Ik zou zeggen Oost Europa. Zit zelf veel in Tsjechiė en kan dat iedereen aanbevelen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 11:34 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ik overweeg serieus te emigreren. Deels hierom en deels vanwege de klimaatveranderingen. Maar weet nog niet wat dan de beste landen zijn in zeg 2050.
Wie zijn 'ze'?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:15 schreef Eaten_alive_by_maggots het volgende:
[..]
het feit dat ze het niet volmondig afkeuren is genoeg
Geluk gehad.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom hebben we dit de afgelopen jaren niet meegemaakt dan als het al in de cultuur zit+
Haha oke.quote:
Auch...quote:
De gehele arabische ligaquote:
Jouw hilarische redeneringen wel. Deze terreurdaden uiteraard niet.quote:
Bedank de inlichtingendienst maar.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom hebben we dit de afgelopen jaren niet meegemaakt dan als het al in de cultuur zit+
Wij hebben het toch ook meegemaakt,, alleen niet zo vaak als in die landen. Mohammed B.. Samir S.. Hofstadgroep..Mesaanval op Amsterdam CS (ok, die gast kwam uit Duitsland), de Syriėr die in Den Haag willekeurige mensen neerstak. Dat de rechter alleen TBS heeft opgelegd zegt niks, dat was ook gewoon een terreuraanslag. En dan zijn er ook nog wat aanslagen voorkomen dankzij AIVDquote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of het feit dat het in Nederland sowieso anders georganiseerd is. Wij hebben in Nederland sowieso niet die banlieues die ze in Frankrijk kennen waardoor radicalisering niet bepaald moeilijker wordt gemaakt.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:18 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Bedank de inlichtingendienst maar.
Dr Phil: "Als je de toekomst wilt voorspellen moet je kijken naar het nabije verleden."quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:18 schreef spectrumanalyser het volgende:
'Afschuwelijk' is trending.
laten we hopen dat deze trend niet lang gaat duren.
Wat zijn banlieues?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of het feit dat het in Nederland sowieso anders georganiseerd is. Wij hebben in Nederland sowieso niet die banlieues die ze in Frankrijk kennen waardoor radicalisering niet bepaald moeilijker wordt gemaakt.
Sloppenwijken waar de politie geen enkel gezag meer heeft.quote:
Als dat de normale bevolking veilig houdt dan is dat maar zo.quote:
De tram in Utrecht.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:19 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wij hebben het toch ook meegemaakt,, alleen niet zo vaak als in die landen. Mohammed B.. Samir S.. Hofstadgroep..Mesaanval op Amsterdam CS (ok, die gast kwam uit Duitsland), de Syriėr die in Den Haag willekeurige mensen neerstak. Dat de rechter alleen TBS heeft opgelegd zegt niks, dat was ook gewoon een terreuraanslag. En dan zijn er ook nog wat aanslagen voorkomen dankzij AIVD
Het is zelfs vastgesteld door deskundigen, maar jij weet het beter zie ik.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De tram in Utrecht.
Maar dat is dan weer een gestoorde gek en geen terrorist ofzo.
Meldt de televaag ook. Ik ben heel benieuwd naar de reactie van Macron.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:21 schreef Mr.Silencer het volgende:
NPO Radio 2: Franse Ambassade medewerker neergestoken in Saudi Arabiė
Die hebben we wel degelijk, alleen in kleinere vorm.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wij hebben in Nederland sowieso niet die banlieues die ze in Frankrijk kennen waardoor radicalisering niet bepaald moeilijker wordt gemaakt.
Natuurlijk, elk land in west - Europa heeft met moslimterreur te maken gehad, maar wij hebben in Nederland toch een andere connectie met moslims dan Frankrijk heeft, waarschijnlijk door het koloniale verleden met Algerije, Tunesiėquote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:19 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wij hebben het toch ook meegemaakt,, alleen niet zo vaak als in die landen. Mohammed B.. Samir S.. Hofstadgroep..Mesaanval op Amsterdam CS (ok, die gast kwam uit Duitsland), de Syriėr die in Den Haag willekeurige mensen neerstak. Dat de rechter alleen TBS heeft opgelegd zegt niks, dat was ook gewoon een terreuraanslag. En dan zijn er ook nog wat aanslagen voorkomen dankzij AIVD
Deskundige meningen zeggen tegenwoordig ook weinig meer.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:24 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het is zelfs vastgesteld door deskundigen, maar jij weet het beter zie ik.
Waar de politie geen voet durft te zetten?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:25 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Die hebben we wel degelijk, alleen in kleinere vorm.
Hoef je ook geen raketgeleerde voor te zijn om dit te begrijpen. Maar blijf vooral in de waan dat dit in ons landje niet kan gebeuren.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:24 schreef Durmada het volgende:
[..]
Jij weet je posts wel sterk te onderbouwen.
Het komt sommige mensen beter uit om het op 'gekte' te houden denk ik. Het is net zoiets als doodgaan aan Covid wat wordt weggemoffeld onder een andere doodsoorzaak.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De tram in Utrecht.
Maar dat is dan weer een gestoorde gek en geen terrorist ofzo.
Dit is nou wat er bedoeld wordt dat wij in Nederland een beetje naļef zijn.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Natuurlijk, elk land in west - Europa heeft met moslimterreur te maken gehad, maar wij hebben in Nederland toch een andere connectie met moslims dan Frankrijk heeft, waarschijnlijk door het koloniale verleden met Algerije, Tunesiė
Hij is onderzocht, klets geen onzin.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:25 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Deskundige meningen zeggen tegenwoordig ook weinig meer.
Frankrijk heeft gewoon pech dat zij de klos zijn en wij hebben heel veel geluk. Dat zal het zijn inderdaad.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:26 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoef je ook geen raketgeleerde voor te zijn om dit te begrijpen. Maar blijf vooral in de waan dat dit in ons landje niet kan gebeuren.
Nee maar waar ze steeds moeilijker kunnen handhaven.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:26 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Waar de politie geen voet durft te zetten?
Dat klopt niet.
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:24 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Meldt de televaag ook. Ik ben heel benieuwd naar de reactie van Macron.
Ik vrees voor terminologie als: “Nous sommes en guere”...
Als een moslim dit zei over "Tijd om Hitler-methodes over te nemen" was de wereld te klein hier. Lekker gemakzuchtig China als voorbeeld nemen die een complete bevolking aan het martelen, mishandelen, hersenspoelen, vastzetten en vermoorden is.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:32 schreef Twiitch het volgende:
Hoog tijd om eens wat Chinese methodes over te gaan nemen dacht ik zo.
Mocromaffia zegt je niks, denk je dat NL heilig is ofzo?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Natuurlijk, elk land in west - Europa heeft met moslimterreur te maken gehad, maar wij hebben in Nederland toch een andere connectie met moslims dan Frankrijk heeft, waarschijnlijk door het koloniale verleden met Algerije, Tunesiė
Klopt als je het niet wilt geloven omdat het vervelend nieuws is voor je dan geloof je het niet. Dat verandert niks aan wat waar is.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:25 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Deskundige meningen zeggen tegenwoordig ook weinig meer.
Hun probleem.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:24 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het is zelfs vastgesteld door deskundigen, maar jij weet het beter zie ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |