abonnement Unibet Coolblue
pi_195918619
Deze Fransman, Rémy Daillet-Wiedemann, beweert dat hij samen met mensen vanuit o.a. het leger een staatsgreep gaat plegen:


Bitchute link: https://www.bitchute.com/video/bi9Wglmhq9fB/

Wat meer info:

https://everybodywiki.com/R%C3%A9my_Daillet-Wiedemann

Helaas is mijn Frans niet supergoed, maar deze man heeft blijkbaar in het leger gediend en is actief geweest in de politiek, net als zijn vader:

https://fr.wikipedia.org/wiki/Jean-Marie_Daillet

Ik weet zelf niet goed wat ik hiervan moet denken. Er gaan ook geruchten dat er binnen China het een en ander speelt. Dat machtige families die onderdeel uitmaken van de CCP, Xi Jinping willen afzetten.

Rare tijden leven we in.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_195918684
Hardop gelachen.
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_195918696
Als iemand een coup eerst gaat aankondigen op YouTube, hoop ik iig dat je zelf ook gelijk al enige 'twijfels' hebt bij de betrouwbaarheid van wat mensen allemaal luidkeels op YouTube kunnen roepen.

Je hebt overigens gelijk dat we in rare tijden leven...
Als je soms ziet hoezeer sommige mensen de meeste domme social-media-uitingen kennelijk kritiekloos willen 'geloven' daalt telkens mijn an sich best grote vertrouwen in de mensheid en haar zelfredzaam vermogen.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_195918750
quote:
1s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 08:56 schreef RM-rf het volgende:
Als iemand een coup eerst gaat aankondigen op YouTube, hoop ik iig dat je zelf ook gelijk al enige 'twijfels' hebt bij de betrouwbaarheid van wat mensen allemaal luidkeels op YouTube kunnen roepen.
Uiteraard is dat eigenaardig, maar daarom post ik het ook in BNW ;)
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_195918752
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 08:49 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Rare tijden leven we in.
Zeg dat.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 29 oktober 2020 @ 09:05:44 #6
491050 Scheepskok
Beste soepkoker van Ulanda
pi_195918796
En wat is het motief?
Praat over de hel en je komt er.
  Moderator donderdag 29 oktober 2020 @ 09:45:00 #7
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_195919398
Ik heb het filmpje nog niet bekeken, maar heeft hij ook aangekondigd wanneer?
A child is born with no state of mind.
pi_195919430
Gülen weer bezig?
pi_195920301
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  donderdag 29 oktober 2020 @ 10:39:23 #11
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195920330
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 08:49 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Deze Fransman, Rémy Daillet-Wiedemann, beweert dat hij samen met mensen vanuit o.a. het leger een staatsgreep gaat plegen:


Bitchute link: https://www.bitchute.com/video/bi9Wglmhq9fB/

Wat meer info:

https://everybodywiki.com/R%C3%A9my_Daillet-Wiedemann

Helaas is mijn Frans niet supergoed, maar deze man heeft blijkbaar in het leger gediend en is actief geweest in de politiek, net als zijn vader:

https://fr.wikipedia.org/wiki/Jean-Marie_Daillet

Ik weet zelf niet goed wat ik hiervan moet denken. Er gaan ook geruchten dat er binnen China het een en ander speelt. Dat machtige families die onderdeel uitmaken van de CCP, Xi Jinping willen afzetten.

Rare tijden leven we in.
Dat er fransen in Frankrijk wonen die franse dingen doen, boeit me niet zo veel.

maar dat stukje uit China is wel interessant.. maar Denk dat eerder een gerucht is..
In China staat daar meen ik gewoon de doodstraf op dus om dat aan de grote klok te gaan hangen is niet zo slim.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_195920698
De man is een royalist, d.w.z. iemand die de Franse monarchie wil herstellen, evenals de autoriteit van de katholieke kerk, zoals voor de revolutie.

Voormalig vrijwillig soldaat en zoon van een politicus.

Dit is een kleine militante groep met contacten, maar ik heb ze nog nooit iets significants zien doen. Het zou me dus verbazen als er werkelijk iets gebeurt.

Maar je kan het niet uitsluiten.

De man in de onderstaande video voorspelde begin oktober dat Frankrijk op 28 oktober weer in lockdown zou gaan. Hij deed dat op basis van informatie die hij, volgens hemzelf, van mensen uit grote Franse bedrijven had ontvangen, waarin de overheid ook een aandeel heeft. Mensen waren het beu en hebben contact met hem opgenomen om hem die informatie te geven, aldus hemzelf.

Die voorspelling is precies uitgekomen: gisteren werd aangekondigd dat we weer in lockdown gaan. Heel opmerkelijk.

Diezelfde man beweert ook contacten met het Franse leger te hebben. Hij zegt dat het leger de instructies heeft gekregen om zich voor te bereiden op een eventueel gewelddadige situatie/burgeroorlog (ja) in november, beginnend in de banlieues (buitenwijken). Niet dat het ook per se zou gaan gebeuren, maar dat het kon gebeuren. En wie weet waar dat dan weer toe zou leiden.

Hij zegt in ieder geval dat je je beter kunt voorbereiden door voedsel en dergelijke in te slaan.


Zelf geloof ik wel dat een revolutionaire beweging op gang zal komen. Mensen zinnen steeds meer op wraak. De nieuwe lockdown in Frankrijk voelt dit keer echt als handboeien. Je mag maar een kilometer buiten je woning komen. Het is absurd en onacceptabel, er is NIETS gedaan de afgelopen maanden om de zorg uit te breiden of iets dergelijks. Het is een schande en het zou me niets verbazen als mensen dit keer wel veel meer in opstand komen, zoals nu ook in Spanje en Italie.

Maar de regering omver werpen?

Volgens Adam Weishaupt verloopt de geschiedenis in cycli. De 4e fase ervan is bureaucratie en de 5e is de status van de natuur, pure vrijheid.

Het is zeer goed mogelijk dat de fase waar we nu in zitten, bureaucratie, dus eerst gewelddadig omver moet worden geworpen voordat we we in de 5e fase terecht kunnen komen: een 'duurzame' wereld in harmonie met de natuur, overheersd door een verlichte filosoof-koning. Iedereen die mijn bijdragen een beetje kent, weet wie die filosoof-koning zal worden.

En dat zou ook best in Frankrijk kunnen beginnen, als land waarvan de revolutie eind 18e eeuw de hele wereld heeft getransformeerd. Het startschot zou best hier kunnen worden gegeven.

Echter geloof ik wel dat de Verenigde Staten een veel sterkere invloed zal uitoefenen op de gebeurtenissen die nog voor de deur staan, een leidende rol zal spelen in het implementeren van maatregelen die uiteindelijk wereldwijd worden overgenomen. Dat doe ik op basis van de gebeurtenissen die volgens de bijbel moeten plaatsvinden. Daarin wordt over 2 grote machten gesproken, waarvan de ene de wil van de ander doet, en een kopie wordt van het eerste. Het gaat om een natie met een christelijk voorkomen, maar dat wetten begint in te voeren die in werkelijkheid antichristelijk zijn.
pi_195921591
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 11:00 schreef Ali_Kannibali het volgende:

De man in de onderstaande video voorspelde begin oktober dat Frankrijk op 28 oktober weer in lockdown zou gaan. Hij deed dat op basis van informatie die hij, volgens hemzelf, van mensen uit grote Franse bedrijven had ontvangen, waarin de overheid ook een aandeel heeft. Mensen waren het beu en hebben contact met hem opgenomen om hem die informatie te geven, aldus hemzelf.

Die voorspelling is precies uitgekomen: gisteren werd aangekondigd dat we weer in lockdown gaan. Heel opmerkelijk.
Als je als overheid zou willen ontkrachten dat de man dergelijke informatie echt zou hebben verplaats je de lockdown met een week.

quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 11:00 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Diezelfde man beweert ook contacten met het Franse leger te hebben. Hij zegt dat het leger de instructies heeft gekregen om zich voor te bereiden op een eventueel gewelddadige situatie/burgeroorlog (ja) in november, beginnend in de banlieues (buitenwijken). Niet dat het ook per se zou gaan gebeuren, maar dat het kon gebeuren. En wie weet waar dat dan weer toe zou leiden.

Hij zegt in ieder geval dat je je beter kunt voorbereiden door voedsel en dergelijke in te slaan.


Zelf geloof ik wel dat een revolutionaire beweging op gang zal komen. Mensen zinnen steeds meer op wraak. De nieuwe lockdown in Frankrijk voelt dit keer echt als handboeien. Je mag maar een kilometer buiten je woning komen. Het is absurd en onacceptabel, er is NIETS gedaan de afgelopen maanden om de zorg uit te breiden of iets dergelijks. Het is een schande en het zou me niets verbazen als mensen dit keer wel veel meer in opstand komen, zoals nu ook in Spanje en Italie.

Maar de regering omver werpen?

Maar het sentiment van de opstaan tegen de regering speelt in Frankrijk al wel (veel) langer toch? Daarom zie ik het ook niet als ondenkkbaar dat een situatie als deze, inderdaad zorgt voor heel veel protesten en semi-opstanden. Dat je daar op een gegeven moment je leger voor gaat inzetten kan ik me wel voorstellen. Kijk bijvoorbeeld naar de protesten in de VS na de dood van Floyd.
Maar inderdaad, een regering omver werpen is andere koek.

Overigens thanks voor de nuttige info ^O^
pi_195922158
quote:
80s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 11:50 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Als je als overheid zou willen ontkrachten dat de man dergelijke informatie echt zou hebben verplaats je de lockdown met een week.
Zijn invloed is daar veel te beperkt voor denk ik. Het is een roepende in de woestijn. Maar ik zie de afgelopen dagen wel dat meer mensen beweerden dat 28 oktober weer lockdown zou zijn, er is dus denk ik wel meer informatie verspreid, anders weet ik niet hoe meerdere bronnen precies die datum kunnen noemen.

quote:
Maar het sentiment van de opstaan tegen de regering speelt in Frankrijk al wel (veel) langer toch?
Het speelt altijd wel een beetje, Franse revolutie enzo.

Maar sinds de gele hesjes wel veel sterker ja.

quote:
Daarom zie ik het ook niet als ondenkkbaar dat een situatie als deze, inderdaad zorgt voor heel veel protesten en semi-opstanden. Dat je daar op een gegeven moment je leger voor gaat inzetten kan ik me wel voorstellen. Kijk bijvoorbeeld naar de protesten in de VS na de dood van Floyd.
Maar inderdaad, een regering omver werpen is andere koek.

Overigens thanks voor de nuttige info ^O^
Het kan ook best.

Vanochtend weer een mesaanval in Nice met drie doden. Poging tot onthoofding. Frankrijk wordt op dit moment compleet zwartgemaakt in de Islamitische wereld en er zullen vast nog meer aanslagen volgen.

Dus de situatie is best explosief en er kan van alles gebeuren. Maar het blijft speculeren.
pi_195922194
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 12:20 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Zijn invloed is daar veel te beperkt voor denk ik. Het is een roepende in de woestijn. Maar ik zie de afgelopen dagen wel dat meer mensen beweerden dat 28 oktober weer lockdown zou zijn, er is dus denk ik wel meer informatie verspreid, anders weet ik niet hoe meerdere bronnen precies die datum kunnen noemen.
[..]

Het speelt altijd wel een beetje, Franse revolutie enzo.

Maar sinds de gele hesjes wel veel sterker ja.
[..]

Het kan ook best.

Vanochtend weer een mesaanval in Nice met drie doden. Poging tot onthoofding. Frankrijk wordt op dit moment compleet zwartgemaakt in de Islamitische wereld en er zullen vast nog meer aanslagen volgen.

Dus de situatie is best explosief en er kan van alles gebeuren. Maar het blijft speculeren.
Er zijn meerderen lonten op dit moment.
pi_195922301
Dat hij maar doet! Het lukt hem toch niet!
Mocht het hem al lukken, dan is dat misschien ook beter voor Frankrijk.
Cindy De Vuyst
  Moderator donderdag 29 oktober 2020 @ 15:20:12 #17
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195925631
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 12:26 schreef einzeinz het volgende:
Dat hij maar doet! Het lukt hem toch niet!
Mocht het hem al lukken, dan is dat misschien ook beter voor Frankrijk.
Het lijkt jou beter voor Frankrijk om een militaire staatsgreep te hebben, een terugkeer van de koning en het primaat van de katholieke daar te herstellen? Bijzonder.

Zouden de Fransen, als ze dat willen, niet gewoon in staat zijn daarvoor te stemmen in plaats van een staatsgreep te willen?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195927010
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 15:20 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Het lijkt jou beter voor Frankrijk om een militaire staatsgreep te hebben, een terugkeer van de koning en het primaat van de katholieke daar te herstellen? Bijzonder.

Zouden de Fransen, als ze dat willen, niet gewoon in staat zijn daarvoor te stemmen in plaats van een staatsgreep te willen?
Een staatsgreep brengt ook voordelen met zich mee, kwestie om te veranderen.
Sowieso Fransen :')
Cindy De Vuyst
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')