Laten we het hopen!quote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:06 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik denk overigens dat die data niet klopt.. het zou een aanpassing van +2000 van gisteren suggereren PLUS dan nog bijna 18.000 besmettingen. Dat is wel een heel forse stijging.
Leuke act die je gelukkig al een tijdje volhoudt.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:01 schreef zoost het volgende:
[..]
Dit gaat toch echt wel heel erg ver. Bij mij zijn ze welkom!
Lijkt mij ook aan de gortige kant ja.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:06 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik denk overigens dat die data niet klopt.. het zou een aanpassing van +2000 van gisteren suggereren PLUS dan nog bijna 18.000 besmettingen. Dat is wel een heel forse stijging.
We zaten rond de 10.000 afgelopen dagen. Met de aanpassingen van gister zou dat dan toch 15.000 besmettingen betekenen? Of reken ik nu verkeerd?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:06 schreef Jor_Dii het volgende:
Lijkt mij ook niet dan ook of het aantal afgenomen testen moet zijn verdubbelt, of het positief percentage naar 35%+ zijn gegaan.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:06 schreef Jor_Dii het volgende:
Welke zegt 7000 dan?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:08 schreef Oliver23 het volgende:
Wel bizar, het RIVM heeft nog niks bekend gemaakt, maar twee wereldwijde instituten melden compleet andere besmettingcijfers voor vandaag (18.000 om 7.000)
Rond de 12.000 zou ik zeggen. 2000 van gisteren.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:07 schreef Simmertje het volgende:
[..]
We zaten rond de 10.000 afgelopen dagen. Met de aanpassingen van gister zou dat dan toch 15.000 besmettingen betekenen? Of reken ik nu verkeerd?
Of ze zijn ineens de commerciele cijfers er toch maar bij gaan tellen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:08 schreef Remco het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet dan ook of het aantal afgenomen testen moet zijn verdubbelt, of het positief percentage naar 35%+ zijn gegaan.
Hmm..quote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:10 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Of ze zijn ineens de commerciele cijfers er toch maar bij gaan tellen.
Het kan wel, als ze bijvoorbeeld iets met die commerciėle straten erbij hebben gedaan. Of als er gewoon heel erg veel positieve testen zijn afgenomen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:06 schreef Jor_Dii het volgende:
Wel handig om de meting aan te passen in de "cruciale"-weekquote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:10 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Volgens mij heeft LCPS die cijfers niet, net als overlijdens. Als ik het goed begrijp hoe het op dit moment werkt:quote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, want daar staat niet hoeveel patiėnten naar een verzorgingshuis gaan en welke naar huis.
Ik ben dan ook benieuwd hoeveel positief geteste mensen het resultaat zijn van dubbel testen (dus bv. 1 keer omdat het van de baas moet, 1 keer omdat ze de dag erna symptomen hebben).quote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:10 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ja, als we in de trend van afgelopen dagen blijven dan zou het 12.000 ongeveer moeten zijn. Bij 17.000 zou er dus in 1 dag 5000 extra besmettingen zijn, of gisteren zaten wel al op 12k/13k. Daarom is het dus zo vervelend dat die cijfers van gister niet volledig waren.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:08 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Rond de 12.000 zou ik zeggen. 2000 van gisteren.
Ik denk dat dat soort berichten er wel binnen no-time achteraan komt om de afwijkende cijfers te duiden dan.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:10 schreef VoMy het volgende:
[..]
Het kan wel, als ze bijvoorbeeld iets met die commerciėle straten erbij hebben gedaan. Of als er gewoon heel erg veel positieve testen zijn afgenomen.
Het is een beetje net als die ene keer begin september dat er 20 doden uit april bij kwamen. We weten nog niet waar het vandaan komt.
Totdat ze hun fiets terug hebben gekregen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:09 schreef Benny het volgende:
Hoe lang liggen die patienten in Duitsland daar inmiddels?
Als het goed is komt iedereen maar 1x in het bestand te staan, dus als beide testen bij de RIVM bekend zijn, dan sta je er toch maar 1x in.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:10 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Ik ben dan ook benieuwd hoeveel positief geteste mensen het resultaat zijn van dubbel testen (dus bv. 1 keer omdat het van de baas moet, 1 keer omdat ze de dag erna symptomen hebben).
Ja, dat denk ik ook. Dat was destijds ook het geval. Een beetje duiding kan sowieso af en toe geen kwaad.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:11 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik denk dat dat soort berichten er wel binnen no-time achteraan komt om de afwijkende cijfers te duiden dan.
De Ro van paniek roepen gaat hand in hand met de Ro van besmettingen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:08 schreef miss_sly het volgende:
Gaan we hier nu ook de tweede golf in met paniek roepen en dergelijke? Werkelijk?
Ik denk dat dat het idee, maar daar kunnen zoveel fouten in gemaakt worden.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:12 schreef VoMy het volgende:
[..]
Als het goed is komt iedereen maar 1x in het bestand te staan, dus als beide testen bij de RIVM bekend zijn, dan sta je er toch maar 1x in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |