Ja, en dan bedenken wat wijsheid is. Elin staat hier ook nog op prednison, weliswaar 1/4 per 2 dagen maar toch. Als ik het wil wijzigen (nu 2x gedaan) is het meteen weer spuitpoep, niet fijn voor haar niet fijn voor mijquote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:37 schreef Candaasje het volgende:
Ik ben er ook wel content mee!![]()
Ik ga eens een konijn onder de tafel vandaan plukken. En bellen naar de DA voor een update. Ik vrees dat het langdurige pijnstilling gaat worden, zoals we al een beetje besproken hadden, en mogelijk in meer/hogere doses dan nu. Niet goed voor z'n nieren, maar goed, ongemak van die poot is ook niks. Lastig soort kwaaltjes dit.
Hier ook suf geluldquote:
De pindakaas variant is nog lekkerder!quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik maakte iets mee. Ik ontdekte dat Proper Corn Sweet & Salty ontzettend lekker is. Nu wil ik nog een zakje.
Meh, nee. Die vond ik juist tegenvallen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:34 schreef gcjoel het volgende:
De pindakaas variant is nog lekkerder!
Die was uitverkocht. Ik heb wel linzenchips. Die zullen ook best eetbaar zijn maar ik had liever nog een zak popcorn gehad bij nader inzien.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
De pindakaas variant is nog lekkerder!
Ik zag dus dat ze nu 1+1 zijn, ik ben dus geneigd naar de AH te gaan daarvoorquote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:37 schreef Myraela het volgende:
Oh, en de proper chips met barbecuesmaak is ook geweldig.Stiekem de enige reden dat ik nu een AH-bestelling heb staan. Ze zijn 1+1 gratis, dus ik heb even 12 zakken in m'n bestelling gepropt.
Lijkt mij een primaire levensbehoefte.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:41 schreef gcjoel het volgende:
Ik zag dus dat ze nu 1+1 zijn, ik ben dus geneigd naar de AH te gaan daarvoor
Maar door corona mag ik niet van mezelf!!
That's how they get you. En mij ookquote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:37 schreef Myraela het volgende:
Oh, en de proper chips met barbecuesmaak is ook geweldig.Stiekem de enige reden dat ik nu een AH-bestelling heb staan. Ze zijn 1+1 gratis, dus ik heb even 12 zakken in m'n bestelling gepropt.
Dat is waar! Misschien morgen even proberen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lijkt mij een primaire levensbehoefte.
Ik heb er echt een belachelijke bestelling van gemaakt.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
That's how they get you. En mij ookEn om de kaas en nog wat dingen. Maar ik moest wel weer puzzelen om aan de 50 euro te komen.
Die is juist blij, lekker lichte kratjes!quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb er echt een belachelijke bestelling van gemaakt.Ik heb dus 12 zakken chips, dan heb ik nog 5 zakken amandelen want gratis bezorging vanaf 9 euro Duyvis, dan heb ik nog Pombar uitdeelzakjes die ze bij mijn supermarkt nooit hebben. Ik heb volgens mij bijna niets waar je een fatsoenlijke maaltijd van kunt maken.
De bezorger gaat me vast uitlachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |