Cool.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Bavaria kookt experimenteel bier op ijzerstof warmte
tis ook niet mn favo bier ..quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:22 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Cool.
Al kunnen ze imo beter gaan experimenteren om drinkbaar bier te maken.
Bij ons gold jaren lang het spreekwoord: Je kotst je leeg als je Bavaria kreeg.
Is dat niet hetvoormaligere Oranje boom bier?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:22 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Cool.
Al kunnen ze imo beter gaan experimenteren om drinkbaar bier te maken.
Bij ons gold jaren lang het spreekwoord: Je kotst je leeg als je Bavaria kreeg.
ijzerstof kan je verbranden waarbij warmte en roest vrijkomt.. de warmte kun je gebruiken en de roest kan je weer gebruiken om er opnieuw ijzerstof van te maken ...quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
En waar komt die warmte dan weer vandaan?
ja volgens mij welquote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat niet hetvoormaligere Oranje boom bier?
Daar krijgt je koppijn vanquote:
Zou zomaar kunnen. Was ook van dat vergif, vooral in trek bij Chinese restaurants.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat niet hetvoormaligere Oranje boom bier?
Skolquote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:30 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen. Was ook van dat vergif, vooral in trek bij Chinese restaurants.
Dat was het zelfde bochtquote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:36 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ook van dat bocht ja.
Nog net niet goed genoeg om je auto mee te wassen.
Ja, en als je alles fout hebt, heb je toch mooi 10 bier in je mik zitten. Je kan niet verliezen!quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:46 schreef Domnivoor het volgende:
Ik daag jullie uit voor een blinde biertest. 10 glaasjes met Bavaria, Grolsch, Heineken, Amstel etc. en dan het juiste label op elk glas plakken.
Wie de helft goed heeft doet het al uitzonderlijk goed.
Ooit gedaan en ik was er toen verrassend goed in.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:46 schreef Domnivoor het volgende:
Ik daag jullie uit voor een blinde biertest. 10 glaasjes met Bavaria, Grolsch, Heineken, Amstel etc. en dan het juiste label op elk glas plakken.
Bedanktquote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:57 schreef cafca het volgende:
[..]
Gocondoleerd!
En lijkt me best vreemd ja.
Wedden dat!quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:46 schreef Domnivoor het volgende:
Gecondoleerd Deisyy. Crematies in deze tijd zijn echt naar.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bedankt Sode
Mijn tante is afgelopen weekend onverwacht overleden, een crematie in deze tijd met corona is best apart met mondkapjes op als je niet zit, maar voordeel is dat er geen handen geschud hoeft te worden.
Bedankt. De verse worstenbroodjes maakten veel goed.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:27 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Gecondoleerd Deisyy. Crematies in deze tijd zijn echt naar.
Dank je.quote:
Heel veel sterkte daarmeequote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:33 schreef FaithHealer het volgende:
Meilandjes maar eens kijken. Die wonen in de buurt hier.![]()
Dankjequote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dank je.
Gecondoleerd Deisyy 🌹
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |