Heb je dat al vastgelegd?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 11:11 schreef Ixnay het volgende:
Ik heb nog niets gelezen behalve "onthoofding" en "Nice".
Wat zal het motief zijn? Ik laat me verassen.
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 11:11 schreef Ixnay het volgende:
'Mogelijk terroristisch' aldus de Volkskrantquote:Op donderdag 29 oktober 2020 11:11 schreef Ixnay het volgende:
Omdat heel stieken goede banden met SA belangrijker zijn (olie) dan wat mensjes die onthoofd worden. Ik bedoel. Zo gaat het overal, altijd. Depressing ja.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 11:15 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Waarom niet gewoon strijden tegen salafisme. Moskeeën die gesponserd worden door Saudi Arabië sluiten.
Salafisten oppakken en deporteren.
Duidelijk maken dat er ruimte is voor gematige geloofsbeleving in de Islam maar niet voor extremisten.
Geldstromen stoppen en import van mensen uit islamitische landen stoppen.
Percentage moslims moet niet te groot worden. Dan krijg je weer sharia wijken/steden.
Vroegtijdig sterven mag ookquote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:59 schreef Dutchguy het volgende:
Dat de jongste religie maar snel uit de puberteitsfase mag komen.
Nee. Nog niets. Ik wacht gewoon tot wanneer er meer duidelijkheid/zekerheid naar buiten komt.quote:
Niet elke salafist is een terrorist.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 11:15 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Waarom niet gewoon strijden tegen salafisme. Moskeeën die gesponserd worden door Saudi Arabië sluiten.
Duidelijk maken dat er ruimte is voor gematige geloofsbeleving in de Islam maar niet voor extremisten.
Percentage moslims moet niet te groot worden. Dan krijg je weer sharia wijken/steden.
Ook autochtonen kunnen aanslagen plegen in naam van Allahquote:Op donderdag 29 oktober 2020 11:17 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Nee. Nog niets. Ik wacht gewoon tot wanneer er meer duidelijkheid/zekerheid naar buiten komt.
Zal het een Franse Jean/Pierre/Maurice Dumont zijn?
Dat is niet 'vreemd' gezien de hoeveelheid Noord-Afrikanen in Frankrijk (en dat hangt weer samen met de geschiedenis van Frankrijk).quote:Op donderdag 29 oktober 2020 11:07 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Het zijn vaak Noord Afrikanen vreemd genoeg
Op zich heb je helemaal gelijk.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 11:15 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Maar elke terrorist wel een salafistquote:Op donderdag 29 oktober 2020 11:18 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Niet elke salafist is een terrorist.
Je ziet t ook buiten FR tho. Hoe kan dat? Zie Turken niet snel zoiets doen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 11:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is niet 'vreemd' gezien de hoeveelheid Noord-Afrikanen in Frankrijk (en dat hangt weer samen met de geschiedenis van Frankrijk).
Hoe eerder we naar een wereld gaan die minder afhankelijk is van olie hoe eerder we afscheid kunnen nemen vam dat barbaarse land.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 11:16 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Omdat heel stieken goede banden met SA belangrijker zijn (olie) dan wat mensjes die onthoofd worden. Ik bedoel. Zo gaat het overal, altijd. Depressing ja.
Dat vind ik wel een wat achterhaald beschaafd en verlicht westers beeld van de vrome moslim. De realiteit is helaas dat er vrijwel geen Imam te vinden zal zijn die tolerant is ten opzichte van bijvoorbeeld Mohammed cartoons.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:37 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Waarom wel? De Imams hebben hier niets mee te maken (op een enkeling na misschien). Waarom zouden zich moet excuseren of uitspreken voor iets waar ze niet schuldig aan zijn? Dit zijn gewoon extremisten. En die komen niet in de moskee omdat het niet extreem genoeg is.
Ik denk dat het meer heeft te maken dat de staat zich niet met geloof wil/mag bezighouden. Dat moet nu maar eens ondergeschikt worden gemaakt.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 11:16 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Omdat heel stieken goede banden met SA belangrijker zijn (olie) dan wat mensjes die onthoofd worden. Ik bedoel. Zo gaat het overal, altijd. Depressing ja.
Vaak wordt gezegd :"Vrede zij met hem".quote:Op donderdag 29 oktober 2020 11:16 schreef Scrummie het volgende:
Ah, ik lees dat het vandaag de verjaardag van Mohammed is?
Wat betekent het bericht hieronder? Zeggen de Russen nou dat de Fransozen moslims maar niet moeten beledigen?quote:
Moslims die in de slachtofferrol kruipen.. misschien kunnen we een keer geheel democratisch afspreken dat we daar schijt aan hebben? Zo moeilijk kan dat toch niet zijn?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 11:19 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Op zich heb je helemaal gelijk.
Alleen, wat ga je dan krijgen? Moslims die janken dat ze onderdrukt worden.
Tja, wat doe je er aan? Misschien moet er toch een of andere repatriëringspolitiek komen, maar meer islam gaat niets positiefs opleveren.
Maar onderdrukt? Ze kunnen naar hun gematigde moskee met imam die geen haat predikt. Verder kan alles gewoon. Alleen geen ruimte geven aan IS figuren.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 11:19 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Op zich heb je helemaal gelijk.
Alleen, wat ga je dan krijgen? Moslims die janken dat ze onderdrukt worden.
Tja, wat doe je er aan? Misschien moet er toch een of andere repatriëringspolitiek komen, maar meer islam gaat niets positiefs opleveren.
Heeft niets met het percentage moslims te maken, maar met wat jij zegt: salafisme en de sponsors uit onder meer SA. Waarom denk je dat in andere moslimlanden buitenlandse financiering van moskeeen niet getolereerd wordt? Je wil niet dat die ranzige Wahabistisch / Salafistische troep je land binnenkomt.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 11:15 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |