voor mijn ‘ik werk maar even hard door, dan is het maar weer klaar’)
The love you take is equal to the love you make.
pi_195922901
Ik heb de knop omgezet, om niet alleen in bed te liggen en somber te zijn. Ik ga vandaag wandelen en bij terugkomst mijn kamer opruimen. En proberen positief te blijven. Ik ben trots op mezelf dat ik initiaf neem en niet op anderen wacht totdat ze mij helpen. Einde van de dag leeft ieder voor zich.
pi_195923920
Niet echt een dagelijks succes, maar ik wil het graag delen.

Ik heb een jaar geleden besloten gezonder te gaan leven. Ik heb een verleden met depressies, zit al ruim 15 jaar in de ggz, heb elke vestiging binnen en (ver) buiten de regio van binnen gezien en heb meerdere diagnoses. Na afgewezen te worden door een vrouw met de boodschap 'jij hebt iets te veel issues' wist ik dat er een knop om moest.

Na de zoveelste depressie ben ik gezonder gaan eten, afgekickt van een veel te lange verslaving aan slaappillen, veel gaan sporten en ben ik meer dan ooit proactief met mijn psychen aan de slag gegaan. En dat heeft resultaat: ruim 27 kilo afgevallen, ik krijg voor het eerst in jaren complimenten over mijn uiterlijk en voel me fitter dan ooit. Elke keer dat ik naar de sportschool ga complimenteer ik mijzelf op mijn discipline en doorzettingsvermogen. Dit heeft mijn zelfbeeld verbeterd waardoor ik nu ook veel verder kom met behandeling. Nu zie ik de baby stapjes die ik maak en dat stelt mij ook in staat om complimenten te ontvangen en te erkennen, in plaats van ze weg te wuiven, of af te doen als iets kleins, zoals TS beschrijft.

Ik heb nog veel werk voor de boeg maar ik ben positiever over mijn toekomst dan ik in jaren ben geweest
Een overwinning op jezelf, heb je ook verloren
pi_195924188
Als je jezelf een pluim geeft, wie is dan je en wie is dan jezelf?
  donderdag 29 oktober 2020 @ 15:43:45 #7
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_195926029
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 14:04 schreef colivo het volgende:
Als je jezelf een pluim geeft, wie is dan je en wie is dan jezelf?
Is dit een existentiële vraag of een taalkundige kwestie?
The love you take is equal to the love you make.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 29 oktober 2020 @ 16:33:54 #8
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_195926906
Na een ellendig jaar ,waarin mijn schildklier het weer eens glorieus af liet weten en ik in naast zieker worden ook in een zware depressie raakte, het vertrouwen in mijn eigen lichaam/ziekte compleet weg was
Voel ik me sinds een maand al zoveel beter. Mijn bloedwaarden waren de laatste keer hoopgevend , en dat gaf me de kracht om er weer voor te gaan knokken.
Ik geef mezelf een pluim om mijn vechtlust :)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_195928241
Mijn doorzettingsvermogen.
Met bepaalde gebeurtenissen die er gebeurd zijn, had ik ook een heel ander leven kunnen hebben als ik niet doorgezet had en kansen zelf gecreëerd heb en gegrepen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-10-2020 17:47:08 ]
pi_195928275
Ik ben echt super trots op jullie allemaal *;
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 29 oktober 2020 @ 17:58:39 #11
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_195928494
Ik heb daarnet tijdens onze siësta mijn pantertje be-glückt
Nu heb ik wel weer last van een verstopte neus !! Tja, je moet eigenlijk ook niet je neus in andermans zaken steken.

Ik ben dus trots op mijn altruïsme.

*O* *O* :W
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_195932889
Goed om complimentjes te geven. Mijzelf: dat doe ik niet zo vaak. Wel zeg ik t als ik lekker gekookt heb en kan uitspreken als ik blij ben als ik iets gemaakt heb. Verder ook op het werk als we een goede prestatie hebben geleverd, maar dat is dus niet persoonlijk.

Wat me ook helpt is dingen in ieder geval niet te downgraden. Compliment over je eten of kleding bijvoorbeeld? Bedank gewoon of zeg iets als ‘ja hé’
pi_195934023
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 13:48 schreef Hieronymus-G het volgende:
Niet echt een dagelijks succes, maar ik wil het graag delen.

Ik heb een jaar geleden besloten gezonder te gaan leven. Ik heb een verleden met depressies, zit al ruim 15 jaar in de ggz, heb elke vestiging binnen en (ver) buiten de regio van binnen gezien en heb meerdere diagnoses. Na afgewezen te worden door een vrouw met de boodschap 'jij hebt iets te veel issues' wist ik dat er een knop om moest.

Na de zoveelste depressie ben ik gezonder gaan eten, afgekickt van een veel te lange verslaving aan slaappillen, veel gaan sporten en ben ik meer dan ooit proactief met mijn psychen aan de slag gegaan. En dat heeft resultaat: ruim 27 kilo afgevallen, ik krijg voor het eerst in jaren complimenten over mijn uiterlijk en voel me fitter dan ooit. Elke keer dat ik naar de sportschool ga complimenteer ik mijzelf op mijn discipline en doorzettingsvermogen. Dit heeft mijn zelfbeeld verbeterd waardoor ik nu ook veel verder kom met behandeling. Nu zie ik de baby stapjes die ik maak en dat stelt mij ook in staat om complimenten te ontvangen en te erkennen, in plaats van ze weg te wuiven, of af te doen als iets kleins, zoals TS beschrijft.

Ik heb nog veel werk voor de boeg maar ik ben positiever over mijn toekomst dan ik in jaren ben geweest
Heb hier zeer veel respect voor.
Wil hier dan ook erg graag jou voor complimenteren!!
pi_195934130
Heb vandaag een mooie deal gemaakt met de aankoop van een muziekinstrument.
Verder zit ik al een tijdje in een creatieve flow op muzikaal vlak.
Ook ben ik erg tevreden over mijn woonsituatie en ben blij dat ik destijds (anderhalf jaar geleden) heb gekozen om hier te gaan wonen.
En ik heb ook een fijn contact met de mensen die mij erg dierbaar zijn.
Ben blij dat ik hier voldoende aandacht aan besteed.
pi_195940048
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 21:19 schreef Aurelio76 het volgende:

[..]

Heb hier zeer veel respect voor.
Wil hier dan ook erg graag jou voor complimenteren!!
Dank u :)
Een overwinning op jezelf, heb je ook verloren
pi_195970413
Ik ben nergens trots op wat mezelf betreft. Ik ervaar dat niet, daar heb ik geen reden toe. Waarom zou trots zijn op jezelf goed zijn?
Ik kan wel trots zijn op anderen, maar dat komt ook zelden voor. Nu ik erover nadenk twijfel ik of dat misschien ook onzinnig is.

Ik geloof wel dat het goed is om bij te houden wat er goed is gegaan op een dag of in je leven, zodat je niet in het negatieve blijft hangen. Maar trots is niet iets om naar te streven vind ik.

[ Bericht 8% gewijzigd door kuolema op 31-10-2020 22:25:51 ]
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_195970570
Complimenten accepteren staat trouwens los van trots.
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_195970573
Vandaag weer een paar goede dingen :

- zelf aangeven dat ik moe werd bij vrienden
- luisterlijn uitgeprobeerd
- de hele avond aan het haken en het wordt mooi!
- veel energie gestoken in iemand ergens mee helpen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195970724
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 22:13 schreef kuolema het volgende:
Ik ben nergens trots op wat mezelf betreft. Ik ervaar dat niet, daar heb ik geen reden toe. Waarom zou trots zijn op jezelf goed zijn?
Ik kan wel trots zijn op anderen, maar dat komt ook zelden voor. Nu ik erover nadenk twijfel ik of dat misschien ook onzinnig is.
Waarom voel je de behoefte om dit hier te melden? Dit topic is bedoeld om jezelf ergens een pluim voor te geven, waarom post je dan in een topic dat bedoeld is om jezelf ergens een pluim voor te geven?
pi_195970816
Ik ben al dagen pissig. Vandaag ben ik gaan hardlopen, voor het eerst in maanden. Het is goed om te hardlopen bij pissigheid. Ik ben tevreden over het hardlopen, helaas ben ik nog steeds zo pissig dat ik er slecht van zal slapen.

Leuk topic, Cots :Y.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_195970851
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 22:35 schreef sigme het volgende:
Ik ben al dagen pissig. Vandaag ben ik gaan hardlopen, voor het eerst in maanden. Het is goed om te hardlopen bij pissigheid. Ik ben tevreden over het hardlopen, helaas ben ik nog steeds zo pissig dat ik er slecht van zal slapen.

Leuk topic, Cots :Y.
Dank je wel!

Vervelend van de pissigheid! Is er geen kussen die even lekker in elkaar kan slaan!
En heel erg top van het hardlopen !!!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195971134
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 22:29 schreef madam-april het volgende:

[..]

Waarom voel je de behoefte om dit hier te melden? Dit topic is bedoeld om jezelf ergens een pluim voor te geven, waarom post je dan in een topic dat bedoeld is om jezelf ergens een pluim voor te geven?
De vraag in de OP is: 'waar ben jij trots op?'
Ik geef daar antwoord op, met toevoeging.
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_195971522
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 22:51 schreef kuolema het volgende:

[..]

De vraag in de OP is: 'waar ben jij trots op?'
Ik geef daar antwoord op, met toevoeging.

Onder de vraag staat beschreven wat de bedoeling van de vraag is.

quote:
Van dingen die je hebt gedaan, tot eigenschappen, groot of klein... geef jezelf eens een pluim
TS laat nota bene in de eerste reactie nog zien wat de bedoeling is en alle anderen die hebben gereageerd hadden dat ook gewoon begrepen. Ik kan me niet voorstellen dat je niet begrepen had wat het doel van dit topic was. Wat me weer bij de vraag brengt, waarom voel je de behoefte zo negatief te reageren in een positief topic?
pi_195972056
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 23:08 schreef madam-april het volgende:

[..]

Onder de vraag staat beschreven wat de bedoeling van de vraag is.
[..]

TS laat nota bene in de eerste reactie nog zien wat de bedoeling is en alle anderen die hebben gereageerd hadden dat ook gewoon begrepen. Ik kan me niet voorstellen dat je niet begrepen had wat het doel van dit topic was. Wat me weer bij de vraag brengt, waarom voel je de behoefte zo negatief te reageren in een positief topic?
Omdat ik niet begrijp dat mensen ernaar streven om trots te zijn. Ik hoor het overal om me heen. Het wordt zo geforceerd, terwijl het niet iets goeds is in mijn ogen. En als iedereen dan mak mee gaat doen heb ik de behoefte om dat idee dat je om de kleinste dingen jezelf moet gaan ophemelen in een ander daglicht te zetten, omdat ik het gewoon stom vind en hoop dat mensen erover na gaan denken. Maar bovenal had ik het idee dat ik gewoon antwoord gaf op de vraag.
Hoewel ik mijn reactie wel passend vond, begrijp ik nu ook waarom jij dat niet vindt.

[ Bericht 1% gewijzigd door kuolema op 31-10-2020 23:45:03 ]
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_195972321
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 23:36 schreef kuolema het volgende:

[..]

Omdat ik niet begrijp dat mensen ernaar streven om trots te zijn. Ik hoor het overal om me heen. Het wordt zo geforceerd, terwijl het niet iets goeds is in mijn ogen. En als iedereen dan mak mee gaat doen heb ik de behoefte om dat idee dat je om de kleinste dingen jezelf moet gaan ophemelen in een ander daglicht te zetten, omdat ik het gewoon stom vind en hoop dat mensen erover na gaan denken. Maar bovenal had ik het idee dat ik gewoon antwoord gaf op de vraag.
Hoewel ik mijn reactie wel passend vond, begrijp ik nu ook waarom jij dat niet vindt.
Hoe gelukkig heeft die instelling jou precies gemaakt?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')