scrolt steeds door beeldquote:

Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Klopt idd.
https://www.bierenco.nl/w(...)ubileum_30jaar-1.pdf

bovenaan tussen de donatiesquote:

Is weg toch? Oh nee sorry ik let er ook niet op.quote:

Waarom?quote:

Ah ik zie het ,, dan heeft ie een lokale ban, dat kunnen we niet zien, dus weet ik ook niet of het waar is .. hij heeft sws al 3 maanden niet meer gepost ....quote:

Ja en?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ik zie het ,, dan heeft ie een lokale ban, dat kunnen we niet zien, dus weet ik ook niet of het waar is .. hij heeft sws al 3 maanden niet meer gepost ....

Of een gag in zijn smoel in Sas haar kelderquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:53 schreef chufi het volgende:
Of hij zit vast op het eiland en is zn beltegoed op

ja daar had ik ook al aan gedacht ...quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Of een gag in zijn smoel in Sas haar kelder

Reddingsactie opzetten of ach laat maarquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:56 schreef chufi het volgende:
[..]
ja daar had ik ook al aan gedacht ...

Ze zijn Fok al aan het redden op deze manier ..quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Reddingsactie opzetten of ach laat maar

Ja dat is wel weer grappigquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze zijn Fok al aan het redden op deze manier ..

Weekenddd, zuipen en neukenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Reddingsactie opzetten of ach laat maar

aan het werk, maar alles gaat tien keer zo traagquote:

daaromquote:

Ik heb het een paar keer voor ze opgenomen maar moest dat telkens met een ban van een maand bekopen, bedankt delseyquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ik zie het ,, dan heeft ie een lokale ban, dat kunnen we niet zien, dus weet ik ook niet of het waar is .. hij heeft sws al 3 maanden niet meer gepost ....

Welke subforums mag jij nog normaal in?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:01 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik heb het een paar keer voor ze opgenomen maar moest dat telkens met een ban van een maand bekopen, bedankt delsey

Ga je gang ik hou je niet tegenquote:

Ow daarquote:

Hierquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Welke subforums mag jij nog normaal in?

Alleen hier bij de bejaardenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Welke subforums mag jij nog normaal in?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |