abonnement Unibet Coolblue
pi_195997151
Is er misschien plek bij de commerciėle voor dit programma?
Dan bedoel ik niet een sbs, maar een serieuzere.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 2 november 2020 @ 11:57:03 #52
491050 Scheepskok
Beste soepkoker van Ulanda
pi_195998333
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 10:10 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Daar zit ook de crux. Het totaal ontbreken van een opvoeding waardoor die jongeren weinig gewetensbezwaren kennen. Ik had allang veel meer kinderen uit de ouderlijke macht ontzet in die kringen.
En dan die uitspraken van die gastjes over hun slachtoffers: "Als je gewoon meewerkt is er niks aan de hand"
Praat over de hel en je komt er.
pi_195999345
quote:
14s.gif Op maandag 2 november 2020 10:34 schreef Circle.Of.Filth het volgende:

[..]

Wat echt werkt is eugenetica.

Maar ja wat echt werkt willen links en de relioten niet.

Beter wat zachte heelmeesters om de etterende wonden te laten voortwoekeren.
Complete lobotomie werkt ook wel.
pi_195999468
goed, goed, goed. vervang dan het woord Marokkaan door muis. of bedenk iets anders. haal het niet van de zender af.
laat Opsporing verzocht op de programmering. het is van belang om dit op tv te houden en wel op de publieke omroep.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  maandag 2 november 2020 @ 13:04:52 #55
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_195999558
Volgens mij de eerste keer in de historie van het programma dat ze de zendtijd inkorten.
pi_195999634
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2020 13:04 schreef Boca_Raton het volgende:
Volgens mij de eerste keer in de historie van het programma dat ze de zendtijd inkorten.
Om te voldoen aan de deugdpolitiek. Ze gaan straks blanken inhuren om meer roofovervallen te plegen, zodat mocro's en anti's niet zo slecht in de media komen. Uit het potje diversiteitsbeleid.
pi_195999706
1 van de weinige programma's met daadwerkelijk een functie voor onze maatschappij, uitgezonden op onze staatszenders. Laten we dat annuleren!

Zodat er vast weer 1 of ander inclusief antiracistisch (maar eigenlijk vrij racistisch is) programma wat totaal geen functie voor de maatschappij heeft maar wel maatschappijgeld kost het plekje in kan nemen.

  dinsdag 3 november 2020 @ 11:58:25 #58
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_196018539
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 11:55 schreef de_boswachter het volgende:
Een miljoen kijkers per week, 40% van de zaken lossen ze op door dit programma en dan gaan ze het inkorten en minder vaak uitzenden? Heel raar. Zal wel weer een lobby van de anti-racisme clubjes zijn..... want teveel negatieve focus op onze lichtgetinte vrienden.
Ik heb het programma al tijden niet gezien, maar ik kan me herinneren dat het programma zo traag liep als destijds Peter R. de Vries misdaadverslaggever. Misschien dat de topics wat sneller de revue te laten passeren wat meer ruimte schept voor meer zaken. Aan de andere kant, misschien dat dan de grotendeels bejaarde kijkers in de war raken.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  woensdag 4 november 2020 @ 00:06:58 #59
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_196036477
Niemand gekeken vanavond :?
Ik ook niet maar wel opgenomen want voetbal
Straks maar kijken *O*
pi_196054620
Als Opsporing Verzocht wordt tegengewerkt door de publieke omroep hoort deze minder of geen staatssteun te ontvangen. Vinden ze soaps en quizzen dan belangrijker bij de NPO dan moorden oplossen? Wat een walgelijk stelletje politiek correcte klojo's daar
"Leuker kunnen wij het niet maken , ingewikkelder wel." Lang leve de Belastingdienst!
pi_196054826
"Leuker kunnen wij het niet maken , ingewikkelder wel." Lang leve de Belastingdienst!
  woensdag 4 november 2020 @ 17:31:02 #62
445329 detaris
Bonenteller en rekenmeester
pi_196055570
Opsporing verzocht wint continue de divi bokaal. Goed dat andere programma's nu ook een kans krijgen!
  woensdag 4 november 2020 @ 17:38:09 #63
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_196055723
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 17:31 schreef detaris het volgende:
Opsporing verzocht wint continue de divi bokaal. Goed dat andere programma's nu ook een kans krijgen!
Er zijn geen criminelen meer begrijp ik?
pi_196085999
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2020 17:38 schreef Boca_Raton het volgende:
Er zijn geen criminelen meer begrijp ik?
Zitten nu in de politiek :7
Dus mag het niet meer op tv :')
pi_196086039
Colombiaan (49) vermoord en gedumpt in Zeeland: ‘Ik herkende hem, het was Paco’

Het raadsel rond de identiteit van de vermoorde man aan de Oesterdam, een dam tussen Tholen en Zuid-Beveland in Zeeland, lijkt opgelost. De politie gaat ervan uit dat het een 49-jarige Colombiaan is die zeven maanden in Sint Willebrord, een dorp in West-Brabant, zou hebben gewoond.

Ik herkende hem. Het was Paco. Ik heb meteen de telefoon gepakt
John Heijnen, Herkende slachtoffer op tv

Dat bevestigt een politiewoordvoerder. De politie kreeg de tip dinsdagavond van John Heijnen uit Sint Willebrord, een bekende uit het criminele milieu. Hij vertelde dat het slachtoffer zeven maanden bij hem had gelogeerd en vijf weken geleden vermist raakte.

Heijnen belde de politie dinsdagavond zelf tijdens de uitzending van Opsporing Verzocht waarin foto's van het slachtoffer werden getoond. ,,Ik herkende hem. Het was Paco. Ik heb meteen de telefoon gepakt", zegt hij geschrokken. Inmiddels heeft hij de recherche een koffer met kleding en persoonlijke spullen van het slachtoffer overhandigd waaronder zijn Colombiaanse paspoort en spullen die hij had bewaard.

https://www.ad.nl/binnenl(...)as-paco-br~ac2b8376/

Annikooooo *O* *O* *O*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')