Ze zeggen dat toch zelf dat er een deel mist.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:37 schreef byah het volgende:
Als de cijfers laag zijn dan "kloppen de cijfers niet" wat een topic dit
En dan niet een incidentje, nee gewoon binnen 5 dagen weer een miskleun ictquote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:37 schreef Kyran het volgende:
[..]
Hoop gewoon weer lage cijfers natuurlijk, maar stel dat het vandaag nou bijvoorbeeld 12.000 of meer zou zijn zonder de storing. Dat is een belangrijk signaal en dat mis je dan.
Zeg niet dat het zo is, maar dit soort dingen mogen toch niet fout lopen man.
Twente = Duitslandquote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:37 schreef Remco het volgende:
Lol in Twente zijn er sowieso een test of 500 op de plank blijven liggen. Van gisteren vrijwel alles 80+ naar 21 in Almelo nu.
Het wordt er toch gewoon bijverteld dat ze onvolledig zijn.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:37 schreef byah het volgende:
Dat wordt toch gemeld op de radio.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:37 schreef byah het volgende:
Annuleringsverzekeringquote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:32 schreef Molo het volgende:
Is er ook een vouchers/geldterugvraag topic qua reizen?
Mijn tripje naar Berlijn gaat volgende week niet door en vraag me af of de NS die denkt dat dat wel gewoon kan, daarin een handje geholpen kan worden.
Hoeft geen ICT issue te zijn, sterker nog, is het meestal niet.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:38 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En dan niet een incidentje, nee gewoon binnen 5 dagen weer een miskleun ict
Ja prachtig.. "de komende dagen worden cruciaal.."quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
Is toch genieten man zoveel incompetentie
Maar het vervelende (voor mij) is dat ik nu de hele overheid als een incompetent zootje zie.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
Is toch genieten man zoveel incompetentie
Ja snap ik, maar ik wilde eerst wat meer informatie inwinnenquote:
Ja doet dat even op feesboek ofzo.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar ik wilde eerst wat meer informatie inwinnen
Moet ook even nog uitzoeken of ik wel een annuleringsverzekering in mijn reisverzekering heb zitten 🤤
En waarom en ten behoeve van wat zou dat het doen zijn?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:41 schreef Mr.Sandman het volgende:
Nu denken we dat het beter gaat, gaan we weer meer dingen doen. Dat is het doel. Een lockdown.
Hoeft ook niet idd.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoeft geen ICT issue te zijn, sterker nog, is het meestal niet.
Menselijk falen dit dat
Dan heb ik liever dat de cijfers niet kloppen als ik mag kiezenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:40 schreef Simmertje het volgende:
Sorry hoor, maar wat een puinhoop. Bij de zuiderburen liggen mensen bijna in de hal van het ziekenhuis, onze oosterburen gaan in lockdown en hier krijgen we niet eens de cijfers goed verwerkt.
NS International nog niet gevraagd?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:32 schreef Molo het volgende:
Is er ook een vouchers/geldterugvraag topic qua reizen?
Mijn tripje naar Berlijn gaat volgende week niet door en vraag me af of de NS die denkt dat dat wel gewoon kan, daarin een handje geholpen kan worden.
Ik stuur Hugo wel even een appjequote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:41 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ja doet dat even op feesboek ofzo.
De Schaduw.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:41 schreef Molo het volgende:
[..]
En waarom en ten behoeve van wat zou dat het doen zijn?
Die zeggen dat er nog gewoon gereisd kan wordenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:41 schreef _serial_ het volgende:
[..]
NS International nog niet gevraagd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |