abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195907557
Na Neef Wuppie nu ook: @debraad !!!

Vraag alles wat je wilt weten aan De Braad, hij zal je antwoord geven!

braad.png
  roze woensdag 28 oktober 2020 @ 16:41:11 #2
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_195907598
Kom je nu helemaal niet meer buiten?
Your beauty never ever scared me.
pi_195907666
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 16:41 schreef Amarantha het volgende:
Kom je nu helemaal niet meer buiten?
Jawel, ben weer elke dag aan de wandel na een gesprek met m'n moeder. Maar supermarkten en dergelijke kom ik niet.
pi_195907688
quote:
7s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 16:45 schreef DeBraad het volgende:

[..]

Jawel, ben weer elke dag aan de wandel na een gesprek met m'n moeder. Maar supermarkten en dergelijke kom ik niet.
Aan de wandel naar de koelkast en terug?
pi_195907787
quote:
4s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 16:46 schreef Leonos het volgende:

[..]

Aan de wandel naar de koelkast en terug?
:')
pi_195907988
Na de aardappels van vanavond gaat de airfryer de schuur in, veel te makkelijk voor me, en te verleidelijk om er dingen in klaar te maken. Plan is om 'm er alleen uit te halen voor leuke gelegenheden. Nu maar hopen dat ik 't vol ga houden _O-
pi_195908095
Op zich is er niet zoveel mis met wat aardappels erin bereiden toch?
pi_195908141
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 17:06 schreef Bluedisplay het volgende:
Op zich is er niet zoveel mis met wat aardappels erin bereiden toch?
Nee, maar het probleem is vooral dat ik er ook s'nachts gewoon rustig vlees in ging bereiden. Of dat ik aardappels ging snijden tot friet/patat en dat er in deed.

Als ik alleen m'n fornuis en een pan heb is't meer "moeite" en doe ik het minder snel.
pi_195908166
quote:
10s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 17:01 schreef DeBraad het volgende:
Na de aardappels van vanavond gaat de airfryer de schuur in, veel te makkelijk voor me, en te verleidelijk om er dingen in klaar te maken. Plan is om 'm er alleen uit te halen voor leuke gelegenheden. Nu maar hopen dat ik 't vol ga houden _O-
Wat komt er voor terug? Een frituurpan, kaasfondue of chocoladefontein?
pi_195908233
quote:
10s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 17:08 schreef DeBraad het volgende:

[..]

Nee, maar het probleem is vooral dat ik er ook s'nachts gewoon rustig vlees in ging bereiden. Of dat ik aardappels ging snijden tot friet/patat en dat er in deed.

Als ik alleen m'n fornuis en een pan heb is't meer "moeite" en doe ik het minder snel.
Door de vorm van aardappels te veranderen worden ze niet opeens ongezonder. Airfryer is gewoon prima om eten te bereiden. Zolang je geen bittergarnituur erin flikkert elke dag.

Zalm bijvoorbeeld is ook prima uit de Airfryer
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_195908276
Ik doe mijn diepvries weg omdat er teveel snacks in liggen steeds
pi_195908302
Hou je van salade Braad?

Rauwe groente is sowieso goed voor de stofwisseling en je kunt er ook fruit, noten of ei doorheen gooien.

En het is moeilijker om te laten mislukken dan een warme maaltijd ;)
pi_195908316
quote:
10s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 17:11 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Door de vorm van aardappels te veranderen worden ze niet opeens ongezonder. Airfryer is gewoon prima om eten te bereiden. Zolang je geen bittergarnituur erin flikkert elke dag.

Zalm bijvoorbeeld is ook prima uit de Airfryer
Ja het is allemaal hartstikke lekker er uit, heb er al super veel in klaar gemaakt.
Mijn probleem ligt bij verleiding. Gaat niet om het voedsel zelf, gaat om het gemak waarmee ik het s'avonds laat/S'nachts klaar maak. Kwestie van er in gooien, piep, en 20 minuten later kan je eten.

Dus ik ga 'm lekker in de kast leggen en hij komt er pas uit bij een speciale gelegenheid. Als ik weer eens met vrienden ben of zo.
pi_195908339
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 17:14 schreef spinazieruiker het volgende:
Hou je van salade Braad?

Rauwe groente is sowieso goed voor de stofwisseling en je kunt er ook fruit, noten of ei doorheen gooien.

En het is moeilijker om te laten mislukken dan een warme maaltijd ;)
Salades zijn prima te doen. Eet vrij veel groenten en fruit de laatste tijd, dat is natuurlijk prima. Maar mij nekt die airfryer steeds, want je blijft eten maken s'nachts, en dat is niet de bedoeling.
pi_195908344
quote:
10s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 17:15 schreef DeBraad het volgende:

[..]

Ja het is allemaal hartstikke lekker er uit, heb er al super veel in klaar gemaakt.
Mijn probleem ligt bij verleiding. Gaat niet om het voedsel zelf, gaat om het gemak waarmee ik het s'avonds laat/S'nachts klaar maak. Kwestie van er in gooien, piep, en 20 minuten later kan je eten.

Dus ik ga 'm lekker in de kast leggen en hij komt er pas uit bij een speciale gelegenheid. Als ik weer eens met vrienden ben of zo.
Maar dat is bij een magnetron toch ook zo?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_195908358
Of bij een zak chips. Zak openmaken en je kan eten
pi_195908371
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 17:16 schreef Fok-it het volgende:
Of bij een zak chips. Zak openmaken en je kan eten
Supperirritant ook dat je in de winkel verplicht wordt om dat te kopen
pi_195908415
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 17:16 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Maar dat is bij een magnetron toch ook zo?
Klopt. Daarom heb ik ook geen Magnetron.
Ik heb alleen een fornuis, en dan is voor mij de verleiding een heel stuk kleiner, omdat ik dan echt moeite moet doen om het te maken _O-
pi_195908430
Nou, laat maar :') Ik kom met een voor mijn gevoel goed idee van mezelf, aifryer in de schuur zodat ik niet in de verleiding kom s'nachts eten te gaan maken, en er word weer belachelijk gedaan.
pi_195908441
Heb je ooit overwogen om ‘s nachts te slapen i.p.v. slavinken bakken?
pi_195908455
quote:
10s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 17:20 schreef DeBraad het volgende:
Nou, laat maar :') Ik kom met een voor mijn gevoel goed idee van mezelf, aifryer in de schuur zodat ik niet in de verleiding kom s'nachts eten te gaan maken, en er word weer belachelijk gedaan.
:')
pi_195908462
quote:
10s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 17:20 schreef DeBraad het volgende:
Heeft niks met belachelijk maken te maken. Gewoon een vergelijking met andere apparaten of voedingsmiddelen die ook makkelijk om handen zijn. Door die Airfryer weg te doen verhelp je het probleem niet. Maar daar ga je zelf wel achter komen straks :P
pi_195908464
Als je wat meer beweegt overdag, ben je 's nachts gewoon moe en slaap je.
Hoef je ook geen shit te gaan bakken.
pi_195908469
Machtig mooi dit repeterend fenomeen :P
pi_195908471
quote:
4s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 17:22 schreef Leonos het volgende:
Als je wat meer beweegt overdag, ben je 's nachts gewoon moe en slaap je.
Hoef je ook geen shit te gaan bakken.
Mind = blown
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')