Nou ook niet helemaal in Frankrijk volgens mijquote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:45 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens.
Erdogan doet dat niet. Die gebruikt dit om op te reageren om af te leiden van zijn eigen beleid (het gaat helemaal niet goed met Turkije).
Doen ze helemaal niet. Het is altijd "vreselijke daad, maar islam is geen haatgeloof, en blablabla". Zolang ze dat "maar" niet weglaten nemen ze er geen afstand van.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:43 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Dat doen ze vaak genoeg, maar het is toch niet genoeg.
Ja, maak je maar druk om Le Pen en Wilders. Volgens mij heb je je prioriteiten niet op orde.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tuurlijk, het is ook niet verrassend dat Le Pen met van dat opruiende gedoe komt. Die staat net als een Erdogan of onze Geert natuurlijk te springen om, zodra zoiets gebeurt, zo hard mogelijk te schreeuwen.
Is de twitter # God is een klootzak in het arabisch al trending.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:38 schreef DustPuppy het volgende:
God is groot roepen terwijl je net een daad heb verricht die je god echt superklein maakt.
Als een god die een of andere randdebiel nodig heeft om onschuldige mensen te doden, omdat iemand ergens een tekeningetje heeft gemaakt. Small gods indeed.
Weinig moslims die zich hier verantwoordelijk voor voelen. En inderdaad, er is geen individu verantwoordelijk voor buiten de daders zelf en de haat-predikers. Maar een massaal statement en een hart onder de riem vanuit moslimgemeenschappen zou zoveel vertrouwen wekken bij alle niet-moslims in de wereld. De massale stilte wekt argwaan.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:42 schreef Poison-Ivy het volgende:
Als de Moslimgemeenschap of leiders nou eens uitspreken dat ze tegen dit soort extremistische daden zijn.
Dat ze daar afstand van nemen.
Dat staat los van of ze het niet eens zijn met spots en dergelijke.
In Turkije gaat het nog wel slechter.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:46 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nou ook niet helemaal in Frankrijk volgens mij
Ja, dat kunnen de daders idd nog navertellen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:48 schreef Lucci_Crocodille het volgende:
Dat vinden ze niet leuk ultra-mini-terreur in eigen land die Fransozen. Moord en brand bij een onthoofding. Als ik bedenk hoe talloze landen en volkeren hebben geleden onder de Fransozen omdat ze aan wilden blijven als koloniale supermacht en rivieren van bloed achter lieten om opstanden neer te slaan dan moet ik zeggen dat mijn gevoelens voor dat land totaal zijn afgestompd. Hun criminele daden in Libië 2011 zijn ook vers in mijn geheugens gegrift. Down met dat land.
Jij komt met een standaardpraatje, je krijgt een standaardpraatje terug.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah, dit standaardpraatje. Waarvan akte.
"Thoughts and prayers"quote:
Ow ze zijn niet stil hoor, de media is grotendeels stil:quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:48 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Weinig moslims die zich hier verantwoordelijk voor voelen. En inderdaad, er is geen individu verantwoordelijk voor buiten de daders zelf en de haat-predikers. Maar een massaal statement en een hart onder de riem vanuit moslimgemeenschappen zou zoveel vertrouwen wekken bij alle niet-moslims in de wereld. De massale stilte wekt argwaan.
Kom op zeg, doe even normaal.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:51 schreef Oostwoud het volgende:
Voor deze werkelijkheid zijn 'onze jongens' op D-Day de stranden van Normandië opgerend. Maar goed, we praten tenminste geen Duits.
Mark dacht, laat ik nou toch maar ff een tweetje eruit gooien, anders heb ik straks weer gezeikquote:
Nee, het is nu toevallig geen vakantie.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:52 schreef Tengano het volgende:
[..]
Mark dacht, laat ik nou toch maar ff een tweetje eruit gooien, anders heb ik straks weer gezeik
TR gemacht bij de AIVDquote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:48 schreef Lucci_Crocodille het volgende:
Dat vinden ze niet leuk amateur en kleinschalig terreur in eigen land die Fransozen. Moord en brand bij een onthoofding. Als ik bedenk hoe talloze landen en volkeren hebben geleden onder de Fransozen omdat ze aan wilden blijven als koloniale supermacht en rivieren van bloed achter lieten om opstanden neer te slaan dan moet ik zeggen dat mijn gevoelens voor dat land totaal zijn afgestompd. Hun criminele daden in Libië 2011 zijn ook vers in mijn geheugens gegrift. Down met dat land.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |