Struisvogel samenleving is overquote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:01 schreef Bocaj het volgende:
And the story continues...
Morgen blijkbaar een 2e deel...
The best is yet to come!![]()
![]()
Het gaat niet weg, niet vanzelf...
Dat staat allemaal op die harddisk, en als dat geopenbaard wordt komt Elvis tevoorschijn en wordt de nieuwe president.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 16:54 schreef Zwoerd het volgende:
Spannend hoor. Misschien komt hij ook wel met bewijs voor verkiezingsfraude en Obamagate.
Klopt! En Elvis is een Rus. De annexatie van de VS is bijna daar, kameraden!quote:Op zaterdag 23 januari 2021 09:29 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat staat allemaal op die harddisk, en als dat geopenbaard wordt komt Elvis tevoorschijn en wordt de nieuwe president.
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:01 schreef Bocaj het volgende:
![]()
Deel 2quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:01 schreef Bocaj het volgende:
![]()
Wat jij persoonlijk vind van een bnw poster is het onderwerp nietquote:Op zaterdag 23 januari 2021 10:48 schreef illusions het volgende:
[..]
Aldus iemand die Fox als boodschapper van de waarheid ziet.
Klopt helemaal, daarom heb ik het daar ook niet over maar noem ik ook op wat een BNW poster van een bepaald nieuwsmedium vindt. Komop, lezen kan geen kwaad hoor.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 10:55 schreef Summers het volgende:
[..]
Wat jij persoonlijk vind van een bnw poster is het onderwerp niet
#Bidencrimefamilyquote:Op zaterdag 23 januari 2021 10:59 schreef illusions het volgende:
[..]
Klopt helemaal, daarom heb ik het daar ook niet over maar noem ik ook op wat een BNW poster van een bepaald nieuwsmedium vindt. Komop, lezen kan geen kwaad hoor.
Wat jij wilt, ik zoals de meesten hier interesseert familie Biden geen reet. Ik kaart enkel aan dat o.a. jij constant theorietjes aanhangt waar 0.0 bewijs voor is. Dat je jezelf daarna nog een kritisch denker durft te noemen is best lachwekkend.quote:
Oeh .. laat de rechtzaak maar komen, ik heb nog veel popcorn etc over van de inhuldiging dag waarbij iedereen opgepakt zou worden en door een militair tribunaal worden veroordeeld.quote:
Vraag 1 & 2 worden nog wel beantwoord in de toekomst...quote:Op zaterdag 23 januari 2021 11:17 schreef mcmlxiv het volgende:
Is hunter nou al veroordeeld?
Is Joe al impeached?
Is de pedo kelder al gevonden?
Vragen.... vragen.... zoveel vragen
Ik kan niet. Wachten op het aftreden of afzetten van Biden.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 11:34 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Vraag 1 & 2 worden nog wel beantwoord in de toekomst...
Die pedo kelder is raarrr... waar dat begonnen is... Die gekke Lange Frans had het daar ook al eens over...
Dan kunnen we net zo goed ophouden te bestaan. Het witte ras sterft uit.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:02 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Ik kan niet. Wachten op het aftreden of afzetten van Biden.
Een vrouwelijke zwart-Aziatische vooruitstrevende opvolger! 🥳
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 12:16 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Dan kunnen we net zo goed ophouden te bestaan. Het witte ras sterft uit.Allemaal mooie bruine kindjes! 😁👍SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je ook iets van een datum?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 11:34 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Die pedo kelder is raarrr... waar dat begonnen is... Die gekke Lange Frans had het daar ook al eens over...
Uh huh, in de toekomst.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 11:34 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |