SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ik was nog bezig.quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:42 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Al zenuwachtig voor vanavond?
Echt hequote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:41 schreef bitterbal het volgende:
we zijn nog steeds turk
oh niet meer![]()
Zie OP vorige topic.quote:
Heb je m'n adres wel?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Collega's die mij vragen of ik teksten naar een vertaalbureau wil sturen. Heb je lepra goverdomme
Nee, daar ga ik niet aan beginnenquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Klem is een spannende serie
![]()
![]()
Je weet wel die mensen uit je straat Turkijequote:
Dan zal het een vraagteken blijven.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, daar ga ik niet aan beginnen
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Collega's die mij vragen of ik teksten naar een vertaalbureau wil sturen. Heb je lepra goverdomme
quote:
Mensen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wij hadden ook van die figuren: nee alle contact met externen via mij.
Dan doe je het eens via hun: waarom doe je dat niet rechtstreeks !?!?!?!einz
In mijn straat wonen geen Turkenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je weet wel die mensen uit je straat Turkije
Kan ik mee levenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan zal het een vraagteken blijven.
Blijft een goeie samenvatting.quote:
Ik had vanmorgen ook wat moeite met opstaan. Geen idee waarom eigenlijk. Lag er op tijd in, heb prima door geslapen, maar toch was het niet genoeg.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Blijft een goeie samenvatting.
Ik moet wat gaan doen, maar ik kom niet erg op gang vandaag. Lag nog te lekker vanmorgen.
ken het gevoelquote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Blijft een goeie samenvatting.
Ik moet wat gaan doen, maar ik kom niet erg op gang vandaag. Lag nog te lekker vanmorgen.
Net zo tof als RC races. Matig dus.quote:
Met zo'n camerabril op?quote:
wat is rc racen?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Net zo tof als RC races. Matig dus.
ohh ja dat vind ik ook tofquote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
remote control. met van die afstandsbestuurbare autootjes enzo
wat een jaarquote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:58 schreef UitStraling het volgende:
Van dood door hoest hoest naar dood door tsjirp tsjirp.
https://www.telegraaf.nl/(...)eebedrijf-gelderland
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met zo'n camerabril op?
Tijdje gedaan maar mijn evenwichtsorganen zijn daar niet heel erg blij mee
welke? ik heb 'm op m'n switchquote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohh ja dat vind ik ook tof
Die nieuwe mario kart ziet er ook vet uit
ze hebben nu 1 met echte wagentejs en virtual realityquote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
welke? ik heb 'm op m'n switch
link?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze hebben nu 1 met echte wagentejs en virtual reality![]()
Race je door je eigen woonkamer
Oh, m'n tsjirp was vooral omdat ik met het plaatje in de OP in m'n hoofd zat.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:58 schreef UitStraling het volgende:
Van dood door hoest hoest naar dood door tsjirp tsjirp.
https://www.telegraaf.nl/(...)eebedrijf-gelderland
Boks. VR is ook echt geen doen voor me, kotsmisselijk word ik er van.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met zo'n camerabril op?
Tijdje gedaan maar mijn evenwichtsorganen zijn daar niet heel erg blij mee
Hebben hier zo'n uitgestrekt park met wat bomen en obstakels en hoogteverschillen om langs te slalommen, heb wel eens kotsend op mijn knietjes gezeten daar door die bewegingen, lachen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]dát ken ik
Op het MSTC op Terschelling zijn het ook van die flikkers.
Ze simuleren daar ook slecht weer enzo. Dus dan ga je automatisch meeleven met het beeld. Alleen die simulator staat stil. Zetten ze ineens die simulatie op pauze, dan realiseert je lichaam dat er niks beweegt maar corrigeert te laat. Dus donder je omver
k heb het nog nooit geprobeerdquote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, m'n tsjirp was vooral omdat ik met het plaatje in de OP in m'n hoofd zat.
[..]
Boks. VR is ook echt geen doen voor me, kotsmisselijk word ik er van.
oh leukquote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vriend van mij die vliegt met drones voor zijn werk
Grappigquote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/283884/(...)ve-home-circuit.html
Het idee is zķ tof, maar ik was wel blij dat ik het bij een vriendin kon proberen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k heb het nog nooit geprobeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |