SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Mag dat wel van zijn woonbegeleiding??quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat Lange Frans het serverhok in is geglipt en wat kabeltjes heeft losgetrokken
Ze zouden die in het huis van US in Foqueville moeten zetten, stroom erop en nooit meer ervan af halenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mag dat wel van zijn woonbegeleiding??
johquote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
al dat gecorrigeer is ook maar klungelig
Ga je een nieuw huisje voor me bouwen dan, ja hè?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze zouden die in het huis van US in Foqueville moeten zetten, stroom erop en nooit meer ervan af halen
Als dat naar Schotland is neem ik genoegen met het hondenhok en zal ik af en toe eens blaffen.quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als dat naar Schotland is neem ik genoegen met het hondenhok en zal ik af en toe eens blaffen.
Precies, bij dat soort gevallen denk ik echt, Waarom woon ik WEL begeleid en HIJ niet...quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze zouden die in het huis van US in Foqueville moeten zetten, stroom erop en nooit meer ervan af halen
Bezuinigingen en zulks.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Precies, bij dat soort gevallen denk ik echt, Waarom woon ik WEL begeleid en HIJ niet...
Vooruit dan...quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga je een nieuw huisje voor me bouwen dan, ja hè?
Dan zou ik er dus ook uitmoeten..Ik woon al zo lang begeleid en betaal niet zo veel per maand...quote:
Ja inderdaadquote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Precies, bij dat soort gevallen denk ik echt, Waarom woon ik WEL begeleid en HIJ niet...
ben jij al een Lord Buda?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als dat naar Schotland is neem ik genoegen met het hondenhok en zal ik af en toe eens blaffen.
Om UitStraling te laten begeleiden zijn ze 38x meer kwijt dan aan jou.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan zou ik er dus ook uitmoeten..Ik woon al zo lang begeleid en betaal niet zo veel per maand...
Nee, ik ben gewoon een horige die blij is met wat kruimelsquote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ben jij al een Lord Buda?![]()
https://establishedtitles.com/
Zullen we een buddy-systeem in het leven roepen?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik faal echt enorm in adulting. Een beetje begeleiding kan bij mij soms ook geen kwaad
Waar heb je hulp bij nodig? Wij zijn er voor je hoorquote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik faal echt enorm in adulting. Een beetje begeleiding kan bij mij soms ook geen kwaad
Ja dat iemand normaal voor me kookt en dat ik dan de hond uitlaat.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zullen we een buddy-systeem in het leven roepen?
ik ben lordquote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ben jij al een Lord Buda?![]()
https://establishedtitles.com/
Wat is daar nou weer leuk aanquote:
Ja, hoeveel uur heb je nodig?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat iemand normaal voor me kookt en dat ik dan de hond uitlaat.
Zal zorgen dat je iedere dag een groot bot krijgt.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgende week allemaal zonnetjes volgens m'n appquote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Wat een pleurisweer trouwens.Blij dat ik niet met de fiets ben.
Nee ik durf niet eens een hond te nemen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:52 schreef bitterbal het volgende:
k begrijp ook nooit hoe mensen van mijn leeftijd al kinderen opvoeden
3/4e van mijn bassischool klaas heeft al kinderen die dit jaar voor 't eerst naar de middelbare school gaanquote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:52 schreef bitterbal het volgende:
Dat begrijp ik sowieso nooit. Kinderenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:52 schreef bitterbal het volgende:
Dan heb ik een weekje vrijquote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgende week allemaal zonnetjes volgens m'n appMaar dat zal wel weer veranderen.
Niet??quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:52 schreef bitterbal het volgende:
teringquote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:54 schreef FranticDJ het volgende:
3
[..]
3/4e van mijn bassischool klaas heeft al kinderen die dit jaar voor 't eerst naar de middelbare school gaan
Of dat ze al kinderen hebben die al bijna naar de middelbare school gaanquote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:52 schreef bitterbal het volgende:
Ik begrijp niet zo goed dat ze het willen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:52 schreef bitterbal het volgende:
Nah, die doen ook maar wat ze denken dat er van ze verwacht wordt.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:55 schreef CherryLips het volgende:
Die kinderen zijn eerder volwassen dan ik.
Ik had al opa van een puber kunnen zijn. Legaal.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:54 schreef FranticDJ het volgende:
3
[..]
3/4e van mijn bassischool klaas heeft al kinderen die dit jaar voor 't eerst naar de middelbare school gaan
Pijp in de mond, sloffen aan en samen met de kleinkinderen tekenen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had al opa van een puber kunnen zijn. Legaal.
Ja, ik ook. Ik zou in principe ook al overgrootvader kunnen zijnquote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had al opa van een puber kunnen zijn. Legaal.
O nee, dat misschien weer nietquote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Ik zou in principe ook al overgrootvader kunnen zijn
nee jij nietquote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Ik zou in principe ook al overgrootvader kunnen zijn
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Buda McDordian (hoewel hij natuurlijk niet uit dordt komt oorspronkelijk )
Had jij als kind al seks dan?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:04 schreef Amarantha het volgende:
Oma zou kunnen als ik tienermoeder was geweest en mijn kind ook weer tienerouder.
Nou ja, ik ben 33 en theoretisch kan het.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:04 schreef Amarantha het volgende:
Je leest wel eens verhalen van mensen die nog geen 40 zijn maar wel al oma.
Tot je 18de ben je toch sowieso een kind.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had jij als kind al seks dan?
16 qua seks.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tot je 18de ben je toch sowieso een kind.
Wel nog steeds een tienerouder dan.quote:
Niet gekliktquote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Chiel Beelen, ontzettend grappige man.
https://www.ad.nl/show/gi(...)aan-slapen~a986e71f/
Yep, mooi kutleven heb je dan.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel nog steeds een tienerouder dan.
Ik moet er nu nog steeds niet aan denken, laat staan toen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yep, mooi kutleven heb je dan.
Er zullen nog wel meer volgen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Aaaw het eerste horeca-slachtoffer is gevallen hier. Kat in de Wilg is failliet
Ik haal voor mijn 40ste vader niet eensquote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet er nu nog steeds niet aan denken, laat staan toen.
Maar voor m'n 40e oma is onmogelijk.
Iedere aandacht voor Giel Beelen is teveel aandacht. Heb nu al spijt van deze post.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Eh, zóu kunnen (in het geval van kerel dan), maar heel veel tijd hebben we daar niet meer voor.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik haal voor mijn 40ste vader niet eens![]()
![]()
![]()
Ik negeer 'm sowieso, dus boeit me weinig.quote:
Wát een hel.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:04 schreef Amarantha het volgende:
Oma zou kunnen als ik tienermoeder was geweest en mijn kind ook weer tienerouder.
Die doet ook niet aan adulting dusquote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:10 schreef Lospedrosa het volgende:
ik ben gewoon voornemens nooit vader te wordenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik haal voor mijn 40ste vader niet eens![]()
![]()
![]()
Aaaah een mede-hater, vind dat echt een vieze kerel.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iedere aandacht voor Giel Beelen is teveel aandacht. Heb nu al spijt van deze post.
Hier hetzelfde hoor.. Ik ga gewoon dood als maagdquote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:14 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben gewoon voornemens nooit vader te worden
dat lukt prima, moet echt heel raar lopen als dat wel gebeurd
datquote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Nu vraag ik me af wie er wél vrijwillig naar Beelen luistert.
Prostitutie anders?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hier hetzelfde hoor.. Ik ga gewoon dood als maagd![]()
Ik ga mezelf echt niet achter het raam op het Baeckelandplein posteren hoor.quote:
Je verwacht het niet hequote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:18 schreef bitterbal het volgende:
van het ad
14:44
Het Witte Huis heeft ‘het einde van de coronaviruspandemie’ opgenomen in een lijst met wetenschappelijke en technologische prestaties van de Trump-regering, ondanks dat bijna een half miljoen Amerikanen de afgelopen week positief testten op Covid-19.
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:18 schreef bitterbal het volgende:
van het ad
Het Witte Huis heeft ‘het einde van de coronaviruspandemie’ opgenomen in een lijst met wetenschappelijke en technologische prestaties van de Trump-regering, ondanks dat bijna een half miljoen Amerikanen de afgelopen week positief testten op Covid-19.
Wat?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:18 schreef bitterbal het volgende:
van het ad
Als ik honger heb begin ik wel aan kinderen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:17 schreef Karzai het volgende:
Als ik zeventig ben begin ik wel aan kinderen
Klapjosti.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:18 schreef bitterbal het volgende:
van het ad
Jezus.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:18 schreef bitterbal het volgende:
van het ad
Jezusquote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb toastjes met brie, worstje, diverse speciaalbiertjes maar ook gewoon pils, net waar ik zin in heb tegen die tijd.
en warm voetenbubbelbadje, nog 172 ongekeken afleveringen Rail Away op de NAS en een vers schoon opgemaakt bedje om achteraf in te duiken. Genottelijkheid op komst
Koekoekquote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:24 schreef Dr_Flash het volgende:
nog 172 ongekeken afleveringen Rail Away
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb toastjes met brie, worstje, diverse speciaalbiertjes maar ook gewoon pils, net waar ik zin in heb tegen die tijd.
en warm voetenbubbelbadje, nog 172 ongekeken afleveringen Rail Away op de NAS en een vers schoon opgemaakt bedje om achteraf in te duiken. Genottelijkheid op komst
Rail Away bingenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:24 schreef Dr_Flash het volgende:
ik denk eerder aan zulke dingen dan aan 'normaal eten'quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:27 schreef Amarantha het volgende:
Toastjes met brie.Ik denk daar nooit aan in de winkel.
Oh snacks enz vergeet ik ook niet snel hoor.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik denk eerder aan zulke dingen dan aan 'normaal eten'
boodschappenlijstjes maken werkt bij mij wel goedquote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh snacks enz vergeet ik ook niet snel hoor.Maar ik eet niet vaak brie dus dan denk ik er niet aan om het weer eens te kopen. Pak dan sneller dingen uit het schap wat ik altijd eet.
Ik heb sinds een weekje ofzo handige lijstjes op mijn telefoonscherm.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
boodschappenlijstjes maken werkt bij mij wel goed
Post-it op je telefoon geplakt?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb sinds een weekje ofzo handige lijstjes op mijn telefoonscherm.Zet er meteen maar even brie op.
Haha nee een app.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Post-it op je telefoon geplakt?
O ja, die kerel die door Europa reist aan de hand van Bradshaw's Continental Railway Guidequote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Rail Away bingen![]()
BBC heeft ook best een aantal leuke series waarbij ze met de trein door Europa en de VS reizen.
Daar wil ik ook een keer heenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:29 schreef Amarantha het volgende:
Wel vandaag weer bij Die Grenze geweest.
ik heb gewoon een briefje op mn aanrecht liggen.. als ik wat bedenk schrijf ik t opquote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb sinds een weekje ofzo handige lijstjes op mijn telefoonscherm.Zet er meteen maar even brie op.
Is echt een favoriete winkel van me.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar wil ik ook een keer heen
Oh ja poestanootjes heb ik ook nogquote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:30 schreef Karzai het volgende:
Soms haal ik een zak mini snickers of stroopwafels
Ik ga 'm gelijk even googlen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is echt een favoriete winkel van me.
Op een vage manier moet ik bij die naam altijd aan een clitoris denken.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja poestanootjes heb ik ook nog
Jawel johquote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:38 schreef Budapestenaar het volgende:
O, Die Grenze is vooral gericht op cosmetica, niet op voer?
Ik ga mijn geurkaars ook meteen aansteken.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:38 schreef Karzai het volgende:
Verwarming een graadje hoger, gordijnen dicht, kaarsjes aan. Toch heeft het wel wat die donkere dagen![]()
[ afbeelding ]
Wat is een tano bij jou dan?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op een vage manier moet ik bij die naam altijd aan een clitoris denken.
Aah, thanks voor de uitlegquote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:40 schreef Amarantha het volgende:
Maar het drogisterij gedeelte is wat ze standaard hebben en daarom staat het ook op de site. Het eten wisselt vaak af dus dat knallen ze niet allemaal online.
Ahsoka Tano = Ahsoka Tano is een personage uit Star Wars: The Clone Wars. Ze is ontdekt door Jedi-Meester Plo Koon, maar wordt opgeleid door Anakin Skywalker. Tano is van dezelfde soort als Jedi-Meester Shaak Ti; een Togruta.quote:
Waarom niet?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:43 schreef bitterbal het volgende:
k ga voor mezelf echt geen kaarsjes aansteken hoor
Ook niet als de glitterturk met taart op de bank zit?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:43 schreef bitterbal het volgende:
ja geen idee. niet de moeite waard?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom niet?Ik steek echt altijd kaarsjes aan als ik in de woonkamer zit.
ja dan is het toch niet voor mezelfquote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook niet als de glitterturk met taart op de bank zit?
Ziet er gezellig uit.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja geen idee. niet de moeite waard?
kleine tano: tanootje.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ahsoka Tano = Ahsoka Tano is een personage uit Star Wars: The Clone Wars. Ze is ontdekt door Jedi-Meester Plo Koon, maar wordt opgeleid door Anakin Skywalker. Tano is van dezelfde soort als Jedi-Meester Shaak Ti; een Togruta.
Je moet het voor jezelf ook een beetje gezellig maken.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dan is het toch niet voor mezelf
Ik heb van die nepkaarsjesquote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:43 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb van die nepkaarsjesAnders steek ik nog wat in de fik.
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:47 schreef CherryLips het volgende:
Zal m'n Halloweenshit in huis wel missen.
Eurovisiesongfestival is toch uitgesteld?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook niet als de glitterturk met taart op de bank zit?
vandaag ook een pilletje genomen maar toen ik het dagelijks nam kreeg ik er pijn van in mijn kakenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:51 schreef bitterbal het volgende:
allemaal op vakantie naar de zon
Mogelijk effect van vitamine D op coronavirus, verkoop stijgt
https://nos.nl/artikel/23(...)-verkoop-stijgt.html
Ik heb allebei die nieuwe Twix op nu, zijn allebei niet heel erg bijzonder eigenlijk.quote:
Zelfs ik doe dat somsquote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dan is het toch niet voor mezelf
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:56 schreef Amarantha het volgende:
Krijg ook wel eens pijn in mijn kaken na een pilletje.
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:51 schreef bitterbal het volgende:
Hmm, misschien ook een potje kopen voor de donkere maandenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
vandaag ook een pilletje genomen maar toen ik het dagelijks nam kreeg ik er pijn van in mijn kaken
waarschijnlijk een overdosis toen was ik ermee gestopt neem nu elke week een pilletje
Ben je nu te laat hoor, de drogisterijen zijn inmiddels al geplunderdquote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Hmm, misschien ook een potje kopen voor de donkere maanden
En allemaal door de bangste mensen, Nederlandersquote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je nu te laat hoor, de drogisterijen zijn inmiddels al geplunderd
Het gaat godverdomme niet uitverkocht raken.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:51 schreef bitterbal het volgende:
Ik was ook niet onder de indruk. Ze zijn wel op natuurlijk.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb allebei die nieuwe Twix op nu, zijn allebei niet heel erg bijzonder eigenlijk.
Die met zout was een beetje raar, tijdens het eten proef je er niks van maar toen die op was allemaal zout tussen mijn tandenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was ook niet onder de indruk. Ze zijn wel op natuurlijk.
@Dr_Flash Jij hebt niet toevallig 200 van die potjes thuis staan?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je nu te laat hoor, de drogisterijen zijn inmiddels al geplunderd
neequote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
@:Dr_Flash Jij hebt niet toevallig 200 van die potjes thuis staan?
Ja, ik zal eens kijken of ze die nog ergens hebben.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee![]()
Maar gewoon in algemene vitaminesupplementen zit het ook hoor
Albondigasquote:
Waar ben je geweest?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:06 schreef Justin_Case het volgende:
Y
[..]
Yesondanks wat beperkingen toch genoten
die lijst is vast heel kort en anders ten voordele van trump uitgelegdquote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:18 schreef bitterbal het volgende:
van het ad
Ook maar even uit de losse pols wat in elkaar knutselenquote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:06 schreef UitStraling het volgende:
Vitamine D tekort is toch een negerprobleem?
Wist je het niet? Ik ben zwart.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:06 schreef UitStraling het volgende:
Vitamine D tekort is toch een negerprobleem?
Jeetje het komt nu wel erg dichtbijquote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar ben ik langs gelopen toen ik in mei in Limburg was. Mooie omgeving.
Altijd al gedacht.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wist je het niet? Ik ben zwart.
Ik was ook in Den Haag. Vorig jaar.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:10 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Jeetje het komt nu wel erg dichtbij
Ja ik ook! Vorig jaar zomer.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik was ook in Den Haag. Vorig jaar.
That explains.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wist je het niet? Ik ben zwart.
Iedereen vrij, overal haske druk.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zaterdag wordt het super lekker!
Ik ben op dit moment niet zo heel kieskeurig over vakantiebestemmingen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou ik best naartoe willen. Gran Canaria of Tenerife dan. Die kale apenrotsen boeien me niet.
Verschrikkelijk daar.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou ik best naartoe willen. Gran Canaria of Tenerife dan. Die kale apenrotsen boeien me niet.
Wel kans op ja. Maar ik ga de rest van het centrum afmaken denk ik.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iedereen vrij, overal haske druk.
Fuerteventura lijkt op de parkeerplaats van een middelgrote bouwmarktquote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben op dit moment niet zo heel kieskeurig over vakantiebestemmingen.
waarom neem je niet gewoon een krantenwijk?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel kans op ja. Maar ik ga de rest van het centrum afmaken denk ik.
Meh.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
waarom neem je niet gewoon een krantenwijk?
@AIVDquote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel kans op ja. Maar ik ga de rest van het centrum afmaken denk ik.
O daar ben ik vanmorgen al geweest.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Fuerteventura lijkt op de parkeerplaats van een middelgrote bouwmarkt
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar ik ga de rest van het centrum afmaken denk ik.
In EuroDisney ook altijd haat aan die Spanjaarden. Maakt niet uit in welke maand je gaat, die kinderen zijn altijd vrij ofzo want het wemelt er altijd van de Spanjaarden, en die dringen voor en lopen de hele dag te schreeuwen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je moet wat. Spanje is niet mijn eerste keuze. Krijg het op mijn heupen van dat taaltje.
Ik heb wel eens een Spaanse in bed gehad, 45 kilo maar een enorm zware en hese stem, had wel watquote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je moet wat. Spanje is niet mijn eerste keuze. Krijg het op mijn heupen van dat taaltje.
Jezus, dat klinkt als mijn Spaanse collega in Budapest. Heette ze Rachel?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een Spaanse in bed gehad, 45 kilo maar een enorm zware en hese stem, had wel wat
Ik heb een jaar naast een Spaans team gezeten. Kreeg moordneigingen van dat drukke gedoe de hele dag.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In EuroDisney ook altijd haat aan die Spanjaarden. Maakt niet uit in welke maand je gaat, die kinderen zijn altijd vrij ofzo want het wemelt er altijd van de Spanjaarden, en die dringen voor en lopen de hele dag te schreeuwen.
Sonia.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jezus, dat klinkt als mijn Spaanse collega in Budapest. Heette ze Rachel?
Hoe spreekt een Spanjaard dat uit, Rrrrrraggggel met extra spuug?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jezus, dat klinkt als mijn Spaanse collega in Budapest. Heette ze Rachel?
Die taal klinkt gewoon hard en hysterisch.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een jaar naast een Spaans team gezeten. Kreeg moordneigingen van dat drukke gedoe de hele dag.
dat moeten we nog zienquote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zaterdag wordt het super lekker!
Rasjelquote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe spreekt een Spanjaard dat uit, Rrrrrraggggel met extra spuug?
Wtf!!quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik was ook in Den Haag. Vorig jaar.
DIT MEEN JE NIET?????!!!!quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Twee jaar geleden zelfs op Kijkduin, met een andere FOK!ker.
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De R&P meet in Scheveningenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, daar was ik niet bijquote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De R&P meet in Scheveningen2017 ofzo, tijdens die zomerstorm.
Was best leuk. De treinen en trams en bussen reden amper en degenen die met de auto kwamen mochten om de takken en halve bomen op de A12 zigzaggen.quote:
Ik denk dat ik het weet!quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat mag ik niet zeggen van @:tamieke
Haha moet Tamieke zeggenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Keihard genomen in de wilde duinen?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
niet alleen Spanjaarden hoorquote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In EuroDisney ook altijd haat aan die Spanjaarden. Maakt niet uit in welke maand je gaat, die kinderen zijn altijd vrij ofzo want het wemelt er altijd van de Spanjaarden, en die dringen voor en lopen de hele dag te schreeuwen.
Dat klinkt wel als een FOK!-meet.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keihard genomen in de wilde duinen?
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keihard genomen in de wilde duinen?
Lijkt me een vrij awkward belevenis wel.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat klinkt wel als een FOK!-meet.
Ja het is ineens heel donker.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:25 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zit alweer met de lamp aan te werken.
'Werken'.
Alleen als ze vervolgens dronken is achtergelaten ergens.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat klinkt wel als een FOK!-meet.
Een FOK!-meet?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt me een vrij awkward belevenis wel.
Tamieke drinkt alleen ijstheequote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alleen als ze vervolgens dronken is achtergelaten ergens.
Ah je hebt het licht gezien.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:25 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zit alweer met de lamp aan te werken.
'Werken'.
Wie waren er allemaal?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:30 schreef CherryLips het volgende:
Die meet in Rotterdam twee jaar terug was ook leuk.
Ik ben nog nooit op een FOK!meet geweestquote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:30 schreef CherryLips het volgende:
Die meet in Rotterdam twee jaar terug was ook leuk.
oh shitquote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:31 schreef kwiwi het volgende:
Hmm, Gergely moet een scan van z'n hoofd/hersenen omdat ze de oorzaak van z'n maandenlange hoofdpijn niet kunnen vinden. Hopelijk is dat nog in te plannen nu er weer veel coronapatienten de ziekenhuizen bezetten.
Dat klinkt vervelend. Heeft het niet iets met zijn neus te maken?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:31 schreef kwiwi het volgende:
Hmm, Gergely moet een scan van z'n hoofd/hersenen omdat ze de oorzaak van z'n maandenlange hoofdpijn niet kunnen vinden. Hopelijk is dat nog in te plannen nu er weer veel coronapatienten de ziekenhuizen bezetten.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit op een FOK!meet geweest
Hij had het daarvoor al, dis waarschijnlijk niet.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat klinkt vervelend. Heeft het niet iets met zijn neus te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |